Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2015.03.15 0 0 141171

egy  -jo - beszerelt tarcsa nem kezd el magatol utni.

illetve de.. de vagy kezdetektol,  vagy csak halal kozeli allapotban. 

 

nyomolap tores mar surubb.

de ugyanez  /wtf :D/  rangatast par csepp olaj is produkalni tudja. 

 

SK. 

Előzmény: kovacs1000 (141169)
cam aro Creative Commons License 2015.03.15 0 0 141170

gyorsan leszukitetted a kort.. :D 

rango auto, esetleg kuplung. mit csereljek a kuplungban ... 

 

vasald meg a kuplungot. 

opcio itt is harom. 

- szetesik. 

- jo lesz. 

-nem is a kuplung raz,. 

Előzmény: Törölt nick (141164)
kovacs1000 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 141169

Nekem a kuplungtárcsa ütött, csúsztatáskor remegett az egész autó.

Előzmény: Törölt nick (141164)
Paco155 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 141168

Esetleg meg lehet kérdezni mennyire alacsony az a tartomány?

Előzmény: őrel (141167)
őrel Creative Commons License 2015.03.14 0 0 141167

esetleg motortartó bak

Előzmény: Törölt nick (141164)
őrel Creative Commons License 2015.03.14 0 0 141166

nekem a szar szerkezet + a szar lengőkar szilent okozta

Előzmény: Törölt nick (141164)
mica-r Creative Commons License 2015.03.14 0 0 141165

Nem tudunk válaszolni...

Előzmény: Törölt nick (141164)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.14 0 0 141164

Azt szeretnem kerdezni, hogy elindulaskor illetve valtaskor alacsony tartomanyban remeg az autó.

ez lehet kuplung hiba? Ha igen melyik alkatresz a kuplungbol?

 

Erdemes ilyenkor szerkezet tarcsa csapagy cseret csinalni?

tAB Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141163

Ok, így lesz :)

 

(egész este gugliztam, de mindenhol csak azt hajtogatják, hogy nem szabad szétszedni :) )

Előzmény: cam aro (141162)
cam aro Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141162

 8 nyugvó csavar középről-kifelé-keresztben, majd körben az aprók keresztben.

Előzmény: tAB (141161)
tAB Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141161

Szimpatikus értékek, hasonlóban gondolkodtam én is.

 

Sorrend?

- 8 nyugvó csavar középről-kifelé-keresztben, majd körben az aprók keresztben, vagy

- csak simán középről csigában kifelé mérettől függetlenül?

Előzmény: cam aro (141160)
cam aro Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141160

 

M10 70 Nm.

M8   25Nm

minimum. (ehez tartanam magam. ) 

 

M10  85Nm.

M8  35 Nm 

maximum. 

 

ket ertek azert, mert gondolom regi csavarok mennek vissza.. igy a gyari nyomatekertek inkabb csak 

tajekoztato jellegu. /lenne/ 

 

 

Előzmény: tAB (141159)
tAB Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141159

Most csak fejből:

 

- A négy nyugvó csapágynál 8db M10

- Körben szétszórva 13db M8

 

Mind jó hosszú :)

Előzmény: cam aro (141158)
cam aro Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141158

csavarmeretet ha megadsz,  szerintem kikalkulaljuk. 

Előzmény: tAB (141152)
cam aro Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141157

:o.

..mar nem. 

Előzmény: Paco155 (141156)
Paco155 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141156

privát..

Előzmény: cam aro (141155)
cam aro Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141155

http://www.youtube.com/watch?v=fPTGtyh5P58

 

nem tudom atirni a linket (:{) 

Előzmény: cam aro (141129)
kormi07 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141154

Nem teljesen autós téma(mondjuk van kereke), de régebbi mezőgazdasági vetőgépeken is van ilyen megoldás, a "csoroszlya", ami két kör alakú vaslemez egymással szemben, középen csapágyazva/csavarral rögzítve, azok jobb-balmenetesek, ha beáll a csapágy*, akkor nem hagyod el a tárcsát, nem tekeredik ki.

