Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kisa Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141133

Én is főtengely csavarról írtam, csak megemlítettem a kerékcsavart, mint érdekességet, ha ez ennyire köztudott, akkor bocs az offért.

Előzmény: Quattroman (141119)
cam aro Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141132

nem ugy tunik mintha utalnad.. :)

 

egybkent en meg pont az ilyesmit szeretem. amiben meg van kihivas. 

 

egy kuplung/fek cseretol mar nem jovok lazba.. de sot.. :(

Előzmény: Kisa (141131)
Kisa Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141131

Bele tudsz nyúlni a tutiba :) 

 

Az ilyenek miatt utáltam meg az autójavítást.

 

Előzmény: cam aro (141129)
Neo Logizma Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141130

Köszönöm!

Az lesz!

Előzmény: Kisa (141118)
cam aro Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141129

na, ..csak meg gyutt..  

hatul lancos bmw. /n47 / 

10" 170e km korul.

 

 

lazitott railel tekertetve halhatoan csattog a lanc, de menetkozben elnyomja a motorzaj.  

 

ide mar keves lesz a lanccsere.. :P

 

 

TraguAre Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141128

Köszönöm.

Előzmény: Kisa (141125)
Tie Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141127

Jaja, azt mindenképpen, hétvégén kap újat, aztán meglátjuk, hogy mi van.

Előzmény: Kisa (141126)
Kisa Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141126

Leállítás után is becsepeghet, de persze akkor meg nehezen indul. 

Mindenesetre egy olajcserét megér a dolog, úgy is közel a csereperiódus.

 

Előzmény: Tie (141124)
Kisa Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141125

Feltettem ide:

 

Előzmény: TraguAre (141123)
Tie Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141124

Hibátlanul jár, ha becsepegne, annak lenne azé' jele gondolom. Teljesen szépen jár, az olajcsere előtt tavaly nyáron cseréltem map szenzort, meg vízhőfokjeladót. Előtte 12 litert evett, azóta rendben van, 6.5 literrel akárhol, akármikor.

Előzmény: Kisa (141122)
TraguAre Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141123

Annyit esetleg elárulhat, hogy a villogó MIL a kiesett vezérlőre utal-e.

De mivel menet közben még tapogatózni sem tudok, keresem tovább az ECU kapcsolási rajzát...:) 

Előzmény: Kisa (141121)
Kisa Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141122

Inkább befecskendező szelep hiba (becsepeg), de esetleg folyamatosan nagyon dús keveréktől is lehet, aminek azért más jelei is vannak.

Lehet folyamatosan hígult fel, lehet egyszeri alkalomkor, ha egyáltalán jól okoskodunk.

 

Előzmény: Tie (141120)
Kisa Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141121

Épp lehúzhatod az ECU-t (bár én nem tenném), de ez semmit nem fog elárulni a hibáról, na meg telegyűlhet egyéb hibakódokkal, ha a többi vezérlő nem látja a motor ECU-t.

 

Előzmény: TraguAre (141094)
Tie Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141120

Olaj van benne, lehet, hogy még kicsit sok is. Akár lehet is. Nem szagoltam, csak azt néztem, hogy nem-e vizes, vagy a víz nem-e olajos.

 

Ha viszont a benzin felhigítja, akkor az gyűrű, nem?

Előzmény: Kisa (141117)
Quattroman Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141119

Alfákon is így volt régen

amúgy teherautóknál még gyakori

de most nem kerékanyáról hanem főtengelyről van szó.....

Előzmény: Kisa (141116)
Kisa Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141118

Biztos van már benne valami hibakód az adna támpontot, e nélkül csak puszta találgatás, tucat dolog miatt lehet...

Ha hirtelen, minden előjel nélkül áll meg, gyújtásra gyanakodnék továbbra is, lehet halódik a trafó, vagy inkább a gyújtásmodul. (Azt hiszem ennél a típusnál egybe van építve.)

Akár kontakt hiba is lehet, mozgasd meg járó motornál a trafóra menő három vezetékes csatit.

 

Előzmény: Neo Logizma (141113)
Kisa Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141117

Esetleg felhígult benzinnel az olaj...

