Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Johnny1030 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 63651

Én talán a közös negatívra gondolok mint lehetséges hibára. A tankmutató kiakadása és a motor járása miatt. Biztosat sajnos nem tudok.

 

Előzmény: papa402 (63644)
HMEX Creative Commons License 2016.07.25 0 0 63650

Sziasztok!

 

A mellékelt képen jó helyen van bejelölve egy TU5JP motoron a gyertyák helye? Cseréhez csak szét kell húzni a csöveket/kábeleket + ami útban van és lecsavarozni a trafót? Onnan pedig már szabad az út a gyertyákhoz?

 

 

 

 

Gyertyával mik a tapasztalatok? 

 

NGK-t néztem ki, konkrétan ez. Ha jól gondolom ez kell bele:

 

http://www.fekmester.hu/gyujtogyertya/gyujtogyertya/citroen/xsara/benzin/1.60/1999/ngk/

Tibrincs1 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 63649

Figyelj, amúgy hogy mennyire igényes és tartós, és hogy mennyire értek hozzá, kb. arányban áll. Nekem az a lényeg hogy működik fillérekből, és igényes pont annyira lett, amennyi időt rá tudtam szánni. A gyári megoldás szuper igényes volt, de tartósnak azt sem mondanám...

Előzmény: francecoupe (63631)
Tibrincs1 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 63648

Az az igazság, hogy a gyári megoldás sem volt túl hosszúéletű....

Előzmény: bakter012 (63635)
Tibrincs1 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 63647

Sziasztok! Valaki cserélte már a jobb első ajtóban azt a "rudat" ami a zárcilindert köti össze a zárral, és ezáltal működik ténylegesen az ajtózár? Én sehol sem kapok ilyet, most a vasasnál vettem 1 méteres rudat, ami ránézésre jó lehet, ebből kéne valahogy barkácsolnom egy belevalót.

 

Tibrincs1 Creative Commons License 2016.07.25 0 0 63646

Nyilván úgy is cserélni kell az egészet, de addig jó így legalább működik aminek működnie kell .

Előzmény: francecoupe (63631)
francecoupe Creative Commons License 2016.07.25 0 0 63645

Akkut be kéne vizsgáltatni. Valszeg csere.

Előzmény: papa402 (63644)
papa402 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 63644

Sziasztok!

A napokban garázsból kiállás, kapu becsukása, autóba vissza ez a kép fogadott.A motor jár rendesen.A visszajelzések nem működnek(irányjelző,tompított visszajelző stb) menet közben elmegy,visszajön. a kép 80 km/h-nál készült.Nem megy a sebességmérő, a fordulatszámmérő a visszajelzők világítanak, a benzin mutató kiakadva. Majd elmúlt és három napig semmi. Ma reggel kinyitottam az ajtót és ugyan ez a kép fogadott. Valakinek valami ötlet. Xsara 1.4 2003.

 

agria11 Creative Commons License 2016.07.23 0 0 63643

Szia

Nekem van egy szervó szivatyúm peugeot 306-sról való az 1.4 volt 2003-as évjárat elég kevesett futott elvileg megegyezik.

Ha érdekel irj privátban üdv

Előzmény: m_péter (63642)
m_péter Creative Commons License 2016.07.23 0 0 63642

Sziasztok...

 

Volna valakinek egy eladó kormányszervó szivattyúja Xsara I. 1.6-hoz?

Hairandchain Creative Commons License 2016.07.22 0 0 63641

Sziasztok,

 

A feleségem lerobbant ma Budapesten, és nincs meg a vonószem a xsara2eshez. Nem tudjátok véletlenül, hogy milyen autókéval helyettesíthető,esetleg? Holnap erejéi egy megane2-es, és egy thaliás haverrel, azok jók lehetnek? érden, xxii-ben, xi-ben nincs valaki, aki kölcsön tudná adni egy hazavontatás erej A jövőre nézve hol tudok beszerezni egyet?

 

Köszi előre is,

 

Marci

francecoupe Creative Commons License 2016.07.22 0 0 63640

Alapjárati léptetőmotort vizsgáltátok már? 

