egy francos csengetési visszhangról hányan tudnák, hogy nem hálózaton belüli a hívás. mert pl. egy voip-t máskén csöngetési visszhangol, mint egy nornált.
Vagy átírányított a vonaladm ne várj beérkező hívást, mert ártirányítottad mondjuk a mobilodra.
Vagy hangposta üzeneted van.....
pl. hangposta ügyben hányan tudják, hogy a modulált tárcsahang üzenetet jelez, amit le kéne hallgatni?
egy francos csengetési visszhangról hányan tudnák, hogy nem hálózaton belüli a hívás. mert pl. egy voip-t máskén csöngetési visszhangol, mint egy nornált.
vagy mit mondjon a versmondó lány a csengetési hang alatt? Ön nem hálózaton belüli hívást kezdeményezet. ha tisztában van a tarifákkal, akor nyomjon 1-et, ha nincs tisztában akkor nyomjon 2-t, ha megszakítja a hívást, tegye le, vagy nyomjon 3-at. ha arra kíványcsi, mi a hálózaton belüli hívás, nyomjon 4-est, ha gyurcsók távgyógyítótz kérné, nyomjon 9-est. kzelőorvosát meg a 8-as gomb alatt éri el....
Ezt amugy a mai napig nem ertem, hogy miert nem lehetett megoldani azt, hogy ha sajat halos mobilt hiv az ember, akkor normal kicsongest hall, ha hordozottat, akkor meg modulaltat (like 00 es 06 utani tarcsahang anno), vagy szaggatottat, vagy valami. Gondolom a tisztelt szolgaltatoknak nem allt erdekeben :)
keveri a palettát a hoppával, mint ahogyan a hoppá tényleges tartalmával sincs tisztában. támadja a két év hűséget, de nem említi, hogy annak vállalása jelenti az igazán ütős havidíjat, egy évvel is megy a buli, csak pár százzal több havidíjért, és érvként jön azzal, hogy bezzeg a konkurensnél 5 forint a percdíj külön havidíj nélkül.
itt meg 5000 perc (több mint 80 óra) erejéig nulla forint a percdíj azért a havidíjért, külön tétel nélkül, ha nem lépi túl az egyhúzamban 60 percet. (némi plusszért a másik két mobilt is bevonhatja a nullázásba)
De Neki az ötforintos percdíj biztos jobban megéri (neki az a flat rate) a nyolcvan+ órányi 0 forintossal szemben, mert nem T-s...
Biz isten én erre szívem szerint azt mondanám, menjen isten hírével, majd megtapasztalja az ötforintos percdíjat, mert biztosan az a FLAT RATE....
Imre megint nem vagy tisztában a csomag tartalmával.
A Hoppá dijcsomaggal az összes fix telepítésű Telekom és nem Telekom számot IP telefonokat és minden gezemicét azre nem lehet ramondani hogy GSM/MOBIL hívhatod 5000 perc terjedelemben. Természetesen az emeltdijasokat nem.
A kedves ugyfelek ahogy én is figyelmeztetve lettem hogy a T-Mobile az nem egyenlő a 0630 előhívóval. Vannak akik jöttek mentek igy érdemes ezt hosszabb hívások esetében egyeztetni. Mondjuk ha van GSM telefonod akkor ezt magad ugy tudom ingyen meg tudod tenni egy halózati üzenetben. HA nem hiszed el a hívottnak érdemes ezt hasznalni.
A számlapanaszkezelés ideje 30 nap. Túllépték neked ?
Kétéves hűséget kikötni manapság azért már elég ciki BD. Nem beszélve arról, hogy meglévő előfizetésre épül rá. Flatrate meg mégcsak véletlenül sem, merhogy az egyébként ma már jelentős számú vezetékes tré számnak látszó, valójában a diginél, upcnél meg a jó ég tudja milyen szolgáltatóknál végződő számokra nem terjed ki, gondolom figyelmeztetést sem ad a kapcsolás előtt és szintén nem terjed ki a 06-30-XXXXX de a trétől időközben elhordozott számokra. Ez nem flatrate. Flatrate pl. az, hogy a konkurrenciánál külön havidíj nélkül 5 Ft-os percdíjjal hívhatsz bármely vezetékest (függetlenül attól kinél végződik valójában) feltöltőkártyás mobilról (is).
De ez nekem már lényegtelen, annyira felidegesítettek ezzel a legutóbbi kalanddal, hogy most már tényleg megválok minden szolgáltatásuktól. Itt arra se méltatnak 20 évi előfizetés után, hogy 25 nap alatt válaszoljanak egy reklamációra (lexarom, hogy 30 napot enged a szabályzat). El tudom költeni más cégeknél is ezt a havi 20-25 rugót.
