Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TraguAre Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141296

Minél többet agyalok rajta, annál kevésbé vagyok biztos a dolog mikéntjében...

Az viszont tuti, hogy törlés nélkül megkergült pár 1.4 16V.

Előzmény: TraguAre (141295)
TraguAre Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141295

Fuggetlen az alapbeallitastol.

A motorvezerlo 1-es csatornajat kell nullazni. 

 

Tobb eve nem csinaltam, emlekezhetek rosszul (a csatornara).

Előzmény: hyuing (141294)
hyuing Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141294

Vagyis nem illesztés hanem alapbeállítás.

Előzmény: hyuing (141293)
hyuing Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141293

Azt hogyan kell végrehajtani?   Az illesztés nem hozza magával a régi érték felülírását?   P1857-000  hiba kód is van.  Terhelés jel.    Na ez honnan, hova megy,és  magyarul ezt hogy hívják?

Előzmény: TraguAre (141292)
TraguAre Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141292

Tanult ertekek torlese megvolt?

Előzmény: hyuing (141287)
hyuing Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141291

Lehet, hogy a vezérlő lesz a hibás mert nincs hiba de virít a hibajel és az EPC. felirat. Be sem indítom és beteszi az ABS-be, hogy nincs terhelés jel a vezérlő felől stb. Álló helyzetben sose látott hiba kódok jönnek.

C20NE Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141290

Akkor valami miatt nem csinálta meg bármit is írjon ki!

Előzmény: hyuing (141289)
hyuing Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141289

Megcsináltam az EGR-T, Fojtószelepet, mind OK. Még mit kellene??

Előzmény: C20NE (141288)
C20NE Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141288

Alapbeállítást kell csinálni egy VCDS-sel vagy bármivel ami képes rá és tökéletes lesz.

Előzmény: hyuing (141287)
hyuing Creative Commons License 2015.03.25 0 0 141287

Urak!   Holtpontba kerültem. Seat  ibiza  1.4  BBZ.  Lányom panaszkodik, hogy az alapjárattal valami baj van, leáll, alacsony stb.  Nosza fojtószelep pucoválás, elvégeztem nos itt kezdődött a baj. Azóta nem lehet menni az autóval, mert pl.  nem reagál a gázpedálra vagy magas az alapjárat, vagy alacsony  és összevissza sorrendbe. HIBA KÓD VAAAN!  P1553- ÉS  P 1504.  Fojtószelep alapbeállítva, egr tisztítva alapbeállítva,    Mit bactam el?   

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.24 0 0 141286

Az alfáknal a gyari se birja tovabb

Előzmény: bambi942 (141285)
bambi942 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 141285

Megolható a prpbléma.

GYÁRIT KELL VENNI

Előzmény: JohnyFirpo (141284)
JohnyFirpo Creative Commons License 2015.03.24 0 0 141284

Sziasztok!

Utcai autó lengőkar szilentjeit szeretném poliuretán keményszilentre cserélni, a tartósság miatt.
A tervek szerint csak az első lengőkar hátsó "teli" szilentjeit gyártatnám le, kérdésem, van-e tapasztalata valakinek ilyennel?

Ezt a céget találtam, 9-ért megcsinálják darabját, a régi szilent fém perselyeit kell elvinni nekik és megoldják.

http://www.polytechnica.iwk.hu/termekek/


Az utángyártott gumi 2 év alatt kirepedezik, ebből lett elegem...

köszi a választ! ;)

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.24 0 0 141283

thx.  mester, abból milyet érdemes venni? az a piros 300 fokig höálló megfelel?

 

 

Előzmény: 409 (141279)
wastegate Creative Commons License 2015.03.24 0 0 141282

Köszönöm ...!

 

w

Előzmény: cella8 (141281)
cella8 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 141281

Nem kell műbizonylat mert a BOSAL horognak e jelű jóváhagyása van.

Műbizonylat csak H jelű vonóhoroghoz kell csak 

Előzmény: wastegate (141280)
wastegate Creative Commons License 2015.03.24 0 0 141280

Jó reggelt!

 

Vonóhorgos kérdés ...

BOSAL horgot szereltem fel egy Jazz-re viszont nem találok a csomagolásban tanusítványt.

Vinném vizsgára NKH-hoz.

Kérdésem, hogy kell e műbizonylatnak lennie ?  Bárdis vásárlás.

 

Köszi!

 

w

409 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 141279

Tömítőmasszát, de jelen esetben ezt ragasztónak használja, hogy ne essen le a tömítés amíg a helyére teszi a szelepfedelet.

Előzmény: Törölt nick (141276)
cam aro Creative Commons License 2015.03.23 0 0 141278

 

 

ha gumi a tomites, az eles sarkokba mehet egy pici szilo.. 

az osszes tobbi gumi reszre.. nagyon vekony /bio/gumi zsir.

(ne tapadjon fel a tomites , hanem kuszon be a helyere. ) 

 

innetol mar csak patika kornyezet, elorit nyomatekok. .stb sallang es kesz is

 

videot nem neztem..bocs. 

Előzmény: Törölt nick (141276)
cam aro Creative Commons License 2015.03.23 0 0 141277

denso hp1-2-3-4 pumpak. 6 mega pdf. 

http://indabox.hu/QMxZ4c

 

hp3-as 2.2 d4d avensis nem / ritkan / termeli fel a rail nyomast.

egy injekt visszafolyas nagy volt (piezo ).. ledugozva.

> tobbi visszateroje uvegbe csovezve, mar csak cseppenget az eddigi piss helyett. 