Előzmény: Tie (141115)
Kisa Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141116

Nem láttam még Opelban bal menetes főtengely csavart. Olaszok mániája ez. (Fiat, Lancia, Alfa).

 

Azt hiszem a régi Transitnak volt bal oldalon bal menetes kerékanyája, jobb oldalon meg jobbos. Elég beteg :)

Előzmény: Kawabiker (141110)
Tie Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141115

X14NZ 1.4 8V F astra, hidegen ok, üzemmelegen alapjáraton pár mp múlva olajnyomáslámpa világít. Pici fordulatemelésre elalszik. Kb 250ezer km, 11ezerrel ezelőtt cserélve olaj (castrol gtx). 

 

Mi a valószínűbb? Főtengelycsapágy, vagy olajszivattyú?

Alex Raps Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141114

Ledkerék v. fő ékszíjtárcsa (utóbbi ritkábban oka a jelenségnek) kiegyensúlyozatlan ledtömege eltöri az egyik csapágy csészét aztán utána a sorban következőt és ezt követően pedig a főtengely törése következik be. Ez most melyik szakasz? >:) 

Előzmény: mica-r (141014)
Neo Logizma Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141113

Sziasztok!

 

Van nekem ugye az a dadogós, A3-amiben lett cserelve a lambda szonda.

Viszont az elmúlt napokban a hiba jelenség megszűnt, de felváltotta egy új, ami azzal jár, hogy egész egyszerűen leáll a motor...

Piros lámpánál elindulaskor, de ma extrém körülmények között egy körforgalom-ban állt le, kicsit zavaró...

Nem lehet, hogy esetleg valami gazpedal jelado, vagy valami hasonlotol indul ez a sz@r?

En nem érték hozzá, de gazadaskor furcsán ergyan reagál...

 

Köszönöm

Kawabiker Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141112

Koszi, mar erzem is az esti pia finom izet a torkomon lecsurogni.

Előzmény: Quattroman (141111)
Quattroman Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141111

99 % hogy jobbmenetes

Előzmény: Kawabiker (141110)
Kawabiker Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141110

Regen csinaltam klasszikus opelt es egyik ismerossel vitazunk.

Bal vagy normal menetes a fotengely csavar? Nincs egy kocsi se a kozelben.

Valaki dontse mar el.remelem igazam lesz es kapok ingyen italt :)

 

serfy Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141109

Köszönöm a tippeket a szalagra.  serfy

Jena307 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 141108

ok köszi holnap majd kiderül mi van

Előzmény: cam aro (141107)
cam aro Creative Commons License 2015.03.11 0 0 141107

gorgesd le a linket. 

ott az olajkor.

 

mondanam hogy mint barmi masnak, de itt 4 vanos zabbantja az olajat..

(ezert ket oilpumpa is van benne , elvi 2 bar felett kapcsol ki a masodik  ) 

ezert 1.-1.5 barra lonem a miniumum meleg alapjarati nyomast. 

 

(van meresem. bar ez igy inkabb csak firka..itt masfel bar a stabil olajnyomas. )

 

 

 

Előzmény: Jena307 (141106)
Jena307 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 141106

Köszönöm így van hol elindulni, meg legalább mérni egyet, mi a megfelelő olajnyomás ?

Előzmény: cam aro (141105)
cam aro Creative Commons License 2015.03.11 0 0 141105

csak azt nem irtam hogy ezek a visszacsapo szelepek elszoktak torni. 

 

ez mondjuk nem magyarazza a keves olajnyomast (hisz csak visszafolyas gatlok ) 

viszont ide keszitve egy adaptert hengersorra ervenyes olajnyomast lehet merni. 

 

 

Előzmény: cam aro (141104)
cam aro Creative Commons License 2015.03.11 0 0 141104

http://indabox.hu/93BtyR

 

1.1mB pdf. 

 

n62 motor. 

az olajgomba a vakumpumpa mogott. 

 

a fojtoszelep mellett mindket hengersorba sullyesztve van 3-3 visszacsapo szelep T45 fejjel. 

inlet vanos solenoid. exhaust vanos solenoid. es lancfeszito. 

itt kezdenek..

Előzmény: cam aro (141103)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!