Ha tényleg sikerülne értelmes tuningot találni, amivel meleg motornál is el lehet indulni, akkor érdekel. :D Persze, ha ezt megtalálná egy progiíró, akkor biztosan nem kapnál csiptuningot! ;)
Te gaz Lázadó Rebellis, te is kiszállsz a projektből?? Nem lesz ebből egyhamar végső ütközet, amíg egyedül vagyok... De ez már egy másik történet... ;))
A Rebellisek egy csoportja, köztük ádibébi, a gonosz gyári motorvezérlő programot író Uralkodó, és csatlósa, a Furcsán Turbót Lélegeztető Szoftverfrissítés elleni végső összecsapásra készülődve körülállták, s csodálattal nézegették a "Jena" kódnevű, fejlesztése végső stádiumához érkezett 307-es vadászt, az új csodafegyvert.
A kipróbálásra ádibébi kerített sort, bár az eredményről a sok jelenlévő birodalmi vezérlőprogramot használó vadászba ültetett birodalmi kémprogramoktól tartva csak szűk körben adott számot. Az eredmény azonban annyira meggyőző volt, hogy - szigorúan egyéni alapon - a csodafegyver majdnem bármi áron való beszerzése mellett döntött.
A csodafegyver óriási előnye a gyári változatokhoz képest, hogy felülírva a gyárilag telepített kémprogramot, a vadász kikerül a gonosz Uralkodó ízlés- és egyéb diktatúrája alól, már ami a lélegeztetést illeti. Természetesen csak addig, amíg vesztes ütközetbe nem keveredik a Lomhán Turbót Lélegeztető Szoftverfrissítéssel...
Egyszóval ádibébi egyéni alapon beszerezné az új csodafegyvert, de Zolysys-hez fordulva segítségért lehetővé válna, hogy a Rebellisek kompatibilis tagjai a klónozás eszközével, a költségek letörése mellett juthassanak a saját, jól megérdemelt, uralkodói lomhaságtól mentesített klón vadászaikhoz, hogy szembeszálljanak a... De ez már egy másik történet...
Nekem sincs rá annyi. Inkább téligumit és acélfelnit keresgélek. Csippeléssel meg várok a következő nyárig (állítólag a jövőhéten itt is van). :)))) De miért is kell csippelni? Honnan jött az ötlet?
A csippeléssel kapcsolatban is eszembe jutott egy érdekesség. Barátom galaxy TDi-jét reszelgettük. Cseréltünk rajta turbót. Elektromos turbó vezérlést lecserélte vákumosra, amihez illesztett 'csippet' iratott. Aztán kitalálta, hogy egy nagyobb turbót beleesztergáltat a gyári turbó házába és visszaalakítja elektromos vezérlésűre.Olyan vacak lett a kocsi dinamikája, hogy vissza kellett menni a csippes sráchoz és állíttatni rajta. Hiába volt minden töltőnyomás érték rendben, nem voltak jók az időzítések. Hogy most melyik szabályoz gyorsabban azt nem tudom, de van elég jól érezhető eltérés.
Martinka: nálad lehet, úgy kéne elindulni, hogy: 1. turbónyomásmérő beszerelés. Ha nem akarja az ember kinyírni a turbót, akkor célszerű képben lenni, hogy mit művel. Nem ajánlott a normál nyomásmérő, mert hangos. Inkább olyan elektromos-nyomástávadós- analog kijelzős a frankó. Annál nem kell töltőlevegőt bevinni az utastérben, így nem jön fel a turbó zaja. 2. a drucklabda (turbó geometria szabályzó) karocskával játszani. Azzal lehet beállítani a maxnyomást és a kezdeti minimumomt is. (Gondolom, sokat nem lehet játszani vele, mert computer is figyel, de valamennyit csak enged ;) )
Asszem, elvetem az 'oroszlánt cseréljük le a csomagtartó ajtón valami frappánsra' gondolatot. Nagyon kelendő lenne az embléma gyűjtőknél. :( Félek, hogy sok lenne a sérülés. :( Marad a valamilyen matrica. Persze, valami külső, mivel sok autó van fóliázva. Csak úgy eszembe jutottak reggeli közben. :)
Korbefutottam a fékeket, de semmi, legalábbis én nem láttam rajtuk semmi kulonoset, kivéve,hogy nemsokára cserések. De érdekes, hogy tegnap meg semmi nem volt, vagyis meg nem vettem észre. Nemhiányzott volna a cseszneki utakon egy nullás fék..vagy mikor milyen kedve van. Folyedekot neztem, normális szinten van.
Marad a szerelom, csakhát az sincs kozel..oda is valahogy elkell jutnom....hm hm. Legyetek jok. Majd utána irok, hogy mi lett.
Szerintem nincs az annyira kihegyezve. Már csináltak annyit hogy megvan a sablon ami mindre jó. Szerintam a max lóerőre csinálnak csak egyedit. Persze csak gondolom nem állítom.
Én sem gondolom hogy egyszerű, de nem lehetetlen. Jena progija másolt. Azt meg tudták csinálni.
Amúgy meg gondoltam hogy megint én leszek a kakukktojás akinek nem lehet ócsón tunyigóni'. :/ Valszeg ádi és citromhéja motorjai azonosak lesznek, csak az enyém lóg ki. Ehhh :(
Tempomattal is csak én szívtam, meg most ezzel is. :((
Végül is jobban bele gonolva a tempomatot is Te oldottad meg nekem, hátha ezt is megoldod! :)
Kapásból egy különbség... sőőőt. a motor kompban is van immo ergo nem másolható másik autóba...és a többiről nem is nbeszéltem még... most okosodok :):):):) Na innen jönnek az okosságok... ezért nem filléres a dolog...
Martinkának a turbó vezérlése tisztán vákumos, míg nekem elektromos-vákumos. Legalábbis, így első rápillantásra. Lehet, nem olyan eccerű a gazdaságos csippelés. Meghát mi is lenne a cél? Motor optimalizálása. Az igazán jó, az mindíg az adott motorhoz van hozzáállítva, szal, nem univerzális... vagy miaszösz. :)