Na ma megjött a levél hogy kész a bankkártya,mehetek átvenni!Lehet úgy egyáltalán igényelni bankkártyát hogyha nincs is még számlám? :)
Mert 2 levelet küldtek,mindkettőben ugyanaz,csak a bankkártyát írják hogy átvehetem,és hogy vigyem a számlaszámomat is...Viszont az nincs is,mivel én számlacsomagot is igényeltem...Gondolom a másik levélben a számlaszámnak kellene lennie,nem?
Vagy én vagyok hülye? mert miért küldenék ki kétszer ugynanazt a levelet...
Majd felhívom,csak érdekelne,hogy most én értettem félre vagy mi??Mert én tuti hogy net számlacsomagot is igényeltem :)
Meg ahogy néztem ha bankkártyát igénylünk csak,akkor számlaszámot is meg kell adni ha jól láttam...
Hátha valaki tud infóval szolgálni, és segít nekem.
A minap kezdeményeztem egy nemzetközi átutalást, egy görög bankba. 147 EUR, azaz kb 37-38000-ft összegben. Az átutalás visszaigazolásával egyidőben jött egy értesítő SMS-ben, 5200 ft Banki jutalék levonásáról.
Létezik hogy egy 37 ezer forintos átutalás költsége kb 15%-os, 5200 ft-os jutaléklevonással jár? Az agyam eldobom hogy mit meg nem engednek maguknak a magyar bankok.
Előre is köszi ha valaki tud érdemleges infóval szolgálni.
OTP honlapon a kártyareklamációt töltsd ki. 8 napon belül visszakapod a zsét, és valszeg minden károdat megtérítik. Az is lehet, hogy valami gikszer van a kártyarenszer és a folyószálarendszer között, nincs szinkronizálva. https://www.otpbank.hu/OTP_Portal/online/BH01010209010000.jsp
Történt velem, hogy valaki levett a számlámról 3000 forintot (utólag kiderült hogy előző este 40 ezret próbált meg), mindenzt úgy, hogy a kártyám megvan! Nem tűnt el, nem lopták el nem adtam kölcsön. A a bankban közölték velem , hogy miután a készpénz felvételhez szükség van a kártyára és a pin kódra is, nem tudják visszaadni a pénzt,nem tudnak mit kezdeni a dologgal. Ergó csináljak amit akarjak,illetve adhatnak egy új kártyát 1500 Ft-ért. Kértem az ATM automata kamerás felvételeinek kielemzését ami, ha minden igaz egy hét múlva megérkezik és együtt megnézzük. Kérdem én, hogy lehetséges ez illetve milyen jogaim vannak ebben az ügyben, meddig vihetem a dolgot, mi a teendő ilyenkor? Nyílván nem a 3000 forint ami hanyattvág, de igenis, engem megloptak! A minimum, hogy a káromat megtérítik illetve adnak valamiféle magyarázatot az egész dologra, nem pedig körberöhögnek és kitárt karokkal közlik velem a semmit. Ezek után hogy tudnék és akár 1 forintot is biztonságban ennél az intézetnél? OTP-ről van szó.
Igen,tudom,de igényelni lehet.És emailbe értesítettek másnap hogy elfogadták az igénylésem,és majd értesít a bankfiók hogy mikor mehetek a bankszámla szerződést aláírni,meg a bankkártyát átvenni.
Csak az érdekelne,hogy a bankkártya kb mennyi idő míg elkészül?Mert online igényeltem számlát vagy 2 hete,és eddig még semmi...Majd elvileg szólnak ha elkészült,és mehetek be aláírni...Na mondom így egyszerűbb ha neten igénylem,oszt csak be kell majd menni aláírni... :/ Ez normális hogy ennyit kinlódnak?
Bár nagyon nem csodálkoznék ha lenne 1 hónap is mire szólnak...
Most olvastam az egyik blogon, hogy "az egyik alapkoncepciója az Abaqoosnak az az, hogy bárki online fizetés elfogadójává válhasson bonyolult szerződések vagy műszaki fejlesztések nélkül". Ebből nekem az jön le, hogy ha van Abaqoosod, akkor neked is tudnak fizetni.
"az Abaqoos elfogadására szerződött internetes kereskedők weboldalain a megvásárolni kívánt termék mellett lévő, Abaqoosszal történő fizetési opciót kell választania, majd jóváhagynia a fizetést." mennyire elterjedt ez?
de a Zótépé tudja, a hosszú és jó kapcsolat titka a pontos elszámolás, ezért egy telefonra is ugrik :)
Aha.. En majd' harom es fel eve varom a jutalekom kifizeteset.. ugyhogy ezt csipobol tudom kontrazni. Es nem egy ilyen ugyletem van.
Nem divatbol szidom az OTP-t, egyszeruen csak pontosan eleg okot ad ra. Az meg, hogy egy jogtalanul vagy rosszul levont dolgot visszaad, nehogy mar ne legyen termeszetes :P
Én lusta vagyok sokat írni, szkennerem nincs is, de a Zótépé tudja, a hosszú és jó kapcsolat titka a pontos elszámolás, ezért egy telefonra is ugrik :)
Én annyiban preferálom az írásbeli ügyintézést, hogy ott ha hosszabban elnyúlik, vissza tudom nézni, hol tart az ügy, másrészt írásban én jobban össze tudom szedni a gondolataimat, pontos összeget, dátum, stb. Tudom, hogy felveszik a beszélgetéseket, de az írásnak nálam is van nyoma.
