a 0W-40es olaj annyira nem felel ám meg.az már egy nagyon híg olaj ami könnyen kicsapódhat a tömítéseknél illetve a perselyeknél.Én 5W-40-est ajánlok mindenkinek.
forgalmazó: Homasita Kft.
szintetikus motorolaj API SL/CF, ACEA A3/B3/B4, MB 229.1 Approved: VW 502.00/505.00, VW 503.01, MB 229.3, MB 229.5, Opel GM LL-A-025/LL-B-025, BMW Longlife 01, Porsche, Recommended by SAAB
Méret: 1 literes
Cikkszám: 97014302
Az Ön ára: 2 920 FtMéret: 4 literes
Cikkszám: 97014303
Az Ön ára: 11 590 Ft
Elf ELF EXCELLIUM LDX 5W40
forgalmazó: Formula3000 Bt.
MINŐSÍTÉS: API SL/CF, ACEA A3/B3/B4, VW 502.00/505.00, BMW LONGLIFE
Méret: 1 literes
Cikkszám: formula_161
Az Ön ára: 1 650 FtMéret: 5 literes
Cikkszám: formula_162
Az Ön ára: 8 200 Ft Azt hiszem ezt tudom olcsón megszerezni... info holnap
API CF, ACEA A3/B3/B4, VW505 00,MB229.31 Méret: 1 literes
Cikkszám: formula_408
Az Ön ára: 1 950 Ft Méret: 4 literes
Cikkszám: formula_409
Az Ön ára: 7 700 Ft
Minősítése: API SL/CF, ACEA A3/B3/B4, VW 502.00/505.00,MERCEDES 229.3, BMW Longlife Oil
Méret: 1L
Cikkszám: formula_059
Az Ön ára: 1 330 FtMéret: 4L
Cikkszám: formula_058
Az Ön ára: 5 100 FtMéret: 5 literes
Cikkszám: formula_132
Az Ön ára: 6 700 Ft
tuti h kuplungcserére adtak 320-as ajánlatot?Mert ha igen akkor a Fábiánnál nagyon le akartak húzni.Ez egyik ismerősöm a 607-ben cseréltetett kuplung szettet a Peugeot Frédi-Béninél és gyái alkatrészekkel meg munkadíjjal együtt 114ezer forint volt ÁFÁval.Jah és még valami,a kuplungcserekor nem kell az olajat leengedni a váltóból,az teljesen más tészta.Azért jól néznénk ki ha a kuplungtárcsák közé olaj kerülne:)
PEUGEOT
Model
607 2.2 HDi
Engine
DT
Year
2000-
Application
Recommendation
Capacity (ltr)
Engine (DT)
Castrol's best oil for your vehicle
EDGE TURBO DIESEL 5W-40 (f)
4.8 HDi engines alternative viscosity: 0W-40, 5W-40. Do not use 0W/5W/10W-30
Bocs az olajinfo hiányáért, a helyzet az hogy nem akarok valótlant állítani, holnap délelőtt tudok pontos árat és címet. Azzal ugy sem vagytok kisegítve ha azt mondom Nizza Supermarche áruház, Castrol 5W-40 Hdi (API SL-CF) 5L 28.9 EURO
Viszont nézd med a 342-es hozzászólásom . Ha nincs messze kecskemét akkor ezt az olajat megkapod 9.500-ért. Én már kétszer raktam bele. Ja és a Peug.-nál egy ismerősöm ajánlotta, hogy jó olaj.
Ja. A havi 5.000 miatt keresek mindin viszonylag kevesett futott (nagyon nehéz .... ezt is 2 hónapig tartott megtalálni) autót. Viszont ez a futás szinte csak hossszútávú utakból áll. ( Én eggyik autómmal sem mentem 180- nál többet ,még próbára sem, egyszerűen sajnálom tépni.) Az átlagaim ezért ilyenek, mert nem hajtok. Ráadásul a van egy 10 éves Fiatom hétvégén azzal (vagy biciklivel mivel az is rám fér) szaladgálok rövid távon a városba, a 607-est elő sem veszem.
Addig ne foglalkozz a részecskeszűrővel amíg nem jelzi. (Modjuk olyan felöntést amit én is csináltam bármikor lehet végezni.) Ma az autópályán még 150-ig is felment így "Vész" üzemmódban csak baromi lassan.
Hát amennyiért vettem, akár totálkáros is lehetne... :)
De láttam a szervíztörténetét, úgyhogy nem volt okom bizalmatlanságra. Azért nem bántam nagyon, hogy most megnézték Fehérváron...
