Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pug206xs Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141809

Áhá,

és azért adhatja be újból ezeket a hiba üziket?

Előzmény: cam aro (141806)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141808

nincs valamelyik kedves mesternek vmi olyan adatbázisa ami megmondja hogy a nissan maxima 2.0 1999 es seadan ajtajában milyen szinű a csominyitó vezetékei, hétvégén rá akarom kötni az uj centrál vezérlőt és a bicskakulcson van csominyitó gomb is amit jó lenne rákötni, de ha nem muszály nem akarom leszedni az ajtókárpitot.

 

előre is köszönöm.

 

gesszti Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141807

'napi 1 liter vizet' - és mivel töltögeti? Nem borogat bele mindenféle csapvizet, és különböző fagyállókat, vagy egyéb csodaszereket?

Előzmény: Kisa (141801)
cam aro Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141806

Azért mert cserélve lett benne a szonda? ""

 

nem feltetlen azert, de elofordulhat hogy elfelejtette,  es/vagy uj szonda ertekhez nem megfelelo a tanult alapbeallitas.  

ujra kell tanitani. diagal. 

Előzmény: pug206xs (141805)
pug206xs Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141805

Igen, már késő!

Feltanítani a fojtó szelepet? Bővebben?

Azért mert cserélve lett benne a szonda?

Előzmény: cam aro (141804)
cam aro Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141804

Meg lett bele rendelve a zsír új Bosch szonda!

 

gondolom mar keso! de hibakod alapjan nem cserelunk alkatreszt! 

tehat! most az elso, hogy felkell tanitani a fojtoszelepet!

aztan meglatjuk mit hoz a jovo! 

Előzmény: pug206xs (141799)
cam aro Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141803

 napi 1 L vizet kell utántölteni, aminek látszólag nincs nyoma, "eltűnik".

ez gondolom a tulaj szerint nincs nyoma. .

 

 

legkondiba valo uv festeket tegyel atoblites utan a hutobe. 

aztan par nap mulva korbe lehet uv lampazni. 

 

^^^ez a vizre. 

---

olajra nincs otlet. 

Előzmény: Kisa (141801)
novothauto Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141802

Egyeznie kell.

 

 

Előzmény: jocijocó (141781)
Kisa Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141801

Jó kis Megane taxi (1.4 16V , 2005).

Köpüli a májkrémet a kiegyenlítőbe. Pár hónapja cseréltem az ügyfél kérésére HF tömítést, mert akkor is ugyan így nézett ki.

Ahogy tudtam kimostam, és többször átöblítettem a rendszert, de most megint telegyűlt emulzióval.(fél év alatt).

Még annál is durvább, mint amilyennek látszik, gyakorlatilag félig van dzsuvával, ki sem lehet önteni.

Az elbeszélés szerint gyűlik bele a rittyó, de közben napi 1 L vizet kell utántölteni, aminek látszólag nincs nyoma, "eltűnik".

A motor szépen jár,nem forralja a vizet, nem fújja a csöveket, az olajban nincs víz, nem fogy ,nem nő a szint.

 

Tudtommal hőcserélő csak a dieselben van, ebben nem találtam

.

 Egyértelmű lenne, hogy az olaj  nyomóköre beszivárog a víztérbe, de mikor tömítést cseréltem, erre utaló nyomot nem találtam.

A javítás után még persze gyűlt bele emulzió, de gondoltam ez majd idővel csökken. Úgy tűnik nem.

A minap javasolt hűtőrendszer tisztítóval járatom most, kiderül mi lesz.

Ötlet ?

Kösz! :)

 

 

Tie Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141800

Olajgomba volt a hunyó, csapágyak rendbe' vannak.

Előzmény: Tie (141127)
pug206xs Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141799

Srácok.

Adott egy 2004-es újonnan vett 1.2-es Polo! AZQ motorkóddal!

43ezer km-el!

Múlt héten felgyulladt a sárga lámpa! Semmi tünetet nem produkált! Még pályán is mentem vele és semmi rendellenesség nem volt! Utána ki lett olvasva a kód:

P0130 O2 szenzor áramkör(henger 1 szenzor 1)

16514 Lambda érzékelő áramkör hibás működés (1. sor 1. érzékelő)

Meg lett bele rendelve a zsír új Bosch szonda! Felülre a katalizátor fölé! Ma jött meg!

Pénteken elaludt a sárga motorjelző lámpa! Örültem. Mentem vele pár km-et. Majd ma reggel újra elő jött! (Garázsban van a kocsi)

Ma csere előtt ki lett olvasva újra a hiba és az állandó helyett már csak szakasos-t írt! (WOW-os)

Jólvan, ki lett cserélve a szonda, majd a hibákat kitöröltük. Utána kocsi beindít majd mintha le akart volna fulladni. Ingadozott az alapjárat!

Mentem vele egy kört, 2500-nál tiltott, nem gyorsult! Majd pár km után minden rendben lett!

Utána vissza, hibakód olvasás! Sárga lámpa nem gyulladt fel, de újra ezeket a hiba kódokat dobta vissza!

Plusz egyet: 16556 A rendszer túl dús (1. sor)

Mondom, lesz@rom jönnöm kell melózni. Mielőtt beértem volna újra felgyulladt a sárga lámpa!

Mi a p@csöm lehet vele?

