Keresés

Részletes keresés

godo74 Creative Commons License 2015.03.28 0 0 490

Szia BlackXC90!

 

Nem pesti lakos vagyok, de nincs túl messze. Meg tudom oldani, hogy felvigyem, így jöhet a szerelőtipp.

A legszebbet meg elfelejtettem leírni: A szakszervíz azt javasolta, hogy az EGR-tengelyt mozgató kart vegyük le az elektormotorról és kössük fixre zárt állásban. Mikor megkérdeztem, hogy ez mennyire szakszerű, akkor azt mondták, hogy másik kocsinál már bevált.

Előzmény: Törölt nick (489)
godo74 Creative Commons License 2015.03.27 0 0 487

Sziasztok!

 

Segítség kellene, mert a márkaszerviz bénázik. Az autó 185 lóerős 2008-as XC90.

A helyzet a következő:180 ezres szerviznél a szaki szólt, hogy az EGR tengely-t, az egyik porlasztócsúcs tűzkarikáját és egy szimmeringet hamarosan cserélni kellene. Mondtam a fiúknak rendeljék meg a cuccot és viszem majd vissza a kocsit. Meg is csinálták rajta a cseréket. Aztán következett egy hosszabb etap Salzburgig. A cél előtt 60-70 km-rel a kocsi "motorszervíz szükséges" felirattal belassult, gyakorlatilag a vezérlés letiltotta a turbót. Elvánszorogtam Salzburgig, az ottaniak azt mondták, hogy a EGR-tengelyt mozgató elektromotor hibája lehet, vagy a tengely akad fel valamiért. Törölték a hibát, a kocsi vígan jött vissza egészen Bécsig. Onnan ismét vánszorgás.

Másnap reggel a márkaszervízig minden hiba és teljesítménycsökkenés nélkül mentem. A hibakód alapján  (túl nagy nyomás a turbón és túl kicsi nyomás a turbón) mondták, hogy az EGR-tengelyt mozgató elektromotort kell cserélni, amit meg is tettek. Ezután vidáman haza. A feketeleves akkor következett, amikor újabb hosszú út következett. Ismét "motorszervíz szükséges" üzenet, ismét teljesítménycsökkenés. Ez viszont hétvégén volt, így a kocsi ismét megpihent. Másnap az üzenet még megvolt, de a teljesítménye visszaállt.

Végül mégiscsak elvittem márkaszervízbe. Azt mondták, hogy a hibakód alapján a tengelyt mozgató elektormotort adja fel ismét hibának. De azt kicserélték. De sok más is lehet, mert a kocsi eleje törött volt és nem márkaszervizben rakták ismét össze. Bármi lehet... Blablabla

Az érdekes az, hogy közel 100 ezret mentem a kocsival és amíg ők hozzá nem nyúltak, addig ment mint a DOXA óra. Azóta meg csak kínlódás, ha hosszabb útra megyek. Rövid, 50-70 km-es utaknál semmi baja, de 100 km körül ismét letilt. A tárolt hiba továbbra is a túl magas és túl alacsony nyomás a turbón.

Egyik haver szerint - aki többet ért a kocsikhoz, mint én - ha az EGR tengelyt nyitjuk és zárjuk alapjáraton, akkor az érzékelhető kellene legyen az motor hangján. Ez viszont semmit nem reagál.

Nem tudom, hogy merre induljak el a javulás remélhető útján: turbótisztítás vagy EGR szelep tisztítás? Vagy szóba jöhet egy olyan ügy, hogy az EGR-tengelyt rosszul szerelték be és egyszerűen egy bizonyos hőmérséklet felett megszorul? Vagy van még további hiba lehetőség is?

Várom a tippeket!

Ákos Ferenczy Creative Commons License 2015.03.27 0 0 486

szi....

 

az igazsághoz tartozik,hogy az apró hibák ellenére én is megvettem volna mert pont ilyent keresek ...csupán a vezérlés meg az eladó krekk stílusa volt ami miatt elálltam a vételtől pedig vittem magammal + sofőrt is ,hogy hazahozzam ....

 

nem vagyok nepper és ritkán vásárolok autót (a mostani a4-es-em is 16 éve vettem) de elvárom egy eladótól ,hogy korrekt módon tájékoztatson amit nem kaptam meg..   pl kérdeztem a gumik korát..azt mondta,hogy 2 éves.....utána megnéztem a dot számot és ha jól emlékszem 2010-es volt...

azt hiszem ezentúl csak a privát hirdetésekre megyek el...