Nekem a részecskeszűrő kb. 5-6.000 kilométer múlva esedékes (bár a fehérvári ismerős úgy emlékezett, hogy majd csak 120-nál kell, bár ez mindegy, mert úgyis jelzi a gép...), viszont az ingyen van - legalábbis ha hajlandó leszek betolni a Gablinihez.
Hajlok, mint az ingadozó középparaszt... Csak én arra, hogy inkább Fehérvárra vigyem, ha szakszervizet akarok.
Szívesen sütkéreznék a környezetvédlemi minisztériumi visszatérítés dicsfényében, de nem én dobtam be a köztudatba. Viszont ahogy elnézem, eléggé keményen strapálod a járgányt, ha havi ötezret mész vele...
Ez aztán a bizalom ! Vásárlás után festéket mérni. Ez jó hír , hogy a lámpabúrát szét lehet szerelni. Az A6- nál nem lehetett, ezért kellet egy spec kampóval benyúlni és helyre pattintani a foncsúrt.
Más . A részecskeszűrőm 5 hónap után megint hibát jelzett. Várható volt annak idején 1.5 L-ert tudtak csak bele tenni és mentem vele 25.000 km-ert . Szerintem ez jó . Nem biztos, hogy tudok szerezni megint darabot viszont egy 5 L-es cucc nem megy bele és tárolni sem leht. Ha valakit érdekel, hogy közösen vegyünk (azt hiszem 25-30 körül van) írjon . (Én nettón kapom)
Koppány ! Nekem a peug-nál azt mondták a kimosást csk elmebeteg vállalja, mert iszonyú rákkeltőanyagok vannak ebbe a szarba. A felújításra holnap mondanak árat. Meglepődtek, hogy tudok a körny.minisztériumi visszatérítésről. Köszi.
Voltam ma Fehérváron, megpróbáltam beállíttatni a lámpáimat. A jobbos sajna gázos, valami el van benn törve, azt mondták, szét kell szedni, úgyhogy majd a következő nagyszervíznél... :((( De legalább körbemérték, és mindenhol gyári értékek vannak a kasztnin.
Viszont kipróbáltam a 407 V6 2,7 HdI kupét! Brutális járgány. Nagyon brutális. Nem is dízel hangja van! Hörög és húz. Wow!
Ezzel együtt nem kéne. Jobban élvezem ezt a kellemes hajózást... :)
Részleteket nem irtam, de természetesen a pesti srác aki nekem is csinálta millio paraméter alapján tudja beállítani a tunungot. Lehet gázpedálfüggő is, hogy csak akkor megy a tuningartalom ha minimum 3/4-ig nyomod neki, és persze figyeli a vízhőfokot is hogy csak normális üzemi hőmérsékleten menjen a dolog. Részletekbe nem akarok belemenni, szerintem akit érdekel úgy is felhívja. a száma (Misinek hívják) vodafonos triplahárom duplanyolc duplanégy. Ha kell az e.mail címe megadom azt is ha csak puhatolózni akartok nála, de most nem tudom csak holnap. Na jók legyetek (és gyorsak) mint én! :-)
nekem a 406 2.2hdi-re a ciptuning ugy nezett ki, hogy szombathelyen a csavo a gyari progi melle feltöltött egy ujat is. -5 - 30 C -ig megy a gep az okos progival szelsösegesebb körülmnyek közt visszaáll a gyári progira (ha kell barmikor leveszi az ő progijat ingyen). ez került kb ket oraba es 40ezer ft-ba. persze a gyari csatlakozon kerezsztül tamadta az epromot. ha valakit izgat a csavo telszama, akkor a 406 forumba megtalalja szombathelyi srác utalast. egyetlen hiba van a csavoval, hogy mindig kesik mindenhonnan, igy varni kell ra. lehet, hogy meg lehet beszelni vele, hogy pesten jar, akkor itt megcsinalja (egy laptoppal dolgozik). ha nem talaljato, akkor előasom majd
Roziék azt mesélték, hogy a szakszervizekben két dolgot szoktak csinálni. Az egyik, hogy elküldik Franciaországba a cuccot, és ott felújíttatják, majd új áron eladják a gyanútlan autósnak.
A másik, hogy simán kiszedik, magas nyomású vízzel átfújják, majd feltöltik.
