gesszti
2015.03.08
0 0
141035
Ilyen jeladó van benne? Épp van egy eladó sorban. 3000 Ft jó ár érte?
Nem biztos, hogy nálad ez a hiba. Ellenőrizd a csatlakozókat, amik összefüggenek a sebességjellel. A rádiódban van olyan funkció, hogy hangosodik a sebesség növekedésével? Ez működik?
Volt már olyan is, hogy a km óra mutatójának a motorja döglött meg. Az is csinált hasonló jelenséget.
Előzmény: <zoltán (141034)
mpx
2015.03.08
0 0
141031
Urak !
Citroen Xsara Picasso 2006, 1.6 Hdi, 92 Le, piros...
A motortérben hol találok valami relative könnyen hozzáférhető pontot, ahol gyújtáson van 12v ?
Menetfény bekötéséhez kellene...
Előre is köszi a választ...
cam aro
2015.03.08
0 0
141024
nem ismert elottem a hiba.
viszont ket kepet elnezve szerintem ez hajtokar szakadas inkabb okozat.
nekem ugytunik elobb a felso szem rottyanhatott meg.
jo ejt urak.
holnap kormos csulkot kell foznom kuktaba.
...elege fel vagyok spanolva kihivas ugyileg.. :))
Előzmény: szeekelymarci (141022)
szeekelymarci
2015.03.07
0 0
141019
Ez alap motor, vagy "csippelt"?
Mennyi km után néz ez így ki?
Volt egy széria BXE ami képes volt erre,tudod a gyárt.időt, vagy a kpl motorszámot?
Előzmény: mica-r (141016)
cam aro
2015.03.07
0 0
141015
fasza...
nem tudom mi megy ott. .csak hireket olvasok.
itt szinte elenyeszo mikor a hf ala is bekell nyulni.
komolyan.
es ja. nem azert mert inkabb motorcsere.. hanem mert eddig nem jutnak el az autok.
(na jo.. mondjuk erre vannak pekek, meg szabok, meg egyeb prolik is.. szvsz nem csupa focista.. :)
Előzmény: mica-r (141014)
kormi07
2015.03.07
0 0
141012
Jóestét urak.
Ma játszottam egy kicsit a ótómmal, az akku 2. szülinapja alkalmából mértem rajta kapacitást.
25A terheléssel 110percig bírta, akkor esett a feszültség 10,5V alá, az kb. 62Ah kapacitást jelent.
Mivel újkorában 75Ah volt, így a ~80%-a még megvan.
250A terhelésre 11,2V-ig esett le a feszültsége, ~15C° hőmérsékleten.
Km-ben nem ment sokat, kb.13 ezret, viszont azt szinte teljesen városban(indul-leáll).
Töltés 14,3V, terhelve 14,1V, nyugalmi fogyasztó 0,01A(van, hogy 3-4 napot is áll, ritkán használom).
Az aksi Topla gyártmány(hátha megéri a 7 évet, mint a Bosch Silver).
Ja, az autó dízel, meg kék színű.
Remélem, nem nagyon untattam senkit:-)
cam aro
2015.03.07
0 0
141010
volt ma ket dpf regenem. /is:@/
1.
11" galaxy. 2.0 UW**)
olaj minoseget nem engedte szervizel nullazni, csak tanult ertekek torlesevel.
ez miatt elmarad a regen is.. torles utan indult.
dpf belepo hofok 360C*nel mar beindult az utanegeto.. :o
2.
ugyanez passat 06?" BMR-nel /dpf hatasfok hiba. telitettseg 120% / 540C*-t kivant..
================================
Törölt nick
2015.03.07
0 0
141009
ha megtette, és minden más hibalehetőséget kizárt mint map szenzor, vizhőfok jeladó stb...
akkor meg igy is 200 van a kocsiban 150-180 után csere javasolt.
az volt a fura, hogy nem is karta kicserélni, mondta, hogy cseréljem ki, árajánlatot sem akart adni, mintha le akart volna vakarni,
Előzmény: Paco155 (141005)
cam aro
2015.03.07
0 0
141007
ezt hogy kell csinálni?""
eltoltesz 3-4 evet aktivan a dignosztikai elmeosztalyon.. es mar eloadatbol megmondod hogy jo, vagy rossz.
na most a szereloid kepessegeit nem ismerem..
de hogy nem lehet ezt a meresfolyamatot 3 konyvnel kevesebben leirni az fix. (marmint en nem tudom :)
szvsz ha ket leirt mondatbol akarod oket ellenorzini.. az rossz ut.
akasz fel egy multit a lambda jelszalara..
vard meg mig megjelenik a 0.8V kornyeke..
aztan huzd ki az uzapumpa biztit/relet.. es nezd mi tortenik a multin.,
ha megvan az eredmeny.. mar csak 15 mas szenzor erteket kell betarsitanod a kepletbe.. plusz mas, rendszer es motor jellemzot..
nem megy ez igy.
Előzmény: Törölt nick (141004)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!