 

remélem,hogy sok örömödet leled a kocsiban ....

 

üdv .......f.á.

      

Előzmény: domesanyi (485)
domesanyi Creative Commons License 2015.03.26 0 0 485

Szia Ákos!

 

Nahát, te is? :) Gondolkodtam, hogy miért nézték meg olyan sokan és miért nem vette meg senki. Igaz, csak szűk két napja volt fent a hirdetés, míg más autók hónapokig kelletik magukat (azokat sem tudom megérteni).

 

Nem emlékszem, miket mondott az eladó a kocsi hibáiról, mert közben egy szép, andalító történetet mesélt a női tulajról, aki éveken át gondos gazdája volt a kocsinak. A hölgy (aki nem dohányzott) csak a gyerekeit hordta az XC90-el az óvodába és az anyukák nem szokták elhanyagolni az autókat, ugye, márkaszervízbe hordják, rendszeresen karbantartják... közismert tények ezek. A hátsó törést is csak vásárlás közben szedte össze a parkolóban, kis kocc, ezek a női sofőrök ilyenek. Ehelyett akár csöndben is lehetett volna.

 

 

Annyit az eladó védelmében, hogy nekem napi használatban van a mostani autóm, mégis kb. 30 hibát röptében tudnék mondani róla - de nem akarok. A hibái nekem fel se tűnnek, reggel beszállok, megyek a dolgomra este meg hazahoz. És ez így megy 9 éve. De ha valaki csak úgy ránéz szegénykémre, egyből kérdezgeti, hogy mi ez a benyomódás itt, mi az a folt ott, miért nem világít a műszerfal, mi kotyog hátul, miért tört ki a hamutartó, ha nem cigizek? (mert két gyerek lábbal kirúgta, például azért :)  

 

 

Egy használt autó esetén nem számítok őszinte kereskedőkre és hibátlan járműre sem. Nem lehet hibátlan, ha egyszer eladják.

Azt tudom, hogy béna vásárló vagyok, ezért hívtam segítséget. De nagyon izgulok, hogy mi derül majd ki, amikor kigurulok a telepről egy hét múlva...

Előzmény: Ákos Ferenczy (482)
Ákos Ferenczy Creative Commons License 2015.03.26 0 0 483
Előzmény: Törölt nick (478)
Ákos Ferenczy Creative Commons License 2015.03.26 0 0 482

én is megnéztem ,kipróbáltam a kocsit.......nekem akkor ment el a kedvem mikor az eladó aki szervizes elkezdte bizonygatni ,hogy vezérlés csere 240e km -nél kell majd...kicsit durva lenne...+ semmi hibát nem mondott mindent nekem kellett észrevenni....

viszont a kéziváltó és a tetőablak bejött volna..

sebaj keresgélek tovább (már féléve csinálom)... 

Előzmény: domesanyi (480)
domesanyi Creative Commons License 2015.03.25 0 0 481

Köszönöm! A válaszom lásd az előzőben, spórolok a hellyel. :)

Előzmény: Törölt nick (475)
domesanyi Creative Commons License 2015.03.25 0 0 480

Szia Pisti!

 

Állítólag sokan nézték és közben is sokan hívták az ügyintézőt, akkor te is az egyik voltál :)

 

A csomagtér ajtaját megcsinálják, részben erre is várok még.

 

Az díszcsík leválását láttam, kezelhető, a Toyotámon is elvált pont így, legalább otthonosan érzem magam, komolyan mondom, mosolyogtam amikor észrevettem :).

 

A könyöktámaszt szintén láttam, javítható, de évente 1x nyitom ki, bár az alá rejtett AUX csatlakozó miatt lehet, hogy többször kell (ha jók az emlékeim, ott van). Elég béna megoldás.

 

Amit nem írtál, de nekem feltűnő volt, a vezetőülés melletti műanyag elem repedt, ez másoknak nem gond? Annyira rossz helyen van, én egyből ráültem és talán tovább is törtem (ajtó felől, amin a kezelőgombok vannak).

 

Hátulról talán kaphatott az autó, a feliratok hiányoznak (AWD és társai) - de nem is mondták, hogy sérülésmentes. Szerintem kizárható, hogy komolyabb csatt érte volna, vagy ha igen, akkor régebben, amikor még megérte kijavítani. Az furcsa, hogy a tolatóradar és a csomagtérajtó is hibás, mindkettő hátul van.

