Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141931

"..hogy ha egymásra teszem a két gyűrűt, akkor az egyik hosszabb, tehát a kerülete nagyobb."

 

 Vagy elnézted, vagy selejt az a gyűrű. Nem lehet hosszabb a kerülete egyiknek sem, mert akkor nem fér bele a hengerbe, vagy a többinek lesz nagyon nagy a hézag a végei között. Tedd bele a hengerbe a gyűrűket és kiderül.

Előzmény: JohnyFirpo (141930)
JohnyFirpo Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141930

Kedves Cam aro, Kisa, Quattroman!

 

Köszönöm a gyors segítséget, a méretkülönbségen azt értem, hogy ha egymásra teszem a két gyűrűt, akkor az egyik hosszabb, tehát a kerülete nagyobb. Vastagság, szélesség, feszítettség egyforma.

Még van egy bontatlan csomag, nézegettem azt is és az általatok írt sorrendben van, úgyhogy az lesz a mérvadó!

Hálás köszönet!

Előzmény: cam aro (141926)
Adm Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141929

Utólagosan beszerelhető műszerekről van valakinek tapasztalata, mit érdemes megvenni? Konkrétan egy olajnyomásmérőről lenne szó.

 

Köszi

yourmate Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141928

 

Kerestem a szervopumpaban a hibakodokat, de sehol nem talaltam, pedig meg bele is neztem ;)

 

szervo pumpa

 

Ugy tunik, hogy a lampamosobol kb ket even keresztul csopogott ra az ablakmoso (ket csepp percenkent), meg az aluminiumot is felmarta...

Előzmény: yourmate (141867)
cam aro Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141927

baszki...

..mennyi onkentes szabad kapacitas. :)))  

==============

cam aro Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141926

hat.. oo.. ez nem teljesen igy szok lenni a nagy altalanosagban.. 

 

-olaj atereszto legalul. 

-olaj lehuzo kozepen. 

-kompresszio legfelul.

-persze ezek mindegyike egyben kompresszio is..   

 

az nyilvan megvan, hogy gyuru/horony illesztes sacc/kb 0.01 mm. 

tehat az 1.5 mmel nagyobb ( ??) gyurut nem rakod be az 1mm-es helyere. 

mert nem tudod.. aze. 

forditva meg azert nem.. mert az 1.5 mm-es helyen cseppet lotyogne az 1mm-es.

az meg ugy nem jo.  

ugyanitt.. okolszabalynak sem neveznem.. mert nincs mit. 

az R' jeloles a felso gyurut jeloli. R'-el felfele szerelve. 

az RN' a masodikat jelentene. RN'el felfele szerelve. 

 

na most ettol fuggetlenul. 

a vilagosabb megy legfelulre.. 

 a sotetebb szurke pedig kozepre. 

..de hogy meg jobban lasd azt, ami mi nem latunk.. 

a gyuru profilja meg mindezt felul irhatja. 

sot. meg a gyartmanya is. .

 

szvsz most bunko leszek. 

... na jo. 

nem,.

szvsz.. ontsd ertheto formaba a kerdest.

 

legyen kerek a vilag. 

en kerek elnezest. :) 

 

Előzmény: JohnyFirpo (141922)
Kisa Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141925

A gyűrű csomagolásán általában van móricka ábra.

 

Az alsó az olaj áteresztő, a középső az olaj lehúzó, a felső a kompresszió gyűrű.

 

Sok féle van belőle, sok mindenre kell figyelni, 2 mondatban nem lehet kitérni ezekre.

Na meg 1.5mm-el nagyobb ? Hol ? Más a vastagságuk, már csak ezért is csak egy horonyba építhető be. Az "egyik sötétszürke a másik világosabb", na és a harmadik ?

Milyen motor ?

 

R betű nem tudom mire utal, talán csak a gyártóra, legtöbb esetben az asszimetrikus gyűrűknél van TOP felirat, természetesen az van felül.

 

Sok mindent el lehet itt tolni, kérdezz még, ha valami nem tiszta. 

 

 

Előzmény: JohnyFirpo (141922)
Kisa Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141924

Nem tiltás ez, hanem erőtlenség. Töltőnyomás nincs, a csövet összenyomva legfeljebb 1 tized lehet kitaposva a belét, de ugye ez ok, vagy okozat.

Nekem úgy rémlik, hogy motor a ludas ezért nincs turbónyomás sem, 40-nél nem megy többet.

 

Nem kap elég üzemanyagot, de nem dugulás, inkább motorvezérlés miatt.

Azaz valami becsapja az ECU-t. Tipikusan MAF szokott lenni, de tipikus az is, hogy lehúzott csatival életre kel, ez viszont nem .

