Nem is tudtam hogy gajra vágja a mocit,jó hogy ezt beírtad mert erősen gondolkoztam rajta hogy vegyek egyet.Minek árulnak akkor ennyi fajtát,meg dicsérik.stb,stb.
A sportlégszűrő jó dolog ha, egy két hónap múlva járgányt akarsz cserélni, de ha marad akkor egyidőben a berakással kezdj el gyűjtögetni fúratásra, légtömegmérőre stb.
Csak akkor fogj hozzá ha megint 40fok lesz, akkor simán felhajlítható annyira hogy átugorjon a fekete rész a motortetőnyitón és akkor szűken de kicsavarozható a két csavar mivel szétjön a két hűtő.
Jena ma képzeld neki fogtam hogy kipucolom a hűtőt amiről beszéltünk.De már az elején elakadtam,mert nem tudom leszedni az elülső díszburkolatot feszegetésre törik és azt meg nem szeretném.Lökhárítóval együtt jönne csak le,azt meg igen nagy meló és feladtam,pedig belekukkoltam amennyire tudtam és van ott bőven a két hűtő között trutyi.
Amúgy kicsit utánanéztem a jaguáros logo honnan is ered. A peugeot 601-en volt hasonló jel, ha ezt oldalról nézed és kicsit modernizálog, akkor kijön belőle a jaguárra hasonlító logo. http://www.601.fr/
szerintem a _mi_saját_topikmatricánknak_ nem kell, hogy sportotosságot meg erőt sugározzon, sokkal inkább azt, hogy egy nagyon jófej társaságról van szó. Szóval inkább egy ilyesmi játékos oroszlánra szavazok, mint valami jaguárutánzatra. uff.
A kocsi külsejének átalakítása csak az emberi kreativitáson meg a kézügyességen múlik,na meg ha ez nincs a pénztárcáján.:) Pl:ezen a fórumon jól látszik milyen szépen megcsinálták az alapból sportossá. Pl:itt.
Szerintem mindenki aki látná azt kérdezné: mi a franc van annak kölyök (a farka miatt) oroszlánnak a "kezében", de hogy jojó, szerintem arra senki nem gondolna.
Se erőt nem sugároz,se sportóságot,szerintem ez a forma így gyerekes.Az oroszlán azért az állatok királya mert árad belőle az erő,meg a dominancia,ebből a képből ezt valahogyan nem látom.Ez persze csak az én véleményem.
Kicsit gondolkodtam ezen a logo dolgon. Nemrég valaki említette, hogy valami olyasmi kellene, mint a búváros (ami néhány autó hátulján már látható). Nos ennek fényében csináltam egy szimpla oroszlánt. Ez egy 7x9,9cm-es matrica lehetne, így egy A4-es matrica lapra ráfér 9 db (olcsóbb előállítani). Ebből viszont csak azok fogják tudni, hogy fórumos autóról van szó, akik amúgy is beszélgetnek itt és figyelik a fórumot.
Nekem van gyári szőnyegem. Veszel neked szimpi szőnyeg anyagot, meg pár méter szegélyanyagot, körberajzoljuk az enyémet. Egyik sógornőm megvarja, így anyagárban megúszod.
Az alsó motortakaró burkolat meg egyik gyakran linkelt oldalon 10 körül van. Utángyártott, de azt mondják hibátlan.
A frissítés viszont jó ár. Kár hogy tőlem oda eljutni kb 7K. :(
Voltam ma a Dujv-i PeugeotMaté-nál. Megkérdeztem, mennyi az alsó motorvédő burkolat 1.6hdi-re: 16e. Megkérdeztem, mennyi egy szőnyegszett az 5ajtósba: ~10e. Megkérdeztem, mennyiért adnának egy bal hátsó sárvetőt (azt a sárvédő toldatot). Csak készletben adják: 10e. Rákérdeztem, hogy erre is jár a főnix, ugye? Válasz: nem. Csak karbatartási cuccokra! :o Nemár! Tényleg csak arra jár???
Ha már így röpködnek a 10e-k, megkérdeztem, mennyi egy szoftverfrissítés? Úgyis drága, de már rákérdek illemből. :) Fennakadtak a szemeim. Kapaszkodjatok meg. Háromezer. Hehe! Most akció van nálunk, 3eFt-ért csinálják a szoftverfrissítést! Ez most jó ár ugye?! (Olvasta minden HDi tulaj, aki csippelésen gondolkodik? ;) )
Mielőtt felteszitek az új gumit, pörgessétek meg a felnit magában. Nézzétek meg, nem üt-e (tojás-e)!? Nekem a 4 acélfelniből 2őt javíttatni kellett. Így már kevésbé ráz nagy sebességnél. A felnis megmondta, hogy jobb nem lesz, ennyit tudott tenni. :(
4éves gumik. Hosszú távra nem érdemes megvenni, max 1-2 év. Utána már nem ugyanaz a komfort. Egyszer voltak pirelli téli gumijaim. Az nagyon nem tetszett. Nem kopott, de nem is tapadt. Hasonló mintája volt, csak kicsit régebbi. :)