Én az ilyesmit a 3666-666-on szoktam lemenedzselni. Én is reklamáltam egy januári kez. ktg. túlfizetés miatt febr. 1-jén vagy 2-án telefonon. Megnézték, mi van, és pár nap múlva, 8-án, azt hiszem, visszautalták.
Sok mindenkinek ez nem elég, azt követelik, hogy azonnal utalják vissza a pénzt, ha tévedés történt, ami a sokszor macerás a sok ellenőrzés miatt. Ezért megy az anyázás az OTP-nél.
Mivel az OTP-t csak szidni divat, ezért most megosztanám mai kellemes meglepetésemet. Magát az ügyet nem szeretném leírni, lényeg az, hogy egy bizonyos kezelési költséget megreklamáltam, mégpedig interneten keresztül e-mailben kezdeményeztem. Minden rendelkezésemre álló papírt beszkenneltem, mellékeltem, és udvarias, de tényszerű hangnemben leírtam a kifogásom, érveimet.
Hasonlóan udvarias válasz érkezett, "Tisztelt ******! Köszönettel vettük bankunkhoz küldött levelét. Tájékoztatjuk, hogy bejelentését nyilvántartásba vettük, annak kivizsgálását megkezdtük. A kivizsgálás befejezéséig és a válaszadásig további szíves türelmét kérjük. Az OTP Bank Nyrt. szolgáltatásaival a továbbiakban is állunk az Ön szíves rendelkezésére. Tisztelettel: ***** OTP Bank Nyrt. Elektronikus Banki Igazgatóság Ügyfélkapcsolatok Osztálya"
Ez volt múlt csütörtökön, na mondom, ez egy nesze semmi fogd meg jól válasz, biztos nem az én pár ezer forintomat fogják vizsgálgatni.
És kellemes meglepetésként ma (kedden), jött az SMS, és láttam, hogy a megreklamált összeget jóvá is írták a számlámon. Még igazi válasz nem érkezett, de nagyon örültem, és kellemesen csalódtam. Rájöttem, ha legközelebb is fiókban nem sikerül zöld ágra vergődni, akkor inkább e-mailt írok. És az is tanulság, hogy a türelmes levél, jóváírást, vagy legalábbis foglalkozást teremt. Jól esett, hogy nekem adtak igazat. Mondjuk az nyilvánvaló volt, hogy igazam van, minden papírom megvolt, csak fiókban nem sikerült az ügyintézővel közös nevezőre jutni. Megpróbáltam ezt az utat és sikerült. Lehet várnom kellett pár napot, de nekem mindenképen megérte.
Más szempontból is helytelen az érvelésed, mert ahogy fogy a tartozásod, úgy csökken a kez. ktg. Vagyis a te érvrendszered alapján az utolsó években meg azok helyett fizetnek mások, akik az első években mások helyett fizettek. De ez szvsz nem így megy.
Nem fizeted más hitelének a ktg-ét. Egyáltalán nem ugyanannyi a ktg-e egy kis hitelnek, mint egy nagynak. Egy 100 ezer forintos hitelre nem ugyanakkora céltartalékot kell képezni, mint egy 100 milliósra. A céltartalék tkp. sima költség, döglött pénz a banknál.
Ha egyszer ugyanannyi a költsége a kettőnek? (bocsánat, számoljanak bele egy kis több amortizációt, hiszen többet kopik a billentyűzet 0 gombja, és néha a nyomtató is egy-két nullával többet nyomtat.)
Az miért igazságos hogy valaki a másik kezelési költségét fizeti?
Igazitsák a kezelési költésget a valós költségekhez, vagy ha ez túl sok, akkor a piac által még megfizetetthez, de ebben az esetben a Bank nyelje le a különbséget.
Nem vagyok bennfentes, de attól még van ktg-e egy hitelnek.
Ha a kezelési ktg-et nem a tartozáshoz igazítanák, akkor mihez igazítsák? Nem lenne igazságos, hogy ugyanannyit fizessen az is, aki 100 ezer forintot kér kölcsön, meg az is, aki 100 milliót.
De ha a hitel kezelésének költsége nem függ a hitel angyságától, akkor miért %-ban határozzák meg?
Amúgy nem vagyok hülye, néztem a THM-t is, de ha egyszer a szerződésben benne volt a max. 9000.- Kezelési költség, akor azt figyelembe kell venni (a THM-ben is benne van, tól-ig). AZ OTP ezt megváltoztatta egyoldalúan, túlzott mértékben, stb.
Ne védd már a mundér becsületét feleslegesen, (biztos bennfenntes vagy), ne szépítsd a BANK-okat magyarországon, ahol a bankok nyeresége az EU-ban a legjobb, és Mo.-i viszonylatban is a legnyereségesebb cégek között vannak.
az a bajom a költségekkel, hogy az ügyintézők száma valamilyen szinten arányosan több kell legyen, ha több a szerződés, de az IT rendszer tuti nem lineárisan drágább. (nem morgok én úgy igazán, csak szeretném megérteni a dolgokat)