Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Sanyi-ka Creative Commons License 2014.12.18 0 0 13226

A nélkül nincs élet!;)

Előzmény: mykeman72 (13224)
Sanyi-ka Creative Commons License 2014.12.18 0 0 13225

Hááát én egy 3000km-es autón egy ilyen ajtót nem egyengetnék,pláne,hogy a számla nem, de a minőség fontos. A sárvédő alját viszont igen.

Mindent ki lehet egyengetni....

Előzmény: Törölt nick (13223)
mykeman72 Creative Commons License 2014.12.18 0 0 13224

Mester!

A humorod még mindíg a régi!!!!

Előzmény: Sanyi-ka (13221)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.18 0 0 13223

gondolom nincs casco ,ezt ki lehet egyengetni,gondolom nem akarja bevinni a szervízbe mert akkor csere lenne.

Előzmény: no_holy_shit (13220)
Ricsi89 Creative Commons License 2014.12.18 0 0 13222

Úgy értette, hogy ha ő összetörné, akkor alapos munkát végezne, nem csak karcolná. :)

Előzmény: Sanyi-ka (13221)
Sanyi-ka Creative Commons License 2014.12.17 0 0 13221

Huzató? Minek ehez a sérüléshez? Lehet ezt ülve csinálni, na de minek ahoz egy komplett pad? Elég ehez egy sámli!😊😈

Előzmény: no_holy_shit (13220)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.17 0 0 13220

 

lenne egy ilyen dacia Lodgy:

 

mennyi egy ilyennek kb a szakszeru javitasa? (szamla nem fontos, de minoseg igen. kocsiban 3ekm van [nem, nem az enyem!! en sem tudok vezetni, de ha en neki fogok akkor alapos munkat vegzek es akkor huzato pad is kell!]

 

szivesen fogadok privat e-mailre arajanlatot Bp kornyekerol

 

contributor Creative Commons License 2014.12.17 0 0 13219

Köszi a hígítási tanácsot. A SikaGard-6220-at eddig csak spray formában ismertem.

Előzmény: Törölt nick (13218)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.17 0 0 13218

lehet higítani nitróval csak szar lesz mert kiszárad az alvázvédő és összerepedezik kb fél év múlva.

lakkbenzinnel kell higítani ,tudom hogy lassabban szárad de viszont nem veszíti el a rugalmasságát.

én azért hígítom aZ ÜREG VÉDŐT HOGY JOBBAN porladjon,a higító már szinte a kifújáskor elpárolog,a spray még így is jóval hígabb és nem éri meg ,egy kocsira elfújsz vagy 6 db üregvédő spray t.

 az üregvédőt ugyanazzal a pisztollyal is lehet mint az alvázvédőt csak rá kell rakni egy csövet de azt általában adják a pisztolyhoz.

Én ha nem hígítom meg az üregvédőt akkor nem porlad olyan jól mert sűrű.

Előzmény: contributor (13216)
ksyy Creative Commons License 2014.12.17 0 0 13217

Mindenképpen literes kiszerelést veszek,kompresszor és üregvédő pisztollyal fújom majd. Nem gazdaságos a spray kiszerelés. Azt hiszem nitrót irtak hozzá.

Előzmény: contributor (13216)
contributor Creative Commons License 2014.12.16 0 0 13216

A bitumen bázisút lehet hígítani nitroval, de azt, hogy a viasz alapút mivel lehet, magam sem tudom, és engem is érdekelne. Én egyébként nem tartom jó ötletnek a hígítást, mert egyrészt a termék eredeti hatékonysága elveszhet, másrészt amikor szétszeded a flakont, kimegy belőle a hajtógáz, csak szórópisztollyal tudod az üregekbe bejuttatni megfelelő nyomással, utána meg nem lesz egyszerű a rendszer (főleg a düzni) tisztítása, mert száradás (persze nem lesz kemény, de mégis szilárd) után csak mechanikai úton távolítható el (ha még nem száradt meg, akkor Sika Remover-208-cal tudod).

Előzmény: ksyy (13215)
ksyy Creative Commons License 2014.12.15 0 0 13215

Jó ötlet. Valaki már ajánlotta és azt is,hogy mivel. Visszakeresek.

Előzmény: Törölt nick (13214)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.15 0 0 13214

higítsd meg 

Előzmény: ksyy (13211)
ksyy Creative Commons License 2014.12.14 0 0 13213

Sajnos nincs garázs,de esetleg barátomnál megtudom oldani. Bár fűteni kel  fél napot és akkor talán jó lesz. Nem akarom a tavaszt megvárni mert addig is rozsdál ha bejut a víz.

Előzmény: contributor (13212)
contributor Creative Commons License 2014.12.14 0 0 13212

15 – 25°C-on kell alkalmazni. Viasz alapú készítmény, vagyis túl alacsony hőmérsékleten nem tudsz vele dolgozni, mert megszilárdul. A gyártó szerint 23°C-on, 50%-os relatív páratartalom mellett 2 óra a száradási idő. Ha van garázsod, ott meg tudod csinálni, vagy vársz tavaszig.