 

A tolatóradar kapcsán a szerelőm optimista, a vételárhoz fejben ezt már hozzáadtam. Komolyabb átnézés már a vásárlás után lesz. Ahogy a szerelőm fogalmazott, az a jó benne, hogy nem rejtegetik a hibáit, ami meg látható, az javítható. (Valaki írta is korábban, hogy az autót eladás előtt inkább ne az eladó javítsa már meg, hanem bízza ezt a vevőre).

 

A rövid próbaúton minden jónak tűnt, jól húz, jól lassul, nincs füst, nincs kotyogás, de azért Nyíregyházáig nem mehettünk el vele.

 

Az összkerékhajtást nem ellenőriztem. A forgalmazó szerint jó, biztos számítottak rá, hogy valaki meg fogja nézni, tehát nekem nem kellett :)

 

Még annyit, hogy életem első autója is Volvo volt, sok sok éve, egy szép automata 244-es, bézs bőrrel, a márka minden ismert előnyét és hátrányát élveztem. Itt írtam róla: 

http://nepitelet.hu/autok/volvo/240_260_1974/elso_szerelem_sokat_szerelem/

Előzmény: cukipisti (476)
lazy g. Creative Commons License 2015.03.25 0 0 479

Úgy,úgy,ízlésről inkább ne vitázzunk...

Gondolj csak bele milyen borzalom lenne ha mindenkinek ugyanaz tetszene..pffff..

Nekem nincs 3 lábam,de maradok a kézi váltósnál.

A feketével sincs bajom,hiszen van benne klíma,nem tökmindegy???

 

Előzmény: Törölt nick (478)
lazy g. Creative Commons License 2015.03.25 0 0 477

Szia Black!

Neeem,nem gondoltam,h annyival megúszom a dolgot 100 E km-ig,én csak egyelőre tájékozódom.

Én is "keresem az igazit (manuális váltós feketét és ha lehet belül ne legyen BÉZS-nekem az nagyon nem tetszik-tudom,ezt sokak számára menő,meg szép,de egy fekete autóban ne legyen már bézs belső...). Persze,nyilván felülírja,h ha találok egy nagyon jó és szép állapotút,de azért az előbb felsoroltakkal lenne az igazi.

Én mindenképpen megnézetem szerelővel,nem szeretnék befürdeni vele.

A többit majd meglátjuk. Mindent kösz Black!

Üdv!

Előzmény: Törölt nick (474)
cukipisti Creative Commons License 2015.03.25 0 0 476

gratula az autóhoz....elötted voltam megnézni de mire visszaszoltam te megvetted... :( sikerült velük megcsináltatni a tolatóradart ,a csomagtérajtó külső nyitását, az első könyöktámaszt ami le van szakadva, a bal hátsó ajtón a díszcsíkot., stb...és szerintem az "anyósülés fejtámlája hátulról kaphatott mert nagyon előre hajlik...

 

még egyszer gratula csak tényleg nézesd meg az autót.....motortartó bak, gömbfejek , az általad említett kézifék működését....stb...

de majd az itt lévő tulajdonosok kiokosítanak...

 

én pedig tovább keresem az "igazit".....

Előzmény: domesanyi (473)
domesanyi Creative Commons License 2015.03.24 0 0 473

És akkor az első buta kérdésem...

 

 

Mennyire nehéz emelkedőn elindulni a rögzítőfék és manuális váltó kombinációval? Az egyetlen idegesítő dolog amit láttam az XC90-ben az a rögzítőfék miniatűr pedálkája. Biztos jobb valamiért a kéziféknél, de majd szoknom kell a látványát és a használatát is. A zárása lábbal, kioldása kézzel történik.

 

Eddig vagy automata váltós autóm volt vagy kézifék+manuális váltó, azokkal nem gond az elindulás hegynek fel, de ezzel a pedálos valamivel hogy kell szépen elindulni? Ha a 2 tonna meglódul hátrafelé, az nem lesz vidám a mögöttem állóknak :)

 

Lehet az XC90-ben visszagurulás gátló? (évjárat 2006)

 

ui. Még nem volt alkalmam próbálgatni, azért kérdezem, bő egy hétig aktuális :)

 

 

lazy g. Creative Commons License 2015.03.24 0 0 472

Szia!

