"..hogy ha egymásra teszem a két gyűrűt, akkor az egyik hosszabb, tehát a kerülete nagyobb."
Vagy elnézted, vagy selejt az a gyűrű. Nem lehet hosszabb a kerülete egyiknek sem, mert akkor nem fér bele a hengerbe, vagy a többinek lesz nagyon nagy a hézag a végei között. Tedd bele a hengerbe a gyűrűket és kiderül.
Köszönöm a gyors segítséget, a méretkülönbségen azt értem, hogy ha egymásra teszem a két gyűrűt, akkor az egyik hosszabb, tehát a kerülete nagyobb. Vastagság, szélesség, feszítettség egyforma.
Még van egy bontatlan csomag, nézegettem azt is és az általatok írt sorrendben van, úgyhogy az lesz a mérvadó!
Az alsó az olaj áteresztő, a középső az olaj lehúzó, a felső a kompresszió gyűrű.
Sok féle van belőle, sok mindenre kell figyelni, 2 mondatban nem lehet kitérni ezekre.
Na meg 1.5mm-el nagyobb ? Hol ? Más a vastagságuk, már csak ezért is csak egy horonyba építhető be. Az "egyik sötétszürke a másik világosabb", na és a harmadik ?
Milyen motor ?
R betű nem tudom mire utal, talán csak a gyártóra, legtöbb esetben az asszimetrikus gyűrűknél van TOP felirat, természetesen az van felül.
Sok mindent el lehet itt tolni, kérdezz még, ha valami nem tiszta.
Nem tiltás ez, hanem erőtlenség. Töltőnyomás nincs, a csövet összenyomva legfeljebb 1 tized lehet kitaposva a belét, de ugye ez ok, vagy okozat.
Nekem úgy rémlik, hogy motor a ludas ezért nincs turbónyomás sem, 40-nél nem megy többet.
Nem kap elég üzemanyagot, de nem dugulás, inkább motorvezérlés miatt.
Azaz valami becsapja az ECU-t. Tipikusan MAF szokott lenni, de tipikus az is, hogy lehúzott csatival életre kel, ez viszont nem .
Egyébként egy kifejezetten karbantartott autó, sok leszakadt farzseb van, ami ezer sebből vérzik,de ez nem olyan, csak ezért vállaltam el :)
Jaja, tudom, mintha csak annyiból állna, "hogy ráakasztom a szkópot" :) Szarozol vele egy órát, aztán közben felmerül, hogy lehet nem is ezt kellene megnézni, hanem... :)
Kösz Cam, ránézek. A turbót, csak a hangjáról tudom, hogy forog, még nem fértem hozzá a tengelyhez, hogy megnézzem. Nyomorult egy konstrukció ez is.
Amennyire én tudok neked segíteni egyértelmű lehet az egyik hengersor rossz vezárlési ideje.
Szabályzószelep, állítókerék. A láncra én nem gyanakodnék, hacsak a konstrukció nem olyan, hogy csak az az oldali tud "lengeni". Nyúlott lánc a másik oldalt is összezavarná.
Nincs mindkét veztengelynek jeladója ? azok szinkronjára rá lehetne nézni szkóppal.
Legutóbbi ilyen bajnál egy C4 1.6 vti-nél kiáltott mindenki lánccseréért, gyakorlatilag üzemképtelen volt a motor annyira szarul járt.
A szívóoldali vezérlőszelepben volt egy kis lakkosodott olaj (a szűrő nem volt eltömődve).
Kimostam, és hibátlan lett, mint a mesében, pedig egy forintot nem tettem volna rá, hogy az akad.