A tapasztalatok azt mutatják , hogy a gyártók játszanak a betétek összetételével , egyszer ami jó volt egyszercsak szar lesz, én franciákat csinálok /csigás hogy mindenki elégedett legyen/ ott nem vált be a textar túl kemény csak a bajom volt vele, pl TRW eddig jobban teljesít, kis autókba raktam mintex betétet elment vele , de nem bírja a vad fékezéseket, kb 30 féle betétet lehet kapni , ki mire esküszik.
nem tudom ez egyébként szívó vagy turbomotor de Smartoknál ez mindennapos. eszik az olajat de a turbó miatt elégetik üzemanyagként cserébe a "kovácstűzhely" hője leégeti a szelepeket
Igen, tipikusan szúróláng okoz ilyet, lehetne még kis szelephézag.
Csak volt mostanában egy hasonló motorom (Z12xe) ott a hármas henger gyújtógyertyájának közép és mindkét test elektródája "leesett", de a kerámia szigetelő sértetlen maradt. Majd lefotózom.
Sajnos a préstérben összeverte a dugattyút és a hengerfejet is, ráadásul átjutott a négyes hengerbe is, azt is lerendezte...
Csak arra gondoltam az is túlmelegedés áldozata lett.
Úgy gondoltam olyant kérdezni aki esetleg szerelt ilyen autót vagy tulajdonában van. Nos hogy a kilométert számolja-e vagy sem az jó kérdés azt nem figyeltem meg.