Valaki mondjon róla valami rosszat is. Beszéljetek le, hogy miért ne vegyek. Eddig semmi rosszat nem találtam róla (népítélet), és persze tudom, hogy kevés van, de hátha van még a népítélőkön kívül is, aki tud valami ÉRDEMLEGESET mondani. Előre is köszönöm! (Hja, D5-ös motorra gondoltam, nem vagyok gyorshajtó, langzamspacíren... de évi kb. 60 000 km)
Állítólag sokan nézték és közben is sokan hívták az ügyintézőt, akkor te is az egyik voltál :)
A csomagtér ajtaját megcsinálják, részben erre is várok még.
Az díszcsík leválását láttam, kezelhető, a Toyotámon is elvált pont így, legalább otthonosan érzem magam, komolyan mondom, mosolyogtam amikor észrevettem :).
A könyöktámaszt szintén láttam, javítható, de évente 1x nyitom ki, bár az alá rejtett AUX csatlakozó miatt lehet, hogy többször kell (ha jók az emlékeim, ott van). Elég béna megoldás.
Amit nem írtál, de nekem feltűnő volt, a vezetőülés melletti műanyag elem repedt, ez másoknak nem gond? Annyira rossz helyen van, én egyből ráültem és talán tovább is törtem (ajtó felől, amin a kezelőgombok vannak).
Hátulról talán kaphatott az autó, a feliratok hiányoznak (AWD és társai) - de nem is mondták, hogy sérülésmentes. Szerintem kizárható, hogy komolyabb csatt érte volna, vagy ha igen, akkor régebben, amikor még megérte kijavítani. Az furcsa, hogy a tolatóradar és a csomagtérajtó is hibás, mindkettő hátul van.
A tolatóradar kapcsán a szerelőm optimista, a vételárhoz fejben ezt már hozzáadtam. Komolyabb átnézés már a vásárlás után lesz. Ahogy a szerelőm fogalmazott, az a jó benne, hogy nem rejtegetik a hibáit, ami meg látható, az javítható. (Valaki írta is korábban, hogy az autót eladás előtt inkább ne az eladó javítsa már meg, hanem bízza ezt a vevőre).
A rövid próbaúton minden jónak tűnt, jól húz, jól lassul, nincs füst, nincs kotyogás, de azért Nyíregyházáig nem mehettünk el vele.
Az összkerékhajtást nem ellenőriztem. A forgalmazó szerint jó, biztos számítottak rá, hogy valaki meg fogja nézni, tehát nekem nem kellett :)
Még annyit, hogy életem első autója is Volvo volt, sok sok éve, egy szép automata 244-es, bézs bőrrel, a márka minden ismert előnyét és hátrányát élveztem. Itt írtam róla:
Neeem,nem gondoltam,h annyival megúszom a dolgot 100 E km-ig,én csak egyelőre tájékozódom.
Én is "keresem az igazit (manuális váltós feketét és ha lehet belül ne legyen BÉZS-nekem az nagyon nem tetszik-tudom,ezt sokak számára menő,meg szép,de egy fekete autóban ne legyen már bézs belső...). Persze,nyilván felülírja,h ha találok egy nagyon jó és szép állapotút,de azért az előbb felsoroltakkal lenne az igazi.
Én mindenképpen megnézetem szerelővel,nem szeretnék befürdeni vele.
gratula az autóhoz....elötted voltam megnézni de mire visszaszoltam te megvetted... :( sikerült velük megcsináltatni a tolatóradart ,a csomagtérajtó külső nyitását, az első könyöktámaszt ami le van szakadva, a bal hátsó ajtón a díszcsíkot., stb...és szerintem az "anyósülés fejtámlája hátulról kaphatott mert nagyon előre hajlik...
még egyszer gratula csak tényleg nézesd meg az autót.....motortartó bak, gömbfejek , az általad említett kézifék működését....stb...
