Alkatrészenként nem eladó, csak egyben, esetleg csere is lehetséges valami, számunkra hasznos dologra. Lehet egyezkedni:) Ki mit tud adni csere gyanánt?
Mint kiderűlt a váltórudazat szar a váltószerkezet meg még szarabb. 4 órás munkába keűlt, hogy az elcseszett váltóval menni lehessen. Kuplunggal is nagy gáz van.
Haverom faterja mondta mindig "Amit nem te csinálsz az szar" Lövésünk nincs a váltóról illetve a kuplungról, de mi fogjuk megcsinálni most az tuti.
Kibírta a pesti esküvői menetet. Viszont odafele leszakadt a kipufogóm. Még szerencse, hogy vittem magammal játszóruhát így megtudtam csinálni. Amúgy nagyon jól éreztem magamat, rengeteg csodálója volt a kocsinak.:)
Bár én még nem láttam, de egyszer azt mesélte egy szaki, hogy a Warbi váltóban meg lehet fordítani a fogaskerekeket, ha elkopnak. Kicsit furán hangzik ha igaz is...
1969-es évjáratú az Octavia, párom a negyedik tulaja, 1980-ban vette, 1987. szept-ig volt érvényes a műszakija. Eredeti rendszámmal és forgalmival rendelkezik, egy alapos rendbetételre rászorulna. Igazából sajnáljuk eladni, de nincs idő a rendbetételére, pedig a szükséges alkatrészek bőven be lettek szerezve.
Jáááááály, csak nehogy a skodrira essen egy faág!!! Most, hogy ilyen szép új olaj van benne, meg olajszűrő, meg új leeresztő csavarok... =)
Még a fékeket kell kicserélni hétvégén és dobot össze, aztán go. (bár az olajszűrő miatt egyszer az újat is le kellett ereszteni, mert elsőre elfelejtettem kicserélni és már jó feketés lett, szal max 1-2000km múlva ismétlés)
Beletettünk egy másikat ez tényleg nagyon jól "fog", de roppan, recseg. Holnap lesz egy finomhangolás még hátha, ha nem akkor van egy másik váltóm ami nagyon tuti az megy bele.
Ma komolyan elgondolkodtam rajta, hogy elkéne adnom és venni más öreg autót...
Tiszta sor, a Coupét akarod belülről erősíteni, ha már kívűlről úgy néz ki, mintha erős lenne. Azt hittem az MB-t akarod izmosítani.
Nem a hengerfej volt, hanem az alkoholos hőmérőm már elfáradt egy kicsit. Tegnap de. 10-kor már ketyegett a motor a hengerfejezés után, módosítottam a tömítést, de nem változott semmi. Végső elkeseredésemben megmértem a "110 fokos" vizet egy higanyos folyadékhőmérővel, és láss csodát 86 fokos volt. Egy éve szivat a hőmérő. Na sebaj a buta ember a saját kárán tanul....
Viszont így hazafelé fel mertem venni a város ritmusát, és egy olyan jót autóztam végre, csak nem néztem a hőmérőre.
Brnoban tavasszal egy bácsinál volt legalább 5 db vadi új alkoholos hőmérő komplett, olcsóért. Remélem Ősszel is találok újat.
Tényleg, érdekel valakit a Brnoi börze? Van szabad helyem, az utazás ingyenes.
Ma megnézem mikor lesz pontosan, valamikor szeptemberben.
Üdv! Segítsen valaki. Van egy "őskövület" Skoda Octavia kombink (pótalkatrészekkel) , amit rendbe lehetne hozni. Szeretném tudni, hogy milyen áron lehetne meghirdetni és eladni? Előre is köszönöm
Barmennyire is Skodafan vagyok, de azert a "formatlan" (whoaaahheeeedeuberkiralyautoez) mercikhez kepest meg az aranylag jol megepitett 1000MB es elotte is ... ha nem is szar de mindenkeppen olcsobb... Nah. Be kell latni, hogy ha nem is szeretjuk esetleg a merciket (bar en ezzel nem vagyok igy) hogy egyszeruen jobbak. Persze csak ha az AR tenyezot kihagyjuk, de eppen ez az amit kifogasolsz. (ergo, ha ugyanannyi lenne egy hasonlo koru allapotu merci mint a skoda, akkor mercit vennek... najo, ha nem lennek Skodafan =DD)
Node ebben az esetben ugye meg kirivobb a kulonbseg. De vegyunk akkor egy 62es nyugati autot. Az asszem a heckflosse, vagyis szarnyas mercik kora. (hu miket kapnank ilyen mellenyulasokert egy merciforumon) =D Ott ha jol emlekszem meg V8as mocik is voltak a gepeikben.
Persze tudom, keleten ott a TATRA aki ezt meg annal is szebben oldotta meg, de oket bedaralta a szocializmus sajna. (megjegyzem a Merci sem ugyanaz a merci mar...)
Szerintem teljesen rendben van az, hogy a nagy nyugati automarkak veteranjai dragabbak. Azt kevesbe ertem, hogy a hotgagyi amcsiautok miert olyan dragak =DD