Ez valóban szép állapotú,a belseje is megkímélt,szuper járgány. :)

Még egyszer gratulálok hozzá!

Képzeld,én meg úgy jártam,h amit kinéztem,sajnos elvitték. Nekem ugyanis egyelőre egy 607-em van és ahhoz,h tudjak venni egy XC 90-est,a Peugeot-t  el kell adnom. Van is rá komoly érdeklődő,de sajnos a Volvot valaki hamarabb megvette. Na mindegy,keresek egy másikat,nem tudok mit tenni.

 

Nonemgraz,

köszi szépen a sok jó tanácsot!

Remélem,h találok egy olyat,aminek nagyon gondos gazdája volt és megkímélte.

A többit majd meglátjuk! :)

Üdv,mindenkinek,sziasztok!!!

Előzmény: domesanyi (471)
domesanyi Creative Commons License 2015.03.23 0 0 471

Szia Lazy!

 

Köszönöm, várom a nagy napot.

Jövő héten kapom meg, addig még a papírok és kisebb javítás vár rá.

 

186e km van benne és 8.5 éves. Volt vagy egy tucat szempont, amit mérlegeltem, az egyetlen "bajom", hogy picit idősebb a tervezett max 7 évnél. De az állapota remek, ezért maradtam emellett. Minden bizgenytű ép benne és működik is, motorikusan is jónak tűnt, a futóműve is kifogástalan, bár nem szedtük szét csavarjaira, a szerelőmmel is megnézettem, áldását adta rá. Ez már a "ráncfelvarrott" 2006 végi széria. A Volvo olyan sokat nem változtatott ezen a típuson (az idei évig), így majdnem mindegy a konkrét gyártási év, inkább az állapot számít és talán az előélet, ezek pedig rendben vannak.

 

 

Előzmény: lazy g. (469)
nonemgraz Creative Commons License 2015.03.23 0 0 470

Lazy

öszinte leszek nem tudom részletesen felsorolni ,én általában otthagyom a szakinál aztán menet közben mindent megcsinál amit kell stabpálcák szilent motortartóbak szervizelés szurök olaj stb ha kell akor vezérlés meg ami vele jár mondja a végét aztán slussz nyugodtan alszom ........biztosan olcsóbb ha nem az ivanics vagy márka szerviz (szerintem nem korektek )

én a Lengyelcarhoz szoktam vinni a volvoim ök igazi volvo guruk nekem rosz tapasztalatom nem volt (ez nem a reklám helye csak mondom )

és általában telefonon is segitenek mivel kulföldön élek .......ha csak nem ugy morog ahogy megsdzoktam már hivom is mire megyek mindent beszerez de általában van a polcon is :)

xc,90 + az s60 is odahordtam az s80 nem mert eladtam az rosz vétel volt benzines .......nem lopta szivembe magát

 

de most ujra vadászok egy xc90 után és én igenis automatát szeretnék 7 ulésel .......csak ausztriába kevés a felhozatal majd kimegyek svédbe vagy a németeknél próbálom Olasztól a jó ég óvjon mindenkit !!!!(cigány digók )

Előzmény: lazy g. (468)
lazy g. Creative Commons License 2015.03.22 0 0 469

Hali! :-) 

Gratulálok a csodaszép verdádhoz! Mondjuk kívülről nem látni,de a belseje nagyon szép! Látom,h manuális váltós...

Én is kinéztem egy ilyet. Remélem nekem is sikerül megcsípni,bár én még nem foglalóztam le. Majd én is rakok fel RÓLA fotót,amint meglesz. 

A Tiédben mennyi km van? 

Üdv!!! 

Előzmény: domesanyi (467)
lazy g. Creative Commons License 2015.03.22 0 0 468

Szia! 

Köszi szépen a megerősítést!!! :-)  Ez igen!!! Majdnem 1 millió km...pfff...

Elvégeztettél már teljes felújítást??? Nem tudod mit kóstál egy nagyszervíz?

Mondjuk egy teljes vezérlés. Vízpumpa,ékszíj,görgők,stb,ilyesmi.

 

Szóval akkor ha van egy ilyen gyönyörűség,megvehetem egész nyugodtan 370 E km-el. 

Köszi még egyszer!!! :-) 

 

 

Előzmény: nonemgraz (466)
domesanyi Creative Commons License 2015.03.22 0 0 467

Sziasztok!

