Keresés

Részletes keresés

bubis Creative Commons License 2003.05.30 0 0 1931
Pedig mar ajanlottam, AAY64: http://www.the-dreams.de/aay.html
Itt meg az is megvan, hogy egy opcode melyik orajel ciklus alatt mit csinal! :)

Andras

Előzmény: Timna (1928)
NinjaOfGS Creative Commons License 2003.05.30 0 0 1930
Köszi! :)
Ki kell, hogy ábrándítsalak, nem ap4-ben készült... Ezt kb 10 éve írtam meg, tisztán plus/4-en, monitorban...:)

Bubis: Nincs nagy trükk... Tömörítve vannak a képek, 8 rasztersoronként...:)

Előzmény: Timna (1927)
Timna Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1929
ma van 4 éve, hogy elkezdtem az AP4-et :D
Timna Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1928
Hi! Keresgéltem a neten normális leírást az illegal opcode-okról, ahol MINDEN le van írva róluk (mit csinálnak, esetleg hány órajel, mi az elfogadott nevük), de nem találtam jó anyagot!
Pedig betenném az AP4-be a dolgot...
Timna Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1927
Ninja! Én is gratula a demohoz! És ez már AP4-gyel készült? Küldd el a forrást, még sose láttam hosszú AP4-es forrást :)))
Előzmény: bubis (1917)
Timna Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1926
az AP4 tudja.
csinálj külön filet a közös rutinoknak, azt fordítsd le, és akkor bármi más fileból hivatkozhatsz rá @filenév.szimbólumnév-vel! (csak egy directoryban legyenek, meg a hivatkozott unit legyen lefordítva! see examples!)
Előzmény: Murphy_GS (1914)
bubis Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1925
Cool! :)
Előzmény: Crown_GOTU (1924)
Crown_GOTU Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1924
A 1551-nek es a 1581-nek 2Mhz, a tobbi drive-nak 1Mhz....
Előzmény: bubis (1923)
bubis Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1923
Az 1551-ben levo 6510T-nek mekkora az orajele? 2MHz? Valszeg annyi, csak kivancsi vagyok te hogyan tudod. A neten sok helyen ugy szerepel, hogy 1Mhz.
Előzmény: Crown_GOTU (1922)
Crown_GOTU Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1922
A 1551-es emulacio kozben mar mukodik... Mar turbo toltest is megy, csak a CPU orajelkiosztas pontatlansaga miatt neha hibazik, de azt meg pont most rakom rendbe...
Előzmény: bubis (1921)
bubis Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1921
Egyebkent kiraly lesz, ha kesz lesz. Jo lenne, ha lenne olyan preciz ez az emu, mint a c64-es resz. Lattam, hogy mar az 1551 emulalasa is el lett kezdve.
Előzmény: Crown_GOTU (1920)
Crown_GOTU Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1920
Korulbelul ket het mulva lesz uj release, abban mar lesz plus4 emulacio is, de meg abban is nagyon sok minden nem lesz tokeletes, bar sokkal pontosabb lesz mint a mostani.
Előzmény: Murphy_GS (1918)
bubis Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1919
Tudtommal sehonnan. Ha a forrast leszeded, akkor le lehet forditani. Nekem mar elkuldte valaki az igy lefordult valtozatot, felteszem ide.
Egyebkent meg eleg gyongecske.
Előzmény: Murphy_GS (1918)
Murphy_GS Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1918
Plus4-es vice-ot honnan lehet letolteni?
Nekem a sima vice csomagban nincs benne ilyesmi...
bubis Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1917
Ninja!

Gratula a Picmover demohoz! Oszinten szolva en mindig kishitu vagyok, most sem gondoltam volna, hogy ez rasztercsikok mellett belefer a gepidobe! :)
Az nem teljesen vilagos, hogy hogyan fer el ez a memeben. Nem bujtam bele a kodba, elarulnad a titkat?

Andras

bubis Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1916
A Cc65 tud valami map filet illetve Vice label filet gyartani. Sajnos egyik formatuma sem megfelelo neked, viszont ha irsz egy kis progit ami atalakitja neked ahogy kell... A Vice label lista pl ilyen:

al 0010FF .__BSS_LOAD__
al 0010FF .__BSS_RUN__
al 000000 .__BSS_SIZE__
al 000800 .__STACKSIZE__
al 003F2D .irq
al 003F00 .main

Aztan amit meg ismerek, az as141r7n szinten kinyom olyan outputut amibol kihamozhato, hogy mit hova fordit. Ez a fordito azert is kulonleges, mert szerintem az egyetlen ingyenesen elerheto, ami ismeri a lebegopontos szamitasokat, szoggfuggvenyeket, ... That egy szinusz tablat, vagy ilyesmiket nem kell kulon progival szamolnod, ha ezt a forditot hasznalod.

Előzmény: Murphy_GS (1914)
bubis Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1915
Szerintem 8x8-ban azert nem mondhato gyonyorunek, neha itt is elofordulnak lukak a feluleten. 4x4-ben probaltam, de nagyon lassu lett. Mondjuk mivel nem sikerult erelmesen speedcodeositani, egy ido utan el is ment a kedvem tole. Azert nem zarom ki, hogy egyszer lesz belole normalis 4x4 verzio.
Előzmény: Murphy_GS (1892)
Murphy_GS Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1914
Huhh, van egy problemam amit nem sikerult egyelore kulturaltan megoldanom, hatha nektek van ra otletetek...

