Keresés

Részletes keresés

Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.05.05 0 0 63291

Ja, es azt is vegyuk hozza, hogy az ugymond "ket resz koze" sokszor kitalalnak egyeb munkat...

Előzmény: Törölt nick (63288)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.05.05 0 0 63290

Pontosan. Es egyebkent a kesesekkel egyutt siman 15 fole tud menni...

Előzmény: Törölt nick (63288)
Tourismo Creative Commons License 2017.05.05 0 0 63289

Ennél csak nagyobb szám van idén, osztott, déli váltós fordán is. Szerintem ezt a számot ember hiány okozza. Így is ferdítés van az elszámolt órákban. Ezek után kezdődik a szabadságolások nagy része.

Előzmény: Cpt.Dave (63281)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.05 0 1 63288

De szerintem az átlag, mai, magyar, volán buszsofőr nem dolgozik havi 260 órát.

 

Papíron semmiképp. De sok forda van, ami másnap vissza tud kezdeni, kínosan ügyelve, hogy 14:55 legyen kezdéstől végzésig. És az ilyen fordák dolgoznak havi 15 napot legalább. Az közel 225 óra. Még akkor is, ha 8.00-14.00-ig áll a buszállomáson, műszaki telepen, stb., távol a saját lakásától. Messzire nem mehet a busztól, mert lehet, hogy nyakába sóznak egy járatot. Ha lebetegszik valaki, vagy másik, hosszabb fordára is be kell segíteni, máris megvan a 260. A lehet máshová menni dolgozni, ha valami nem tetszik kategória pedig a szezonmunka a Balatonnál, az idénymunka a földeken vagy a 3-4 műszak a gyárban, ha az én környékemet nézzük.

Előzmény: trizs77 (63279)
hory004 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 63287

Ez Eger helyiben hogy néz ki? Érdekes lenne egy összehasonlítás, hogy egy helyis sofőr, és ugyanazon megyeszékhely környéki falujáró forda (max 40 km, nem kinnalvós) mennyit dolgozik.

OFF topik adatokat tudok, van nem egy olyan vezér, akinél az éves túlóra-keret fele májusra elfogyott, ők évek óta 200 körüli óraszámmal dolgoznak. (a pénzügyi részébe nem mennék bele)

Előzmény: Cpt.Dave (63281)
HG 24-64 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 63286

1982-ben ha  hajnal 4 kor indult az első járat és este 19 kor végzett akkor 15 óra számított munkaidőnek,ma ugyanazon a fordán alig jön össze a napi 8 óra munkaidő. Ennyi a fejlődés hála az alágazati kollektív-szerződést aláíró szakszervezeteknek akik az érdekeinket védik és sokan még fizetnek is az ilyen érdekvédelemért.

Előzmény: trizs77 (63279)
sa-gx180 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 63285

Ok.

Előzmény: trizs77 (63284)
trizs77 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 63284

Én meg úgy hogy 4 00 kor kilépek a bejárati ajtómon, és 16 30 kor érek haza.

 

------------

 

Ezt hívja a jog :..magán távolléti időnek.....

sa-gx180 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 63283

Ja, ti így nézitek )

 

Én meg úgy hogy 4 00 kor kilépek a bejárati ajtómon, és 16 30 kor érek haza.

 

04 35 -- 16 18

Előzmény: Cpt.Dave (63281)
trizs77 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 63282

Lottó ötös is van.

Csak ritka.

 

250 óra mint havi munkaidő - szerintem - már ritka a volánoknál.

Ebből mennyi a vezetett idő ?

 

 

Előzmény: sa-gx180 (63280)
Cpt.Dave Creative Commons License 2017.05.05 0 0 63281

A 168 vagy ahogy a hónap kiadja órát nemigen lépik túl. Olyan van hogy becsúszik pár óra túlóra. De ha most azt nézem hogy van aki a telepen tölti állásidejét mondjuk külső telephelyes aki csak hétfőtől péntekig dolgozik amolyan rásegítősként az azért belenyal a 200ba. Ha szigorúan a kezdéstől végzésig nézzük akkor azért 12 órát (5-17) csak a munkahelyén van.  Az más kérdés hogy ténylegesen alig van a fordában óra, mert napközben meg áll. 

Előzmény: trizs77 (63279)
sa-gx180 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 63280

21×11:53 az mennyi szerinted ?

