Segítségeteket szeretném kérni! 2003-as e60 530d-m van, most érett meg a motortartó bakok cseréje. Vettem két gyárit, biztos ami biztos. Kíváncsiságból a bak vákuumcsövét szájjal megszívtam és a jobb oldalinál szabadon áramlott a levegő ki-be. A bal oldalinál rendben van, ott éreztem a membrán mozgását, nem jött fals levegő. Elméletileg ennek zárt rendszernek kell lennie, különben nem alakul ki a rendszervákuum, ha mellészív. Létezik hogy az új bak gyári hibás? Vagy ha beépítem a helyére megkapja a motorterhelést akkor záródik benne valami? Egyszerűen nem tudom.
Hasonló volt nekem is egyszer. Az egyik turbócsövem volt kilyukadva. Érdemes leszedni őket és alaposan átvizsgálni esetleg a tömítéseit kicserélni, nem nagy meló.
Persze lehet, hogy más a hiba ez csak egy ötlet volt.
Sziasztok! Leírnám a problémámat hátha valaki járt már így és tud segíteni, hogy mire számíthatok. Az autóm E60 525d 2004-esévjárat. A városi forgalomban teljesen tökéletesen működik. Amikor megindulok vele, erőteljesen húzatom semmi probléma csak utána alapjáraton rángatózik a motor mintha kihagyna egy henger. Volt olyan, hogy utána alacsonyabb fordulatszámon való autózástól rendbe jött vagy rövidebb állás után tökéletesen jár a motor. Kiolvasáskor hibaüzenet nincs.Befecskendezőre gondolok lehet, hogy azokat kellene bevizsgáltatnom?
Feltehetőleg le lett resetelve a CBS és nem tudja, hogy a szokásos vezetési stílus mellett mennyit van használva a fék, mennyire fogy a betét. A szenzor 2 kopási vastagságot tud megkülönböztetni, az elsőnél még nem jelez semmit, viszont már nem engedi a service resetet sem.
az elsőnél más volt a szitu, ott volt, hogy összekeveredtem egy tuning golffal és pár 250-ről 120-ra fékezés után 50km alatt 4000km-t csökkent a megtehető táv, a hátsó viszont 70.000km-en cövekel
sajnos ez már nem az az autó,ahol diagnosztika nélkül el lehet indulni a hibakeresésben.Javaslom,vegyél egy alap INPA kábelt,ha nem akarsz minden problémával szakszervízbe menni...
a tegnapi nap gatyába lett rázva az állófűtésem,a keringető szivattyú volt beállva,mint a hal szeme :) Csere után nem indult,se távirányítóról,se menüből,valamint diagnosztikával sem kelt életre.Előhoztak valami ősrégi webasto-s programot,még képcsöves monitorral szerelt,xp-s számítógéppel.A kályha lábaira csipeszekkel kapcsolódott :D Megmutatta,hogy jó rég óta áll a kályha,összesen 120 órát működött 2005 óta.Kényszerindítással,csodálatosan életre kelt,egy szem füst,vagy köhintés nélkül.Kellett neki egy óra,mire felismerte a távirányítót,most minden tökéletes.
Volt jópár autóm állófűtéssel,de ilyen finommal,mint ami a BMW-nek van fejlesztve nem találkoztam még.30 fokról 85 fokra 8 perc alatt küldte fel,a kerékdobhoz kell tartani a füledet,hogy megállapítsd,jár-e.
ha a váltó is produkál tényleges hibákat akkor akár váltó is...
de pl generátoron a fesz szabályzó is csinál ilyet, általában túlfesz "tüskék" miatt a váltó biztonsági módba kapcsol, ilyenkor olyan mintha mondjuk 3.-ban ragadna, érdekessége hogy gyújtás le és vissza minden elmúlik és hibátlan (ha ilyenkor is furán vált akkor az nem túl jó)