Keresés

Részletes keresés

Szaby27 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 88514

A szürkét meg kell turbózni vagy vedérrel hordani bele erőt..... utána nem fog félremenni a tárcsa engedd bele agyig és nem fog elmenni semerre, ne a föld tetjét karcoltasd.....

Ember legyen a talpán aki erről a videóról el tudja magyarázni a beállítást :)

Előzmény: szemi30 (88500)
MG Petimester Creative Commons License 2015.04.29 0 0 88513

Szia, köszi a választ. A kérdésem, hogy mennyivel vastagabb így a réz hengerfej pakolás, mint a gyári ??

Nem félsz a főtengely törésétöl ?

Te is D 243 alapmotorra szerelted a töltést ? Mi történt a vezérmű tengelyel, annak is másnak kéne lennie ??

Köszi minden infót előre is. üdv.

Előzmény: nagytojás (88510)
MG Petimester Creative Commons License 2015.04.29 0 0 88512

Szia, megnéztem a videódat. Az orrsúly végül is nem rossz öttletnek. De lenne egy véleményem, miszerint az elhúzásod oka,okai, illetve megértése (számomra) ,elsősorban ott bújik meg...hogy..:

Egy V elrendezésü csipkézett leves tárcsa esetében az egyik tengely oldal erő ráhatását a második tengely kinulláza, jó beállítás esetén. Mivel az egyik jobbra dobb és balra tólja a gépet (tengelyt). A másik meg forditva.Elmondásod szerint.

Véleményem szerint egy súly és egyebek nélkül a hátsó tárcsatengely kengyelkötéseket meglazítva ,próbálnám centiméter mértékben, tehát finom állításokkal előrébb állítani a jobb oldalát. Tehát a V alak tetejét összébb ,anélkül, hogy az első tengely elállítanánk a mostani beállított helyéröl.

Be is jelölném a mostani poziciót, késöbbi viszonyitás végett.

Ezzel azt érhetjük el ,szerintem, hogy nem annyira agreszívan harapnak a csipkés tárcsák a földbe és kisebb lesz az oldal irányú erőkifejtés.(,tehát az oldal irányú nyomás, ebben az esetben jobbra.)

Így esetleg orrsúly nélkül is müködnie kéne, persze ez attól függ, hogy a vonópad magassága munka közben a hátsó tengely szint alatt legyen, így a Z -elrendezés a vonópadtól nézve a traktor oldalán a melső tengelyt vontatás közben, az említett Z -elrendezés , erőkifeljtés úgyis lenyomná a traktor elejét.

Orrsúly akkor kellene, hohy a vonó pad magasága a tengely szint és az fölött vontattná , akkor emelné ki az elejét,... és ezt ellen súklyozná az orrsúly, véleményem szerint.

Ez egy finom beállítás lesz valószínüleg, csupán a vázoltak szerint.

Egy nyitott kérdés azért van, ami a filmnél nem derült ki nálam ?

És-pedig ,hogy a tárcsa levelek száma azonos a tengelyeken ?? ( az is okozott már ilyeneket).

üdv.

u.i.Az általam írtakat nem lehet így elrontani, mert bejelölés esetén simán visszaállítható a mostani pozicióban. Max. nem történoik sokminden...  :-))

Előzmény: szemi30 (88500)
nagytojás Creative Commons License 2015.04.29 0 0 88511

ránézésre a be állítás  jó  a függesztő orsókat engedd szét tedd át a hosszú furatba a csapszegeket meg köss fel az elejére  60-80 kg súlyt

Előzmény: szemi30 (88500)
nagytojás Creative Commons License 2015.04.29 0 0 88510

én csak egy vastagabb réz borítású tömítést rakok fel

http://tomitesgyar.shp.hu/hpc/ws_member_3g.php?azonosito=tomitesgyar&alcsoport=MTZ%20motort%F6m%EDt%E9s&tcskod=tomitesgyar1285082786&lap=6

innét rendeltem

meg zetor gyűrűkkel raktam össze a motort 

 

