Keresés

Részletes keresés

Atyus 77 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 93474

Üdv.

Hihetetlenül jól indul. :)

Valld be hogy a vízmelegítőt használtad ! :)

Olajnyomás teljesen jó.

Előzmény: gjoni1978 (93468)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 93473

Köszi az infót !

Előzmény: nagytojás (93472)
nagytojás Creative Commons License 2016.12.04 0 0 93472

jól bírja a szinter betétes tárcsa de igényli a dupla rugós szerkezetet és felejtős a finoman kuplunggal mozgatása a gépnek mert eszi a lendkereket meg a nyomó lapot  extrém terhelés mellett érdemes használni nekem a 82-esbe van 50-es lendkerék+szerkezet mellett  eddig jól teljesít  

de ha igazán tartós kuplungot szeretnél ami nem hajlamos a fel üvegesedésre kell rá szegecselni prága teher autó réz fonatos betétjét  a belső átmérő jó csak a külsőből kell leesztergálni 10 évig volt az ötvenesbe az előző a mostani 2 éve került bele és bírja a turbós motort 

Előzmény: kavicsos64 (93464)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.04 -1 0 93471

Az 1 bárra azt lépném hogy olajat cserélnék 15w40 re ,vagy 20w 40-re ,de az is lehet valami jobb márka 10w40 olaja is sokat segítene ! Már volt ilyen tapasztalatom ! Elég elég !!! Hivatalosan 1000 fordulatonként 0,7 bár a javasolt nyomás már elég a működéshez ! Az biztos hogy a főtengely csapágyakat nem faragják össze a főtengellyel ,aztán meg sokat csak néznek hogy minden új még is alig van olajnyomás !

Előzmény: gjoni1978 (93470)
gjoni1978 Creative Commons License 2016.12.04 -1 1 93470

Szar lenne a kompresszió nem így indulna! Valakinek évtizedekig 1 báron megy arra mit lépsz? Ennek melegen is 2,2 ,ha nyomod neki munka közben 3 Bár ne mond már ,hogy ennyi nem elég?

Előzmény: kavicsos64 (93469)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.04 -1 0 93469

Jó a felírat ((::!! Hihiiihhihiihi !! Az olajnyomásod viszont nem egy magas ! A másik fórumon az előbb írtam, a nem MTZ-m alapjáraton hidegen a 11bárig kalibrált órát a 0 ig vissza akasztja az kb 15 bárnak tippelem ,de üzem melegen már 2 alapjáraton, 5 meg gázon ! 10w40 olajjal !

Előzmény: gjoni1978 (93468)
gjoni1978 Creative Commons License 2016.12.04 -1 0 93468

kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.04 0 0 93467

Létezik egy direkt olaj töltésre való "kacsa" névre hallgató locsolószerűség amivel a nehezen hozzáférhető helyekre is be lehet tölteni a hidraulikus és egyébb olajokat ,harmonika csőre van !

Előzmény: asztalosfavago (93466)
asztalosfavago Creative Commons License 2016.12.04 0 0 93466

Sziasztok.Csak ugy tanulság képpen leírom mi is történt velem.Már régota nem lett felöntve hidroolajjal a tartály,igy hát megkértem a fiukat,hogy öntsék fel.Sikerült is nekik ,majdnem!Ugyanis müanyag tölcsérrel csinálták és a kanna kicsuszott a kezükből,és ugy ahogy lenni szokott rá a tölcsérre,ami összetört!A nagyobb részek a földre estek,de az aprok a tartályba.Nos első kanyarban beállt a nyakasszelep,ami szépen ki lett takaritva,majd kevés munka és beállt a hidraulika ismét.Gondolván,hogy talán megint a nyakasszelep és szétszed.De sajnos nem!Szerintem most a szivattyu dugult el,vagy megszorolt mert mindenhol nyom olajat,de nem emel!Nos igy jártam.Tanulság:soha ne bizd rá amatörökre az olaj be öntést!

Grumi Maci Creative Commons License 2016.12.02 0 0 93465

Szerintem a régi orosz is elég sok-sok üó. kibír, annak akinek meg sűrűn kuplungozni kell--mert szar a tárcsa--- annak egy 8-as kihegyezett gömbvasat kell hegeszteni a kuplungpedálra a hegyes végével fölfele.

Előzmény: kavicsos64 (93464)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 93464

Valakinek a szinterfémes ,kerámia betétes kuplungtárcsával van-e tapasztalata ? Birja -e a terhelést meddig bírja ? Érdemes-e beruházni rá !

kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.02 -1 0 93463

A multi funkciós "fogászati" köszörűvel a nehéz helyeken is lehet dolgozni .főleg a fexibilis fejjel ! 2-3 mm már véleményem szerint elég a folyékony fémhez ! A trakin a kilogósodott kerék csapágyat hézagoltam fel vele és a mai napig úgy megy !

Előzmény: Grumi Maci (93462)
Grumi Maci Creative Commons License 2016.12.02 0 0 93462

Ezekhez a ragasztókhoz milyen mélységű gyökölés kell a tökéletes ragasztáshoz, mert gondolom nem rákenjük oszt majd lesz valahogy? Megfúrva a repedés vége és át mélyíteni teljes anyag vastagságba ott ahol ez kivitelezhető? Ragasztás előtt mivel tisztítjátok a felületet? Ha tudtok technológiai leírást linkelhetnétek róla, megköszönném.

Előzmény: trabcsi (93460)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.01 -1 0 93461

Hasonlót írtam neki ,de te már gyakorlatot is mondtál ,kész technológia !

Előzmény: trabcsi (93460)
trabcsi Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93460

Üdv!

 

Nem biztos hogy azt a blokkot rögtön el kell dobni, én 2 éve csináltam ismerősömnek, ugyanilyen gondja volt.