én aztán most nem vagyok vádolható elfogultsággal a cég javára... de szerintem a hoppá nem egy rossz dolog, sőt... ha utánaszámolsz, ez egy elég jó csomag, eljött a flatrate korszak.
A hűséget - szakmai alapon magyarázom - azért kérik (kérjük?) hogy a bevétel tervezhető legyen legalább ennyi időre.
Tényleg attól függ, hogy a szokásaidnak megfelel-e.
Hát igen. Mondjuk az általad emlegetett paletta csomagot egyébként akkor is be tudják kapcsolni, ha nem is kéred. Biztos ami fix, másnap újból. Az eredeti állapotot sem az első sem a második napon nem állítják vissza (csak részlegesen), a reklamációra 25 napig nem reagálnak. Igazán minden okom megvan rá, hogy a továbbiakban is a tré szolgáltatásait élvezzem. Esetleg akinek két anyja van.
Mindent egybevetve még csak drágább se lesz a konkurrencia, csak nem egy helyről lesz a számla és nem lesznek állandó, jóvá nem írt kedvezményekből fakadó számlázási anomáliák.
Az nem elég, kell hozzá egy tré mobájl is, bár asszem dominósat is beszámítanak.
Mondjuk engem már tényleg nem érdekel, a tré mobájl sim kártyáktól már érzékeny búcsút vettem, hamarosan lejár a hűség a DSL-re az is megy utánuk a vezetékes telefonnal együtt a lecsóba aztán a DTH is, mihelyst lejár a hűség. Bár lehet hamarabb, mert jelenleg 25. napon vagyok egy reklamációval amire eddig nem reagáltak. A 30. napon este -ha addig nem reagálnak- minden egyes tré szolgáltatást felmondok azonnali hatállyal tértivevényes levélben.
Először azt hittem, hogy rosszat szóltam, aztán észrevettem a vigyorit, úgyhogy megnyugodtam.
Megjegyzem: ma tapasztalom, hogy visszajött a csatornák sorrendezésének lehetősége.
Annakelőtte eljátszottam a rutint, ki-be kapcs. úgy STB, mint HGV, STB lágy reszet, ami csak a szoftot húzza le újra, a felvételeket nem bántja. és valahogy csak nem a megszokott sorrendet láttam, illetve kb 8 és 20-as sorszámot fel sem hozta a csatornák listájában.
Most valami helyrejött, de változott is. Az ember megszokik egy menürendszert, a vérévé válik. De a változtatás után csak hiányérzet marad, valami eddig nem így volt...
De nem tudja megmondani, mi okozza a hiányérzetet, mi az ami igazán változott.
Tanulság: mondjuk lefotózni a menürendszert, és archiválni, szoft verziószámmal, dátummal.
Fotózni most nem állok neki, de most oprendszer : 5.0.1400; kliens szoft: 1.6.25310.75(RELEASE)
Hogy mikori a kiadási dátum, nem tudhatni, hacsak a farmépítési szünetben valaki be nem nyögi a facebookon.
Ja! A rendszer a Beállítások->Hasznos információk->Karbantartási munkálatok menüpont alatt 2010.03.18-2010.03.25 közötti történésekről értekezik.
Majdnemugyanitt, csak a HGW frissítések tétel alatt 2010 április 15-2010 május 17 közötti időszakba ütemezett HGW firmware frissítésről érteklezik.
Ma kéremszépen 2011.01.12-t írunk. Lehetne hasznos infók alatt egy STB szoft verzióváltásról is hírt adni, arról is értekezvén, hogy mit szívunk meg, és mivel lesz jobb.
És ez a platform integrált info csatornája, és még nem a facebook....
Mert ott hüdefacebookon a Wall-on (mert amit én látok, az tuttira nem magyarul szól hozzám) a hír a Las Vegasi CES. Az k-ra T-s téma....
Annakelőtte meg: hogy a nemtudommilyen oldal szerint mely sorozatok a legnépszerűbbek. első helyen a Cobra 11. AHA! Biztosan...
Mégannakelőtte meg boldog új évet kívánatak.
Két hét alatt a a boldogújév után lett két T-hez semmiköze közlemény. Pedig tuttira kinéz ezernyi ÁSZF változás, új csomagok bevezetése, mifene.
Hoppá!.... Akár (ide jönne az apróbetű) 2990-ért vezetékesről 5000 perc az összes vonalasra, meg az összes T- mobilra! Hoppá! Hűdefészbúkon valami erről?
Ha már ügyfélkapcsolati csatornát akarnak belőle....
