Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2007.08.28 0 0 11569
granturismo Creative Commons License 2007.08.28 0 0 11568

Pretyke:-((

Pontosan hogyan történt?

Előzmény: pretyke (11555)
granturismo Creative Commons License 2007.08.28 0 0 11567

Szia hercsitamas!

Bocs de eléggé el voltam havazódva. Viszont ma már behoztam magammal a jelzett vezérlőt a munkahelyemre.

Előzmény: hericstamas (11552)
granturismo Creative Commons License 2007.08.28 0 0 11566

Szia r.jozee!

Ott nem tömítés van hanem egy tömítő paszta. Erősen javaslom az Elring Dirko HT tömítőpaszta használatát ide. Nagyon jó kis anyag. 1 tubus elég bőven 1700Ft. Bárdiban tudsz venni. Nagyon gagyi pasztát nem érdemes használni.

Előzmény: r.jozee (11529)
granturismo Creative Commons License 2007.08.28 0 0 11565

Sziasztok.

Hétvégén kicsit el voltam havazódva.

 

vityoo

Gyárilag a Dedrát nem gyártották 16 szelepes turbos motorral tehát gyárilag nem létezett belőle még 200 LE közeli változat nemhogy 210LE.

Ettől függetlenül a Dedra tuningolók csodákra képesek.

Ha ilyen átépített autót veszel kérdés, hogy hogyan milyen minőségben végezték az átépítést és a többi részt (pld fékrendszer vagy a futómű pld.) rendesen hozzáigazították-e a nagyobb teljesítményhez.

 

 

Előzmény: vityoo (11521)
Alfás Theo Creative Commons License 2007.08.28 0 0 11564
az első kiadású alfa 166 2.4 jtd 6 gangosa megfeleő a gépbe. ca olyan 100 ezer körül találsz is.
Előzmény: KappaTD (11557)
pretyke Creative Commons License 2007.08.28 0 0 11563

104e.

Köszönöm, úgy néz ki, megoldódik pesten.

Előzmény: kswturbo (11556)
DVlad Creative Commons License 2007.08.27 0 0 11562

BmS!

Ki vagy kapcsolva valóban. :DDD

Megtudnád mondani, hogy a klímakompresszor gyári volt e és ha igen, akkor mennyibe került?

Van egy kis hangja és azon filózom, hogy csinálni kéne vele valamit (csere vagy felújítás). De ha nagyon drága mindkét megoldás, akkor marad, mert igazából semmi baja és olyan nagyon nem is hangos csak hát...

Köszönet!

Előzmény: BmS (11550)
DVlad Creative Commons License 2007.08.27 0 0 11561
Ha csak ennyi, akkor semmi vész. Kicsit drága lesz persze.
Előzmény: pretyke (11555)
DVlad Creative Commons License 2007.08.27 0 0 11560
Sok sikert az átépítéshez! Kiváncsian várom a végeredményt.
Előzmény: ÚTTORLASZ (11546)
kunyho Creative Commons License 2007.08.27 0 0 11559
Helyzetjelző!
Előzmény: KappaTD (11558)
KappaTD Creative Commons License 2007.08.27 0 0 11558
Side light faulire

ez mi ma ezt irta ki?
KappaTD Creative Commons License 2007.08.27 0 0 11557
Melyik fajta milyen kiadású alfának a váltója jó?
Előzmény: ÚTTORLASZ (11553)
kswturbo Creative Commons License 2007.08.27 0 0 11556
Ezt inkább okozatnak hívnám... Ha nem titok, hány km-nél történt ez? (És ha kell, tudok Győr környékén jónevű, barátságos áron működő turbó-felújító céget)
Előzmény: pretyke (11555)
pretyke Creative Commons License 2007.08.27 0 0 11555

A dolog oka minden szónál beszédesebb:

 

pretyke Creative Commons License 2007.08.27 0 0 11554

Tisztelt mindannyiotok!

