Keresés

Részletes keresés

FKU-911 Creative Commons License 2014.10.04 0 0 83628

És a ma délután visszatért 04-38 is.

Előzmény: KTK-393 (83622)
Törzs utas Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83627

Megtudod osztani róluk a videót? :)

Előzmény: BX-60-72 (83626)
BX-60-72 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83626

Igen, volt még több a BX-71-esek közül pl. 08-31 talán, de már rég volt, nem emlékszem...meg kéne nézni a videót róla.

Előzmény: JLA160 (83625)
JLA160 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83625

Meg régen még volt pár óbudai 280-as ugye. A 08-25 biztosan ilyen volt, de talán volt még, nem?

Előzmény: KTK-393 (83622)
Törzs utas Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83624

+ 08-46

Előzmény: 18-09 (83623)
18-09 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83623

475-ben is az van.

Előzmény: KTK-393 (83622)
KTK-393 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83622

Szerintem IMAG alatt legtöbben a Komárom típusú üléseket értik, mivel ezeken van feltüntetve a gyártó neve. Ilyen van valóban a 19-71-ben és az LZZ-325-ben, a 04-75-höz és a 18-33-hoz még nem volt szerencsém, így azokról nem tudok nyilatkozni. Ha jól tévedek, ez a fajta ülés van többek között a GVM-ekben és a 412-esekben is.

Amit a kelenföldön felújított kocsik kapnak, az a gyroszokból és a 405/415/435 kocsikból is Halas ülés. Ilyennel tudtommal jelenleg a 01-65, 03-70, 04-60, 06-62, 08-56, 08-59, 08-63, 08-78, 08-80, 11-88, 12-09, 12-68, 12-77, 17-23, 17-92, 19-74, GNX-309, MPH-199 rendelkezik a 200-asok közül, illetve persze az imént említett (ex)gyroszok.

Előzmény: Snake-Mojzi (83620)
bpi-211 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83621

Ja, hogy jaa. Nekem ez új, mivel az említett kocsikkal nem mentem mostanában, így a Halasra gondoltam, mint extraság, abból sincs azért olyan sok a sima 200-asok közt. Látszik, Cinkotán és Dp-n 412-esből volt sok selejt, arrafelé azok fognak átvándorolni. :) Szvsz viszont azok a legkényelmetlenebbek az összes imag közül.

Előzmény: JLA160 (83619)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83620

Ezzel az időről időre felmerülő "melyik Ikarus IMAG üléses" gondolatkörrel egy gondom van: Az IMAG az Ikarus Móri Alkatrészgyártó rövidítése, a legtöbb Ikarusban (és időnként más gyártók kocsijaiban) az ő üléseik vannak. Tehát ha lehetne esetleg konkretizálni, hogy az IMAG melyik típusáról van szó, pár felesleges kör kimaradna.

JLA160 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83619

Pedig ez elméletileg már nem az, hanem az a fajta, ami a rákoskerti autókban van/volt. :)

Előzmény: bpi-211 (83616)
bpi-211 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83618

+17-92. Többet már nem írok be egyesével, ha be is ugrik később... :D

Előzmény: bpi-211 (83617)
bpi-211 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83617

+08-56 is úgy rémlik.

Előzmény: bpi-211 (83616)
bpi-211 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83616

Ha a gyros/415/435-ösökben fellelhető típusról van szó, akkor az összes Kf-es színezett üvegeset is hozzá lehet adni+ még 17-71, ami így hirtelen beugrik az eddig említetteken felül.

Előzmény: JLA160 (83615)
JLA160 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83615

19-71

Előzmény: 18-09 (83365)
1244 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83614
18-33
Előzmény: 18-09 (83365)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83613
Az kimaradt, hogy elakadásjelzővel...
Előzmény: Közlekedésguru (83612)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83612
BPO205-ös midi miért cammog a Bécsi úton az Óbudai garázs felé? (Miért nem Kelenföldre tart?)
sezo17 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83611

No problem el van nézve! :)

A rendszám is....

Előzmény: Törölt nick (83609)
sezo17 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83610

Az a BPI405 volt és váltohibával állt meg. Azóta a lábán bejött garázsba, majd a lábán ki is ment!

Ne keltsünk felesleges pánikot teljesen felesleges!

Előzmény: Törölt nick (83608)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83609

A 14-15 volt az adott kocsi. Még egyszer, elnézést.