Nemtom, nekem ugyan nem social medias, hanem sima forumos modon van folyamatban ugyintezesem upc fronton, immar egy honapja, nulla eredmennyel -jo, kozben voltak unnepek meg akarmi, de akkoris-... Mindezt azert, mert a weboldalukon szar az online rendelo, es nem engedi rendelni azt, amit a jatekszabalyok alapjan jogosult lennek. De lehet, hogy most mar felhivom oket telefonon, hogy ezt es ezt szeretnem, es legyenek oly tunderek ezt online megrendeleskent kezelni (merthogy a kivant kedvezmeny csak ugy ervenyes). Szoval valakinek biztos jo buli volt, hogy most mar tokig beolvasztottak az egykori monortelt a upc-be, de eleg leszarosra veszik a figurat (online telefonkonyv pl. az uj upc honlap ota nincs -kb. fel eve-).
na most ide írni akartam a facebook vs évekóta jólműködő interaktív fórum témájában.
félrekattintottam, eltünt a fogalmazványom, talán jobb is....
Nem fogok lájkolni egy facebook profilt csak azért hogy válaszra nem is számíthatva (vagy talán igen????) közölhessem: eltünt a rendszeremből a csatornák sorrendezése lehetősége.
Biztos új feature, és az én érdekemben van....
A fórumra még benézek a napokban, hogy van-e valami, vagy én vagyok-é a sárga villamos.
Facebookot tuttira hanyagolom technikai segítségkérés okán. Egy szolgáltató egy ingyért oldalra költözteti az ügyfélkapcsolatát? Nem tellik neki sajátra, annak fenntartására, amit egyébként kialakított, megismertetett, bevezetett a piacra egyediként elsőkén???
Kutyát nem érdekel, hogy jóskapista egy kutat ásott a farmján a facebookon.....
Találtam egy blog oldalt http://adslvaltas.blog.hu/, ami cikkeket írt az ADSL és kábelnet szolgáltatók Facebookos jelenlétéről. A cikk alapján szinte mindenki megtalálhatja a saját internet szolgáltatója Facebookos oldalát és megírhatja neki sérelmeit/problémáit és válaszolnak is rá a szolgáltatók képviselői...
Keversz néhány dolgot, pl. technológiai fejlődést cégműködéssel meg ilyen apróságokat.
Egyébként az én olvasatomban a te felsorolásod az azzal kezdődik, hogy 89-ben (ha jól emlékszem) 2-3 héttel az igénylés után bekötötték hozzám a telefont és mindez nekem alig több, mint 40E akkori forintba fájt. (Mennyi is ez extrapolálva mai értékre? 200? 300?) Majd nem sokkal ezután a tónijóska-doktorpatakvér kormányzat elpotyázta a DT-nek a teljes magyar távközlést. Beleértve a jobbágyokat, azaz engem is. Ezután tényleg történt egy mennyiségi expanzió majd technológiai fejlődés. Viszont ez teljesen független attól, hogy tónijóskáék pont a DT-nek potyázták el a meglévő hálózatot, ha éppen máshova potyázzák el akkor is lenne ma ADSL meg mobilnet is, csak nem kötőjellel kezdődne a cég neve. Viszont a vezeték akkor is ugyanarról az oszlopról lenne lekötve ahonnan most le van és amihez a kutya nem nyúlt mióta odatették 89-ben a komenyisták. Ja bocs, jut eszembe mégse, mert a sarki oszlop pár éve egy komolyabb ónos eső után méltóztatott kidőlni és eztetet megigazították, sőt, mindössze 3 napig nem volt se telefon se net emiatt.
De ez már történelem, két kötőjeles SIM kártyától már negváltam, a kötőjeles vonalas a következő a DSL-el és a minden mással együtt. Legvégül, de nem utolsósorban a SAT-TV hűségideje is le fog járni, az is megy szépen a többi után.
sziasztok! nem biztos, hogy ide illik a kérdés, de nem nagyon találok ilyen fórumot.
a probléma a következő. társasházban lakunk, előfizettünk t-home kábeltévére és internetre. utána szépen sorban beköltözött a többi lakó, köztük egy faszi, aki a t-homenak dolgozik, kábeltévé szereléseket csinálnak. innen adódik a többi, természetes a faszi lopja a kábeltévét, nem csak magának, mindenki másnak is, havi kettőezer forintért. a kérdésem a következő: ha lebukna, akkor megszívhatom én is? mert az isten sem fogja bebizonyítani, hogy nekem nem fizettek érte. azért kérdem, mert pl a démásznál kereskedésnek számít, ha áramot adok a szomszédnak egy fél napra, hogy ne rohadjon meg a hús a fagyasztójában és rohadtul nem érdekli őket, hogy kaptam-e érte pénzt vagy sem... előre is köszönöm ha vki tud segíteni.