 

Filber: Xsara1-nél egyszer már elpörgött nálam a rúdon, 2-nél 8 éve nem. Szerezz egy olyat! A króm tetejűt. Használtan egy kétezresért adnak jót.

Előzmény: Carline74 (63637)
francecoupe Creative Commons License 2016.07.22 0 0 63639

Otthon csak részlegesen tudod cserélni, de az is valami: a tartályból kiszívod az olajat - egy fecskendővel pl - amennyit tudsz. Friss olajjal utántöltöd, megjáratod. Ezt megismétled párszor. Ha már össszesen 1litert le tudtál így szívni, az jó. Ezután én mondjuk motorolaj cserékkor is megismételnék egy egyszeri tartályleszívást. De persze az igazi az a teljes leürítés majd friss olaj hozzáértő szakemberrel.

Előzmény: bordoxsara (63632)
Filber Creative Commons License 2016.07.22 0 0 63638

Majd' 3 éve vettük a Sacit, és most kell másodjára váltógombot cserélni, mert egyszerűen megadja magát és széjjel töredezik. A tietek is ilyen? Nyugtassatok meg, hogy nem csak a miénk ilyen gyenge.

(Xsara I., '97, 1.4)

Carline74 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 63637

Sziasztok!

Előjött egy ideje, hogy a sárám 99-es 1.6 8v nem indul el elsőre. Azután már sokadikra sem.

Olyan mintha elkapná és indulna, de utána már csak teker az önindító.

Ha mégis beindul (általában a gázpedál folyamatos pumpálására) akkor már olyan dús a keverék, hogy majd megfojtja a motort. Ezek után általában a fordulatszám az egekbe megy (2500-3000 körülre) és nem is esik le. Ha ilyenkor megyek vele 2-3 km-t és megállok akkor az alapjárat ~850 (normális) és gázadásra is reagál és vissza is esik a fordulatszám az alapjáratira. Hibakódot nem adott.

Ha ezután leállítom, akkor utána indul önindítózással 1-2 tekerés után azonnal.

Amikor nem indul (önindítóval), akkor tolásra szintén azonnal indul.

Ráadott gyújtásnál az önindítónál is lett rövidzárral indítva, hátha a gyújtáskapcsolónál van gond, de nem indult úgy sem.

Hőmérséklet érzékelőt cseréltünk benne, hátha azért dúsít túl. Gyertya volt cserélve kb fél éve. Falsot nem szív.

Valakinek ötlet?

bordoxsara Creative Commons License 2016.07.21 0 0 63636

meg ha nem esik a kocsira az eső :D

Előzmény: bakter012 (63635)
bakter012 Creative Commons License 2016.07.21 0 0 63635

Ez mi ez?

 

Bár, ha nem nyitja ki az ajtót sokáig jó az.

Előzmény: Tibrincs1 (63626)
rudiapus Creative Commons License 2016.07.21 0 0 63634

Eeez igen...

 

Előzmény: Tibrincs1 (63626)
Tizedes, HG7 GUT Creative Commons License 2016.07.21 0 0 63633

:-)

Előzmény: francecoupe (63631)
bordoxsara Creative Commons License 2016.07.21 0 0 63632

Régebben nézegettem én is de nem láttam semmiféle oldhatóbb kötést ahol leengedhetném belőle az olajat. Otthon megoldható? Ha igen hogyan?

Előzmény: francecoupe (63630)
francecoupe Creative Commons License 2016.07.21 0 0 63631

Igényes és tartós munka...

Előzmény: Tibrincs1 (63626)
francecoupe Creative Commons License 2016.07.21 0 0 63630

Ha még nem volt, ajánlatos cserélni is a szintentartáson túl.

 

gli: igen, ennyi a különbség. Bár nekem nem lett teljesen néma egyik prémium benyától sem. Csak a pucolás segített. 

Előzmény: sokab (63623)
gli Creative Commons License 2016.07.20 0 0 63629

Megjavult magától :D, Nem búg meg zúg már. Auchan kúton szoktam tankolni általában, de most egy OMV kútnál tankoltam és véletlen a drágább 95-ösel tankoltam tele. Másnapra meg elmúlt a búgás. Szerinted véletlen lehet vagy ennyi különbség van az üzemanyagok között?

