Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kovacs1000 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141820

Köszönöm a választ, akkor ezeket megmérem.

Előzmény: cam aro (141819)
cam aro Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141819

 Töltés 13,5-13,9 Volt""

 

13.9 meg elmegy. de a 13.5 mar nem. 

inditasi hibarol tobbet elarulna egy inditozas kozbeni behuzomagnes, es akksi fesz. 

 

tiltas. az szerintem nincs benne. 

esetleg 9V alatt.. uzemkeptelen. de az nem tiltas. 

Előzmény: kovacs1000 (141815)
kovacs1000 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141818

Nem.

Előzmény: mica-r (141817)
mica-r Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141817

Önindítót látta már szakember?

Előzmény: kovacs1000 (141815)
kovacs1000 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141816

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t35.0-12/11105853_947577075286592_1786855110_o.jpg?oh=d873d215b721da3651c8e322ddbf56a7&oe=55287307&__gda__=1428715991_71bfc660991b62634487e1fd2f4cd6d4

Előzmény: kovacs1000 (141815)
kovacs1000 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141815

Üdv!

 

Volvo S60 2002, 2.0T, B5204 T5, fekete. Nagyon ritkán előfordul, hogy nem indul. Indítómotor nem forgat.

Akku mérés szerint jó, de másik akksival is ugyanez. Töltés 13,5-13,9 Volt. Nem megy feljebb fordulaton sem.

A mellékelt kép szerint 14,5 V a fesz szab üzemi feszültsége.

Kevés ez a töltés és nagyobb igénybevételnél nem töltődik fel az akksi?

Létezik, hogy 12V akkufeszültség alatt vmilyen elektronika nem enged indítani?

 

Köszönöm

 

 

Kisa Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141814

Sajnos ez kő kemény emulzió, olaj és víz. Nem is kevés, olyan 1 liternyi, ami a tartályban összegyűlt.

A víz eltűnés lehet csak melléduma, 1 éves a hűtő benne.

Beszámolok :)

Előzmény: gesszti (141812)
gesszti Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141813

Vagy alul a két csöcs, ami a segédkeretbe rögzíti a hűtőt. Ezeket is láttam már úgy kitörve, hogy épp csak kicsit folyt.

Előzmény: Kisa (141811)
gesszti Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141812

Szerintem, a csapvíz, kontra 2-3 féle fagyálló simán csinál ilyen kicsapódást.

 

Nem volt koccos a kocsi? Tud olyat, hogy a lökösön szinte meg sem látszik, de a klíma hűtő felfogatásánál megreped a vízhűtő oldala függőlegesen. Csak nyomás alatt enged, akkor meg ugye el is párolog.

Előzmény: Kisa (141811)
Kisa Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141811

Cam, Gesszti...

 

Igen, a tulajnak soha nem hiszünk, de gondoltam most előbb kérdezek, aztán cselekszem :)

Gondolom csapvízzel töltögeti, meg némi fagyállóval, azt sem feltételezem, hogy a tulaj teljesen hülye.

 

Holnap már remélem okosabb leszek, járatom pár órát emelt üresjáraton, ha kell kiöblítgetem, aztán meglátjuk.

Gondoltam ránézek az indikátor folyadékkal, hogy van-e benne (tudom, ez most nem "úgy hengerfejes") CO2, de az amúgy kék lötty a dobozban besárgult, mint mikor CO2-t buborékoltatok át rajta.Fene.

 

 

Előzmény: gesszti (141807)
henger fej Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141810

Majdnem forró motornál, csordultig tele hűtőfolyadékkal, de levett hűtősapkánál, az olajgomba helyén megnyomnám vagy ~ 5-10 bar levegővel és kukkolnék.

Előzmény: Kisa (141801)
pug206xs Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141809

Áhá,

és azért adhatja be újból ezeket a hiba üziket?

Előzmény: cam aro (141806)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141808

nincs valamelyik kedves mesternek vmi olyan adatbázisa ami megmondja hogy a nissan maxima 2.0 1999 es seadan ajtajában milyen szinű a csominyitó vezetékei, hétvégén rá akarom kötni az uj centrál vezérlőt és a bicskakulcson van csominyitó gomb is amit jó lenne rákötni, de ha nem muszály nem akarom leszedni az ajtókárpitot.

 

előre is köszönöm.

 

gesszti Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141807

'napi 1 liter vizet' - és mivel töltögeti? Nem borogat bele mindenféle csapvizet, és különböző fagyállókat, vagy egyéb csodaszereket?

Előzmény: Kisa (141801)
cam aro Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141806

Azért mert cserélve lett benne a szonda? ""

 

nem feltetlen azert, de elofordulhat hogy elfelejtette,  es/vagy uj szonda ertekhez nem megfelelo a tanult alapbeallitas.  

ujra kell tanitani. diagal. 

Előzmény: pug206xs (141805)
pug206xs Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141805

Igen, már késő!

Feltanítani a fojtó szelepet? Bővebben?

Azért mert cserélve lett benne a szonda?

Előzmény: cam aro (141804)
cam aro Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141804

Meg lett bele rendelve a zsír új Bosch szonda!

 

gondolom mar keso! de hibakod alapjan nem cserelunk alkatreszt! 

tehat! most az elso, hogy felkell tanitani a fojtoszelepet!

aztan meglatjuk mit hoz a jovo! 

Előzmény: pug206xs (141799)
cam aro Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141803

 napi 1 L vizet kell utántölteni, aminek látszólag nincs nyoma, "eltűnik".

ez gondolom a tulaj szerint nincs nyoma. .

 

 

legkondiba valo uv festeket tegyel atoblites utan a hutobe. 

aztan par nap mulva korbe lehet uv lampazni. 