Sajnálattal kell közölnöm, átmeneti jelleggel, kedvem ellenére elkappátlanodtam. Ennek nejem sem örül, nem csak az együttérzés, hanem az einstand okán sem. Így most az Ő flanszia gépét használom.

pretyke

ÚTTORLASZ Creative Commons License 2007.08.27 0 0 11553
A 2.4JTD váltója tökéletes hozzá. A végsebesség elég tisztes mértékben nő is.
Előzmény: hericstamas (11547)
hericstamas Creative Commons License 2007.08.27 0 0 11552

Szükségem lenne egy TRW 46459202-s légzsákvezérlőre kölcsönbe, hibafelderítés céljából. Ha ez halt meg akkor meg örökbe is.

Granturismo kolléga mintha említett volna olyasmit, hogy neki van egy elfekvőben. De eltűnt én meg türelmetlen vagyok. :-)

GKappa1 Creative Commons License 2007.08.27 0 0 11551
Köszönöm Mester!

(Én ezt csak tréfás magázódásnak szántam...)

A tisztelet azonban kijár.

És köszönöm.
Előzmény: BmS (11550)
BmS Creative Commons License 2007.08.27 0 0 11550

....van rá lehetőség, hogy esetleg elvigyem Önhöz a gépet?

 

Egyetlen feltétellel, ha nem magázódunk :-)))
Tele vagyunk melóval, kikapcsoltuk a telefont.

Hogy el tudj érni bennünket, 10 órától fél órára bekapcsolom

Légyszi hívj a 30-598-8006- on

Előzmény: GKappa1 (11549)
GKappa1 Creative Commons License 2007.08.27 0 0 11549
Sziasztok Srácok!

Rég jártam Felétek sajnos, de mivel hamarosan egy fővel szaporodik kiccsaládunk, ezért nagyon kevés időm van mindenre a napi robot meg a felkészülés mellett.
(Lehet, hogy rossz kifogásnak, dumának hangzik, de próbáljátok ki...) :))

Remélem mindenkinek jól megy a gépe és kevés a probléma.

Amiért most mégis időt szakítottam, az természetesen az, hogy nekem viszont van problémám. Mégpedig az, hogy pár perc (kb. 10) menet után, elkezd dadogni a motor, nem egyenletes az alapjárat (mintha nem menne 1-2 henger?) és elerőtlenedik a motor. Nem úgy húz, mint megszoktam.

Ötlet?

Még az is eszembe jutott, hogy megmutatnám a gépet BmS Mesternek (amennyiben van rá fogadókészség). Biztosan nem ártana, ha vetne rá pár pillantást...

Nos, kedves Mester, van rá lehetőség, hogy esetleg elvigyem Önhöz a gépet?
sooty Creative Commons License 2007.08.27 0 0 11548

Én meg átvenném belőle a klímát és a kerekeket. Meg egy két apróságot esetleg.

Úgy néz ki mégsem lesz eladó. Olyan jól fogyaszt, hogy az már pofátlan. Pedig szombat balcsira menet 1.9CDTI-vel nyomultunk, vissazfelé meg lexus 450-el. Eél is maradtam mindkettőtől, pedig nyomtam neki, de egyszerűen így is szuperül fogyaszt.

Mondjuk meg is lett a hajtáűs átka. Hangról itélve elfogyott a jobb elős fékem. Viszont a műszerfalon semmi sem jelzi a fék"fogyást".

Előzmény: vizes10 (11517)
hericstamas Creative Commons License 2007.08.26 0 0 11547
Nekem ebből amitől felcsillant a szemem az a 6 sebességes alfa váltó. Azt át lehet implementálni a Kappába? Hogyan? Melyiket pontosan?
Előzmény: ÚTTORLASZ (11546)
ÚTTORLASZ Creative Commons License 2007.08.26 0 0 11546

Uraim üdvözlök mindenkit!

Van egy rossz hírem: újra itthon vagyok. Folytatom az autó-PC rovatot (persze, ha érdekel egyáltalán valakit). Fék-, és futómű-tuning tovább halad (most szerelődik fel egy BREMBO-szett! DVlad-nak kifejezetten köszönöm a tippet!!!! Igaza volt! A Thesis-fékek szerény kezdők hozzá képest). Kicsit megújul a motorom: Változó geometriájú turbó, természetesen hozzá programozott vez.-egységgel. Alfa-166 6 sebességes váltó. Sajnos új lendkerék, új olajszivattyú, vezérműszíj+összes vezető-, és feszítőgörgő, hosszbordás-szíj+ vezető, feszítőgörgők......