Ha már úgyis ki van véve a hüvely, a repedést ( ha más nincs) fűrészlappal kimélyíted amennyire tudod és van hozzá türelmed (sok) veszel két komponensű folyékony fémet, amivel jó vastagon bekened. Majd a bekenés után (mielőtt megkötne) belenyomod a hüvely gumigyűrűt a nútba és már tolod is be a hüvelyt a helyére. Gondolom a hüvely kúpos részét bekented zsírral hogy könnyebben bemenjen ez a zsír fogja meggátolni hogy a ragasztó hozzákössön a hüvelyhez és ne lehessen többet kihúzni.  Ha megszáradt a ragasztó (hőmérséklettől függően) feltölthető vízzel!  Szilós cuccokkal én nem próbálnám mert úgysem áll meg a víztérben.

Előzmény: jozsitraktor (93456)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93459

Legalábbis kíméletesebb vele a traktor !

Előzmény: csoppika (93457)
nagytojás Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93458

Szevasz ha vissza alakítod a fülke hátulját érdekelne a hátsóablakhoz beépített háromszögek

 

Előzmény: Gép gyilkos (93407)
csoppika Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93457

Ha mindegyikhez (régi)Mtz dukál, akkor az UNHZ... Szerintem...

Előzmény: kavicsos64 (93454)
jozsitraktor Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93456

Üdv És milyen a blokk teljesen üress vagy benne van minden és ára?

Előzmény: Q-pec (93452)
Grumi Maci Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93455

Homlokrakodó+2 köbös kanál, csak aztán legyen sz@r :)

Előzmény: kristof1000 (93453)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93454

Homlokrakodó a nyerő !

Előzmény: kristof1000 (93453)
kristof1000 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93453

Ki tudja hogy melyikkel gyorsabb trágyát pakolni?Egy jó unhz500-al vagy homlokrakodóval?

Q-pec Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93452

nemtom mennyire érdemes gányolni amúgy, mert amivel tömítenéd, nem is biztos, hogy együtt tágol vagy zsugorodik a fémmel a hőingadozáskonál, szerintem előbb utóbb a víz utat találna magának, a fagyállóról meg nem is beszéljünk....

Előzmény: jozsitraktor (93444)
Q-pec Creative Commons License 2016.12.01 0 1 93451

Ha érdekel, nekem van egy eladó mtz 80as blokkom, tökéletes újszerű állapotban, ha kell megtudunk egyezni. Terményt is beszámítok, csere is lehetséges, meg nem is adom drágáért.......

Előzmény: jozsitraktor (93448)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.12.01 -1 0 93450

Új üres blokk ? Vagy egy vagyon !

Előzmény: Grumi Maci (93449)
Grumi Maci Creative Commons License 2016.12.01 -1 0 93449

Netes gépszerelő képzés :)  nagy lutri sajna mert ha hajszál repedéses nem látszik. DE csak adásvételivel tanukkal aláírt blokkot szabad venni és abba is beleírni hogy nincs rejtett hibája és nem repedt a blokk. Legtöbbször: repedt, fagyott, főzés miatt vetemedett vagy főtengely-állócsapágy  ragadás átfordulás miatt eladó a blokk(nincs előfeszítése a csészének), ez utóbbi gyógyítható házilag is, de nem bájlogolással.  Természetesen vannak eladó bontásból származó jó motorok és blokkok is. Elsősorban ismerősökön keresztül keresni. És mivel Ukrajna nem a világ vége esetleg onnan hozni-hozatni bár ott a papír kétséges. Kb ennyi jut eszembe, hátha más is ad tippet.

Előzmény: jozsitraktor (93448)
jozsitraktor Creative Commons License 2016.12.01 0 0 93448

Köszönöm a tanácsodat megfogadom! Csak azt nem tudom ha nézek másik motort annak nem-e ez a baja? Miből állapitható meg?

Előzmény: Grumi Maci (93446)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 93447

Fontold meg Grumi tanácsát !

Előzmény: jozsitraktor (93444)
Grumi Maci Creative Commons License 2016.11.30 0 0 93446

A fugaszil és társaik (ecetszagú) nem fognak neked beválni, azok nem kötnek hozzá a fémhez. Az öntvény blokkon lévő repedés a hőtágulás következtében megnyílik, és akkor átereszti a vizet ezért jött csak szántás közbe elő a hiba mikor már üzem meleg. Azon a ponton SZERINTEM hiába próbálod varázsolni azért nem fog összejönni, mert vagy ki kellene a repedést tágítani a ragasztónak és utólag megmunkálni ami házilag kivitelezhetetlen (még kiesebb üzemben se). Vagy ha csak felületileg kened föl az menne, de akkor nem fér be a hüvely. A hüvelybe esztergálás eleve halott ötlet, meg ne próbál ilyet csinálni, mert a beszúrásnál szétszakad a hüvely és mindent szétver cakk pakk . Hidd el nem akarunk neked rosszat. Keress fel egy volt tsz szerelőt, vagy most is a szakmában dolgozót, (nem autó barkácsolót hanem mezőgazdasági gépszerelőt) és nézesd meg vele a helyszínen, max kér 3-5 ezer forintot ESTLEG. Minden "javításkor" elmegy az olaj+gumigyűrűk+tömítések ára + az időd és ha nem Te hanem más csinálja annak is a pénze. Persze az alkatrészeknek se használ a legózás.

Előzmény: jozsitraktor (93444)
kavicsos64 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 93445

Nem ismerem azt az anyagot. Én a váltó alját javítottam a kétkomponenses folyékony fémmel ,az azóta nem folyik ! Repedés volt rajta !

Előzmény: jozsitraktor (93444)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!