Üdv! MF kiskombájnt olyat ne vegyél aminek excenteres kazsameghajtása van. Az Mf31-es is ilyen, Nekem 3évig volt Mf 87-esem sokat szívtam vele,egypárszor eltörte a kaszanyakot.Most már kis Claas Comettem van ez a Colombus utódja nagyon jól szuperál már egy pár éve.A kukit is lecsapom vele.
Jól teszed hogy jelentkezel, és mesélsz.. de ha úgy érzed hogy ide csak az adatokat tennéd szívesen, a történeteket nem, akkor gyere a Kisflexbe mesélni, az erre van kitalálva...
Jó régen jártam erre, de azért a nem nyelt el a föld! Egy kicsit besűrűsödött a tennivaló így az év vége felé. Beszereztem egy egytengelyes kis pótkocsit, azt készítettük a bratyómmal műszakira, na meg a házépítés is eszi a szabadidőt rendesen. Lázár köszöni jól van, csak szegényre még nem került fel a két ajtó, így most biztos fázik a lelke. A kis tötyirötyi (T25) megint több figyelmet kapott, végre visszaraktam rá az ajtót, és beüvegeztem az oldalát, meg kreáltam rá féklámpakapcslót, illetve új lámpákat is hozott neki a mikulás.
A jumzon adagoló felújítást, illetve porlasztóalsó csrerék vannak megcélozva, csak a fedezet hiány miatt halasztódik.
Manapság meg teljesen rákattantam a parcellakombájnokra. Eddig kettő jön be, az MF31, és a Claas Colombus, de ha valakinak van valami tapasztalata, bővebb infója a témában az nyugodtan megoszthatja velem.
Na asszem befejezem, mert lassan napló szagú lesz a "bejegyzésem".
Köszönöm, hogy szóltál.............Edinának azért nem csillogott úgy a szeme mint János bácsinak.............. meg nekem, a sok gyönyörűség láttán ! :-)
Üdv! Nekem egy 700-as fűrészt hajt már vagy 15-éve. 1,5 -ös gyorsítós derékszöghajtóművön van a kerék.Ezt hajtja a traki egy kuplungos gardánnal.Kb.félfordulaton jár a motor üzem közben.
Aki tudja fogni a PAX TV-t (T- Ho.-n 85-ös csatorna) és van fél órája délelőtt nézni ajánlom a figyelmébe. "11.30 Köztünk élnek /7. rész/ Mezőkövesdi Gépmúzeum".
Jól hangzik kár, hogy csak most vettem észre és nem tudtam előbb szólni. Meg sajnos a melóhelyen nincs TV.
Valaki meg tudná nekem mondani hogy a u 28-as dutrának a tlt-je mennyit forog, mert szallag fűrészt szeretnék csinálni és nem tudom mekkora hajtómű és ékszíjtárcsák kellenek.
Nem hiszed el én hogy csináltam?! Nagyon sok helyen hiányzott róla a bakelit. A MÉH telepen találtam azonos átmérőjű szintén hiányosat. Letörtem róla a bakelitot, kipótoltam vele a kormányomat és bőr fűzőszijjal szorosan körbe tekertem az egész kormányt! Az eredmény egy kellemes fogású, full extrás, valódi bőrkormány :-)
Árulja már el valaki, hogyan tudnám a 25 K kormánykerekét felújítani. Kissé hiányos rajta a bakelit. Van esetleg olyan hely, cég, aki ezt helyre tudná hozni?
Továbbra is érdekel: hol keressem a gyártásiszámot??????
Valóban nagyon jók a képei Ottó barátunknak. Ezen a képen is látszik(legalább is kinagyítva),hogy mind a DT-be mind a teherautóba a vezetők mellett kisgyerekek ülnek. Gondolom őket is elvitte apukájuk munkába( lehet,hogy nyári szünet volt a suliba).
DT-55 mocsári traktor volt, de ugyanaz mint DT-54-é. DT-55 hosszabb lánc.
Nekem van könyvet, és képet. Majd megnézni padláson, nagyon sok 60-70-80-90-es éveken mezőgazdasági katalógus, stb....
DT-54A "A" jelű van benne hidraulika, vonópad, orsók, hosszabbító karok.
DT-54 csak vonó.
Nekem 3 db orosz turzsenyik ekék, 5 fejes eredeti DT-54-é volt. Levágtam ekék, mert MTZ ekére csináltam.
Nálunk Tsz-ben DT-54 + 1 vagy 2 pótkocsi tele trágyahordások. Gumikerekes traktorok nem bírt elvinni sáros területeknél. DT-54 nagyon képes akár elvinni, mind hó, sár, meredek, rossz útviszonyoknál, még őszi-téli fakitermelések is!
Jól emlékszem 15 évvel ezelőtt Tsz-ben DT-75 + DETK-205 szippantó vízszállítás, mert sáros miatt. Van képem, majd keresni.