Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
geryke89 2014.02.27 20:22:58 Creative Commons License 83433

Én a kéket 1,6 elől 2 hátul, párosba használom. Nekem ez jött be személy szerint. Neked kell próbálgatni, mikor jó mikor nem. Én csak azt írtam előre 0,4 barral kell kisebb nyomás mint hátra.

Előzmény: Csőlámpás Beni (83428)
ferri72 2014.02.27 20:19:41 © 83432

Üdv. Nekem volt olyan hogy a maglesodrónak nem volt jó az íve maga a műanyag, ha a fölső első kis pöcök megközelítette a furatot az alsó pöcök már teljesen takarta a másikat amit a kémlelőablakon nem is lehet látni., hajlítani kellet az egésznek az ívén. A tárcsák nem vetemedettek?Szépen körkörösen fekszik a vákumkamrára? Vákumkamra lett síkolva?

Előzmény: MTZ80 (83429)
MTZ Betyár 2014.02.27 19:57:46 © 83431

Üdv!

 

Egy fogja le az összeset csavaronként.

Mérnökferi tegnap jól leírta, hogy miért jobb így. Megvan húzva tisztességesen, rúgós alátét alá, és acél menetes szár. Meg sem moccannak azok ott egy picit sem.

Előzmény: 892.2 Alias JohnDeere6920 (83430)
892.2 Alias JohnDeere6920 2014.02.27 19:45:58 © 83430

üdv.

minden súly külön felvan húzatva anyával, vagy egy anya fogja össze az összest?

Előzmény: MTZ Betyár (83397)
MTZ80 2014.02.27 18:58:36 © 83429

Üdv!!

 

Igaz a kérdésem nem mtz de az húzza.

 

Spc-t javitottam fel fullosan, és nem jövök rá hogy miér nem szed minden lyukra szemet van mikor 2-3 lyuk is üres.

 

Magsodrók is cserélve voltak , fent van alapállásba de mintha az alsó része dobálná le a magot.

 

Már délután nagykalapácsos javitás járt a fejembe :((((((

Csőlámpás Beni 2014.02.27 18:36:46 © 83428

A 952-esben van ennyi, aki előttem hajtotta az mondta, hogy alatta nagyon gyakran kicsípi a köpeny a belsőt. Akkor számszerűleg te milyen nyomást ajánlanál?

Előzmény: geryke89 (83427)
geryke89 2014.02.27 17:43:14 Creative Commons License 83427

Jó estét!

A Kék könyvéből idéznék neked egy mondat részt, ott azt írja, hogy előre 0,4 barral kevesebb kell mint hátra. Amivel én járok az is merev hidas. már egyszer írtam mikor fel lettek rakva a gumik kapásból elől/hátul 2 barra volt fújva, ekkor nem lehetett benne megmaradni, a könyvében utána olvastam , és azóta nekem, és keresztapám 1221.2 esén is sokat segített ez a 0.4 baros nyomás különbség.

Mi alapján választottatok ilyen nagy nyomást előre?

Előzmény: Csőlámpás Beni (83426)
Csőlámpás Beni 2014.02.26 22:00:57 © 83426

Elől 2,5 hátul 1,8-2 között.

Előzmény: geryke89 (83424)
MTZ Betyár 2014.02.26 21:57:15 © 83425

A vége lehet, hogy ez lesz....

De majd meglátom az újjal hogy alakul.

 

Köszönöm mindenkinek aki hozzászólt a témához!

Előzmény: hori62 (83420)
geryke89 2014.02.26 21:56:01 Creative Commons License 83424
Helló!
Milyen első/hátsó guminyomással jársz?
Előzmény: Csőlámpás Beni (83418)
MTZ Betyár 2014.02.26 21:41:25 © 83423

Akkor erre mondják, hogy megszoksz vagy megszöksz. :-))

 

Na az egytengelyes pótokat hagyjuk... sima úton jó, de ahogy van benne egy kicsi, ár szétcibálja a traktor hátulját. Főleg a rugózatlan futóműves EB és társaik....

Előzmény: Csőlámpás Beni (83418)
MTZ Betyár 2014.02.26 21:33:36 © 83422

Beni, hegeszteni nem akarom. A belső részét nincs most kedvem kivenni...

