Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

derwa71 Creative Commons License 2014.08.20 0 0 27948

Sziasztok!

Szüleim 1.3-as Wagonjukra keresek új gumikat,az lenne a kérdésem, h.a 165/60 R14-es méret ami rajta van, az-e a gyári méret, és ha igen attól mennyire lehet eltérni (lefele ill. felfele) A 165/65 R 14 még elférne? Vagy elég a155-ös is? Nagyon keveset járnak vele,szinte csak itt a kisvárosban!

Köszönöm a segítséget előre is!

Landsmann_ Creative Commons License 2014.08.17 0 0 27947

Én is hasonlóképpen oldottam meg. A kábelt nem cseréltem, azt hagytam. A keret sarkát kétkomponensű ragasztóval férceltem össze. A művelet után (szűk 4 éve) azonnal vettem eredeti gyári kapcsolót és keretet is. A kapcsoló ott figyel az anyósülés alatti kis fiókban. :) Szerencsére azóta sem volt rá szükség. A saru csere megoldotta a problémát. Nálam nem volt hiba, csupán kíváncsiságból néztem meg mi a helyzet. Olvadásnyom már látszott a kapcsolón. Meg az is, hogy valaki már próbálta a sarut forrasztgatni, de nem sok sikerrel járt. Az a kis gyenge gyári nem ér semmit, azt le kell cserélni.

Előzmény: Janika70 (27946)
Janika70 Creative Commons License 2014.08.17 0 0 27946

Köszi a tanácsokat! A kapcsoló alatti "csatlakozótömb"ből is ki kellett vágnom a megolvadt, meggyengült bal alsó sarkot, de így legalább könnyebben befért a rendes anyagból készült csúszósaru, amivel kiváltottam a gyári gagyit. A gyári vékony vezetéket is kicseréltem vastagabbra a kábelkorbácsig (forrasztva, zsugorcsővel, szigszalaggal is szigetelve), hátha így az új, erősebb saruval már nem melegíti majd a kapcsolót, sem... Remélem nem kell többé foglalkozni vele .

Előzmény: Landsmann_ (27944)
tomi2107 Creative Commons License 2014.08.16 0 0 27945

Jaja Landsmann_  -nak igaza van nekem is szétolvadt az egész szoval relé jó bele csak azért mondtam hogy f astra kapcsoló jó bele ha ügyes az ember olcsón megszerzi bele de egyébként mikor mentünk a bontóba a barátom megmutatta hogy az astra vezetéke sokkal vastagabb mint a wagon r nek szoval nemcsoda ha tönkre megy :(

Landsmann_ Creative Commons License 2014.08.16 0 0 27944
Ha annyira kiolvad az aljzat, hiába az új kapcsoló, esetleg csak a saru vége fog a kapcsoló érintkezőjéhez érni. Akkor meg pillanatok alatt elég az új kapcsoló is. Relé, vagy az aljzat saru megerősítése a végleges megoldás.
tomi2107 Creative Commons License 2014.08.16 0 0 27943

szia nekem relézve van bár nem én csináltam egy barátom igy nem tudok neked  kapcsolási rajzba segíteni :( viszont azt tudom hogy elmentünk egy bontóba opel astra f -es kapcsoló van benne most tökéletesen jó bele én hoztam kettőt is biztos ami biztos alapon de fillérekbe kerül igy :D

Előzmény: Janika70 (27941)
Landsmann_ Creative Commons License 2014.08.15 0 0 27942

Nekem nincs relézve, de az aljzatban azt a sarut, aminél megolvadt, egy erősebbre cseréltem. Azóta semmi baj a kapcsolóval, pedig már látszott rajta olvadásnyom. 4 éve használom így. Egyszerűbb azt az egy sarut kicserélni egy stabilabbra.

Előzmény: Janika70 (27941)
Janika70 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 27941

Ahogy sejthető volt, a világítás kapcsoló 1 saruja miatt nem működött a tompított, refi. Sajna, megmelegedett, kicsit meg is olvadt a kapcsoló műanyag része is a saru körül, ill. a kapcsolóra csatlakozó nagy műanyag "csatlakozótömb" és az azt a műszerfalhoz rögzítő műanyag keret is. Sikerült életet lehelnem bele, de valszeg nem lesz tartós. Esetleg van itt olyan, aki relézte ezt a kapcsoló csatlakozást, hogy kisebb áram menjen át rajta és tartósabb legyen??? Ha igen, jó lenne 1 kapcsolási rajz is esetleg a leírás mellé...

Előzmény: Janika70 (27933)
cseszi2 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 27940

7000ft+posta

 

Előzmény: sanci1990 (27938)
sanci1990 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 27939

Nekem is ilyen megoldással volt megcsinálva.

Szerencsére én hamarabb cseréltem ki a rugókat :)

Előzmény: B747-4R7F (27925)
sanci1990 Creative Commons License 2014.08.15 0 0 27938

Mennyibe vetted a ködlámpát ? 

Előzmény: cseszi2 (27931)
atompyka Creative Commons License 2014.08.13 0 0 27937

Ja, én is a világításkapcsolót tudom, mienk sem gyári már. 

Előzmény: Janika70 (27933)
Bia86 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 27936

Megkaptam. Nagyon köszönöm!

Előzmény: ugyörgy (27935)
ugyörgy Creative Commons License 2014.08.13 0 0 27935

emilt küldtem...

Előzmény: Bia86 (27934)
Bia86 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 27934

Odáig még simán elmegyek. 