Egyébként egy kifejezetten karbantartott autó, sok leszakadt farzseb van, ami ezer sebből vérzik,de ez nem olyan, csak ezért vállaltam el :)

 

Jaja, tudom, mintha csak annyiból állna, "hogy ráakasztom a szkópot" :) Szarozol vele egy órát, aztán közben felmerül, hogy lehet nem is ezt kellene megnézni, hanem... :)

 

 

Előzmény: cam aro (141921)
Quattroman Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141923

kicsit kevered a fogalmakat.

az alsó az olajlehúzó-áteresztő (általában többrészes de minimum lukacsos )

a középső az olajlehúzó (nem kompresszió)

a felső a kompresszió gyűrű

ezeket úgy csomagolják hogy egyértelmű legyen melyik gyűrűhoronyba kerüljenek

tévedés hogy 1,5 mm-el "nagyobb" max nyitottabb hogy jobb legyen az előfeszítése.

a betűjelek a felső oldalát jelentik a gyűrűknek nem a helyét

minden valószínűség szerint a világosabb krómosabb anyagú gyűrű a legfelső a dugattyún.

de többnyire a vastagságuk sem egyforma hogy ne keverd el a helyét.

Előzmény: JohnyFirpo (141922)
JohnyFirpo Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141922

Szép estét Uraim!

Valaki megmondaná, mi a helyes sorrend dugattyúgyűrű felszerelésnél?

Legalul az olajlehúzó, aztán a 2 kompressziógyűrű.

Igen ám, de különböző méretűek a kompressziógyűrűk, mivel az egyik kb 1.5 mm-el nagyobb, mint a társa, természetesen mind a 4 dugattyúnál.

Melyik kerüljön legfelülre? A gyűrűkön egy-egy "R" betű van csak, illetve az egyik sötétszürke a másik világosabb.

 

köszi

 

cam aro Creative Commons License 2015.04.15 0 0 141921

tengelyt hiaba nezed szerintem. /hacsak nem hazba er. / 

...nehez rola megmondani hogy epp 100e, vagy 150e rpm-el forog. :)

mindenesetre egy mert/valos turbonyomas mar tobbet elarulna. 

MAF .. nem remlik .. de persze ettol lehet. 

uza nyomas gondok szokasosak.. de az nem tilt hibakod nelkul.

igazabol a vazolt problemre nekem map szenzor, de mindenkepp turbo nyom szab. hiba jut eszembe.

 

...meg az hogy csigas,. :)

----------

Jag.

meg lesz az..

csak jeladok szar helyen.

referencia bank1 felett szivosor.

az ecu meg bent valahol a muszefal alatt.  

nem volt komoly a kerdes na.. :)

Előzmény: Kisa (141920)
Kisa Creative Commons License 2015.04.15 0 0 141920

Kösz Cam, ránézek. A turbót, csak a hangjáról tudom, hogy forog, még nem fértem hozzá a tengelyhez, hogy megnézzem. Nyomorult egy konstrukció ez is.

 

Amennyire én tudok neked segíteni egyértelmű lehet az egyik hengersor rossz vezárlési ideje.

Szabályzószelep, állítókerék. A láncra én nem gyanakodnék, hacsak a konstrukció nem olyan, hogy csak az az oldali tud "lengeni". Nyúlott lánc a másik oldalt is összezavarná.

Nincs mindkét veztengelynek jeladója ? azok szinkronjára rá lehetne nézni szkóppal.

Legutóbbi ilyen bajnál egy C4 1.6 vti-nél kiáltott mindenki lánccseréért, gyakorlatilag üzemképtelen volt a motor annyira szarul járt.

A szívóoldali vezérlőszelepben volt egy kis lakkosodott olaj (a szűrő nem volt eltömődve).

Kimostam, és hibátlan lett, mint a mesében, pedig egy forintot nem tettem volna rá, hogy az akad.

 

Előzmény: cam aro (141917)
cam aro Creative Commons License 2015.04.15 0 0 141919

na. 

 

jaguar S type. 3.0.B v6. 2000. evjarat. 

4-5-6 hengersor indul. de alapjaraton ketyegve szep lassan mind egeskimaradast ir be. 

ugyanide tartozik egy bank2. veztengo pozicio turesen kivul hibakod is. 

(meg meg jopar, de az most mindegy. )

oil sapkan tekintve lanc feszes.. es mostani wclehuzo lancokhoz kepest massziv darab is.

 

vanos allito szabalyzast nem kap semmit. < alapjaraton neztem csak. 

lehet tilt, lehet ilyen.. osszehasonlitani meg nem tudtam bank1-el, mert az a szivosor alatt lakik.

ellenallasa 11ohm, ennek megfelelo aramot is vesz fel.. 

de nem hallom hogy kattana ,pedig denever a fulem.

na most lebontani.. hat .. fordbol van a lelkem..