 

Józsi, ez nem rossz ötlet. De az is igaz, hogy a zéger alá kell tenni hézagoló alátétet, hogy tolja be egészen a csonkot az agyba.

Mert ez már ki-be is tudott picit mozogni és ha már egy picit mozog, akkor azt úgyis kikezdi mint a franc...

Jövőhéten majd meglátom mennyivel erősebb az új, méreteiben.

Majd akkor kihézagolom legfeljebb, ha nem elsz elég passzos. Mert hát megkopott az agy is, az 100% tőle. A kúpos görgőt meg nem vetem el, ha más nem lesz.

Előzmény: Józsi73 (83416)
Mtz-s gyerek 2014.02.26 21:33:02 © 83421

Én is ma szereltem a 2-2 garnitúra kerék súlyt. hamarosan képek is. amikor kerék csere lesz :D

Előzmény: MTZ Betyár (83397)
hori62 2014.02.26 21:32:32 © 83420

Az a baj, hogy hiába cseréled ki a csonkot, mert a tengely is kikopik.

Én nem sokat gondolkoztam neki, ott a helyén belehegesztettem.

Elég kókány megoldás, de legalább gyors.

Egy pici varat aztán hűtés, megint egy kis varat, megint hűtés és ez így ment amíg körbe nem értem.

Így a szimering is megúszta. A görgők természetesen benne maradtak.

 

Előzmény: MTZ Betyár (83414)
mérnökferi 2014.02.26 21:32:20 © 83419

A "köztes" anya nem biztos, hogy jó ötlet. Ha meghúzod az első anyát- a nagyobb furatok miatt- lehet, hogy úgy elhúzza valamerre a menetes szárat, hogy a további súlyok feltétele során már sérülhet a menet. Távtartó nélkül masszívabb az egész szerkezet, részben a súlyok közt fellépő súrlódási erő fogja őket össze. Miért nem egymásba csavarozzátok, gyárilag úgy van kitalálva, szerintem 3 garnitúrát elbírnak a belső csavarok, én így raktam fel, igaz csak két pár van fent oldalanként. Nálam mindig fent vannak.

A TLT- be én esztergáltam "túlméretes" görgőket. "Jó" anyagból, a vídia kést közbe meg kellett köszörülni  :-)  Még nem sokat használtam, nem tudom meddig fog tartani?! Emiatt én, ameddig lehet, nem szedem szét, "buherálom" tovább"   :-)

Csőlámpás Beni 2014.02.26 21:32:02 © 83418

A függesztett tárcsa a legnehezebb, de az meg annyira, hogy azzal csak nagyon óvatosan merek menni... Nem tudom pattog-e vele :D Permetező meg vontatott, azzal pattog... Az egytengelyes konténerszállító meg a halálom.

Előzmény: MTZ Betyár (83417)
MTZ Betyár 2014.02.26 21:27:16 © 83417

Mondjuk az tényleg lehet, hogy mert nagyok és ballonosak a gumik, meg kemény a szerkezetük. Ezért pattogósak.

Mondjuk én csak jó úton toltam neki padlógázon, ahol szarabb, ott meg már azért is pattog... Szóval nem igen lehet vele játszani, csak egy picit.

 

Amúgy, ha függesztett gépet viszel vele, eke vagy kombinátor, vagy permetező vízzel tele, akkor is?

Előzmény: Csőlámpás Beni (83409)
Józsi73 2014.02.26 21:23:40 © 83416

És ha esztergáltatsz bele az új görgők helyett olyat, ami kicsit kúpos, annyira, hogy beleütve megszoruljon?

Előzmény: MTZ Betyár (83414)
Józsi73 2014.02.26 21:21:28 © 83415

Ha annyira rossz a köpeny, akkor keményre fújva se bírja sokáig. De hátul a 0,8 még elég. Persze csak akkor, ha nincs rajta valami nehéz munkagép.

Előzmény: Csőlámpás Beni (83413)
MTZ Betyár 2014.02.26 21:18:42 © 83414

Üdv!

 

Akkor sok reményt ne füzzek az újhoz?

Ez mondjuk 22 év alatt gatyásodott le ennyire, akkor talán jódarabig jó lesz az új.

