Szerintem, a csapvíz, kontra 2-3 féle fagyálló simán csinál ilyen kicsapódást.
Nem volt koccos a kocsi? Tud olyat, hogy a lökösön szinte meg sem látszik, de a klíma hűtő felfogatásánál megreped a vízhűtő oldala függőlegesen. Csak nyomás alatt enged, akkor meg ugye el is párolog.
Igen, a tulajnak soha nem hiszünk, de gondoltam most előbb kérdezek, aztán cselekszem :)
Gondolom csapvízzel töltögeti, meg némi fagyállóval, azt sem feltételezem, hogy a tulaj teljesen hülye.
Holnap már remélem okosabb leszek, járatom pár órát emelt üresjáraton, ha kell kiöblítgetem, aztán meglátjuk.
Gondoltam ránézek az indikátor folyadékkal, hogy van-e benne (tudom, ez most nem "úgy hengerfejes") CO2, de az amúgy kék lötty a dobozban besárgult, mint mikor CO2-t buborékoltatok át rajta.Fene.
Majdnem forró motornál, csordultig tele hűtőfolyadékkal, de levett hűtősapkánál, az olajgomba helyén megnyomnám vagy ~ 5-10 bar levegővel és kukkolnék.
nincs valamelyik kedves mesternek vmi olyan adatbázisa ami megmondja hogy a nissan maxima 2.0 1999 es seadan ajtajában milyen szinű a csominyitó vezetékei, hétvégén rá akarom kötni az uj centrál vezérlőt és a bicskakulcson van csominyitó gomb is amit jó lenne rákötni, de ha nem muszály nem akarom leszedni az ajtókárpitot.
Adott egy 2004-es újonnan vett 1.2-es Polo! AZQ motorkóddal!
43ezer km-el!
Múlt héten felgyulladt a sárga lámpa! Semmi tünetet nem produkált! Még pályán is mentem vele és semmi rendellenesség nem volt! Utána ki lett olvasva a kód:
P0130 O2 szenzor áramkör(henger 1 szenzor 1)
16514 Lambda érzékelő áramkör hibás működés (1. sor 1. érzékelő)
Meg lett bele rendelve a zsír új Bosch szonda! Felülre a katalizátor fölé! Ma jött meg!
Pénteken elaludt a sárga motorjelző lámpa! Örültem. Mentem vele pár km-et. Majd ma reggel újra elő jött! (Garázsban van a kocsi)
Ma csere előtt ki lett olvasva újra a hiba és az állandó helyett már csak szakasos-t írt! (WOW-os)
Jólvan, ki lett cserélve a szonda, majd a hibákat kitöröltük. Utána kocsi beindít majd mintha le akart volna fulladni. Ingadozott az alapjárat!
Mentem vele egy kört, 2500-nál tiltott, nem gyorsult! Majd pár km után minden rendben lett!
Utána vissza, hibakód olvasás! Sárga lámpa nem gyulladt fel, de újra ezeket a hiba kódokat dobta vissza!
Plusz egyet: 16556 A rendszer túl dús (1. sor)
Mondom, lesz@rom jönnöm kell melózni. Mielőtt beértem volna újra felgyulladt a sárga lámpa!
Mi a p@csöm lehet vele?
Kábeleket nézzem meg? Húz ugyan úgy! Nem torpanik nagyobb fordulaton sem!
Fütés stb nemvolt a szondán mert szétvolt húzva a csatlakozó
Csináld már úgy, ahogy kértem, fűtsd meg a szondát, szürkét testeld ki, ne a házat, akkor is, ha szakadásjelzővel nézve összesípol, járasd pár percet, utána dúsítsd be féktisztítóval, szinte leállásig, közben nézd a feketén a feszültséget aksi negatívhoz képest, annak kéne voltban(nem millivolt, amit emlegetsz) legalább 0,8V-nak lennie, ha nincs ennyi, cserélj szondát.
Ez az utolsó hozzászólásom, ha nem így csinálod, többet nem tudok segíteni.