Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsolt4593 Creative Commons License 2015.03.31 0 0 141500

A 8,8 fokról azt tudom mondani az mióta a kocsi a miénk azóta 8,8 fokon van nem találtam rá leírást csak arra hogy a maximális fok az 90 fok+tűrési idáig ezzel elvolt az autó 2 könyvben se ír semmit róla,és az olasz könyvbe se találtam értéket mi lenne az alapjárati fok feltételezem ez jó, az ütközőcsavarhoz nemvolt nyúlva egy kis imbus csavar szépen belekozmálva a fojtószelepházba TPS-hez se lett nyúlva és köszi az eddigieket jó éjt

zsolt4593 Creative Commons License 2015.03.31 0 0 141499

Ok rendben holnap megnézem hogy befogom a légszűrőt és nézem hogy eltudom e érni a 300mbar-t
>ha igen akkor kiderül mit csinál a lambda aktív e a hiba vagy sem tud e zárt hurokban dolgozni.

>Megnézem hogy hagyom zárt hurokban dolgozni ha lemegy 100mV-fele az érték hogy légszűrő szívócsonkjába fújok egy kis hidegindítót ekkor gondolom kompenzálnám a fals,többlet levegőhöz az üzemanyagot.

Vezérlés:nem lett mostanság állítva,se cserélve vezérlés alkatrész szóval jelen van minden

 

>Lambda Hiba
én ebből nem tudok rájönni melyik körben lenne a hiba

Másik programmal is néztem már ott is csak lambda hibát ír maga a hibát nem ragozza hogy épp mi fűtés vagy jel pl

Előzmény: cam aro (141498)
cam aro Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141498

elso korben amit javasoltak tobben.  

zard le a levego betapot, amig 300mbar korul lesz a szivo vakum.

igy nezd meg a lambda szabalyzast.

 

a masik amit en irtam.

mikor ~ 100mV-re esik a lambda fesz. sprickolj be neki,  es nezd a lambda jel reakciot.  

 

3. 

ha vissza irja a lambda hibat. annak van egy kodja. 

azt is irni kellene. 

nem mindegy futokor. .vagy a jel kor. vagy barmi, de kod megmondja. 

mivel jelet mersz, es az sacc kb szegenykeverekes uzemet mutat.. (ami egybe cseng a map ertekel ) 

szerintem a futes miatt irja vissza egybol a hibat. 

 

 alacsony map. 3 ok. 

- nem sziv eleget. /pl vezerles /

-nem tomitett a rendszer  / pl megkerulos alapjarathoz minek 8.8%-os fojto nyitas < ez csak felvetes  / 

forditsunk. 

-szar a lambdad. szegenyet mer, ez miatt dusit mint az okor. viszont alapjarat szabalyzas meg tartani akarja 

alapjaratot..tehat ranyit. es ezert kicsi a map. 

 

sacc. 

 

 

Előzmény: zsolt4593 (141497)
zsolt4593 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141497

Ok tök normálisan kérdezem meg akkor:
Ha végigolvasod a regényem akkor a te felvetéseid mi a leírtakon kívül és a kérdéseimre tudnál adni választ szívesen hallgatnám.

Előzmény: cam aro (141496)
cam aro Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141496

ha előtte fél ével 400Mbar volt az értékem"" 

mar akkor is rossz volt. 

 

mutatja a MAP akkor miért is aktív a lambda hiba?""

mert ket hiba van benne. 

 

 kitörlöm a hibát amint törlöm egyből abban a percben visszajön""

kiolvaso hiba, vagy valos aramkori /tehat nem jel / hiba.

 

 

 arra senki semmit nem tudott mondani...""

inkabb nem akart..

 

baszogatas nelkul.. ha visszanezel kicsit itt nem sok regenyt olvasol. 

na te azt irtal.. szamtalan kerdesel, es nehezen ertelmezhetoen.

(volt olyan erzesem hogy googli forditobol masoltad ) 

 

szvsz nincs itt baj, csak ha valamit nem ugy kapsz ahogy elvarod, akkor nem egybol sertodni kell. 

 

Előzmény: zsolt4593 (141495)
zsolt4593 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141495

Úgy megnézném a sok feltett kérdéseim közül menyire is kaptam választ és menyire tág fogalmazásban.
Egyébként köszönöm a segítséget amit idáig kaptam de elég sokra ami számomra nem érthető semmi választ nem kaptam és kaptam olyat is el se olvastam végig...Akkor a fáradtságot is vegyük az olvasásra.