Nekem "csak" az spc-t, műtrágyaszórót és a permetezőt hajtja.

 

Hegeszteni nem akarom, mert nem tudom pont középre hozni annyira azért már kopott. Meg ott a helyén megint csak nem menne... jobban szétszedni nem akarom.

Előzmény: hori62 (83406)
Csőlámpás Beni 2014.02.26 21:16:59 © 83413

És a kis nyomást hosszú távon hogy tolerálja a gumi? A 952-esen elég szarok már a gumik elől, ha nincsenek kőkeményre fújva, kicsípik a belsőt...

Előzmény: Józsi73 (83411)
Józsi73 2014.02.26 21:15:16 © 83412

A 80-as TLT-hez van olyan tengely, ami egyben van a csonkkal, nem cserélhető. Még nekem is van egy olyan kihajtás, csak bolygókerekeket kellene tenni bele.

Előzmény: MTZ Betyár (83408)
Józsi73 2014.02.26 21:13:18 © 83411

Üdv. mindenkinek!

 

Engedd lejjebb a nyomást a gumiban. 0,8-1,1Bar elég bele, akkor nem pattog. Az a bajuk szerintem, hogy másabb a gumik szerkezete, sokkal keményebb, mint a 15,5-ös gumik. A 920.3 meg behintázik nagyobb sebességnél.

Előzmény: Csőlámpás Beni (83409)
Csőlámpás Beni 2014.02.26 21:12:06 © 83410

Az egy szar megoldás. Akármit lehet oda rakni. A vízszintes tengelyű zúzó az első használat után szétveri, onnantól ugyanúgy lötyög. Be kell hegeszteni.

Előzmény: MTZ Betyár (83408)
Csőlámpás Beni 2014.02.26 21:08:42 © 83409

Én nem bólogatásnak érzem. A 952-essel amivel dolgozom 28km/h-t megy, a saját 892-es 52-t. Én mindkettőt úgy érzem, hogy hátul pattog. Szerintem a nagy térfogatú gumik miatt. Ezért gondolnám, hogy talán számítana... Nincs súlyom pluszban, feleslegesen meg nem akarok venni. :D

Előzmény: MTZ Betyár (83407)
MTZ Betyár 2014.02.26 21:08:19 © 83408

Utoljára a műtrágyaszóróval csattogott nagyon, pedig a keresztek jók.

Meg kopott a bordás része is.

Néztem van új görgő. 10x20-asak, ezek meg 10 alatt vannak már...

Előzmény: ferri72 (83403)
MTZ Betyár 2014.02.26 20:57:50 © 83407

Szép estét!

 

Pattogás helyett inkább nem bólogat a gép? Mert ezeknek az a "bajuk", hogy hintáznak egy sebességtől felfelé aztán újra "kisimulnak".

Mert mentem ilyen nagykerekűvel sokat, de inkább kényelmesebben megy az úton szerintem, mint a 15,5-es.

De kipróbálhatod, veszteni nem vesztesz vele, csak elfáradsz. :-)

 

Előzmény: Csőlámpás Beni (83402)
hori62 2014.02.26 20:55:53 © 83406

Üdv!

 

A csonk nekem is lötyög. Ez már a második ami elkopott.

Én nagyon sokat használom a TLT-t. Az elsőnél is kénytelen voltam belehegeszteni mert nem akartam ez miatt szétszedni. Aztán amikor cseréltem akkor új tengelyt is vettem bele. Már akkor is gondolkoztam azon, hogy eleve belehegesztem, de gondoltam ez most új és talán jó lesz.

Jó is volt egy darabig aztán ugyan arra a sorsra jutott, hogy bele kellett hegeszteni.

Most úgyis szét akarom szedni mert már egy kicsit csúszik is, de az tuti, hogy most bele fogom hegeszteni.

Előzmény: MTZ Betyár (83399)
dagadtmadar 2014.02.26 20:53:37 © 83405

ja az anyára értettem h távtartóként funkcionálna és a súlyok nem feszülnek egymásnak

Előzmény: MTZ Betyár (83401)
ferri72 2014.02.26 20:52:38 © 83404

Azok szerintem a merev első híd miatt pattognak.

Előzmény: Csőlámpás Beni (83402)