 

primer pumpa 50-100mBar korul sziv, betapot zarva 700 mbar.

levego nincs hp in/out oldalon. mindketto atlatszora csovezve.

 

hozamszelep nagyon dzsuvas (zsir ??) volt. polir, takaritas. mar nem szorul. 

aramfelvetele 1.2A korul, HA beindul.. 70%-os kitoltesi tenyezovel birja tartani az elvart alapjarati nyomast. 

(arammentessen zart szelep! ...mit fog csinalni 1500 barhoz.. 150%-ot nyit ? )

 

nyom.szab szelep a railen becsovezve,

alapjaraton nagyon picit enged.. inditozas kozben semmit. 

 

 

nem mentettem szkopot, s talan itt a hiba. 

szvsz inditozaskor felepul a nyomas, (motor is indulas hataron ) majd valtozatlan kitoltesi - es visszafolyasok, primer vakuum - mellett 0.5 sec alatt leis esik. 

lehet nem a pumpa haldoklik.. csak haznyomas szelep szopat ? 

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.23 0 0 141276

ma  kész lett a maximám, uj kuplung, és nem ráz.

végre jó érzés volt vezetni,

 

de még van egy illetve kettő, holnap épitem be az elektromágneses  parkradart, de ami még nagyon bosszant, hogy folyik az olajam.

 

nyílván a szivósor alatti szelepfedél tömítést kell kicserélne, de sebaj.

 

kérdezném, hogy mi az elfogadott megoldás rá?

nyílván megveszem a szelepdekli tömítést, de azt szakszerűen hogy kell feltenni???

 

19:40 nél mit nyom rá a csávó???

 

https://www.youtube.com/watch?v=C_2GsFzAaMc

 

 

előre is kösz

 

cam aro Creative Commons License 2015.03.23 0 0 141275

11" E350 /207/ v6 cr.

 

1 hiba > legszuro telitetseg. 

teker, teker, cr nyomas nulla, bar ket merult akksi kozt neha azert beroffen. 

 

legszuro csere, service nullazas. 

tadám! pocrof. 

gratulalok a programozoknak.

limp mod meg ilyen hasonlo badarsag minek mar a kocsiba.. 

 

tiger1342 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 141274

Urak! Kihez erdemes bekalampas civicet vinni pest megyeben, aki latott mar Hondat kozelrol es kepben van az alkatreszek minosegevel kapcsolatban is?

Apro-csepro kellemetlensegek vannak, cincogo fek, nyoszorgo generator, ilyesmik. Kene egy alapos gatyaba razas, hogy ujra finom japan muszer legyen a kis Honda. Koszi!

szeekelymarci Creative Commons License 2015.03.23 0 0 141273

Minden megjavult és hosszú hétvégére mentek.... :)

cam aro Creative Commons License 2015.03.22 0 0 141272

 ilyen munkarend kellene minden muhelybe. 

csutortokon becsukjuk az ajtot, nyitas hetfon,. azt kisz. :D 

hogyvanaz Creative Commons License 2015.03.19 0 0 141271

Szép estét!

 

Köszi a segítséget,ugy nézem az ac adta meg magát mert a steckert lehuzva jár a motor és félóra mulva is ketyeg annélkül,hogy két ütem közben biztit cserélnék...kiszedtem az üa.pumpa reléjét ráadtam a gyujtást majd ahogy nyomtam a helyére a relét rögtön elfüstölt a bizti.....irány a tank,lehuztam acsatit,bizti csere és ketyeg a gép.Lehetséges,hogy a pumpa csak kis idö mulva verik le az" automatát" ?Na,azért nem iszom a medve börére majd holnap probajárat,igaz most félóra alatt semmi komplikáció.

Ja,és még mielött valaki megakarná venni az autót mert lehuzott ac steckerrel is jár...benzin-gázos a vas :)

probáltam feltenni fotót,de csak 2x kellett ujra írnom mert valamiért nem megy.Ez az a doboz ami az akku mögött van a nagy csavargatós stecker alatt ez az egy 20A bizit van benne a többi az mind 60A.

 

Köszönöm

Előzmény: cam aro (141262)
novothauto Creative Commons License 2015.03.19 0 0 141270

A fogaskeréknél marja ki a blokkot.

Előzmény: Szere28 (141269)
Szere28 Creative Commons License 2015.03.19 0 0 141269

Udv!

Oooo milyen szep csokrod van :-):-):-) 

A blokbol nem kapor ki semit ugy ahogy volt lement a lanc de azert a fotengely fogaskereket ledaralta. Tovabb nem bontottam mert varjuk a tulaj donteset. Motor csere vagy mit h szeretne. Majd utana a tobbit.

udv!

Előzmény: novothauto (141266)
Szabóbobó Creative Commons License 2015.03.19 0 0 141268

És milyen kellemes ezeket a szelepeket kiszedni a hengerfejből.  A minap egy kőmíves ember akarta megspórolni a szerelő munkadíját, eső lévén szíjat cserélt a 16 szelepesen,majd beugrott,és indítozott.  Rögtön tudták hova kell húzni. Mit ne mondjak , megszenvedtem vele.

Előzmény: novothauto (141267)
novothauto Creative Commons License 2015.03.19 0 0 141267

Ha így néz ki, nem elég a szelepeket cserélni, hanem a hajtókar derékszögelést is

ellenőrizni kell.

 

Plusz nagyon meg kell vizsgálni a blokkot, mert a leeső lánc kimarhat belőle darabokat, amik

később újra lelazíthatják a fötengo fogaskereket és kezdődik minden elölről.

 

 

Előzmény: Szere28 (141245)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!