Szőnyeg már hónapok óta nincs benne. Most cseréltem a régi feszítős szélvédő gumit újabbra. Jó meló volt egyedül. Még kiszárítom és locsolás lesz ahogy írtad.
Hali! Újított már fel valaki ajtó zsanért? Nissan almerán kéne megcsinálni mer lóg az ajtó. Ez nem olyan mint a képen de ilyen megoldású az is. Hogy lehetne jó tartósra megcsinálni?
Minden kitakarítva teljesen,de mégis beázik. Most le van takarva,de átázik a ponyva és így is beázik attól a kis víztől is amit beereszt. Van egy kb 25-30cm-es rész a szélvédő és motortér tűzfala között,ott az elvezető és az a doblemezhez vezeti a vizet. Valahol ott kel keresgélnem szerintem.
80-as Audim folyamatosan beázik elől és a taposón van a víz. fogalmam nincs honnan ázhat be,de a sárvédőnél szilikonozást látok,szerintem amikor felrakták kinyomták alatta. Ha leszedném és szintén pasztázni kel akkor mivel érdemes?
A homokszórás volna a legjobb megoldás. A horgany réteget is vissza lehet fújni vannak ilyen spray-k, de ha teljesen ki van tisztítva a lemez a rozsdától és jó le van kezelve a javított rész akkor bírja jó darabig.
Köszönöm a válaszokat! Létezik olyan, hogy a csupaszított fémlemezt galvanizálják? Pl. amikor fémig pucolják a rozsdát (én inkább homokfúvásra gondoltam, majd csiszolásra), és egy korróziógátló vegyületet ecsettek felhordanak? Ugye a gyári réteg valamiért feladta, javítás után meg nem ártana úgymond "pótolni".
Amennyire lehet, ki kell köszörülni a rozsdát, aztán kezelni rozsdaátalakítóval, majd festék. Pl budaprimer. aztán üregvédelmet neki. Ahol meg kék kellene legyen, oda kevertetni kell egy deci festéket.
Festőkamránál,hogyan lehetne kiszámolni mekkora ventilátorra lenne szükségem X lm3 esetén? 1 fórumtársunk már sokat segített,de még ez érdekellne,hogy ne kísérletezzek.
Nem tűnik vészesnek, de csak szétszerelés után látszik mekkora a baj, szerintem rosszabb esetben 10-15 000-ből megcsinálják de 10 000 alatt nem hiszem, attól függ hova viszed persze.
Adva van egy Fabia 1. A jobb első sárvédő/küszöb találkozásnál előbukkant a rozsda. Sajnos a műanyag doblemez mögé beült sár megtette a dolgát...alapos tisztítás után a következő diagnózisom van: A sárvédő lemez belső oldala körülbelül az ajtó magasságáig belül korrodált felületű. A küszöb vége, ami bebújik a sárvédő lemez alá, szintén. Kívülről a két elem találkozásánál a küszöb "élén" már kiült a korrózió, tehát amit takar a sárvédő, az garantáltan rozsdás. Nyilván le kell bontani a sárvédő elemet (csavaros, csak le kell venni), annak belsejét ki kell rozsdátlanítani, felületkezelni. Ahogy elnézem, nincs átrohadva. A küszöbvég szintén korróziómentesítésre, felületvédelemre, fényezésre szorul. Kérdésem az, hogy ez nagy munka-e, illetve nagyjából mennyiből lehet megcsináltatni (lehet, hogy nem kínlódok vele)? Nyilván az lesz a válasz, hogy keressek fel egy műhelyt, és majd megmondják, de mégis...csak hogy mire készüljek? Egy ilyesmi beavatkozás mekkora összegbe kerül általában? Esetleg mi van akkor, ha vágni kell, és hegeszteni...a túloldal rendben van, ott semmi jele ilyesminek. Egyébként galvanizált kasznija van, de hát úgy látszik, ez se tökéletes, vagy az eltelt 12 év már nem garancia semmire. Tennék egy-két képet, még a múltkor készítettem. A válaszokat előre köszönöm!
Tudnátok olyan netes áruházat ajánlani ahol tuti azt kapom amit rendelek és korrekt áron van a szállítás is? Dekor maszkolószallag ,HS lakk+edző és még pár dolog lenne. Vagy esetleg fórumtárs akitöl lehet rendelni?
Így már értem,elvileg lassan,de megköt. Elég hűvös van már a műgyantázáshoz,nekem is már a pincében kel csinálnom mert ott melegebb van,csak a szag nem a legjobb.
Saccra kevertem. Kint van a a levegőn úgyhogy nem a legoptimálisabb az idő rá. Egy játszós autónak a hűtőjét csináltam úgyhogy nem annyira baj ha nem lesz jó, volt rajta egy repedés.