Előzmény: trizs77 (63279)
trizs77 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 63279

Szerintem nem havi 260 órával.

 

A Szeri féle előadásban vannak óraszámok is, most nem bontottam ki.

 

De szerintem az átlag, mai, magyar, volán buszsofőr nem dolgozik havi 260 órát.

 

Ha egy nagyobb egységben (pl. üzemegység) a buszvezetőknél,  az átlag elérte a havi 260 munkaórát, akkor, azért már 1982-ben is fegyelmi járt.

 

Pedig az 35 éve volt !

 

 

Lehetett, ma is lehet, hogy egy üzemegység 1-2 dolgozója, vagy a létszám 5-10%-a valóban 260 órát dolgozik.

De ha ez az adott közösségben eléri az ott dolgozó gkv-k 30%-t,  akkor azért,  már ma is kitör a társaságon belüli balhé.

 

 

 

 

Előzmény: HG 24-64 (63278)
HG 24-64 Creative Commons License 2017.05.05 0 0 63278

Havi 260-órával! Tegyük hozzá! Szeretném havi 170-180 órával megkeresni,talán pihenésre is jutna idő.

Előzmény: trizs77 (63271)
sosiforda Creative Commons License 2017.05.05 0 0 63277

Most mennyi késéssel indult?

 

Amikor én mentem vele áprilisban, akkor 70 perccel.

 

Nagyon sajnálom a Luxexpress kivonulását és remélem hamarosan ismét lesz alternatíva a Budapest- Krakkó (-Varsó) útvonalon.

 

 

 

 

 

Előzmény: kbn (63276)
kbn Creative Commons License 2017.05.04 0 0 63276

Polski Bus felszállóhely, ma 17:23-kor:

 

dundalk Creative Commons License 2017.05.04 0 0 63275

aha.. Szóval az autóbusz vezetőké valahol 160e körüli nettó lehet? vagy az övéké inkább átlag feletti?

Előzmény: Fenyőfatalp (63274)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2017.05.04 0 0 63274

A 249-et alapul véve inkább a 170 ezerhez van közelebb.

Előzmény: dundalk (63272)
dundalk Creative Commons License 2017.05.04 0 0 63273
dundalk Creative Commons License 2017.05.04 0 0 63272

Az átlag nettó mennyi? 180e körül?

Előzmény: trizs77 (63271)
trizs77 Creative Commons License 2017.05.03 0 0 63271

Brutto

 

 

 

 

 

Irisbus Creative Commons License 2017.05.03 0 1 63270

Ezzel az a baj, hogy lezárult egy 138 db-os használt tender IDÉN, így valszeg a használt mennyiséget picit túllövik idén, az újakat pedig túl. :D

Előzmény: kbn (63265)
seadxdx Creative Commons License 2017.05.03 0 0 63269

Nyíregyházi CNG-s buszoknál kifelejtette, hogy több, mint egy évesek lesznek, mire járhatnak. A 6 elektromos buszra a tendert nem törölték?

Előzmény: kbn (63264)
Ingenieur_2 Creative Commons License 2017.05.03 0 0 63268

Nagy kópék ezek... A 100-as Credo tendert tavaly meg idén is beleszámoljak a statisztikába? :D

Előzmény: kbn (63265)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.03 0 1 63267
Előzmény: Törölt nick (63266)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.03 0 0 63266

"Használt: 2017: 29 db

               2018: 0 db

               2019: 0 db"

 

Előzmény: kbn (63265)
kbn Creative Commons License 2017.05.03 0 0 63265

 

 

 

Előzmény: kbn (63264)
kbn Creative Commons License 2017.05.03 0 0 63264

Busexpo prezentációk:

 

https://www.busexpo.hu/konferencia/prezentaciok

 

Két táblázat innen:

 

Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.04.29 0 0 63263

Máricusban kezdődött vágányzárak:

Jobbpart

Balpart

 

Április-májusban (és Március 31-én, este) kezdődő/kezdődött vágányzárak:

Jobbpart

Balpart

Előzmény: Snake-Mojzi (63259)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.04.29 0 0 63262

A 8802 sz. vonat pótlását már a "2017.04.01 03:11 – 06.17. 00:24 Kaposvár – Fonyód/Balatonszentgyörgy" vágányzár keretében az április-májusi kiírásban szerepeltették. Ezt a járatot akkor a DDKK nyerte meg.

Előzmény: hory004 (63261)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!