 

Pénteken foglalóztam le egy "új" XC90-est, az átvételig hátralévő napokban ezt a fórumot olvasgatom, nagyon örülök, hogy van. Bővebben a jövő héten, a vételár kifizetése után, addig maradjunk annyiban, hogy nagyon izgulok. :)

 

nonemgraz Creative Commons License 2015.03.22 0 0 466

ha jól volt tartva a gép .............márpedig az xc sek nem hulye gyerekek !!! akkor elmegy simán milliót is .......havernak itt bécsben nem hazudok 931.000 nél tolta be felujitásra a motort persze addig is minden szerviz megvolt .......

az én régi 163 lovasom 210.000 vásároltam 380.000 körul adtam el MEGBÀNTAM ....azóta is keresek egyet

szóval nyugodtan a volvo az volvo !!!!

Előzmény: lazy g. (465)
lazy g. Creative Commons License 2015.03.22 0 0 465

Ja,igen,azt az előbb elfelejtettem,h a kinézett kocsiban,közel 400 E (!!!) km van.

Ez bizony sztem elég sok,de ha megcsináltatom a teljes vezérlést,akkor-gondolom,legalábbis remélem-sokáig nem lehet vele problémám...

300 E alatt,egyszerűen szinte képtelenség kifogni egy jó állapotút...Hajtja mindenki,mint őrült...

Előzmény: lazy g. (464)
lazy g. Creative Commons License 2015.03.22 0 0 464

Szia,

 

bocsi,h újra a kérdéseimmel bombázlak és h néha az XC 90-es autó teljes tájékozatlanságáról teszek tanúbizonyságot... :D

Sajna még tanulnom kell ezt a kocsit,elismerem...de előbb-utóbb ígérem,átmegyek a vizsgán... :-) 

 

Szóval az lenne a kérdésem,h mivel most találtam egy éppen nekem megfelelő XY 90-est ( fekete,mauális váltós,jó felszereltségű,napfénytetős,stb),szeretném megkérdezni,h tudod e (esetleg "átestél"e már egy teljes vezérléscserén),h kb mennyibe kerül. Ezt az ára miatt kérdezem,h mégis kb mennyivel lehetne olcsóbban megvenni.

A teljes vezérlést esetleg le tudnád nekem írni? H mit tartalmaz az,ill.mit tartalmazzon,h kb minimum 100 E km-ig a motorhoz hozzá se kelljen nyúlni...

Egyáltalán létezik ilyen??? 

Előre is köszi szépen!!!

Üdv,minden jót!!!

Előzmény: Törölt nick (463)
Gorsium_2010 Creative Commons License 2015.03.19 0 0 462

Köszönöm a válaszod!

 

Nem chippelt, a turbótisztítás alatt sima mechanikai tisztítást értesz? Pld. Turbó le, majd féktisztítóval óvatosan átmosni a lapátokat és a tengelyt?

 

Üdv: Gorsium

 

 

Gorsium_2010 Creative Commons License 2015.03.19 0 0 460

Tisztelt Tagok!

 

2006. évvégi 185-LE XC90 D5 tulajdonos vagyok, sajnos mostanában egyre gyakrabban dobja be a "motorszerviz szüks" feliratot jellemzően kereszteződésnél történő hirtelen kigyorsításnál a gyors gázpedál lenyomást követően enyhén megtorpan az autó, majd jelentkezik ez a hibakód. Néha   teljesítményvesztéssel is jár ilyenkor alig akar kipörögni a motor és emelkedőnek szinte nem is lehet vele menni. Az automata váltó nem akar felkapcsolni csak lomhán gyorsítva bőgeti a motort. OBD műszerrel ha kiolvassuk a hibakódot akkor "nagy turbónyomás, geo tengely szorul "stb. Hibakód törlés után viszont az autó megjavul! Nincs aktív hiba ! Ugyanúgy megy mintha mi sem történt volna! Sőt néha néhány nap állás után is eldobja magától a hibát és ugyancsak nem érződik a hibajelenség! Legutóbb viszont a "részecskeszűrő  megtelt" felirat is megjelent és ezt követte a jelentős teljesitményvesztés . Jöttem vele kb 50-60km-t és többször is megállítottam az autót de csak  a tartósabb 20-30 perces állás után dobta el a hibakódot magától . Nem tudom mit kellene vele tennem! Szívesen várom az ötleteket! Most cseréltünk olajat 800km-el ezelőtt  Castrol EDGE 0W-30 at és raktam bele pro-tec common rail tisztító adalékot, shel és mol prémium ützemanyagot+ ausztriában is tankoltam de minden hókuszpók ellenére is néha jelentkezik a hiba! Kb 15e km-el korábban már volt szakszervízben részecskeszűrő tisztításon!