Előzmény: francecoupe (63581)
toji76 Creative Commons License 2016.07.20 0 0 63628

Benzinesbe a 10W-40-et jobban ajánlják, inkább a quartz 7000 -t tenném bele.

 

Az 5w-40 inkább a dízeleké.

Előzmény: wolf_ (63618)
Tibrincs1 Creative Commons License 2016.07.20 0 0 63627

"Antipollution error" Korábban már írtam, hogy volt jelenség, de most egy hete még jobban előjött, mert a "chek engine" lámpa is villogott menet közben, a kipufogóból pedig fekete és szürke füst is jött. 25 km-t mentem vele, másnap újra indultam, és semmi baj. Megnéztem a kipufogót ahogy azt tudtam a hátsó dob szét van rohadva, már a bakról is leszakadt, így csak lóg a vége...Ma szerelőnél voltam, egyből mondta, hogy a hátsó dob cserés, a benne lévő lemezek lerohadása miatt lehet, hogy olyan füst keletkezett, amit érzékelt a gép, hogy nem túl egészséges és ezért írta ki a hibaüzenetet. Rákötöttük computerre, ott "csak" gyújtáskimaradás hibát jelzett mást nem. Úh. most gyertya csere, kipufogó csere, aztán meglátjuk. Sajnos azonban a gyújtás kimaradás lehet trafó is, ami egyben elég drága, de azt mondták, hogy várjunk azzal még, majd ha egyértelmű lesz mert a gyújtáskimaradás hibaüzenet még más is lehet. 

Tibrincs1 Creative Commons License 2016.07.20 -1 0 63626

Előzmény: Tibrincs1 (63625)
Tibrincs1 Creative Commons License 2016.07.20 0 0 63625

Sziasztok! Mutatom én hogyan oldottam meg a kábelszakadást az ajtóban. Bár nem szép de legalább olcsó volt és most már működik az ablakemelőm. Vettem elektromos boltba vékony kábeleket, amiket összekötöttem úgy, hogy a műanyagból kiálló csonkot kötöttem össze a karosszériából kijövő kábelekkel, ez még egyszerűbb, mert szín stimmelést kell nézni és nálam kevés variációs lehetőség volt, így viszonylag könnyen ment. Az ajtóban lévő kábelekben nem volt szakadás. Azonban egy zöld-sárga vastagabb + vezeték úgy eltört a kasztniból kifelé, hogy nem tudtam a műanyag foglalatba sehogyan sem visszakötni, még a helyét sem láttam. Mikor az ajtókárpitot lebontottam, akkor láttam, hogy már előttem is valaki próbálkozott, mert az ajtóban kárpit alatt lévő és a zár irányába haladó zöl-sárga vezeték középen meg volt blankolva, (az ablakemelőhöz menő is megvolt, de ezek szerint nem azt kereste a korábbi szaki) és egy új zsinór volt rákötve, aminek nem tudom, hogy a vége hova csatlakozott, mert csak lógott a levegőben. Szóval egy kis játék és érintgetés után sikerült bejátszani úgy, hogy megtaláltam melyiket kell adni ennek a lógó vezetéknek a kasztniból kijövők közül hogy újra működjön az ablak. A csonkolt vastag zöld-sárga vezetéket kapta meg, így az ablak működik. De mivel nem tudtam a műanyag csatlakozón keresztül vezetni, ezért a fölöttel lévő zsanér lyukba vezettem a vékony kábelt. Nem tudom meddig lesz ott, de most működik és ez nyáron nem elhanyagolható, és a hab a tortán, hogy nem került pénzbe, és jutalomként újra működésbe lépett a kulcs és a világítás emlékeztető pittyegő is.

Johnny1030 Creative Commons License 2016.07.20 0 0 63624

Köszi. Emellett döntöttem én is.

Előzmény: BXtwelve (63616)
sokab Creative Commons License 2016.07.20 0 0 63623

Szevasz .Köszönöm a segítségedet,most vettem meg a szervó olajat,TOTAL FLUIDE ATX /piros/.csak után kell tölteni,mert csak a minimum alatt van a szint.

Előzmény: Hf1968 (63619)
wolf_ Creative Commons License 2016.07.20 0 0 63622

köszi :)

Előzmény: Hf1968 (63620)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!