Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mérnökferi Creative Commons License 2010.12.01 0 0 9800

Ma sikerüllt újabb 5 évre levizsgáztatnom az 1971-ben gyártott MTZ80-as kiskabinos szuper gépemet!!!!!!!!!!!!   :-)

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.01 0 0 9799

Üdv! Nekem  egy 700-as  fűrészt hajt már  vagy  15-éve. 1,5 -ös  gyorsítós derékszöghajtóművön van a kerék.Ezt hajtja  a traki egy kuplungos gardánnal.Kb.félfordulaton jár a motor üzem közben.

Előzmény: paltomi (9796)
hotib Creative Commons License 2010.12.01 0 0 9798

540es szabvány fordulata van 1650 es motor fordulaton.De egy hatszázas szalagfürészt simán meghajt 1300 fordulaton is kb   450 FORDULATTAL számolhatsz.

     Üdv:Hotib

Előzmény: paltomi (9796)
vmickey75 Creative Commons License 2010.12.01 0 0 9797

Üdv Mindenkinek.

Aki tudja fogni a PAX TV-t (T- Ho.-n 85-ös csatorna) és van fél órája délelőtt nézni ajánlom a figyelmébe. "11.30 Köztünk élnek /7. rész/ Mezőkövesdi Gépmúzeum".

Jól hangzik kár, hogy csak most vettem észre és nem tudtam előbb szólni. Meg sajnos a melóhelyen nincs TV.

paltomi Creative Commons License 2010.11.30 0 0 9796

Sziasztok!

 

Valaki meg tudná nekem mondani hogy a u 28-as dutrának a tlt-je mennyit forog, mert szallag fűrészt szeretnék csinálni és nem  tudom mekkora hajtómű és ékszíjtárcsák kellenek.

Előre is köszönöm!

Üdv.: Ptomi

Discovery2 Creative Commons License 2010.11.30 0 0 9795

Köszöm a valóban használható ötletet :-)

Előzmény: mérnökferi (9794)
mérnökferi Creative Commons License 2010.11.30 0 0 9794

Nem hiszed el én hogy csináltam?! Nagyon sok helyen hiányzott róla a bakelit. A MÉH telepen találtam azonos átmérőjű szintén hiányosat. Letörtem róla a bakelitot, kipótoltam vele a kormányomat és bőr fűzőszijjal szorosan körbe tekertem az egész kormányt! Az eredmény egy kellemes fogású, full extrás, valódi bőrkormány :-)

Előzmény: Discovery2 (9793)
Discovery2 Creative Commons License 2010.11.30 0 0 9793

Üdv. Mesterek!

 

Árulja már el valaki, hogyan tudnám a 25 K kormánykerekét felújítani. Kissé hiányos rajta a bakelit. Van esetleg olyan hely, cég, aki ezt helyre tudná hozni?

Továbbra is érdekel: hol keressem a gyártásiszámot??????

Discovery2 Creative Commons License 2010.11.30 0 0 9792

Gratulálok!  Szép darab. :-))

Előzmény: Jancsimiska (9791)
Jancsimiska Creative Commons License 2010.11.30 0 0 9791

Sziasztok!

 

A tegnapi nap szerzeménye:

 

 

Ez egy Steyr 288-nak mondott szerkezet. Nincs valakinek hozzá - esetleg letölthető, lefénymásolható - gépkönyve?

 

Köszönöm:

 

JM.

 

Törölt nick Creative Commons License 2010.11.29 0 0 9790

..ehhh....remélem ez sikerűl végre.....

Előzmény: Törölt nick (9789)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.29 0 0 9789

1 Kis baki történt......:-)

 

ez lett volna az első videó !

Előzmény: Törölt nick (9788)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.29 0 0 9788

MTZ 80 nem bírja a 4-es ekét ? :-))) ...azért...ennek elég sok összetevője van ám !

 

..de nézd csak ! még 80 as MTZ sem kell hozzá !

..sőt...ezzd sasold meg !:-))) ...nem liha homok !


Előzmény: Zetor16145 (9778)
endrebá Creative Commons License 2010.11.28 0 0 9787

...esetleg megoszthatnánk egymás között többfelé azt a vasadagot - és a költségeket.....

Előzmény: Józsi 61 (9775)
dutrancs Creative Commons License 2010.11.26 0 0 9786

Valóban nagyon jók a képei Ottó barátunknak. Ezen a képen is látszik(legalább is kinagyítva),hogy mind a DT-be mind a teherautóba a vezetők mellett kisgyerekek ülnek. Gondolom őket is elvitte apukájuk munkába( lehet,hogy nyári szünet volt a suliba).

Nagybali Creative Commons License 2010.11.26 0 0 9785

Halfi baromi jó képek köszi!!!

Apukám pár évig járt egy 54 vontatós verzióval. Az eke automatika egy kötéllel volt bevezetve a fülkébe azt kellett rántgarni.

ha elmentem vele szántani két napig csöngött a fülem utánna.

Félelmetes jószág volt.

Este fél méteres lágnyelvek jöttek a kipufogóján ha adta az erőt.

1967 ben aztán kapott egy domború fülkés 75 öst, hát az klasszisokkal jobb volt. 73 ban pedig egy 1000 res dutrát.

Lánctalpig érő mocsárba simán ment akár egy harckocsi.

 

Üdv Nagybali

Előzmény: haflinger (9781)
Zetor16145 Creative Commons License 2010.11.25 0 0 9784

DT-55 mocsári traktor volt, de ugyanaz mint DT-54-é. DT-55 hosszabb lánc.