Mennyire nehéz emelkedőn elindulni a rögzítőfék és manuális váltó kombinációval? Az egyetlen idegesítő dolog amit láttam az XC90-ben az a rögzítőfék miniatűr pedálkája. Biztos jobb valamiért a kéziféknél, de majd szoknom kell a látványát és a használatát is. A zárása lábbal, kioldása kézzel történik.
Eddig vagy automata váltós autóm volt vagy kézifék+manuális váltó, azokkal nem gond az elindulás hegynek fel, de ezzel a pedálos valamivel hogy kell szépen elindulni? Ha a 2 tonna meglódul hátrafelé, az nem lesz vidám a mögöttem állóknak :)
Lehet az XC90-ben visszagurulás gátló? (évjárat 2006)
ui. Még nem volt alkalmam próbálgatni, azért kérdezem, bő egy hétig aktuális :)
Ez valóban szép állapotú,a belseje is megkímélt,szuper járgány. :)
Még egyszer gratulálok hozzá!
Képzeld,én meg úgy jártam,h amit kinéztem,sajnos elvitték. Nekem ugyanis egyelőre egy 607-em van és ahhoz,h tudjak venni egy XC 90-est,a Peugeot-t el kell adnom. Van is rá komoly érdeklődő,de sajnos a Volvot valaki hamarabb megvette. Na mindegy,keresek egy másikat,nem tudok mit tenni.
Nonemgraz,
köszi szépen a sok jó tanácsot!
Remélem,h találok egy olyat,aminek nagyon gondos gazdája volt és megkímélte.
Jövő héten kapom meg, addig még a papírok és kisebb javítás vár rá.
186e km van benne és 8.5 éves. Volt vagy egy tucat szempont, amit mérlegeltem, az egyetlen "bajom", hogy picit idősebb a tervezett max 7 évnél. De az állapota remek, ezért maradtam emellett. Minden bizgenytű ép benne és működik is, motorikusan is jónak tűnt, a futóműve is kifogástalan, bár nem szedtük szét csavarjaira, a szerelőmmel is megnézettem, áldását adta rá. Ez már a "ráncfelvarrott" 2006 végi széria. A Volvo olyan sokat nem változtatott ezen a típuson (az idei évig), így majdnem mindegy a konkrét gyártási év, inkább az állapot számít és talán az előélet, ezek pedig rendben vannak.
öszinte leszek nem tudom részletesen felsorolni ,én általában otthagyom a szakinál aztán menet közben mindent megcsinál amit kell stabpálcák szilent motortartóbak szervizelés szurök olaj stb ha kell akor vezérlés meg ami vele jár mondja a végét aztán slussz nyugodtan alszom ........biztosan olcsóbb ha nem az ivanics vagy márka szerviz (szerintem nem korektek )
én a Lengyelcarhoz szoktam vinni a volvoim ök igazi volvo guruk nekem rosz tapasztalatom nem volt (ez nem a reklám helye csak mondom )
és általában telefonon is segitenek mivel kulföldön élek .......ha csak nem ugy morog ahogy megsdzoktam már hivom is mire megyek mindent beszerez de általában van a polcon is :)
xc,90 + az s60 is odahordtam az s80 nem mert eladtam az rosz vétel volt benzines .......nem lopta szivembe magát
de most ujra vadászok egy xc90 után és én igenis automatát szeretnék 7 ulésel .......csak ausztriába kevés a felhozatal majd kimegyek svédbe vagy a németeknél próbálom Olasztól a jó ég óvjon mindenkit !!!!(cigány digók )
Pénteken foglalóztam le egy "új" XC90-est, az átvételig hátralévő napokban ezt a fórumot olvasgatom, nagyon örülök, hogy van. Bővebben a jövő héten, a vételár kifizetése után, addig maradjunk annyiban, hogy nagyon izgulok. :)
ha jól volt tartva a gép .............márpedig az xc sek nem hulye gyerekek !!! akkor elmegy simán milliót is .......havernak itt bécsben nem hazudok 931.000 nél tolta be felujitásra a motort persze addig is minden szerviz megvolt .......