Előzmény: ugyörgy (27932)
Janika70 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 27933

Üdv mindenkinek!

Haverom Wagonjában sztrájkol az első világítás, azt mondja, nincs sem tompított, sem refi, 1 oldalon sem (viszont a hátsó világítás műkszik). Nem tudom mikori a gépe, még nem bütyköltem ilyet (másmilyet igen). Állítólag a világítás kapcsoló szokott beégni, rosszalkodni, mert nincs relézve? Ilyesmi tippet adtak Neki. Holnap reggel próbalámpával, multiméterrel átnézem. Van valami tipikus hiba ezzel kapcsolatban, a biztik, világítás,-gyujtás kapcsoló? Köszi a tanácsokat előre is!

ugyörgy Creative Commons License 2014.08.13 0 0 27932

Hali.

talán egy kicsit behatárolhatnád, hogy meddig mennél el. Én pl. Tatabányán tudok.

Előzmény: Bia86 (27929)
cseszi2 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 27931

na még egyszer

 

cseszi2 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 27930

a beépítés képekben ,gyárit sikerült vennem bon

tottat.

Bia86 Creative Commons License 2014.08.13 0 0 27929

Légyszi segítsetek wagonokhoz értő autószerelőt találni. Köszi

Landsmann_ Creative Commons License 2014.08.13 0 0 27928
Én nem találkoztam ilyennel, de ez gyújtás probléma. Kicsi az előgyújtás.
Előzmény: Alexa2005 (27927)
Alexa2005 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 27927

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne,h.találkoztatok e már olyan problémával,h. pl.1500-as fordulatoton ingadozik a fordalat 2-3 százat apjáraton és durrog is a kipufogóba.. Alapjáraton nagyjábol egyenletes,de följebb véve ezeket csinálja akár 2500-nál is ingadozik..

Landsmann_ Creative Commons License 2014.08.12 0 0 27926

Az enyém is be van csövezve. Szakszervizben csinálták. Viszont én utána a csövet kinyomtam kenőanyaggal. Lehet egyébként hogy le is vágom róla a csövet ha hozzáférek akna nélkül, mert a furcsa kongó hangot nem szüntette meg, tehát nem az okozta a problémát.

Előzmény: B747-4R7F (27925)
B747-4R7F Creative Commons License 2014.08.12 0 0 27925

Sziasztok!
Senkit sem szeretnék elrémiszteni, de korábban volt szó már a hátsó rugók alátámasztási problémáiról. Nemrégiben is lehetett olvasni, hogy a rugók keltette kellemetlen zajok elkerülése érdekében a rugókra csövet (slagot) lehet húzni, így azok ezután rugalmasan támaszkodnak fel az alsó tányérra. De az ezzel járó veszélyekről is lehetett olvasni.
Más okból (kerék festés) szereltem le hétvégén a kerekeket, és nagyon ledöbbentett, amikor a rugók alsó részét megláttam. Véletlenül vettem észre, és igazából az adott gyanút, hogy miért áll ki a rugó alja a kör alakú felfekvési felületről. Először azt hittem, hogy a ráhúzott csődarab vált le. Megmozgatva viszont láttam, hogy a rugók egyszerűen eltörtek és a kiálló részek a ráhúzott csövek által tartott rugó darabkák. A bentmaradó ép rugórész pedig már féloldalasan állt a tányéron. Ha kicsit odébbmozdul, akkor már a fékcsöveket is veszélyeztethette volna.

A mellékelt képeken látható, hogy két helyen is eltörtek a rugók. A csőben maradt darabkákat szinte kézzel lehetett morzsolni, mivel a csőbe kerülő nedvességnek esélye sem volt a távozásra, így a lehető legnagyobb mértékű korróziót tudták okozni.
Sajnos a járművem előző tulajdonosa is alávetette a fent leírt felelőtlen buherálásnak az autót (gondolom, hogy ez nem gyári megoldás). Annak a találékony mesternek, aki ezt a megoldást kitalálta, annyi esze még lehetett volna, hogy legalább olyan lyukakat fúrjon a csövekre, melyek a belekerülő nedvességet ki tudják vezetni. Ki tudja, hogy kinek mekkora károkat okozott eddig a tudatlansága.

Mindenkinek javasolnám, hogy ellenőrizze a Wagonját, és rugótörés mentes közlekedést kívánok!

 

 

 

Landsmann_ Creative Commons License 2014.08.12 0 0 27924

6-os. 5-ös a klíma kompresszor reléje.

Előzmény: cseszi2 (27923)
cseszi2 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 27923

üdv mindenki! lenne egy kérdésem első ködlámpát építek be ,az 5ös vagy a 6os  helyre kell tenni a relét.

 

Bia86 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 27922

Köszi a segítségeket, de nekem még mindig szerelőre lenne szükségem, mert a héten el tudom intézni a dolgot. Tud valaki? Írhattok emailt is, csak megbízható legyen. Köszönöm!

Előzmény: t.lantos (27910)
manyus_ Creative Commons License 2014.08.12 0 0 27921

Ja, depressziós a motor, ezért ideges és rángat ! A MAP szenzor meg adagol neki Xanaxot :)

Nem lehetett volna egyérteélműbben  , nyomáscsökkenést;
szíváserőt írni ?

GeriSoft07 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 27920
GeriSoft07 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 27919

Igen, a gps elődje :)

Előzmény: 1413 (27918)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!