alapjaraton nagyon picit enged.. inditozas kozben semmit.
nem mentettem szkopot, s talan itt a hiba.
szvsz inditozaskor felepul a nyomas, (motor is indulas hataron ) majd valtozatlan kitoltesi - es visszafolyasok, primer vakuum - mellett 0.5 sec alatt leis esik.
lehet nem a pumpa haldoklik.. csak haznyomas szelep szopat ?
Urak! Kihez erdemes bekalampas civicet vinni pest megyeben, aki latott mar Hondat kozelrol es kepben van az alkatreszek minosegevel kapcsolatban is?
Apro-csepro kellemetlensegek vannak, cincogo fek, nyoszorgo generator, ilyesmik. Kene egy alapos gatyaba razas, hogy ujra finom japan muszer legyen a kis Honda. Koszi!
Köszi a segítséget,ugy nézem az ac adta meg magát mert a steckert lehuzva jár a motor és félóra mulva is ketyeg annélkül,hogy két ütem közben biztit cserélnék...kiszedtem az üa.pumpa reléjét ráadtam a gyujtást majd ahogy nyomtam a helyére a relét rögtön elfüstölt a bizti.....irány a tank,lehuztam acsatit,bizti csere és ketyeg a gép.Lehetséges,hogy a pumpa csak kis idö mulva verik le az" automatát" ?Na,azért nem iszom a medve börére majd holnap probajárat,igaz most félóra alatt semmi komplikáció.
Ja,és még mielött valaki megakarná venni az autót mert lehuzott ac steckerrel is jár...benzin-gázos a vas :)
probáltam feltenni fotót,de csak 2x kellett ujra írnom mert valamiért nem megy.Ez az a doboz ami az akku mögött van a nagy csavargatós stecker alatt ez az egy 20A bizit van benne a többi az mind 60A.
A blokbol nem kapor ki semit ugy ahogy volt lement a lanc de azert a fotengely fogaskereket ledaralta. Tovabb nem bontottam mert varjuk a tulaj donteset. Motor csere vagy mit h szeretne. Majd utana a tobbit.
És milyen kellemes ezeket a szelepeket kiszedni a hengerfejből. A minap egy kőmíves ember akarta megspórolni a szerelő munkadíját, eső lévén szíjat cserélt a 16 szelepesen,majd beugrott,és indítozott. Rögtön tudták hova kell húzni. Mit ne mondjak , megszenvedtem vele.
elbaltázott konstrukciókkal meg csak a szívás van, a pénzt sem tudod elkérni,""
dehogynem.
adsz egy kalkulaciot.. tol-ig.
ha az ugyfel ezt nem keri.. hat akkor isten veled.
ha ugyfel elfogadja.. akkor dokumentalva a hibafeltarast, es a javitas modjat.. megcsinalod az autojat.
de jo, ertelek.
igy ket problema merul fel.
az egyik a jogos ugyfel panasz javitas utan.
na erre kell a dokumentacio.. hogy vedelmed legyen.
mit , miert, es hogyan javitottal.
ha jo, akkor jo, ha elbasztad akkor jogos.
ket problemat irtam.
a masodik az a rezeskova ugy.
amig otthon nincs egy hozzaerto, elismert/fuggetlen erdekkepviselete a szakmanak..
amig ugyvedeken, pereken, loyalitason/mutyin mulik az elbiralas...addig a te elvegezett munkad szarnak pofon.. mert barki focista, barmi okbol vetozhatja.. felulbiralhatja.. es stb mellozott szakmaiasag.
szvsz ertem en hogy mit irsz.
de ez nem a szakma hibaja.
ez egy szabalyzasi hiba.
DTC > PooIoo
parliament can't bus system not reached the choosed controller.
A következö problémával fordulok hozzátok,vectra b 1.8 az akkumulátor mögötti kis dobozban van egy 20A biztosíték ami az egyik oldalon a generátor-önindítö madzagjával van összekötetésben a másik oldalon meg a gyujtásrelével és a ac pumpával tovább a motorvezérlöhöz...na ez a biztosíték állandóan meghal amint egy kicsit jár a motor.Generátorra gyanakodtam,lecseréltem de minden maradt a régi.Amint biztit cserélek azonnal indul az autó de kicsit ketyeg-szépen-majd a bizti az örök vadászmezökre költözik.
Találkoztatok már hasonló problémával ha igen akkor mi volt a megoldás?
Cseréljem le az egész kábelköteget a motortérben?Nem találtam szemre olyan részt ami zárlatra utalna esetleg olyan helyen ahol be van burkolva....