 

 

szvsz lehet csak olaj csillapitja, azert nem hallom a kattanast ?

esetleg van mod arra, hogy birizgalasra valami induktiv jelet merjek.. hogy mozog-e a belseje ?  

unatkozom, na. :) 

 

 

Előzmény: cam aro (141915)
Paco155 Creative Commons License 2015.04.15 0 0 141918

Alfa 1750 TBi motor fordult már elő betegen valakinél?  Vagy ismert kór esetleg?

cam aro Creative Commons License 2015.04.15 0 0 141917

A turbó forog, lapátozása mozog, vákuumcsövek rendben,"" 

 

 

tennek egy-egy manometert turbo ele, es utan. 

volt mar ilyenen szorulos turbom. 

(meg berohadt injektorom..bar az m9r az meg betyarosabb  :)

illetve persze map, maf. ize. fojtoszelep... 

Előzmény: Kisa (141911)
cam aro Creative Commons License 2015.04.15 0 0 141916

micsodan  ? 

 

:DDD

===============================

Előzmény: Paco155 (141913)
cam aro Creative Commons License 2015.04.15 0 0 141915

en is fotoztam ma neked egyet. .

 

jag. s-type 3.0v6 hoz keresd.. evjarat 2000. 

:D 

 

 

 

Előzmény: Palacsintalan (141906)
Paco155 Creative Commons License 2015.04.15 0 0 141914

Szmájli lemaradt.  :)

Előzmény: Paco155 (141913)
Paco155 Creative Commons License 2015.04.15 0 0 141913

Cam, éppen most beszéltem meg a moderációval, hogy ne szántsák be a topikot mindenestül.  Át tudsz lépni rajta?

Előzmény: cam aro (141912)
Kisa Creative Commons License 2015.04.15 0 0 141911

Helló!

 

Nissan Primastar a beteg ( Renault 1.9 dci). 140EKm.

 

Nincs teljesítménye, még üresjáratban sem forog 2-3000-nél többet, alapjárat hibátlan, jól indul.

Hibakód nincs. Szépen jár, nem füstöl, jó hangja van, még ha taposom is.

Légtömegmérőt lehúztam, nem változott semmi (a tapasztalatom az ezzel a típussal, ha a légtöm.m. a hibás, hibajellel egész jól megy.)

EGR kipucolva, mozog, tömít.

A kipufogót lekötöttem a turbó után, nem segített.

A turbó forog, lapátozása mozog, vákuumcsövek rendben, MAP jó, légszűrő nem koszos.

Hirtelen jelentkezett a hiba, meleg motornál normál tempónál elhagyta az erő.

 

Nagyon még nem folytam bele, van valami tippetek ?

Kösz!

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.04.15 0 0 141910

Tényleg, az is ö volt :-) És másodszorra is Golfot vett?

Előzmény: Adm (141901)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2015.04.15 0 1 141909

fekezz kicsit.

Előzmény: Törölt nick (141902)
TraguAre Creative Commons License 2015.04.15 0 0 141908

Szívó FSI motorokkal van valakinek tapasztalata?

Vállalható a fentartása, vagy nem véletlenül látok sok eladót belőle?

xmbela Creative Commons License 2015.04.15 0 0 141907

300 Ft egy fémszelep. Pl. ilyen:

Előzmény: Palacsintalan (141906)
Palacsintalan Creative Commons License 2015.04.15 0 0 141906

Köszi mindenkinek, hogy írt, bár a végét már nem nagyon értettem, hogy mi van :-)

Megkérdezem a gumist, tuti találok valamit abba a vödörbe :-) Mondjuk a 30 bár kicsit aggaszt, de egy próbált megér.

A "Fuel pressure test port" is bevált, már opelhez való találtam is 12-ért... Kicsit szíven vágott :-)

A lényeg, hogy alakul a dolog, köszi a segítséget :-D

C20NE Creative Commons License 2015.04.15 0 1 141903

Kedvesen viccelodott, smiley-val jelezte is. Neki ilyen a stilusa a tobbseg ilyennek szereti, ha bemesz egy helyre probalj alkalmazkodni!

Előzmény: Törölt nick (141902)
őrel Creative Commons License 2015.04.14 0 0 141897

én bedobom a gumiba :-)

Előzmény: Quattroman (141896)
Quattroman Creative Commons License 2015.04.14 0 0 141896

én láttam. a gép mellett bedobálja egy vödörbe, a másikba meg a centrír súlyokat....

Előzmény: őrel (141893)
cam aro Creative Commons License 2015.04.14 0 0 141895

percenkent uritik a kukat.. vagy mi ?  :D 

 

 

Előzmény: őrel (141893)
cam aro Creative Commons License 2015.04.14 0 0 141894

gumi nelkul ez is fem. :P

-meg olcso

- meg alakithato

- meg otlet vot ;)

Előzmény: xmbela (141892)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!