Mivel a ráncfelvarráskor volt a kulcson változtatás, feltételezem, akkor a. a ráncfelvarrtnak teljesértékű a pótkulcsa és a korábbinak csak szervízkulcs, vagy b. Haszinak másolt kulcsa van, ami nem lett hozzátanítva az immohoz.
Az enyém rükverces, úgyhogy ha tehetem farral állok falra, kerítésre Mondjuk azt nem értem miért nem lehet olyat, hogy üresben lehessen zárni a váltózárat, mert akkor úgy nem indítható el:P
Amúgy meg az 5-ös még jobb, mert abban nem indítja el senki, az tuti:)
Így van, ha ledugózod, akkor csak a távirányítóval nyitható.
A félelem a következő: ha kivették a zárat, és koppintottak kulcsot, akkor be is tudják indítani. Akár ablaktörés, akár zárnyitás után.
És hiába van váltózár, amilyen sebességben zártad, legfeljebb abban fog vele elmenni, később órák alatt szétfúrja a váltózárat, és van egy pözsója...:(((((((
évekkel ezelőtt volt ez itt téma, hogy talán érdemes mindent cserélni, amit kulcs nyit ( ajtó, gyújtás, tanksapi, kesztyűtartó ), de hát ez 100 ezer környékén mozog...
és sajnos nem tudjuk, faragtak-e kulcsot...
vagy max még azt lehet, hogy fal elé állsz orral, és egyesben hagyod és úgy rá a váltózár...de ez ugye nem mindig megoldható.
Nekem is 4-es golf volt előtte, a garázsban orral egyesbe, váltózár föl.
Az egyszerű, mezei kulccsal is indítottam már el az autót, tehát teljes értékű kulcs. Csak az nem bicskás. A Golfomnak mindkettő ugyanolyan volt, ezért volt fura. Bár tudom, hogy a franciák és a németek között azért van különbség. :) :) Már a bicskán is látszik....., de legalább a feeling meg van. :) :)
Ezt a zárdugózást már mondták, de akkor kulccsal nem lehet többé kinyitni, gondolom. Akkor az ablakot fogják benyomni, ha beakarnak jutni.
Érdemes a váltózár matricáját felragasztgatni, hogy aki nem ért hozzá, az ne is próbálkozzon? Eddig egy kocsimon se volt felragasztva, legalább érheti meglepi a tolvajt, ha bejut.
Ok. de bocs engem kiver a víz a kókányolástól, és a s.levegöszürö nekem az, az autónak van egy légnyelése, egy szervízintervalluma, stb. Amihez be van állítva a gyári szürö, egy léghozam méröje ami megakadályozza hogy értelme legyen a szürönek, tehát pozitív csak akusztikai élmény, és jár mellé egy csomó negatívum hosszútávon. Hogy lehetne jobb egy himbilimbi kinai/tajwani szürönek nevezett tárgy a gyári fejlesztésü komoly szürönél? Vicc, akkor inkább koppány kipuf.
A baj csak az lehet, ha kikapták és koppintottak róla egy kulcsot. Mert ugye a zár kulcs a gyújtás kulcs is... Ilyenkor inkább a zárdugózás javasolt... Inkább nem rémisztgetlek, de nagyon rakd fel mindig azt a váltózárat!
Képzeljétek, újdonsült autómat ma el akarták vinni. :( :( :( Konkrétan: feltörték a zárat, de szerencsére semmit sem vittek el, így az autót sem. Múlt héten szereltettem bele egy elég jó váltózárat, talán ennek köszönhetem, hogy még mindig van autóm.
Természetesen a zárat szétb....ták, úgyhogy most Atesz tesz bele egy másikat.
Hát ez van....
Jut eszembe: Nektek mindkét kulcs távirányítós-bicskás? Nekem az egyik sima egyszerű, kissé furcsáltam is, hogy az nem távirányítós.
8 éve használok sportlégszürőt, minden probléma nélkül. (140000km) A szokásos - ajánlott - szervizeken kivül nem volt semmilyen "mühely problémám" (HDi 2.0 2001)
Ma kaptam a PH-tól egy levelet, benne 150 e Ft hűségutalványt, ha 308-at vásárolok. A levélben további 800 e árkedvezményt és 250 e Ft-os használtautó-beszámítási felárat. Így 1,2 millát takaríthatok meg:-) Úgy látom, mindenki mozgolódik...
Úgy gondoltam, h a hűtővizet cseréltetem, a talin esett szó róla, hogy nem árt 2 évente, ha hosszútávra akarom megtartani a kocsit. A fékolajat tavaly mérték, nem volt tökéletes, azt is beszéltük, hogy 2 évente nem árt. Nekem elmúlt 3. Kár, h nem hallottad, az asztal másik végén ültél.
Uhh, most nézem, 206oshoz hozza a gumibetétes, leválasztott ékszíjtárcsát 20-22eHuf-ért! Akkor délután lehet aggódni, hogy az én HDi-m is ilyen-e!? Jajj! :(