sziasztok!nemrégiben szert tettem egy moty 4 gépre,de nem találok hozzá sehol leírást.Tudna nekem valaki segíteni?Régebben rentgeteg gépköny fel volt töltve egy oldalra köztük ez is,de már nem találom.Előre is köszönöm
"Nem a felsőholtpont előtt Xmm -re kell beállítani a 0.4-0.5 millimétert??"
Nem ott kell beállítani a megszakító hézagot. Az amit írtál, Xmm-t, ott kell kezdődni a megszakításnak. (előgyújtásnak) Mivel nem tudom, hogy mekkora az előgyújtás, ezért írtam a a felső holtponton a megszakítóhézagot.
Ez egy érdekes megoldás a megszakítós gyújtásra. Ilyet még nem láttam, de a képet nézve egy kondenzátort és egy megszakítót látok. A kondenzátor és a rúgó között pedig a mit látok, azt úgy nézem, hogy egy emelőtőke. Fogj egy csavarhúzót és dugd be a gyertya helyére. Ezzel fogod tudni érzékelni, hogy a főtengelyt forgatva, mikor van a dugattyú felső holtpontban. Akkor állítsd a kondenzátor végét 0.4-0.5 mm hézagot hagyva a megszakító kalapácsnál. Rögzíted a kondenzátort és összerakva szikrázni kell.
Sziasztok briggs kapálógépel kapcsolatba kéne egy kis segítség.Valahogy nem sikerül a lendkerék alatlévő trafót megfelelő helyre állítani nem ad a gyertya szikrát.Hogy kell beállitani?
Segítséget előre is köszönöm!Képet melékeltem miről is van szó pontosam.
A kisebbik 139900 Ft, a nagyobbik 159900 Ft és lehetett hozzá egy adaptert választani+2év garancia. Ez nem éppen 50000 Ft, de én is tudnék olyan kereskedőt találni ahol esetleg még több mint 50 e Ft a különbség. Tanácsra és segítségre volt szüksége a fórumtársnak, én megpróbáltam.Miért nem olvastad el az Oleo Macról a tájékoztatót(én meg is kérdeztem) a munkamélységről(35cm)?" a képen megnézed","gyanítom", aki megveszi ez kevés, használni is akarja.
Egy 2005-ös ROBIX 156 DM-em van,légszűrőn és olajon kívül még semmi nem kellett hozzá.Két kertet művelünk vele, a burgonyát is ezzel ültetjük,utánfutó,eke,sarabolókapa,vaskerék is van hozzá, talán a sok fa miatt egy kicsit hiányzik a hátramenet,de nem vészes.Tökéletesen megbízható a B&S motor, kevésbé kényes,természetesen gondozni kell.
Egy kevéssel többért már Oleo-Mac-ot lehet kapni,Emak és nem kínai motorral.Egy fórumtársunknak van és jók a tapasztalatai és a munkamélysége is nagyobb, olajfürdős légszűrővel.Két változatban gyártják.Nekem permetezőm van tőlük,tökéletesen elégedett vagyok vele.
Van egy terra tipusu utánfutóm és kéne egy kis segítség. A kerékagyat szeretném levenni a dobról. Azt hiszem legalább is így nevezik :-) A felnit már lekaptam a 6 csavarral de a csapágyat is szeretném megnézni/tisztítani és ha olyan akkor cserélni. Az agy közepén van egy kupak szerűség. Az levehető? Ha igen gondolom alatta van egy anya ami rászorítja a tengelyre az agyat? Nem szeretném szétbarmolni ezért kérdezek inkább...
A segítségeteket kérem csatlakozva lajos64-hez. Engem is érdekelne a Robi156DM, de egyenlőre nem tudok dönteni, megvegyem vagy ne. Nem sok mindent találtam a neten igy azok véleményére lennék kiváncsi, akiknek van ilyen gépe.
Szeretném tudni mennyire van megelégedve vele, mennyire üzembiztos?
Vagy vegyek Hecht 785 kapálógépet, ami sokkal olcsóbb, de nem tudom miért, mert a leírása alapján többet tud, mint a Robi?
A dugattyún, illetve a két szelepen a gumikat kicseréltem gyárira. Ami leginkább baj nem tudom pontosan hogyan is volt gyárilag összerakva. Gondolok itt a rugóházban a két szelepre, a bal oldalinak gondolom mindig zárni kell, nekem van alatta egy műanyag alátét (sárga) közepén egy furattal. A jobb oldalinál addig kell állítani a menetes részt, amíg fújni át lehet rajta, de már szívni nem? A szivattyú dugattyújával illetve az alkatrészek felhelyezési sorrendjével a tengelyen nem vagyok még tisztában. A rugók nincsenek eltörve, csak apró felületi rozsda van rajtuk.
Gépkönyvem ugyan nincsen, elkallódott, (van vagy 40 éve, hogy vettem, még mindíg működik, igaz a szivattyúját kellet néhányszor javítani), de a szivattyú javításában tudnék adni egy-két infót.
Ami gyanúm van: szelepek, dugattyú karmantyúk biztos elöregedtek, vagy korrodálódtak, főleg, ha nem volt kimosva a vegyszer maradéktól.
Érdemes lenne egy teljes szétszerelés után felmérni a "belső szervek" állapotát, utána eldönteni, érdemes-e javítani, vagy javíttatni hozzáértő szerelővel.
Hol laksz, van egy-két tippem.
Egy biztos: csak eredeti alkatrészeket szabad beletenni!
Ha a henger, a szeleprugók, a dugattyú elemei épek, csak karmantyúk kellenek újak, az elviselhető áron van.
Ennyi év után a szeleprugók el szoktak rozsdásodni, esetleg el is törhet, csere segít.
Hello!A jófogáson van egy hirdetés,egy jóember 2000 Ft-ért hirdeti és Pdf formátumban küldené el.Nem a lóvé miatt,hanem a mutatvány íze miatt nem veszem meg,pedig nekem is van egy ilyen gépem.Jó pár gépkönyvet kaptam és küldtem már másnak is,szerintem ez így kerek.Üdv