Na ezt a kettőt szeretném elkerülni, és ezért fogom elvinni a saját szerelőmhöz. Akiről annyit, hogy amikor a 406-oson tönkrement a kupplung, akkor a Peugeot Fábián ajánlott nekem 320-ért egy kupplungcserét, és ő megcsinálta 90-ért. Munkával, alkatrésszel! Márpedig a kupplungcseréhez le kell bontani az egész elejét az autónak. És a kupplung maga 65 ezerbe kerül. Ja, a 90-ben benne volt az olajcsere és a szűrők cseréje is. Mert ha már egyszer hozzányúltak, akkor nem töltötték vissza ugyanazt az olajat, nem rakták vissza ugyanazokat a szűrőket... Szóval ingyenszervíz ide, ingyenszervíz oda, én a Rozihoz viszem az autót...
Nincsen semmi baj, örülök, hogy becézni akarsz! Feleségem pszichológus, és amikor a három éves unokaöcsémre akartam rádörrenni, hogy ne kopizzon, mert azt nagyon nem szeretem, szelíden a fülembe súgta, hogy "Kopertám, az ember azt becézi, akit kedvel..."
A székesfehérvári Peugeot szalon vezetője mondta a 200-as árat. Autókereskedő a lelkem, természetes, hogy keresni akar. Van ez a gyári Peugeot tuning, ő ezt javasolta. Annyiért.
A részecskeszűrőről annyit tudtommal két féle beavatkozás van.
1. Simán öntenek bele trutyit aminek az ára kb 25.000-30.000 (5L) . Nos az autóba 3.5 L megy, Mi lesz a maradék 1.5 lityivel? Vagy kiöntik , mert annyira agresszív anyag, hogy sokáig nem lehet tárolni vagy jön egy "földönfutó" tag (mint én) és ad 1.500 ft azért a 1.5 lityiért és megy vele még vagy 30.000 km-ert (én már így 20.000 -et mentem).
2. A klasszikus felújítás: Na ez húzós (90.000) itt veszik ki az egész cuccot és viszik felújítani ami abból áll, hogy kap egy új belsőt a kűlső marad, majd felöntik löttyel. viszont ezzel a szervízbe nem dicsekedtek, hogy a felét vissza adja az állam. Köszi a tippet !
A lámpáról annyit én az A6-ommal jártam úgy, hogy aXenon lefelé világított és nem lehetett csavarokkal állítani. Nem kell betojni nálam a foncsúrok voltak szétcsúszava (hogy miért máig nem tudom) , de a vill.szerelő készített egy speckó kampót ée helyre rakta ! Mindenre van megoldás !
Bocsi Koppány! Te úristen! Hol találtál te ilyen csillagászati árakat? A 100-120 -ról hallottam, de az a másik ár... nagyon gáz! Természetesen az ilyen tuning ugy indul hogy a jelenlegi progit kiolvassa, elmenti (felirja CD-re neked ha kell) majd rátölt egy olyan tartalmat ami a te computertipusodra van megirva. nem tudom hány különböző computerrel szerelték a 607 hdi-ket, de kiolvasásnál kiderül melyik van benne. természetesen itt nem lehet próbálkozni, csak a megfelelő tartalom jó a megfelelő computerhez. amugy ez az ár teljesen baráti, lehet hogy neked többet mondana, de ha rám hivatkozol majd akkor meg lehet vele egyezni. ja és ha érdekel tudok 5.000-ért teljesítménymérést is. én tavasszal el akarok menni. Azt mondta a srác hogy ha akarom egy mérés árában megméri tuning nélkül is és utána is. Kiváncsi vagyok.
A tuningos srác rengeteg verdát csinált már, baromira elfoglalt. Dobj egy e.mailt a hdihatszázhét kukac frimél pont hu-ra és megadom a srác számát. amugy 65-ért csinálta nekem egy éve (60-ba volt neki) már emlékszem, de majd megkérdem mi az aktuális tarifa. nekem még ugy csinálta hogy kivettük a computert (aksi mögött van) és kiforrasztotta az epromot és tett be egy másikat (előtte egy foglalatot) és akár én is ki tudom cserélni kb 5 perc az egész. a kéziváltóson nagyon brutálisat dob ahogy hallottam! 165 paci és kb 70Nm nyomatéknövekedésre számíthatsz.
közben rákerestem a gugllal és 75+áfa pl a megalarm-nál. az a 200ezer nagyon durva, valaki sokat akar rajtad keresni!