A nagy nyelvbotlásokról pedig annyit mondanék a sok szakember hogy tudja ezt?
cetír vagy centrír simmering vagy O gyűrű(tömítő gyűrű) főtengely vagy forgattyús tengely hagy ne menjek már ebbe bele fáradt voltam és elírtam bocs emberek vagyunk tévedhetünk...

Arra senki se tudja megmondani hogy ha előtte fél ével 400Mbar volt az értékem akkor most ez az érték miért rossz és miért produkál hibát.
Ha ráadom a gyújtást  nem jár a motor és a légköri nyomást mutatja a MAP akkor miért is aktív a lambda hiba?Semmi köze a MAP hoz ilyenkor véleményem szerint..
Bese indítom az autót kitörlöm a hibát amint törlöm egyből abban a percben visszajön a motort be se indítom

Nem véletlen kérdeztem a lambda jeltest specifikus dolgot arra senki semmit nem tudott mondani...

cam aro Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141494

ehen.. sejtem. :P 

 

jovanna...botlok. 

Előzmény: FeZ_ (141493)
FeZ_ Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141493

És ezzel konkrétan nem is arra gondoltam, akinek írtad  :-D

 

Előzmény: FeZ_ (141492)
FeZ_ Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141492

Úgy látom, hogy falra hányt borsó  :-(

 

Előzmény: 409 (141480)
Kisa Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141491

...rengeteG... :)

Előzmény: Kisa (141490)
Kisa Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141490

Nézd, nem vagyok helyesírás megszállott, de a fojtó, csak az egyik nagyon durva "betűbotlás", van még rengeted.

Segítséget is kapsz itt, ha jól látom, de cserébe elvárható, - főleg egy szakembertől - a helyesírás.

 

Egyébként én is azzal próbálkoznék, hogy egy merev műanyag lappal beállítanám a fojtást, 300 m(milli)Bar nyomás környékére és nézném mi történik.

 

Előzmény: zsolt4593 (141489)
zsolt4593 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141489

Ok bocs ha most a helyesírás végett írtad akkor bocs de már egy hete ez a téma a fejemben és nem tűnt fel hogy ly-onozok....
Vagy ha FoJtószelepház tömítésre gondolsz ezzel ez ügyben akkor írd le kerek mondatban köszi de most létszíves ne menjünk bele egy betűbotlás végett a szóvitába inkább segítséget várnék el köszönöm,a helyesírásom végett pedig szerintem még érthető mik a problémáim.

Előzmény: 409 (141480)
LyPapa Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141488

Szerintem alapjárati levegő tanítás, ha van ilyen lehetőség.

 

Üdv: LyPapa

Előzmény: Törölt nick (141483)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141487

az is zsir uj benne.

Előzmény: mica-r (141486)
mica-r Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141486

Kuplung magasan fog :)

Előzmény: Törölt nick (141483)
409 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141485

Bizonyára BKC akart az lenni.

Előzmény: mica-r (141472)
robika1 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141484

Ez jó ötlet.Csinálok egy képet az alapjáratkiegyenlitésről,hogy lássák,hogy nem a motor jár szarul.
De valószinű,hogy a "Menager" -nek nem fog sokat mondani.

Előzmény: fourwheels (141476)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141483

ma vittem müszakkizni az autót és azt figyeltem meg, hogy 2-3 ban mikor véltok fel, mondjuk kétezernél elváltok, akkor felmegy először 2200 ra és onnan esik le a fordulat.

 

folytószelep tiszta, beállitva.

 

a két első lambda cserélve.

 

merre kezdjem a kutakodást?

 

alapjárati motor takarítás?

gyertyák?

 

 

nissan maxima 1999 2.0 v6

 

mica-r Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141482

BKD lenne akkor jó motor lenne :)

Előzmény: robika1 (141481)
robika1 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141481

Lehet nem BKP valami más kód 16 szelepes hulladék motor.Nem értem miért kellett nekik ezt a motort megcsinálni?!
Megmozgattam a nyelestengelyt,nincs semmi rendellenes hang....

