Azt hogyan kell végrehajtani? Az illesztés nem hozza magával a régi érték felülírását? P1857-000 hiba kód is van. Terhelés jel. Na ez honnan, hova megy,és magyarul ezt hogy hívják?
Lehet, hogy a vezérlő lesz a hibás mert nincs hiba de virít a hibajel és az EPC. felirat. Be sem indítom és beteszi az ABS-be, hogy nincs terhelés jel a vezérlő felől stb. Álló helyzetben sose látott hiba kódok jönnek.
Urak! Holtpontba kerültem. Seat ibiza 1.4 BBZ. Lányom panaszkodik, hogy az alapjárattal valami baj van, leáll, alacsony stb. Nosza fojtószelep pucoválás, elvégeztem nos itt kezdődött a baj. Azóta nem lehet menni az autóval, mert pl. nem reagál a gázpedálra vagy magas az alapjárat, vagy alacsony és összevissza sorrendbe. HIBA KÓD VAAAN! P1553- ÉS P 1504. Fojtószelep alapbeállítva, egr tisztítva alapbeállítva, Mit bactam el?
Utcai autó lengőkar szilentjeit szeretném poliuretán keményszilentre cserélni, a tartósság miatt. A tervek szerint csak az első lengőkar hátsó "teli" szilentjeit gyártatnám le, kérdésem, van-e tapasztalata valakinek ilyennel?
Ezt a céget találtam, 9-ért megcsinálják darabját, a régi szilent fém perselyeit kell elvinni nekik és megoldják.
alapjaraton nagyon picit enged.. inditozas kozben semmit.
nem mentettem szkopot, s talan itt a hiba.
szvsz inditozaskor felepul a nyomas, (motor is indulas hataron ) majd valtozatlan kitoltesi - es visszafolyasok, primer vakuum - mellett 0.5 sec alatt leis esik.
lehet nem a pumpa haldoklik.. csak haznyomas szelep szopat ?
Urak! Kihez erdemes bekalampas civicet vinni pest megyeben, aki latott mar Hondat kozelrol es kepben van az alkatreszek minosegevel kapcsolatban is?
Apro-csepro kellemetlensegek vannak, cincogo fek, nyoszorgo generator, ilyesmik. Kene egy alapos gatyaba razas, hogy ujra finom japan muszer legyen a kis Honda. Koszi!
Köszi a segítséget,ugy nézem az ac adta meg magát mert a steckert lehuzva jár a motor és félóra mulva is ketyeg annélkül,hogy két ütem közben biztit cserélnék...kiszedtem az üa.pumpa reléjét ráadtam a gyujtást majd ahogy nyomtam a helyére a relét rögtön elfüstölt a bizti.....irány a tank,lehuztam acsatit,bizti csere és ketyeg a gép.Lehetséges,hogy a pumpa csak kis idö mulva verik le az" automatát" ?Na,azért nem iszom a medve börére majd holnap probajárat,igaz most félóra alatt semmi komplikáció.
Ja,és még mielött valaki megakarná venni az autót mert lehuzott ac steckerrel is jár...benzin-gázos a vas :)
probáltam feltenni fotót,de csak 2x kellett ujra írnom mert valamiért nem megy.Ez az a doboz ami az akku mögött van a nagy csavargatós stecker alatt ez az egy 20A bizit van benne a többi az mind 60A.
A blokbol nem kapor ki semit ugy ahogy volt lement a lanc de azert a fotengely fogaskereket ledaralta. Tovabb nem bontottam mert varjuk a tulaj donteset. Motor csere vagy mit h szeretne. Majd utana a tobbit.
És milyen kellemes ezeket a szelepeket kiszedni a hengerfejből. A minap egy kőmíves ember akarta megspórolni a szerelő munkadíját, eső lévén szíjat cserélt a 16 szelepesen,majd beugrott,és indítozott. Rögtön tudták hova kell húzni. Mit ne mondjak , megszenvedtem vele.