Én most is azt mondom csiszold meg és polírozd,ha nincs gép még kézzel is elég jót lehet csinálni belőle. Csak óvatosan az élekre figyelve csiszolj mert ha kikopik fújhatod újra.
Sziasztok. Honnan-kitől lehetne hozzájutni Standox szín kártyához? Felnifényezéshez jó lenne itthon,hogy ne keljen rohangálni felesleges köröket. Tulajdonos kiválasztja és lehet menni kevertetni.
Nem tudom merrefelé vagy, de pl. a http://www.szefiautocolor.hu/ -nál pár hónapja volt jó pár féle akciós festék 4-5 ezer forint áron. (Csak a boltban kitéve, webshopban nem és ezeket nem keverték)
Szerintem ha hasonló színt találnál 2 liter (3 literre hígítva) elég kell legyen az egészre.
Köszönöm a válaszokat! Nem akarok nitrót venni, mert a leírt okokat tapasztaltuk korábban, többek között hogy egyik hitványabb mint a másik. Vajon ha a két liter festék egy liter edző kombóhoz egy liter hígító elegendő lenne? mert akkor mikor megyeg gittet venni akkor azt is vennék.
Itthon a garázsban (a családi házunk alagsora) lesz fújva, kb két hét múlva. remélem 15 fokot sikerül csinálni. egy radiátor van, meg ilyen szobai ventilátoros hősugárzó. nagyon nincs pénz fényezőhöz vinni.
Másik kérdésem. Azokon a helyeken ahol javítottam, illetve le fogom drótkorongozni a küszöböt és a sárvédőívet, miután megfújtuk a 2K epoxy alapozóval, majd gitteltük. Ezekre a helyekre illetve mindenhova kell töltő alapozó? Mert akkor abból is kell annyi mint a festékből nem? Mi van, ha ezt kihagyom?
Az alvázra a 2K alapozó után kell valami fedő festék jellegű vagy a bitumenest fújhatom az alapozóra? Nem fog átrozsdásodni?
Teljes fényezés esetén azért nem jó a nitró,mert gyorsan elillan a festékből ezért az Ún. száraz szórás jöhet létre ami foltosodást csíkosodást fényvesztést okozhat.Ha nem fényezőfülkében lesz fújva a nem megfelelő szellőzés miatt fokozott a robbanásveszély ill fenn áll a veszélye,a fedőfesték száradási és mechanikai tulajdonságainak megváltozásának.
Azt is érdemes lenne tudni,hogy az edző milyen/gyors,normál,lassú?/
Nem akadékoskodni akartam csak mivel nem volt feltüntetve kétséges volt .
Ha nitróval kell higítani valószínű valami ipari festék lehet. Vigyázni kell vele,mert a nitró elég hitvány minőségű ezért tud meglepetést okozni. Én valószínűleg nem nitróval hanem minimum észterrel higítanám ,de legjobb lenne erre a célra az akril higító.
Tisztelt diko24! Ez az át edzövel együtt értendő. Jelen esetben 2liuter festékről és 1 liter edzőről beszélünk. így 3 liter. Nitroval higithatő. A második képen szereplő szineket tudom adni.
Az a helyzet,hogy ilyen ismeretlen típusú festéket főleg neten rendelni minimum lutri.
Nem írták le a keverési arányát a festéknek az edzőt külön kell megvenned ami minimum 3000 Ft/L+ a postaköltség.
Jobb lenne ha a közeletekben lévő valamelyik festékboltot keresnéd fel és ott ha színkártyárol is de élőben láthatnád a kiválasztandó színt és még tanácsot is tudnak adni a felhasználásról.
Sok kérdést vet fel a neten való festékvásárlás.
Mi a helyzet akkor ha nem az általad elképzelt színt kapod,ha utána kell rendelni hosszadalmas az átfutás és költségesebb is,fizikálisan nem látod a kiválasztandó színt ill nem tudsz tanácsot kérni a felhasználást illetően stb stb
Kedved barátaim. végéhez értem a '83-mas asconám lakatolásával. (bár még az ajtók hátra vannak) Vettem ezt a korábban linkelt 2K alapozót. Erre kell még valami az aljára mielőtt ráfújom a würth-ös bitumenes alvázvédőt?
erről ki mit tud? jó lehet? Nekem Opel 243 kellene, Porcelán kék. Ral 5015 meg az 5019 esik nekem szemre legközelebb hozzá. Sajnos nincs annyi pénzem hogy kevertessek hozzá 16-ért egy szettet és 2.5-3 biztosan kellene.
A ragasztó nekem is eszembe jutott, végül is csak ott van baja, napi használatban van az autó, ott a füleknél van nagyobb rés. A darabok nagy része, szerintem meg is van, spéci ragasztóval elvileg ragasztható lenne. És ott nem is kell olyan nagyot tartania, ez a mostani állapotból is látszik.
Két kerékjárati doblemezt kell még vennem, mert abból is kitört egy darab, a lökhárító szakította ki mikor én hülye a padkánál hátrahúztam a kocsit. Ha leemelem a padkáról, nincs semmi gond. 30 év vezetés után ezt is meg kellett élnem, hogy ilyen ökörséget csináljak, de ez van.
ebben nyilvan van vmi. (ill. sok) en probalom normalisan megcsinalni a dolgokat, de pl. multkor elszakadt nalam a cerna. a egy fedel tomitese szetmallot es es azon keresztul beazott a kocsi. tomites nincs kulon, meg a fedel sincs kulon, csak also resz, es felso resz 12-13eFt korul. visszaragasztottam sziloval. azota nem azik be.
az elso 9 evben nem nyitottam ki a dobozt (body controller van benne) es az elmult 2 evben sem...
Ha ezen agyal valaki hogy mi van ha totálkárra törik az autó vagy hogy ez meg az lesz vele és minek rá költeni inkább összegányolja a régit az általában nem lesz megcsinálva. Nekem ez a tapasztalatom.
hulye kerdes, de ha csak a fülek szakadtak le, amik a muanyagtartokhoz fogjak, es a muanyagos nem tudja megcsinalni, akkor nem erdemes felragasztani? (sziloval avgy szelvedoragasztoval?)
nem lesz szerelheto es a kovetkezo leszerelesnel tonkremegy (foleg ha szelvedoragasztoval van oda ragasztva), de vagy most dobod vagy majd akkor. en biztos akkor dobnam ki... addig is nalam a penz, addig is van idom keresni szinben passzolo lökös, addig akar TK-ra is törhet a kocsi vagy ellopjak. vagy egy cigó gyerköc rapottyan az égböl vagy akarmi