Előzmény: MG Petimester (88505)
nagytojás Creative Commons License 2015.04.29 0 0 88509

sikerült mennem egy 7-es  meg egy 6-os turbós 50-essel egyiken se volt membrán szabályzó csak a gázolaj mennyiség volt emelve a 6-os lomhább volt teszek rá én is 7-est ha sok lesz megy fel a 82-es re  megjön a henger fej és már rakom is össze

Előzmény: S z a b i s t e r (88501)
Józsi73 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 88508

Ez gyári leTÁK. Ilyet ne mondjál neki, mert még a végén átépíti a V tárcsát X-re.........

http://www.mezogeparchivum.hu/Tarlohantas/rabaih10770.html

Előzmény: kavicsos64 (88506)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 88507

Mondja már meg valaki akinek üzembentartóival van trakija, hogy van rajta felelőség biztosítása ,tehát mire van kötve gondolok itt alvázszám ,vagy rendszám ?

kavicsos64 Creative Commons License 2015.04.29 0 0 88506

Tehát ez szerintem egy házi készítésű tárcsa, és nem jól álnak a tárcsa tagok rajta, ezeknek úgy kéne állniuk hogy egy X formát alkossanak mert ez igy mindig keresztbe fog járni !

Előzmény: szemi30 (88500)
MG Petimester Creative Commons License 2015.04.29 0 0 88505

Szevasztok Nagytojás és Szabister, olvasom, hogy töltitek a motort, rendje módja szerint. :-))

A dugó kamra térfogatilag mit változott nálatok ...(pl. kimartátok...stb ?)

kevés még az infóm, azért kérdezem. üdv.

MG Petimester Creative Commons License 2015.04.29 0 0 88504

  Megújulásra vár ... :-))

Előzmény: MG Petimester (88503)
MG Petimester Creative Commons License 2015.04.29 0 0 88503

Szerbusztok idevalósi "márkatársak", régen jártam errefelé.

Keresem azt a motorszerelő kollégát aki jártasabb már a D 243-sa (régi 80-as és a töltött          D 245-ös belsejében).

Minden ilyen irányú de gyakorlati kérdéseket érintő infót, köszönettel venék. Patrol-papis és kis-Patrolos üdv.

S z a b i s t e r Creative Commons License 2015.04.27 0 0 88502

Az alkatrészek nagy részét a helyi Habi-ba vettem még 2013 év végén. A turbó ára 66.000 Ft volt.

Előzmény: Gepesz35 (88498)
S z a b i s t e r Creative Commons License 2015.04.27 0 0 88501

7-es nem való hozzá szerintem. Adagoló megkapta a membrán szabályzót. 

Előzmény: nagytojás (88497)
szemi30 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 88500

https://www.youtube.com/watch?v=dg_gN8wHLcY

Remélem most már látható lesz

Előzmény: szemi30 (88495)
szemi30 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 88499

Előzmény: szemi30 (88495)
Gepesz35 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 88498

Merre és mennyiért vetted a turbót és alkatrészeit?

Előzmény: S z a b i s t e r (88496)
nagytojás Creative Commons License 2015.04.27 0 0 88497

én is arra gondoltam de javasolták tegyek 7-est de sokallom

adagolón állítottatok?

Előzmény: S z a b i s t e r (88496)
S z a b i s t e r Creative Commons License 2015.04.27 0 0 88496

TKP-6 oroszt, nem ukránt

Előzmény: nagytojás (88494)
szemi30 Creative Commons License 2015.04.27 0 0 88495

Miért megy jobbra a tárcsa ha a tárcsa hátánál állsz,és egy nyomba mind a két sor?

nagytojás Creative Commons License 2015.04.27 0 0 88494

milyen turbót tettél a gépre

Előzmény: S z a b i s t e r (88493)
S z a b i s t e r Creative Commons License 2015.04.26 0 0 88493

Én 552-re raktam. Hatalmas a különbség. Most az igazi a súlyához, talajmunkánál inkább elrúg, mint, hogy lefúljon. Pótkocsizásnál ahol eddig alig ment fel 9-be ott most ugyan ezt tartalék erővel teszi. 