 

Várom Ötleteteket!

 

Üdv: Gorsium

Edam Creative Commons License 2015.03.17 0 0 459

Tisztelt Marcony!

 

 

Igazából, hogy a vízet miért nyomta ki a kupak tetején azt nem tudom.

Nem volt repedés a hengerfejen. Még nem mentünk azóta messzire, így nem tudom, hogy tuti jó lett-e hiszen előtte elég szeszélyes volt.

Gyakorlatilag az autón volt most egy hengerfej felújítás, nemrég egy teljes nagyszervíz az összes fékbetéttel (kézifék is) és tárcsával, kapott új téli-nyári gumikat külön alufelniken, úgyhogy most ez az autó rendben van. Egyáltalán nincs lelakva. Az összes külső sérülés tökéletesen javítva és a fényszórók is újjá (mattak voltak) lettek varázsolva. Koromszűrőt kitakarítattam, kapott új brutál Bosch aksit. A váltó 50e.-el ezelőtt megjavítva. Kapott új gumi tárcsákat az első lengéscsillapítók tetejére és állítottak egy kerékösszetartást.

Most nincs így panaszom a kocsira.

 

Majd 5-10 ezer km után megírom, hogy mit tapasztaltam.

marcony Creative Commons License 2015.03.13 0 0 458

T. Edam!

 

Végre akkor van egy jó autód,  majdnem tavasz is, lehet menni.

A pénzért kár, jó nagy összeg, de az is jó, hogy ki tudtad fizetni. :-))

Minden jót kívánok a továbbiakhoz, és egy nagy kalappal is! Nem árthat!

 

Viszont hol ment el  a víz? Lehet ezt tudni?

 

Önmagában a szelepek, emelők, meg egyebek cseréje, a víz eltávozását a hűtókörből hogyan szüntette meg?

Ezt továbbra sem értem.

 

Üdvözöl:

M

Előzmény: Edam (455)
zsó124 Creative Commons License 2015.03.12 0 0 456

ja,annyiért mennyi minden mást is lehet venni...:)

Előzmény: _kombany_ (454)
Edam Creative Commons License 2015.03.12 0 0 455

Tisztelt Marcony!

 

 

Na megvolt a hengerfej felújítás a 90-es autón, tudod elforralta a vizet. Nem volt rajta repedés. Kicseréltek rajta minden mozgó alkatrészt (520e).

Eddig nem jelentkezett a hiba, bár ez nem jelent semmit a múlt a lapján. Egy hiba viszont úgy tűnik, hogy megszünt. Nevezetesen volt egy olyan hibája, hogy elinduláskor kis gázadásra is felpörgött hirtelen a motor, majd visszaesett a fordulat. Eleinte az asszonyt bíráltam, hogy nem ért a műszerhez, de utánna magamnál is tapasztaltam a jelenséget. Szóval ez a hiba megszünt. Na, ha lesz változás, akkor publikálom.

 

 

Üdv,

 

 

_kombany_ Creative Commons License 2015.03.11 0 0 454

markaszerviz, es kb. 50.000 huf

Előzmény: zsó124 (452)
zsó124 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 453

Szia!

Egy szerelő barátom szokta mondani "minél újabb annál sza.abb". Persze ez nem a Volvora értette,hanem az összes autóra amit a környezetvédelem oltárán feláldoztak és teleraktak EGR szelepekkel, szabályzókkal,részecskeszűrőkkel meg hasonló fínomságokkal. A 185 lovasokban már van részecskeszűrő ami állítólag fogyasztás növekedést is eredményezett és nem túl előnyös ha rövid távokon használod az autót. Én úgy tudom hogy a 163 lovas változatok a legstabilabbak.

Üdv Zso

Előzmény: nonemgraz (451)
zsó124 Creative Commons License 2015.03.11 0 0 452

Sziasztok!

Nekem is szükségem lenne egy jó villamos szakira Miskolc környékén,aki a műszerfalban lévő német nyelvű információs rendszert magyarítaná és a navigációs rendszert is életre keltené.

Ha tud valaki ilyet,szívesen fogadom.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!