 

Nekem van könyvet, és képet. Majd megnézni padláson, nagyon sok 60-70-80-90-es  éveken mezőgazdasági katalógus, stb....

 

DT-54A "A" jelű van benne hidraulika, vonópad, orsók, hosszabbító karok.

DT-54 csak vonó.

 

Nekem 3 db orosz turzsenyik ekék, 5 fejes eredeti DT-54-é volt. Levágtam ekék, mert MTZ ekére csináltam.

 

Nálunk Tsz-ben DT-54 + 1 vagy 2 pótkocsi tele trágyahordások. Gumikerekes traktorok nem bírt elvinni sáros területeknél.  DT-54 nagyon képes akár elvinni, mind hó, sár, meredek, rossz útviszonyoknál, még őszi-téli fakitermelések is!

 

Jól emlékszem 15 évvel ezelőtt Tsz-ben DT-75 + DETK-205 szippantó vízszállítás, mert sáros miatt. Van képem, majd keresni.



Előzmény: dutrancs (9780)
Arpi 82 Creative Commons License 2010.11.25 0 0 9783

Kár lenne értük! Ha meg kéne valami akkor tuti nem lesz!

Előzmény: Józsi 61 (9775)
dutrancs Creative Commons License 2010.11.25 0 0 9782

Köszönöm szépen.(  Lusta voltam keresgélni ).

Előzmény: haflinger (9781)
haflinger Creative Commons License 2010.11.25 0 0 9781
Előzmény: dutrancs (9780)
dutrancs Creative Commons License 2010.11.24 0 0 9780

T-55-ösről én sem hallottam. Nincs egy képed róla?

Előzmény: Zetor16145 (9777)
dutrancs Creative Commons License 2010.11.24 0 0 9779

Egy barátom TAR-1-es tereprendezőt keres megvételre.

Tudtok valahol egy eladót??

Köszönöm!!!

Zetor16145 Creative Commons License 2010.11.24 0 0 9778

Tsz-ben 12 darab UTOS-650-ös minden 4 fejes lajta 35 cm fogásszélessége, 25-26 cm mélysége.

Képes elvinni 65 lovas csak hátsó meghajtású!!!! UE-50-es nehéz húzás 4 fejest, mint UTOS-é!

Ez komolyan. 

1983-ig volt. 1983-tól új Zetor 6045 és MTZ-80-esek.

Kipróbáltam 4 fejest, de MTZ-80-es nem bírt elvinni. Levágni hátsó vázat ebből 3 fejes maradt.

És zetor 6045 + 4 fejessel kicsi majdnem elvinni teljes gázzal + lassú ment, 1 napig.  Csak elég 3 fejest.

 

UTOS-650 erősebb, mint MTZ-82-é! 

 

MTZ-82 + lajta 3 fejes = UTOS-650 + lajta 4 fejes!!!!! Érdekes volt.

Előzmény: endrebá (9595)
Zetor16145 Creative Commons License 2010.11.24 0 0 9777

Nálunk Tsz-ben 3 db DT-esek. 

2 db DT-54 

1 db DT-413

 

És hazánkon nagyon ritka DT-55 és DT-55A ilyen soha nem láttam.

 

DT-54-es erősebb 54 lovas képes 5 fejes "Turzsenyik" ekével.  Akár 13-17% meredeknél is!

1980-81-ben selejtezni és kidobtak a ócskavas-telepén.

 

 

Előzmény: Törölt nick (9744)
Szilis Creative Commons License 2010.11.23 0 0 9776

Hoppá, ez érdekes lehet.

Előzmény: Józsi 61 (9775)
Józsi 61 Creative Commons License 2010.11.23 0 0 9775

Szia Feri

Lehet hogy Téged mint nemesvas gyűjtőt vagy valamelyik jumzos barátodat érdekli a következő ajánlatom .

Jumz alkatrészek    1db bontatlan motor

                               1db bontott motor, főtengely,hajtókarok dugóval ,hengerfej

                                hátsó féltengelyek tokkal együtt

                                valamint egy vizügy álltal felujjított komplett váltó diffivel féltengellyel együtt

ha valakit érdekel jelezze mert a cuccok indulnak majd  a méh-be

 

                                tel :30 kettőhatvannégy harmincnyolc hetvenhat 

 

üdv Józsi

Előzmény: mérnökferi (9741)
Szilis Creative Commons License 2010.11.22 0 0 9774

Ez az, köszönöm. Jön a tél, be kellene kötni a fűtést...

Előzmény: Józsi73 (9772)
dutrancs Creative Commons License 2010.11.21 0 0 9773

A termosztáttól ami ment szig.szalagos cső az a kismotor hűtővízcsőve volt.Úgy van az mint a képen. A hűtő alsó vízcsövébe van az egyik ág bekötve.Itt vannak a csővégek kiképzései.

Előzmény: Józsi73 (9772)
Józsi73 Creative Commons License 2010.11.19 0 0 9772

Az egyik cső a blokk hátulján lévő leeresztőtől megy, a másik pedig a hűtő alsó ágához csatlakozik. De szerintem eredetileg a termosztáttól ment az a cső, ami a leeresztőcsaphoz van bekötve.

Előzmény: Szilis (9770)
Discovery2 Creative Commons License 2010.11.19 0 0 9771

Üdv.Mindenkinek!

Valaki tudna segíteni abban, hogy hol keressem a Zetor 25 K gyártási számát?

Továvbbá, ha szét szerelem a vízszivattyút, a kereskedelemben kapható hozzá szimmering, vagy  valami spec szimmering van benne. Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv. Imre

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!