Nekem 6 sebességes kézi, és a régi tulaj azt mondta, hogy ment vele 220-at...
Szerintem 3700-nál még nincs szétpörgetve! A 406-osomat megpörgettem 4000 fölé is. Igaz, csak egyszer... De akkor ment is...
Milyen chiptuningot adnak 60.000-ért? Én két verziót hallottam. Az egyiket egy szervízben csinálják, ahol letöltik az autó számítógépéről a programot, átállítják az értékeket, és visszatöltik. Ez 150.
A másik a külső, kivehető-betehető, az 220.
Ha te tudsz 60-ért, akkor annak az elvtársnak is kérném szépen az elérhetőségét!
Köszönöm!
A xenonom nem simán kicsit lefele világított, hanem konkrétan a kocsi orra elé, semmit nem láttam... A bal oldali meg egy kicsit fel az égbe... :( De most - remélem - már jó.
A hátsó lámpára nincs ötletem, a motort is csak azért ismerem meg, mert berreg... :)
Engem Koppánynak becéznek a családom tagjai és a barátaim is. A feleségem Kopertának hív. De ez az ő privilágiuma.
A bőrápolós kolléga elérhetőségét kérném szépen! A szerelő nekem ráér, csak jelezni szerettem volna, hogy tud rólad.
Amit a feltöltésről írtál, minden bizonnyal igaz, de olyan plasztikusan ecsetelte a Rozi, hogy hogy is működik az ilyen, hogy egyből láttam a lelki szemeim előtt, ahogy valami márkaszervízben valami hanyag szerelő barkácsol rajta, úgyhogy inkább hozzá fogom vinni. És kifizetek annyit is akár, mint a márkaszervízben. Nem véletlenül járok a sráchoz.
Én se sokáig birtam chiptuning nélkül. Egy barátom ezzel foglalkozik és ugy győzött meg hogy 60.000-ért megcsinálta 2 hét próbaidőre majd kérdezte hogy kivegye-e. Szerinted hogy döntöttem?? :)
Azóta fellődött a technikája és a könyöktámasz alatti stekkeren tölti fel a progit és a azt mondom hogy alacsonyon jobban szeretném hogy menjen akkor állít a görbéken... amugy 210 a vége csak az automatámnak. Még tolhatna rajta egy kicsit mert pont a 3700-as fordulat ahol már nem húz a moci, de inkább azt mondom hogy ne pörögjön annyira szegény moci nem akarom szétpörgetni. A gyorsulása egyébként sokkal jobb lett tuning után. És érdekes de normál használat mellett kevesebbet is fogyaszt... A xenonom nekem is kicsit lefele világít, majd picit feljebb állítom én is. Van egy kérdésem: Bele vagyok esve a 307CC hátsólámpájába és kitaláltam, sőt meg is terveztem hogy 2 sorban telerakom nagy fényerejű LED-ekkel a hátsólámpán pont ugy mint a 307CC-nek van. Szerinted hogy sikerülhet a dolog és mennyire cseszné el a hátulját? Vagy dobna rajta?
Rossz hírem van! A márkaszervízben nem 90.000 a feltöltés hanem csak a fele! A környezetvédelmi hivatal visszatéríti az 50%-át a szervíznek és nem kell kifizetni! tudom mert nekem is úgy csinálták. a szerelőt nem ma terveztem felhívni, hanem majd ha aktuális lesz és lesz időm egy egyeztetett időpontban megkeresni. Kb 2 hét... A bőrt nedvesen illik tartani mert kiszárad ezért bőrápolóval kell kezelni ilyet a NET-en találsz egy csomót a google-lal is. Én évente egyszer elviszem egy barátomhoz aki autokozmetikus és leápolja. 2 napos a melo 20.000 Ft de mintha a futoszalagrol jött volna le... müanyag ápolás (szilikonmentes természetesen), külön gumiápoló, bőrápoló (csupa amerikai termékkel), polírozás, stb... Eladás elött tuti elviszem hozzá, de az nem mostanában lesz.
Tud valamelyikőtök valami jó bőrápolószert? A szerelőm - aki egyébként várja a hívásod Pestigyerek!, és akihez majd viszem részecskeszűrő-felújításra, mert elmondta, hogy hogyan csinálják 90.000-ért a márkaszervízben, úgyhogy inkább fizetek érte, de ő csinálja... - azt mondta hogy ezek a vajbőrök nagyon kényesek, úgyhogy nem ártana azelőtt leápolni, mielőtt elkezd repedezni.