 

^^^ez a vizre. 

---

olajra nincs otlet. 

Előzmény: Kisa (141801)
novothauto Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141802

Egyeznie kell.

 

 

Előzmény: jocijocó (141781)
Kisa Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141801

Jó kis Megane taxi (1.4 16V , 2005).

Köpüli a májkrémet a kiegyenlítőbe. Pár hónapja cseréltem az ügyfél kérésére HF tömítést, mert akkor is ugyan így nézett ki.

Ahogy tudtam kimostam, és többször átöblítettem a rendszert, de most megint telegyűlt emulzióval.(fél év alatt).

Még annál is durvább, mint amilyennek látszik, gyakorlatilag félig van dzsuvával, ki sem lehet önteni.

Az elbeszélés szerint gyűlik bele a rittyó, de közben napi 1 L vizet kell utántölteni, aminek látszólag nincs nyoma, "eltűnik".

A motor szépen jár,nem forralja a vizet, nem fújja a csöveket, az olajban nincs víz, nem fogy ,nem nő a szint.

 

Tudtommal hőcserélő csak a dieselben van, ebben nem találtam

.

 Egyértelmű lenne, hogy az olaj  nyomóköre beszivárog a víztérbe, de mikor tömítést cseréltem, erre utaló nyomot nem találtam.

A javítás után még persze gyűlt bele emulzió, de gondoltam ez majd idővel csökken. Úgy tűnik nem.

A minap javasolt hűtőrendszer tisztítóval járatom most, kiderül mi lesz.

Ötlet ?

Kösz! :)

 

 

Tie Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141800

Olajgomba volt a hunyó, csapágyak rendbe' vannak.

Előzmény: Tie (141127)
pug206xs Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141799

Srácok.

Adott egy 2004-es újonnan vett 1.2-es Polo! AZQ motorkóddal!

43ezer km-el!

Múlt héten felgyulladt a sárga lámpa! Semmi tünetet nem produkált! Még pályán is mentem vele és semmi rendellenesség nem volt! Utána ki lett olvasva a kód:

P0130 O2 szenzor áramkör(henger 1 szenzor 1)

16514 Lambda érzékelő áramkör hibás működés (1. sor 1. érzékelő)

Meg lett bele rendelve a zsír új Bosch szonda! Felülre a katalizátor fölé! Ma jött meg!

Pénteken elaludt a sárga motorjelző lámpa! Örültem. Mentem vele pár km-et. Majd ma reggel újra elő jött! (Garázsban van a kocsi)

Ma csere előtt ki lett olvasva újra a hiba és az állandó helyett már csak szakasos-t írt! (WOW-os)

Jólvan, ki lett cserélve a szonda, majd a hibákat kitöröltük. Utána kocsi beindít majd mintha le akart volna fulladni. Ingadozott az alapjárat!

Mentem vele egy kört, 2500-nál tiltott, nem gyorsult! Majd pár km után minden rendben lett!

Utána vissza, hibakód olvasás! Sárga lámpa nem gyulladt fel, de újra ezeket a hiba kódokat dobta vissza!

Plusz egyet: 16556 A rendszer túl dús (1. sor)

Mondom, lesz@rom jönnöm kell melózni. Mielőtt beértem volna újra felgyulladt a sárga lámpa!

Mi a p@csöm lehet vele?

Kábeleket nézzem meg? Húz ugyan úgy! Nem torpanik nagyobb fordulaton sem!

Ötletek? Tapasztalatok?

dreher24 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141798

Tisztelt Urak!

 

Nissan XTrail, 2,0 benzin, 2003, 4x4 nyelestengely csapágy hiba (erős motorféknél 1-másodperces sikító hang) tönkreteheti a kettős tömegűt? A válaszokat előre köszönöm.

409 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141797

"Csináld már úgy, ahogy kértem"

 

Talán ha térdenállva, összekulcsolt, égre emelt kézzel kérnéd........  :-DD

 

 

Előzmény: kormi07 (141794)
kormi07 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141796

Vmi leszívja, de senki nem jon ra h mi.

 

Mérjetek rajta nyugalmi áramfogyasztást, 0,02A-nál több nem lehet.

Ha több, meg kell keresni, mi fogyaszt(rádió, riasztó, hibás generátor, beragadt ablakfűtésrelé stb).

Nem egy ördöngős hiba,meg lehet találni.

Előzmény: anikoaa (141774)
vezeték Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141795

Igen,szinuszol.

Előzmény: cam aro (141783)
kormi07 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141794

Fütés stb nemvolt a szondán mert szétvolt húzva a csatlakozó

 

Csináld már úgy, ahogy kértem, fűtsd meg a szondát, szürkét testeld ki, ne a házat, akkor is, ha szakadásjelzővel nézve összesípol, járasd pár percet, utána dúsítsd be féktisztítóval, szinte leállásig, közben nézd a feketén a feszültséget aksi negatívhoz képest, annak kéne voltban(nem millivolt, amit emlegetsz) legalább 0,8V-nak lennie, ha nincs ennyi, cserélj szondát.

 

Ez az utolsó hozzászólásom, ha nem így csinálod, többet nem tudok segíteni.

Előzmény: zsolt4593 (141770)
petyarider Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141793

Sziasztok

Ismeri vagy hasznalta valaki a TEXA IDC4 nevu univerzalisnak mondhato diag sw-t?

Motorkerekpar szereleshez kellene valami jo megoldas ami nem kimondottan tipus specifikus

Paco155 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141792

;)  Nem sokan értik, nekem pl fel sem tűnt.

Előzmény: Törölt nick (141791)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141791

miskolci-e vagy? -))

Előzmény: benegolf (141780)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!