Alfás Theo Creative Commons License 2007.08.26 0 0 11545
Szépek a képek, és ami a legszebb, hogy láttuk a menyasszonyi kocsinkat rajta!!
Igen vizes10 kappája volt kunyhó révén az esküvői kappánk!
Előzmény: vizes10 (11519)
kswturbo Creative Commons License 2007.08.26 0 0 11544
Habár, habár... Az őszinte WRX-est elpáholó olaszok nyilván Delta Evók vagy Fiat Coupé 5.20 Turbók lehettek, és a hasonló motorok egy 1,6 tonnás vasban közel sem annyira virgoncak. Csak azért posztoltam a csalódott Subarus sorait, hogy mielőtt bárki azt hinné, a Kappa csak egy olasz (.. le se írom, akkora tévedés...), hát miheztartás végett... :))) Az öcsém is egyszer tett fel rossz kérdést, aztán "meg lett autóztatva", persze nem nápolyi módra, hogy még elmesélhesse, amit tapasztalt. Azóta ha érdeklődne Magnifico állapotáról, csak annyit kérdez "hogy van a repülőgép..."
Előzmény: DVlad (11543)
DVlad Creative Commons License 2007.08.26 0 0 11543

A Thesis 2.0t 5/20 adatai: top speed of 224 km/hr (Kappa 242) and 8.9 seconds to go from 0 to 100 km/hr (Kappa 7.9).

A 3.2 V6/24 230 lovas és ennek az adatai is jócskán elmaradnak a megkívánt minimumtól: végsebesség: 240, 0-100-ra 8.8 és emellé döbbenetesen magas fogyasztás társul. Nem csoda, hogy már nem is lehet kapni, összesen 3 variáció maradt.

Hogy gondolhatták, hogy ennyire mellémehetnek a dolgoknak? Felfoghatatlan. A német konkurencia láttán legalább egy 2.4 5/20t-t, esetleg egy 3.0 V6t-t kellett volna csatasorba állítani. Így viszont teljesen esélytelen lett a dolog. Mintha szándékos harakiri lenne. A leglogikusabb variáció, választás talán a 2.4 Multijet 20v, de a németeknél ilyesmi teljesítményűek a belépőmodellek a dízeleiknél.

Az autó pedig csodálatos, korszakalkotó, formabontó, egyedi, de meg lett bénítva még az anyaméhben.

kswturbo Creative Commons License 2007.08.26 0 0 11542
Viszont a Thesis 20V Soft Turbo is kaphat vicces chipet, csak kérdés, meddig bírnák az alkatrészei. (És hová lenne a szép, csendes, nyugodt járás.) Nekem amúgy a 16v t is elég, sőt, néha sok is. Öreg napjaimra még bejöhet egy Thesis. (Né'má, egy Őszike...:))
Előzmény: BmS (11541)
BmS Creative Commons License 2007.08.26 0 0 11541

Minden Kappa-motor verziónak lehetnek erényei.

 

De tény: igazán élvezetesen örömautózni csak a turbó-verziókkal lehet.

Már 3000-es fordulat felett eszetlenül virgonc a motor, ilyenkor a gázpedál enyhe nyomására komoly dolgok történnek.  Én az 5000 fordulat fölötti tartományt nem is igen -pontosabban: ritkán- használom.

Szerintem a Kappa összességében jó autó.  Viszont több gyártó is készít ehhez hasonló modelleket. Ami párját ritkítja: a turbó motorok, főleg az 5 hengeres.

Ez az érzés mindíg bejön, ha beülök az autóba.

A 10 lóerővel erősebb Aero is valamivel lassabb.

 

De ez múlt idő: az utódban ketyegő ilyen motor vérszegény szegény.

Előzmény: kswturbo (11539)
Balinszky Creative Commons License 2007.08.26 0 0 11540
Én benne vagyok! Bandázhatunk 1et 2őt!
Előzmény: hericstamas (11528)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!