az én régi 163 lovasom 210.000 vásároltam 380.000 körul adtam el MEGBÀNTAM ....azóta is keresek egyet
bocsi,h újra a kérdéseimmel bombázlak és h néha az XC 90-es autó teljes tájékozatlanságáról teszek tanúbizonyságot... :D
Sajna még tanulnom kell ezt a kocsit,elismerem...de előbb-utóbb ígérem,átmegyek a vizsgán... :-)
Szóval az lenne a kérdésem,h mivel most találtam egy éppen nekem megfelelő XY 90-est ( fekete,mauális váltós,jó felszereltségű,napfénytetős,stb),szeretném megkérdezni,h tudod e (esetleg "átestél"e már egy teljes vezérléscserén),h kb mennyibe kerül. Ezt az ára miatt kérdezem,h mégis kb mennyivel lehetne olcsóbban megvenni.
A teljes vezérlést esetleg le tudnád nekem írni? H mit tartalmaz az,ill.mit tartalmazzon,h kb minimum 100 E km-ig a motorhoz hozzá se kelljen nyúlni...
2006. évvégi 185-LE XC90 D5 tulajdonos vagyok, sajnos mostanában egyre gyakrabban dobja be a "motorszerviz szüks" feliratot jellemzően kereszteződésnél történő hirtelen kigyorsításnál a gyors gázpedál lenyomást követően enyhén megtorpan az autó, majd jelentkezik ez a hibakód. Néha teljesítményvesztéssel is jár ilyenkor alig akar kipörögni a motor és emelkedőnek szinte nem is lehet vele menni. Az automata váltó nem akar felkapcsolni csak lomhán gyorsítva bőgeti a motort. OBD műszerrel ha kiolvassuk a hibakódot akkor "nagy turbónyomás, geo tengely szorul "stb. Hibakód törlés után viszont az autó megjavul! Nincs aktív hiba ! Ugyanúgy megy mintha mi sem történt volna! Sőt néha néhány nap állás után is eldobja magától a hibát és ugyancsak nem érződik a hibajelenség! Legutóbb viszont a "részecskeszűrő megtelt" felirat is megjelent és ezt követte a jelentős teljesitményvesztés . Jöttem vele kb 50-60km-t és többször is megállítottam az autót de csak a tartósabb 20-30 perces állás után dobta el a hibakódot magától . Nem tudom mit kellene vele tennem! Szívesen várom az ötleteket! Most cseréltünk olajat 800km-el ezelőtt Castrol EDGE 0W-30 at és raktam bele pro-tec common rail tisztító adalékot, shel és mol prémium ützemanyagot+ ausztriában is tankoltam de minden hókuszpók ellenére is néha jelentkezik a hiba! Kb 15e km-el korábban már volt szakszervízben részecskeszűrő tisztításon!
Igazából, hogy a vízet miért nyomta ki a kupak tetején azt nem tudom.
Nem volt repedés a hengerfejen. Még nem mentünk azóta messzire, így nem tudom, hogy tuti jó lett-e hiszen előtte elég szeszélyes volt.
Gyakorlatilag az autón volt most egy hengerfej felújítás, nemrég egy teljes nagyszervíz az összes fékbetéttel (kézifék is) és tárcsával, kapott új téli-nyári gumikat külön alufelniken, úgyhogy most ez az autó rendben van. Egyáltalán nincs lelakva. Az összes külső sérülés tökéletesen javítva és a fényszórók is újjá (mattak voltak) lettek varázsolva. Koromszűrőt kitakarítattam, kapott új brutál Bosch aksit. A váltó 50e.-el ezelőtt megjavítva. Kapott új gumi tárcsákat az első lengéscsillapítók tetejére és állítottak egy kerékösszetartást.
Most nincs így panaszom a kocsira.
Majd 5-10 ezer km után megírom, hogy mit tapasztaltam.
