Látom nem gyakori dolog ez az olajszűrő ház, meg olajhűtő tömítetlenség, mert nem reagált senki eddig. A lényeg, hogy ma hidegen sem jött az olaj, azért már mérgemben leszedtem az olajhűtőt, megkentem a gumigyűrűket tömítőpasztával és vissza tettem, rendelek majd új gumitömítéseket, azt ha jelentkezik az olaj, cserélem. Nagynehezen találtam képeket is.
a másik tömírés is volt csere elsőnek....holnap beindítom, elmegyek vele egy körre, kiváncsi leszek..... De hogy tegnap hogy a faszba húztam az olajcsíkot magamután, nem értem, oké hogy ott olajnyomás van..... meghogy hidegen sűrűbb az olaj, meg nagyobb a nyomás de ma nem volt elég hideg? így én nem tudok nyugodtan aludni.... valakinek ötlete? , gondolata?
Nekem 2 autóban is ez van, a 307-ben én a másik irányból vittem a mikrofont de hasonlóan a kréder alatt, szélvédő tövén, csak én kivettem a belső lámpát és előtte van a mikrofon nyílás, oda egy duck tape-el beragasztottam a mikrofont, hogy ne tudjon mozogni és lehetőség szerint a felőlem érkező hangokat lesse. A folyamat-> telefonba sd kártya, rakat zene, bluetooth kapcsolat->zenelejátszás és hívás esetén telefon kihangosítás. Szivargyújtóba mehet az autóstöltő a telefonhoz, mert az akksiját kb 5 óra alatt lemeríti, de így nincs ilyen gond
Sziasztok! 2003, 1.6 benzin, NFU Az mitől van, hogy tegnap óta, néha egyet egyet töröl magától az első ablaktörlő? Az autó esőérzékelős, de nincs automatára állítva, ki van kapcsolva, mégis néha töröl egyet.
Helló! Pár hete vettem egy peugeot 307 1.6 sw-t azt vettem észre h alapjáraton hirtelen gázadásnál mintha valami kifújna illetve a motor ránt egyet. Tudja esetleg valaki mi lehet a probléma?
Ez sem drága. A gyári - talán Clarion - 1 DIN-es cucc helyére tökéletesen bepasszolt. A mikrofon kábelt hátul a műszerfal alján kidugtam, a kesztyűtartó alatt-mögött elvezette. Begyűrtem az ajtókéder mögé, a kárpit mögé bedugtam a szélvédő szakaszán. A visszapillantónál hoztam ki, és rácsíptettem a napellenzőre.
Köszi az infót, akkor átmenetileg nem stresszelem magam, hogy anélkül használom.
Persze vasárnap reggel a családi kirándulásra menet kellett leszakadnia... Egy csavar még tartotta, úgyhogy leszedtem, és elrejtettem egy útszéli bokorban, mert heten ültünk bent, és nem szívesen raktam volna be sehová azt a dzsuvás sz*rt :) Este aztán visszamentem érte (a feleségem Focusával :D). Majd valamikor visszaszerkesztem rá, vagy a kivárom a következő szerviz esedékességét, aztán rájuk bízom a dolgot.
Amúgy valami utángyártott cucc lehet, mert Unix matrica van rajta, meg egy keszthelyi cég címe.
Azt nem tudom, hogy kettős tömegűvel milyen lehetett (az enyémben már eleve egy tömegű volt, gondolom az előző tulaj már erre cserélte). De nem érzek semmi zavaró vibrációt vagy remegést, leállításkor-indításkor sem tapasztalok semmi koppanást, alapjáraton is szépen jár, nem ráz, váltáskor sincs rángatás/akadás/rázkódás.
A pedál nagyon puha, de még pont nem kényelmetlenül :)
Hatha masnak is segit, igy megosztom mi lett a megoldasa a meg multheten megirt problemanak.
(Motor "kihagyott", fulladozott es 8 hibaüzenetet irt be mind motorelektronikai problemarol szolt. Gazpedal jelado, turbonyomas jelado, zarlat.. ilyesmik)
Lebontva a gazolajszurot lehet hozzaferni a kepen levo csatlakozohoz, ahol tobb problema is volt.
Akihez jarok az autot csinaltatni O mar mas autonal is eszrevette, hogy a ezek vezetekek egy ido utan kidorzsolodnek a gyarilag nem megfelelo elhelyezes miatt.
Nekem is ez tortent. A csatlakozobol kivezetett 3db vezetek ki voltak dorzsolodve igy testhez is ertek es zarlat is volt. (Elso kep)
Miutan ezt vissza akartunk csatlakoztatni a motorterbe, akkor vettuk eszre, hogy amihez csatlakozik (masodik, harmardik kep) ott le is van szakadva egy vezetek.
Ezt javitani mar nehezebb volt, foleg mert a gazolajszuronel ami az evek alatt ki-kijott gazolaj elegge kikezdte es tobb helyen is serult a vezetek.
A javitas utan ezeket mashol vezettuk vissza a motorterbe es mashogy lett rogzitve, velhetoen jobb helyen ahol tovabb birja meg. Ezzel a motorelektronikai problemak megszuntek.
Segítségeteket szeretném kérni. Bluetooth-ot szeretnék "varázsolni" kicsi oroszlánomba(pug307, 2006, 1.4b). Nem telefonálásra, inkább zenehallgatásra használnám. Elképzelésem a következő: Veszek egy usb bluetooth jack dugós esközt () rádugom az aux bemenetre (már engedélyezve lett) és már működik is. Áramot szivargyújtóról kapna. Elviekben működik, olcsónak olcsó, csak hát a külcsíny nem lenne az igazi, illetve bukom az egy usb portoto, ami jelenleg van.
Én már öt éve anélkül járok, nyilván látszik az alurészeken a felületi korrózió és biztos lassabban is melegszik be a motor télen. Erdőben csak ritkán járok, de a legutóbbit is az első rendszámom bánta, nem a blokk.. :D A pót alj pedig 4 éve megvan, de nem jutok el egy műanyagoshoz, aki a letört füleket újra odacsinálná.
Sikerült elhagynom az alsó motortakaró műanyag burkolatot, mennyire gáz anélkül járni? Úgy értem, ha nem megyek földútra meg terepre, károsodhat valami alulról?
Sikerült megcsinálnom a board kapcsolóját,már lépteti szépen a kijelzőn a fogyasztást. Sajnos többről volt szó,mint egy forrasztás,már volt javítva.Össze-vissza görbítve az érintkező ami megint letörve,és a fele is hiányzott. A foglalat is törött volt,ahol az érintkezőt rögzíteni lehet a két fülnél.
Sikerült vennem egy sértetlen érintkezőt,és hozzá való foglalatot,amivel az ablaktörlőt lehet kapcsolni.(4000ft-ért) Igaz 807-esé,de ugyanaz.
Jobb oldalon (anyós felőli oldal ) ,miután hozzáférsz,nézd meg a szervó elektomos csatija környékét vagy csatiját.Kontakt,vagy szakadás lesz a probi. Nekem már volt ilyen (szakadás ).A diag nem hozta a hibát,járó motor infó az volt........
Ehez bontanod kell 1-2 csavart vagy patentot,esetleg kereket,egész müany.dobot.Attól függ,hogy férsz hozzá :))