Üdv! Nekem egy 700-as fűrészt hajt már vagy 15-éve. 1,5 -ös gyorsítós derékszöghajtóművön van a kerék.Ezt hajtja a traki egy kuplungos gardánnal.Kb.félfordulaton jár a motor üzem közben.
Aki tudja fogni a PAX TV-t (T- Ho.-n 85-ös csatorna) és van fél órája délelőtt nézni ajánlom a figyelmébe. "11.30 Köztünk élnek /7. rész/ Mezőkövesdi Gépmúzeum".
Jól hangzik kár, hogy csak most vettem észre és nem tudtam előbb szólni. Meg sajnos a melóhelyen nincs TV.
Valaki meg tudná nekem mondani hogy a u 28-as dutrának a tlt-je mennyit forog, mert szallag fűrészt szeretnék csinálni és nem tudom mekkora hajtómű és ékszíjtárcsák kellenek.
Nem hiszed el én hogy csináltam?! Nagyon sok helyen hiányzott róla a bakelit. A MÉH telepen találtam azonos átmérőjű szintén hiányosat. Letörtem róla a bakelitot, kipótoltam vele a kormányomat és bőr fűzőszijjal szorosan körbe tekertem az egész kormányt! Az eredmény egy kellemes fogású, full extrás, valódi bőrkormány :-)
Árulja már el valaki, hogyan tudnám a 25 K kormánykerekét felújítani. Kissé hiányos rajta a bakelit. Van esetleg olyan hely, cég, aki ezt helyre tudná hozni?
Továbbra is érdekel: hol keressem a gyártásiszámot??????
Valóban nagyon jók a képei Ottó barátunknak. Ezen a képen is látszik(legalább is kinagyítva),hogy mind a DT-be mind a teherautóba a vezetők mellett kisgyerekek ülnek. Gondolom őket is elvitte apukájuk munkába( lehet,hogy nyári szünet volt a suliba).
DT-55 mocsári traktor volt, de ugyanaz mint DT-54-é. DT-55 hosszabb lánc.
Nekem van könyvet, és képet. Majd megnézni padláson, nagyon sok 60-70-80-90-es éveken mezőgazdasági katalógus, stb....
DT-54A "A" jelű van benne hidraulika, vonópad, orsók, hosszabbító karok.
DT-54 csak vonó.
Nekem 3 db orosz turzsenyik ekék, 5 fejes eredeti DT-54-é volt. Levágtam ekék, mert MTZ ekére csináltam.
Nálunk Tsz-ben DT-54 + 1 vagy 2 pótkocsi tele trágyahordások. Gumikerekes traktorok nem bírt elvinni sáros területeknél. DT-54 nagyon képes akár elvinni, mind hó, sár, meredek, rossz útviszonyoknál, még őszi-téli fakitermelések is!
Jól emlékszem 15 évvel ezelőtt Tsz-ben DT-75 + DETK-205 szippantó vízszállítás, mert sáros miatt. Van képem, majd keresni.
A termosztáttól ami ment szig.szalagos cső az a kismotor hűtővízcsőve volt.Úgy van az mint a képen. A hűtő alsó vízcsövébe van az egyik ág bekötve.Itt vannak a csővégek kiképzései.
Az egyik cső a blokk hátulján lévő leeresztőtől megy, a másik pedig a hűtő alsó ágához csatlakozik. De szerintem eredetileg a termosztáttól ment az a cső, ami a leeresztőcsaphoz van bekötve.
Valaki tudna segíteni abban, hogy hol keressem a Zetor 25 K gyártási számát?
Továvbbá, ha szét szerelem a vízszivattyút, a kereskedelemben kapható hozzá szimmering, vagy valami spec szimmering van benne. Válaszokat előre is köszönöm.