Előzmény: ksyy (13211)
ksyy Creative Commons License 2014.12.14 0 0 13211

Sziasztok.

 

+5-10fok esetén üregvédelmet hogyan tudnám tutira megcsinálni,nem alacsony már ez a hőmérséklet? Esetleg melegítsem fel és úgy használjam? SikaGard 6220  üregvédő.

contributor Creative Commons License 2014.12.13 0 0 13210

Ha azt akarod, hogy sokáig ne rozsdásodjon, akkor csiszolás után használj rozsdagátló alapozót. Én erre fújtam mattfekete festéket, nagyon szép bruti :) lett, de aztán még lefújtam WD-40-nel (ez egy víztaszító, rozsdásodást gátló spray), így a mattsága eltűnt (meg egyébként is teszek rá dísztárcsát, tehát egyébként se látszott volna...).

Előzmény: Tihi82 (13209)
Tihi82 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 13209

Igaz,csak igy egyenletesebbnek tunik a reteg vastagsag.Nem tudom,hogy milyen festek kell hozza, van-e direkt felni festek?Meg az alapozas kell-e,vagy mehet mindjart a szin ra es kesz..vegul is a fekete is egy alap.

Előzmény: Steven 68 (13208)
Steven 68 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 13208

Ha van kézügyességed akkor minek pörgetni a felnit,az autót sem pörgetik fényezés közben. 

Előzmény: Tihi82 (13202)
Ricsi89 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 13207

Pont ezt néztem ki én is. :)

Előzmény: Sanyi-ka (13206)
Sanyi-ka Creative Commons License 2014.12.13 0 0 13206

Azért írtam, mert ez a tartós!;)

http://sikabolt.hu/spd/000113/Sika-Lastomer-710-300-ml

Előzmény: Ricsi89 (13205)
Ricsi89 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 13205

Köszi!

Ezért kérdeztem, mert nem szeretném évente bontogatni, hanem valami tartós megoldás kellene.

Előzmény: Sanyi-ka (13204)
Sanyi-ka Creative Commons License 2014.12.13 0 0 13204

Egyik sem! Van kimondottan szélvédőtömítő a Sikaflexnek. Autóüveseknél kapsz 2000Ft körül mozog az ára. Ez mindig bontható és rugelmas marad.

Előzmény: Ricsi89 (13203)
Ricsi89 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 13203

Sziasztok!

Az autómban utólag lett beépítve tetőablak. Viszont nagy esők idején egy kicsit beázik. Ki szeretném venni az ablakot és újratömíteni. És itt jön a kérdés. Mivel lenne a legjobb körbetömíteni? Szélvédőragasztó, karosszériatömítő, vagy mi lenne a megfelelő megoldás hosszú távon?

Tihi82 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 13202

Sziasztok, van egy garnitura fekete lemez felnim, amit szeretnek ezust szinre lefujni.Van kompresszorom,festopisztolyom meg kezugyessegem is,viszont a munka menetre lennek kivancsi mit hogyan.Milyen festeket vegyek?Kell-e alapozni?A csiszolas megvan.Fujni ugy szeretnem,hogy egy allvanyon megporgetem a kereket,hogy egyforman teruljon a festek.Kossz!

Mafia05 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 13201

Ja és még láttam egyszer kétszer hogy üregvédővel is átfújják az egész alját, dobbetétek mögött meg szinte mindenhol.

Mafia05 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 13200

Szerintem a legjobb megoldás ha szórható tömítővel le van kezelve az autó és azzal nem lehet gond egy darabig plusz ráfújni még egy valami alvázvédő réteget és az elég korrekt szerintem, de nem is olcsó az is biztos.

ksyy Creative Commons License 2014.12.12 0 0 13199

Én a bitumenes feketét vettem.

Előzmény: Törölt nick (13198)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.12 0 0 13198

de abból is van vagy 5  féle alvázvédő: barna, fekete,viaszos, bitumenes,gumis,stb fogalmam sincs mi a jó

komolyan érdekelne melyik a tartós

Előzmény: ksyy (13196)
Steven 68 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 13197

Üdv! Niváskarcsi a kérdésedet megválaszolta.  A rücsi önmagában nem alkot egyenletes vízzáró réteget ahogy a nevében is benne van,mindenképpen fedőréteggel kell ellátni,hogy jó legyen. Csak parasztvakítás az,hogy a mester mutogatja milyen jó anyaggal dolgozik, maga az anyag nem rossz csak további kezelést igényel. Ha egy komoly alvázvédőzést akarunk csinálni, számold ki mennyi rücsi kellene, mikor két küszöbre rá lehet fújni egy 1 L-es dobozzal. 

Előzmény: diessel (13185)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!