Hibátlanul jár, ha becsepegne, annak lenne azé' jele gondolom. Teljesen szépen jár, az olajcsere előtt tavaly nyáron cseréltem map szenzort, meg vízhőfokjeladót. Előtte 12 litert evett, azóta rendben van, 6.5 literrel akárhol, akármikor.
Épp lehúzhatod az ECU-t (bár én nem tenném), de ez semmit nem fog elárulni a hibáról, na meg telegyűlhet egyéb hibakódokkal, ha a többi vezérlő nem látja a motor ECU-t.
Biztos van már benne valami hibakód az adna támpontot, e nélkül csak puszta találgatás, tucat dolog miatt lehet...
Ha hirtelen, minden előjel nélkül áll meg, gyújtásra gyanakodnék továbbra is, lehet halódik a trafó, vagy inkább a gyújtásmodul. (Azt hiszem ennél a típusnál egybe van építve.)
Akár kontakt hiba is lehet, mozgasd meg járó motornál a trafóra menő három vezetékes csatit.
Ledkerék v. fő ékszíjtárcsa (utóbbi ritkábban oka a jelenségnek) kiegyensúlyozatlan ledtömege eltöri az egyik csapágy csészét aztán utána a sorban következőt és ezt követően pedig a főtengely törése következik be. Ez most melyik szakasz? >:)