A demo linkelesebe kezdtem, es itt jott elo:
ugye adva vannak a part-ok, amik kulon kulon be vannak cruncholva, hogy legyen minel tobb memoriam, minden egyes part kitomoritodik, eloallitja a tablazatait, ill legeneralja a speedcode-okat, viszont van egy csomo olyan rutin, amit minden part ugyanazon formaban hasznal, pl kepernyotoltes, ezeket celszerulenne egy helyen pl a memoria vegen tartani, es a legelso part-al bekerulnek a megfelelo helyre...

Hogy tudnam azt megoldani, hogy ezek a rutinok ugy elerhetoek legyenek, hogy nem kell hozza absolutt cimeket beirkalnom sehova? Tehat valami olyasmi kellene, hogy lefordul-nak a tool-ok, es a fordito eloallit egy listat, az meghivhato cimkekkel, amit en be tudok includeolni mindenhova ahol hasznalni szeretnem.

pl:
screenClear = $3f00
setColor = $3f60
...

Ilyen van valamelyik cross assembler-ben?

Murphy_GS Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1913
CsaboLOD, valamit nagyon elcsesztek a mail serverunk-el, egyelore irj az m_christian@freemail.hu-ra!

Egyebkent pont neked irtam egyet a forumra is, ami szinten eltunt :-(

Előzmény: CsaboLOD (1909)
bubis Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1912
Jajj, nem, Július 4-6! Addig meg van ido! Szoval azt hiszem egyertelmu, hogy nem csak C64-es emberkeket latnak itt szivesen. Ha nem lenne az, elmondom, hogy engem pl. a Hearfixer miatt kulon szemelyesen is meghivtak a szervezok (meg is lepodtem rendesen), es szeretnek ha lennenek hasonlo produkciok! Idezem: "szeretnenk, ha retro szempontbol (is) emlekezetes bulit tudnank
szervezni, ezert rad is szamitunk!"
Ugy gondolom ez mindenkire vonatlozik!

Andras

Előzmény: bubis (1911)
bubis Creative Commons License 2003.05.29 0 0 1911
Bocs, hogy csak most szolok, de nem neztem meg eddig rendesen a kiirast. Szoval

SceneCon.2003 (scenecon.intro.hu)
Junius 4-6, Salgótarján.

Részlet a versenykiírásból:

Retro demo compo (C64, Atari, Spectrum, stb.)
C64 compogép lesz, egyéb géptípusnál a demohoz hozzad a gépet is. Bemutatáskor a géptípus ismertetve lesz.

Timna Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1910
B*ZEG!! :OO
ezdedurva!
Előzmény: Crown_GOTU (1902)
CsaboLOD Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1909
Murphy, a profile-odban levő emailcímre írtam, de visszajött. Kérlek adja meg működő címet, vagy írj nekem ide: plus4 (at) idirect (dot) ca.
Előzmény: Murphy_GS (1901)
Gaia Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1908
Jaj, bocsi most nem tudtam olvasni a forumot. A mukodo emilem groszaKUKAChotmail.com :) Varom a cuccost! Koszi!
Előzmény: unrealMX (1871)
LucaFIRE Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1907
Uuuuh! ATI, how much time, nice to meet ya here, and sad to remind that your site on Nexus had f*cked up like the GOTU hp :(((
CseriAttila Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1906
Hi TLC!

Köszi az ajánlatot! Közben megcsináltam az XE-t a starcomm leírás alapján és tényleg működik.

Előzmény: TLCCNS (1874)
DaleHeke Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1905
Akosbol (SJP/Edhellon) ki is nezem hogy kihagy par focimeccset es inkabb ir egy partot a C16 demoba. ;)

Jelentem meg vagyok tevedve. Valamiert azt hittem hogy ez valami megademo lesz es a partok ossze lesznek fuzve. Edhellon most okositott ki, es bar ramondta hogy persze, irjunk demot, szerintem futunk meg par kort. Amugy maris elkezdtunk azon vitazni hogy kinek mennyi memoria jut, szoval lehet hogy ket demo lesz. :-)

Előzmény: DaleHeke (1900)
LucaFIRE Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1904
I can't believe that no one of us had sent some c16 playable stuff to Cronosoft. Please give it a try, they're searching for new c16 games!
DaleHeke Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1903
Szia!

Koszi, este beizzitom Bigfoot assembleret en is. Valamiert azt hittem hogy heggesztettel bele syntax highlighting-ot is, de hat mindent nem lehet... :) UltraEdit alatt szoktam igy programozgatni es oda csinaltam GBC-t meg C64-et is, de azert a VS megiscsak elitebb lenne. :)

Mar csak azt kene kitalalnom hogy mit zsufoljak be abba a 16K-ba, kicsit szukos lesz az nekem a tablazatos mokak utan, de vegulis mivel stock C16-rol van szo, zenet nem hiszem hogy rakok bele (freq konverterek remalmomban se jojjenek elo). Maris nyertem 4K-t! ;)

Előzmény: Murphy_GS (1901)
Crown_GOTU Creative Commons License 2003.05.28 0 0 1902
Most talaltam ezt a linket,
http://impulzus.sch.bme.hu/6502/

6502-es CPU hardweres visszafejtese, nagyon brutalis...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!