Előzmény: mica-r (141472)
409 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141480

  

         Fojtószelep

 

Előzmény: zsolt4593 (141477)
mica-r Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141479

Igen, de nem mi találtuk ki :)

Előzmény: FeZ_ (141478)
FeZ_ Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141478

Made in Hungary  :-(( 

 

Előzmény: mica-r (141475)
zsolt4593 Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141477

 

Ha tehetném mint okot kizárásnak kimérném a MAP ott de hiába Multiméter és táblázat ha vákum pumpám mérőórával nincs

Illetve adatom hogy esetleg ,mekkora a kiadott Mbar érték ami jónak számít adott motorállapotnak megfelelően
Enyire biztos ez a 400-450Mbar érték hogy rossz alapjáraton?
Ok azt értem ebből is a feltöltött képből hogy pl 475mBarnál 2500mV-ot produkál jelnek a MAP ami az ecuhoz megy mint bemenő jel  azt is értem ha pl csak 300mBar kéne legyen hogy ott menyi mV-ot kéne szolgáltasson (kevesebbet)
Rendben van hogy alapjáraton akkor nem jó a Mbar érték és így a Mbar értékhez lévő feszültséget adja a MAP holott ő csak azért szolgáltat rossz adatot mert alapjáraton nem ennyinek kéne lennie mert a szívócső depresszió nem jó ergo falsot szív a MAP meg fals adatal dolgozik.

Azt is értem hogy nem jár a motor nincs depresszió(vákum,szívó hatás ki hogy tanulta) ésráadott gyújtásnál ezért is ad jó jelet a MAP az aktuális kinti Mbar értéket
Amint beindul az autó léterjön a depresszió ugye már eleve indítózásnál ahogy forog a motor és ha tömítettlenségi problémák vannak szívó oldal felől akkor természetesen a Map vákum csöve is ennek megfelelően fog mérni ha nem tévedek helytálló a leírásom.

De akkor miért nem reagál maga a folytószelepház körbefújásra se indítóspray se féktisztítóra?
Befogom a légszűrőt módszert még kipróbálom ha tételezzük fel van honnan szívnia levegőt akkor a módszer működhet az biztos sajnos erre nem gondoltam mert nem tudtam ez a Mbar érték rossz.
Vákumcsöveknél további problémát nem látok
Abban meg bízok hogy az alapjárati léptetőmotor ami egy levegő járatot nyit zár hogy ott megfelelő minden

Előzmény: novothauto (141469)
fourwheels Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141476

 

Én pont most küzdök egy LUK szettel ami kb 10e ment el és elkezdett zörögni! Már egyszer visszadobták, hogy szar a kocsi és az tette tönkre!(Audi A4 2.0tdi 110e km-el)ű

 

Persze számla, beépítés, stbstb beleköthetetlenül mellékelve!

 

Most kaptak egy mérést a csúcsokról a be és a kiszerelési állapotban! 

 

Megy a bubvakarás, mert jok a csúcsok! 

 

 

Előzmény: robika1 (141467)
mica-r Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141475

Itthon a LUK lendkerekek egyre rosszabbak...

Előzmény: cam aro (141474)
cam aro Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141474

cam aro  2014.06.03    0 0 133591

valahol ceges gepen van egy mentesem luk, meg sachs dmf tureseirol.

gyanitom sokra nem mennel vele. csoda ha az uj belefer. 

 

holnap berakom ha nem feledem. 

 

cam aro  2012.12.06    0 0 116518

140E mar eleg indok. + amit a pedalon erzel. 

ugyan passat. (06" BKP ) de mai nap.

LuK fel evet birt.. nem csodalom. 

kozepen a DMF-ben. atmero 35 koruli siklo csapagy. (mogotte valszinu van egy picit nagyobb axial.. )

ket hete meg csak holtjatekon razta a pedalt, tegnapelott mar fel pedal uton is. 

ma leborult rola a valto. .. es hat,.. log mint a pitsa. 

nem rant, nincs hangja, mert a csillapitas jo.. de a csapagyazas az elszallt. >>  ez rugdossa a pedalt.

Előzmény: robika1 (141467)
mica-r Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141473

Ja, lemaradt

Nem kell semmilyen célszerszám a lendkerékhez.

Előzmény: mica-r (141472)
mica-r Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141472

Azok a termék manager izék azért kerültek abba a pozícióba, mert nem értenek hozzá...

Tornáztasd meg a nyelestengelyt hátha hallasz valamit.

Egyébként nem tudom volt-e BKP motor olyan kocsiban....

Előzmény: robika1 (141467)
henger fej Creative Commons License 2015.03.30 0 0 141471

Mindegy, sokáig formáztam azt a fojtószelep j-jét.

Előzmény: novothauto (141468)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!