Előzmény: Törölt nick (83608)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83608

Akkor én kérek elnézés, benéztem a rendszámot. Egy 405-ös, (aminek a rendszámát néztem 11-45-nek) állt meg borzasztó szag* kíséretében.

*Egyértelműen égett olajos műanyag

Előzmény: Törölt nick (83583)
BPI-383 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83607

Én is pontosan így érzek.
Amúgy mindkét ráncost (473, 479) értékesíteni fogja továbbhasználható járműként (magyarul egyben) a cég.

Előzmény: abauj (83606)
abauj Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83606

Bíztam benne, hogy vagy a 473-at, vagy a 479-et megőrzi a cég. Persze sejteni lehetett, hogy a 477 elég lesz nosztalgiázni, már csak anyagi szempontok miatt is.  Azért én sajnálom őket.Ha máshol nem, akkor remélhetőleg gyűjtőknél megmaradnak, akár úgy, mint a 471. Természetesen tudom, hogy eljárt felettük az idő, és igazából már rég kiskanálként kellett volna végezniük. 

Előzmény: BPI-383 (83605)
BPI-383 Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83605

Igen.

 

Az utolsó napján 30-ason volt.

Előzmény: abauj (83604)
abauj Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83604

Köszönöm. Tehát kukázása előtt "hazatért". 

Előzmény: BPI-383 (83597)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83603

Nem tud ugye előre nézni 40-60 métert?! Ne csináljuk már!

Előzmény: Közlekedésguru (83600)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83602

Csúcsban zavar esetén a villamosok kerülgetése se sokkal jobb, de a példám pl. az éjszakaira vonatkozott, nem pótlásra. Mármint a szembetalálkozás. Élvezetes volt egy fél peronnyit visszatolatni csuklóssal, mert haladt be a villamos az Oktogonnál a busszal azonos időben. (Nem én vezettem, de utasként is élmény volt).

 

Régen, nem BKK-s időkben sem volt jobb, mert általában nem volt egységes az operatív pótlás. Volt, aki a pályán ment, volt aki a közúton. Az utasok meg szaladgáltak. Ilyen is volt, meg az is igaz, hogy általában nem a pályán mentek a pótlók.

 

Nem hibáztatom én e tekintetben a BKK-t, de a hasonló eseményeket megelőzhetnék, mert van rá mód és lehetőség. (Ettől még hibás az is, aki rátéved).

Előzmény: Villámhetes (83589)
Törölt nick Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83601

A probléma valós, azonban túlmutat a BKV-én. Nem csak BKV busz ment füves pályára, hanem emlékezhetünk még tűzoltó autó(k)ra is. Személygépkocsira ugyan nem emlékszem, de Attus említette őket is, feltételezem már ők is kipróbálták.

Mivel a felület sík, sokan nem tudják, hogy a fű alatt süpped, ezzel a helyzettel kéne valamit kezdeni, mert visszatérő probléma.

Előzmény: Törölt nick (83595)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83600

Itt, ez konkrétan mit jelöl? Mit jelez? Kötelező sávelhagyást? Ez egy kihajtási lehetőség, ami a 85-ösöknek szól. És aki nem akar a Harmat utca felé menni? Hol van - egyértelműen - megszüntetve a pályán közlekedés lehetősége?

Előzmény: Törölt nick (83588)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.10.03 0 0 83599

"Például úgy, hogy a BKK előtt is láttam már pótlót villamosvágányon..."

 

Én is, de nem volt szokás. Azt sehol se írtam, hogy soha sehol nem volt...

 

"De az a magasvágány már 30 éve ott van... Most akkor ez új probléma?"

 

És? Ha nincs normálisan felvezetve és levezetve a sáv a pályára/ról, akkor előfordulhat ilyen. Előfordult régen is, most is és nem a kezdőkkel. A mondanivalóm pedig erről szólt, nem másról.

 

Mint mondtam, ismeretlen vidéken jobban kéne figyelni. Egyébként közvilágítás biztosan volt.

 

Igen. Ettől még a füves pálya nem biztos, hogy feltűnik, mert szintben van. A közvilágítás nem egyenértékű egy erős reflektorral, a fű maga meg sötét. Közvilágítás amúgy sem az út közepén van, hanem a szélén, a füvesített pálya meg középen van. Én az 1-es mentén voltam utasként este, s a füvesített pálya egyáltalán nem feltűnő. Úgy jó, hogy tudom, hogy mi van ott, de idegenként észreveheti későn.

Előzmény: L45H (83585)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!