nincs valamelyik kedves mesternek vmi olyan adatbázisa ami megmondja hogy a nissan maxima 2.0 1999 es seadan ajtajában milyen szinű a csominyitó vezetékei, hétvégén rá akarom kötni az uj centrál vezérlőt és a bicskakulcson van csominyitó gomb is amit jó lenne rákötni, de ha nem muszály nem akarom leszedni az ajtókárpitot.
Adott egy 2004-es újonnan vett 1.2-es Polo! AZQ motorkóddal!
43ezer km-el!
Múlt héten felgyulladt a sárga lámpa! Semmi tünetet nem produkált! Még pályán is mentem vele és semmi rendellenesség nem volt! Utána ki lett olvasva a kód:
P0130 O2 szenzor áramkör(henger 1 szenzor 1)
16514 Lambda érzékelő áramkör hibás működés (1. sor 1. érzékelő)
Meg lett bele rendelve a zsír új Bosch szonda! Felülre a katalizátor fölé! Ma jött meg!
Pénteken elaludt a sárga motorjelző lámpa! Örültem. Mentem vele pár km-et. Majd ma reggel újra elő jött! (Garázsban van a kocsi)
Ma csere előtt ki lett olvasva újra a hiba és az állandó helyett már csak szakasos-t írt! (WOW-os)
Jólvan, ki lett cserélve a szonda, majd a hibákat kitöröltük. Utána kocsi beindít majd mintha le akart volna fulladni. Ingadozott az alapjárat!
Mentem vele egy kört, 2500-nál tiltott, nem gyorsult! Majd pár km után minden rendben lett!
Utána vissza, hibakód olvasás! Sárga lámpa nem gyulladt fel, de újra ezeket a hiba kódokat dobta vissza!
Plusz egyet: 16556 A rendszer túl dús (1. sor)
Mondom, lesz@rom jönnöm kell melózni. Mielőtt beértem volna újra felgyulladt a sárga lámpa!
Mi a p@csöm lehet vele?
Kábeleket nézzem meg? Húz ugyan úgy! Nem torpanik nagyobb fordulaton sem!
Fütés stb nemvolt a szondán mert szétvolt húzva a csatlakozó
Csináld már úgy, ahogy kértem, fűtsd meg a szondát, szürkét testeld ki, ne a házat, akkor is, ha szakadásjelzővel nézve összesípol, járasd pár percet, utána dúsítsd be féktisztítóval, szinte leállásig, közben nézd a feketén a feszültséget aksi negatívhoz képest, annak kéne voltban(nem millivolt, amit emlegetsz) legalább 0,8V-nak lennie, ha nincs ennyi, cserélj szondát.
Ez az utolsó hozzászólásom, ha nem így csinálod, többet nem tudok segíteni.
Tudna valaki segíteni hogy a FIAT 1,3as multijet motorjának a vezérműháza, egyezik e az 51 és a 69 KW-os. Egyik a Pandába, másik a Puntóba van beszerelve.
Jo napot kivanok. Van egy golf IV es 1.6 akl motor jelzesu autom es az lenne a kerdesem,hogy melegen nem mindig de egyre gyakrabban nehezen indul es az alapjarat ingadozik,pl villanyrendornel varakozok es megy 1000 fordulaton es egybe megal es nehezen indul ujra es rangat.tesztre volt rakva es pillangoszelep es lampda sonda hibat erzekelt.Ez lehet. Az auto 1999 evj 1.6 sr AKL elore is koszonom.