Az a fasza, mikor beleteszi a balos csavart a jobbos menetbe, lehet próbálkozni, hogy na vajon ez most merre fog kigyünni?:-DD

*természetesen ez soha nem fordul elő, a szántóföldeken ún. orvosi homok van, ami a csapágyba jutva biztosítja a megfelelő kenést:-)

 

Előzmény: 409 (141151)
Meriva 1,6 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141153

Üdv mindenkinek!

Behalt a Scenic-emen (2002-es, 2 literes) az ablakmosó motor.

A kerékdob felől vagy a felső műanyag rács felől lehet megközelíteni? Nem akarok feleslegesen bontani. Köszi a segítséget előre is.

Szép napot!

Peti

tAB Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141152

Helló Tibi,

 

Milyen lehúzási nyomatékot és sorrendet használsz ehhez a csoda 1.2HTP blokkhoz (AWY)?
Hétvégén kellene összeraknom, de enélkül nehéz.

 

Esetleg valaki más, aki csinált már ilyet?

 

Köszi,
tAB

Előzmény: novothauto (140553)
409 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141151

"Már csak azt mondja meg valaki, hogy ennek mi értelme ?"

 

 A forgásirány miatti lelazulás megelőzésére találták ki. Legalábbis ezzel magyarázták. Mondjuk az Escortok kanyarstabilizátora nem igazán forog semerre, aztán mégis jobbos-balos a menet a két végén.

Előzmény: Kisa (141148)
409 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141150

Hááát, ifjabb koromban egyszer én is levettem a Sierra balhátsó tengelycsonkanyát jobbra. Nem volt könnyű, de lejött.  :-)  Igaz, próbáltam mindkét irányba és csak jobbra mozdult, méteres csővel is.

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (141147)
mica-r Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141149

Ez nem az.

Hajtókarcsavar a gyenge pont.

Előzmény: Alex Raps (141114)
Kisa Creative Commons License 2015.03.13 0 0 141148

Hmm, azt hittem, hogy ez az angolok hülyesége, de nem. Már csak azt mondja meg valaki, hogy ennek mi értelme ?

Ilyen jó "barom" kolega néha nagyon hiányzik a műhelyből, nehéz vele együtt dolgozni, de sokszor megfizethetetlen a segítsége. (Máskor meg nagyon nehéz kifizetni az okozott kárt, az igaz :) )

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (141147)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141147

dynán csak a nagyokon van ilyen, a kicsiken jobbmenetes mind.

meg lehet amúgy ismerni, a tőcsavar pofáján van egy vonal beütve.

mitsubishi canteren is jobbos-balos.

kolléga bal oldalt kezdett fékjavítani.

a második letépett HUSZAS tőcavar után bejött közölni, hogy valami nem oké, mert nem lazul a kerék.

még egyszer: huszas tőcsavart eltépte.

hogy is mondjam.

esze és ereje mint a baromnak.

Előzmény: FeZ_ (141140)
cam aro Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141146

talán a P505 "" 

lehet.. de szerintem kimaradt egy karakter a hibakodbol..:DD 

 

(tipust.. azt en soha nem tudok ) 

Előzmény: Kisa (141143)
Quattroman Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141145

tudtommal a Visa is ilyen idiótán vezetett szíjat használt, és asszem a 104 is

Előzmény: FeZ_ (141144)
FeZ_ Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141144

Én a 305-nél emlékszem ilyen megoldásra, de végül is majdnem mindegy is. :-D

 

Előzmény: Kisa (141143)
Kisa Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141143

talán a P505 dezső a derékszögben hajott ékszíjjal ? :)

 

Előzmény: cam aro (141142)
cam aro Creative Commons License 2015.03.12 0 0 141142

a japora nincs mentseg.

 

 

..de a csigasnal azert van feloldozas. 

azok kepesek voltak korbe tekerni a motort ekszijjal.. szvsz ilyen aprosag mar igazan nem szamit.. :)) 

Előzmény: FeZ_ (141140)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!