Na megvolt a hengerfej felújítás a 90-es autón, tudod elforralta a vizet. Nem volt rajta repedés. Kicseréltek rajta minden mozgó alkatrészt (520e).
Eddig nem jelentkezett a hiba, bár ez nem jelent semmit a múlt a lapján. Egy hiba viszont úgy tűnik, hogy megszünt. Nevezetesen volt egy olyan hibája, hogy elinduláskor kis gázadásra is felpörgött hirtelen a motor, majd visszaesett a fordulat. Eleinte az asszonyt bíráltam, hogy nem ért a műszerhez, de utánna magamnál is tapasztaltam a jelenséget. Szóval ez a hiba megszünt. Na, ha lesz változás, akkor publikálom.
Egy szerelő barátom szokta mondani "minél újabb annál sza.abb". Persze ez nem a Volvora értette,hanem az összes autóra amit a környezetvédelem oltárán feláldoztak és teleraktak EGR szelepekkel, szabályzókkal,részecskeszűrőkkel meg hasonló fínomságokkal. A 185 lovasokban már van részecskeszűrő ami állítólag fogyasztás növekedést is eredményezett és nem túl előnyös ha rövid távokon használod az autót. Én úgy tudom hogy a 163 lovas változatok a legstabilabbak.
Nekem is szükségem lenne egy jó villamos szakira Miskolc környékén,aki a műszerfalban lévő német nyelvű információs rendszert magyarítaná és a navigációs rendszert is életre keltené.
Öt hónapja lettem tulajdonosa egy xc90 2.5t volvonak és most egy olyan problémája van amit nem sikerül megoldani.Ezért is fordulok hozzátok hátha valaki találkozozz már ilyen hibával.Az autón vezérlést cseréltek elhoztam és pár kiométer után jött a baj.Az autó alapjáraton össze vissza jár és a kipufogó puffog nagyon és állandó vezérműtengely jeladó hibát ír.Fordulaton semmi baja.Élő adatban 0-256 fok ugrál ide oda.A szerelő kicserélte a jeladót ugyan az, kimérte a kábelt a motorvezérlőig nem hibás.A vezérlés azt mondták jól áll. Ha valaki tud ebben a broblémában segíteni kérlek jelezzen.Köszönöm ! Róbert
Tudom,h jót akarsz,amit köszönök,de azt hiszem,h a család már eldöntötte ezt a kérdést.
Egyébként nem szeretnénk 7 ülésest venni,bővel elég az 5 ülés,nekünk a csomagtartó ami fontos. Bringázni szoktunk,aokat viszünk is szinte mindig,de vhogy majd megoldjuk... A fogyasztása valóban húzósabb,mint pl-ul a Peugeot-é (5,5- 6 liter/100km!!!),de azért megbirkózunk vele.
Ami szuper lenne,ha kézi váltóst találnánk,az vhogy jobban fekszik (még sohasem volt automata váltós kocsink és kicsit idegenkedek is tőle..),meg persze ahogy látom,jobban is fogyaszt. :) Még egyszer köszi a jó tanácsokat,tényleg sokat segítettél!!! :)
Nem tudom,h kire céloztál,h státuszszimbólum így meg úgy,ha esetleg rám,akkor tévedsz. Nagy a család,sokat járunk kirándulni,nyaralni,kempingezni és fő a biztonság. Ez az elsődleges szempont! A Peugeot 607-est kinőttük,ezért kell egy nagyobb. Ennyi a történet,nem több. Az ,h tetszik,remélem nem bűn...
A 607-re is majdnem hasonló méretű gumik kellenek és most is kb 90℅-osak vannak rajta. Nem mindenki jár szakadt gumikkal,ha meg igen,az bizony az ő bajuk. Én tuti,h nem kockáztatom sem a családom,sem pedig a saját életemet. Természetesen másét sem. Mindenki olyan autót vegyen,amit fenn tud tartani,slussz,passz. Ha van egy jó vétel,természetes,h érdekel. A saját pénzének ki az a hülye,aki az ellensége???