Kábeleket nézzem meg? Húz ugyan úgy! Nem torpanik nagyobb fordulaton sem!

Ötletek? Tapasztalatok?

dreher24 Creative Commons License 2015.04.09 0 0 141798

Tisztelt Urak!

 

Nissan XTrail, 2,0 benzin, 2003, 4x4 nyelestengely csapágy hiba (erős motorféknél 1-másodperces sikító hang) tönkreteheti a kettős tömegűt? A válaszokat előre köszönöm.

409 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141797

"Csináld már úgy, ahogy kértem"

 

Talán ha térdenállva, összekulcsolt, égre emelt kézzel kérnéd........  :-DD

 

 

Előzmény: kormi07 (141794)
kormi07 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141796

Vmi leszívja, de senki nem jon ra h mi.

 

Mérjetek rajta nyugalmi áramfogyasztást, 0,02A-nál több nem lehet.

Ha több, meg kell keresni, mi fogyaszt(rádió, riasztó, hibás generátor, beragadt ablakfűtésrelé stb).

Nem egy ördöngős hiba,meg lehet találni.

Előzmény: anikoaa (141774)
vezeték Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141795

Igen,szinuszol.

Előzmény: cam aro (141783)
kormi07 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141794

Fütés stb nemvolt a szondán mert szétvolt húzva a csatlakozó

 

Csináld már úgy, ahogy kértem, fűtsd meg a szondát, szürkét testeld ki, ne a házat, akkor is, ha szakadásjelzővel nézve összesípol, járasd pár percet, utána dúsítsd be féktisztítóval, szinte leállásig, közben nézd a feketén a feszültséget aksi negatívhoz képest, annak kéne voltban(nem millivolt, amit emlegetsz) legalább 0,8V-nak lennie, ha nincs ennyi, cserélj szondát.

 

Ez az utolsó hozzászólásom, ha nem így csinálod, többet nem tudok segíteni.

Előzmény: zsolt4593 (141770)
petyarider Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141793

Sziasztok

Ismeri vagy hasznalta valaki a TEXA IDC4 nevu univerzalisnak mondhato diag sw-t?

Motorkerekpar szereleshez kellene valami jo megoldas ami nem kimondottan tipus specifikus

Paco155 Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141792

;)  Nem sokan értik, nekem pl fel sem tűnt.

Előzmény: Törölt nick (141791)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141791

miskolci-e vagy? -))

Előzmény: benegolf (141780)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141790

nekem is volt hasonló, le kellett vennem a cd előlapját ha rajta volt szivta. 1 év volt mire rajöttem

Előzmény: anikoaa (141771)
lapar Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141789

Akkor az lesz a bibi! Köszi a segítséget, megyek egy rendes, ócsó klímást keresni.

Előzmény: xmbela (141788)
xmbela Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141788

Ha a rendszerben kb. 2 bar alatt van a nyomás, akkor a nyomáskapcsoló nyitott és tiltja a kompresszort.

Előzmény: lapar (141786)
lapar Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141787

Köszönöm a linket, majd érdeklődök ott is.

Előzmény: Adm (141778)
lapar Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141786

"Hűtőközeg van bent?"

Lehet, hogy nem sok, vagy nincs, mert tavaly már gyengélkedett. (teljesíztményben)

Ha kevés vagy nincs, akkor az okozhatja?

Előzmény: xmbela (141779)
cam aro Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141785

a ketto valoszinu osszefugg. 

fals kereses, ha ez rendben pillango takaritas ES ujra tanitas. 

ha nem megoldas, lehet tovabb menni pl, a lambda fele. 

Előzmény: benegolf (141780)
cam aro Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141784

 lekötni az akksit, és egy kis ampermérőt beiktatni,"" 

 

ez esetben olcso fajtat, mert ha kozponti zar meghuzza akksit, azt kis ampermero nem fogja szeretni.. :) 

Előzmény: lapar (141776)
cam aro Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141783

Az első szonda szépen dolgozik.""

 

haz ez azt jelenti hogy szepen szinuszol 0.2-0.8v kozt akkor 

-hatso szonda hiba 

-teli van a kat. HC-val.

 

 

de ..

 

A monitorszonda alapjáraton 0,2v fordulaton 0,8v-ra emelkedik""

ez miatt inkabb az elobbire tennem a tippem.  

Előzmény: vezeték (141765)
Quattroman Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141782

nem meleg a generátor egy fél nap után is?

már jártam így töltés volt de leállítás után "elfűtötte" az akksiból a ménkűt...

Előzmény: anikoaa (141771)
jocijocó Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141781

Üdv. 

Tudna valaki segíteni hogy a FIAT 1,3as multijet motorjának a vezérműháza, egyezik e az 51 és a 69 KW-os. Egyik a Pandába, másik a Puntóba van beszerelve.

benegolf Creative Commons License 2015.04.08 0 0 141780

Jo napot kivanok. Van egy golf IV es 1.6 akl  motor jelzesu autom es az lenne a kerdesem,hogy melegen nem mindig de egyre gyakrabban nehezen indul es az alapjarat ingadozik,pl villanyrendornel varakozok es megy 1000 fordulaton es egybe megal es nehezen indul ujra es rangat.tesztre volt rakva es pillangoszelep es lampda sonda hibat erzekelt.Ez lehet. Az auto 1999 evj 1.6 sr AKL elore is koszonom.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!