Előzmény: juhosttt (88491)
szemi30 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 88492

Nem érdemes,volt róla szó de lehet nem ebben hanem az Agroinform/Fórum mtz szerelésben!

Inkább a 80asokat szokták turbózni!

nincs értelme mert 57lóból csinálsz max 65-70!

Amig a 80 lovasokban 90-95lovas 286nm ból-330nm körül!

Előzmény: juhosttt (88491)
juhosttt Creative Commons License 2015.04.26 0 0 88491

Sziasztok!

 

550-es MTZ-re lehet turbót rakni? Ha igen mennyire érdemes? Ár-teljesítmény arányában megéri-e? 

geryke89 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 88490

Jó napot! kolléga!

Igen nagyon jók lettek a talajok, és a vizet is jól tartják(igaz most esik az eső végre)

Már a napraforgó és kukorica sorja is kezd szépen látszani.

Igen után gyári sajnos, a gyári tárcsára 100.000-t mondtak a 4 db-ra...

Nem kamra ház tömítést majd jövőre akarok cserélni, meg akkor kap egy monitort is, rá kérdeztem egy új 4 sorosra valóra ami hektárt is mér 140.000 pénz 2 év garanciával, ugyan ez használtba 120.000.

Nem volt az sietős, pusztán kíváncsiság :) felező 6 tökéletes gps szerint 7,5-7,8 km/h val csináltam nagy részét. Két emberesek a vetőkocsik egy embernek nagyon jó kondiba kell lenni-e hogy megbirkózzon vele.

Előzmény: MTZ Betyár (88474)
szemi30 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 88489

Hát én se adnám oda egy uj MTZÉRT ,csak egy jó nyugati Same Joni vagy Newholland legalább 200lovasért :-D

Előzmény: Józsi73 (88488)
Józsi73 Creative Commons License 2015.04.26 0 0 88488

Na akkor te csak "üssed-vágjad" a tiédet. Én meg normálisan dolgozok a sajátommal, mert nekem még szükségem van rá, hogy dolgozzon a gép. Ugyan az idén nyáron már 29 éves lesz, de nem adnám oda 3 új traktorért sem

Előzmény: szemi30 (88485)
szemi30 Creative Commons License 2015.04.25 0 0 88487

Énis megbecsülöm a gépet,még annyit kéne leszedni a porlasztót és az adagolt és beállitani hogy mégis nincs megkopva valami benne vagy kell e ujat venni ha már nem lehet arra az értékre állitani!

Ja meg a szelephézegot,mert egy kicsit egyetlenül jár a motor,mikor az ember dolgozik vele!

De nyáron meglesz ha nem lesz sok munka és ráérnek a szakit ,és énis ,a munka mellett!

Előzmény: Q-pec (88484)
szemi30 Creative Commons License 2015.04.25 0 0 88486

Én nem okoskodok,csak mondtam mit vegyen!

Amugy mindenki azt vesz amit akar,és ugy kezeli a kormányt ahogyan akarja!

Tudod leszarom!

Ha lenne 55 millióm akkor vennék egy jó gépet földet meg nagy munkagépeket!

De ha nincs  jó a Szar leták kombi vogel eke és szürke mtz!

Kidolgozza ugy mint a piros és a kék gépek!

Ja csak gázolaj és traktoros kell bele és egész nap mehet a meló vele!

Előzmény: Q-pec (88484)
szemi30 Creative Commons License 2015.04.25 -1 0 88485

Mert ha nem ütöd vágod,akkor is el fog romlani mint amit ütötted vágtad!

Ilyen gépek már jubiált  ha elmegy 20-30 évig!

Akár hogy kiméled ugyis jön a baj ha normálisan ha gyorsan mész !

Nem kocsi az hogy kimélni kell hanem munkagép amit ütni vágni kell,mint orosz a fügét,szódás a lovát HÁHHÁHÁ

Előzmény: Józsi73 (88483)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!