Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2015.04.18 0 0 142008

nem hiszem a cseret.. de ki tudja. 

mindenesetre valtozni.. az semmi nem fog. 

(esetleg a hazám :DDD) 

 

az osszes politikus csak a pofajat jaratja, es retegeket probal megfogni hogy ra szavazzon. 

megy a hangulat keltes., .meg stb.. bar.. -regen- lattam ilyet otthon is. .azert itt sokkal szolidabb.

na mindegy.

uk-t lehet leptetnek az eubol. .de akkor egy doglott sziget lesz..(magyarok nelkul. .:DD ) 

ha meg az keleteuropait zavarjak el az azsia/arabia/afrika helyett. akkor nem igen lesz aki adozzon. 

a poen az, hogy ezt TUDJAK is. 

k. europai elenyeszo % a tobbi immigranthoz kepest. .raadasul e faj max 1-2 utodot borjadz.. szemben a szinesek 6-7 fo/family allomany bovulesevel. 

na most ezek ugye nem dolgoznak. 

en meg dolgozva kaptam ket gyerekre havi 800 segilyt. 

szamolj. 

Előzmény: kormi07 (142007)
kormi07 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 142007

Ott mi a helyzet, lecserélik a Cameront 3 hét múlva, vagy nem?

Vagy tökmindegy?:-)

 

Előzmény: cam aro (142005)
Kisa Creative Commons License 2015.04.18 0 0 142006

Jah, hogy már megjavították?

A hibatároló törlése is a javítás része (kellene hogy legyen).

Ez egyébként is csak elméleti vita, tudjuk, ma már az ügyfél (nepper) az úr.

 

Előzmény: Quattroman (142000)
cam aro Creative Commons License 2015.04.18 0 0 142005

Mit vársz egy olyan országban ""

mar semmit. :)

Előzmény: Szabóbobó (142002)
cam aro Creative Commons License 2015.04.18 0 0 142004

BGA

 FAI

mindketto jo. 

 

Japanpartsra is ramondanam..

de velhetoleg nem ugyanaz mint amire en gondolok. 

Előzmény: Xanyi84 (142003)
Xanyi84 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 142003

Sziasztok!

Kellene a Yarisba vezérműlánc készlet.

 

Ami beszerezhető:

BGA

FAI

Japanparts

Ashika

 

Melyik legyen?

A BGA angol és jó az ára. Ismeri valaki milyen minőségű alkatrészeket csinál?

 

Köszi!

Szabóbobó Creative Commons License 2015.04.18 0 0 142002

Mit vársz egy olyan országban ahol az új mercit mikor megvettük eredetvizsgára kellett vinni.  

Mert ugye sosem lehet tudni. 

Nem ,e lopott ugyi.

 

 

Szlovákiában műszakira sem.  Ők azt mondják,hogy megvizsgálták a gyárban.

Lehet,hogy igazuk van?

 

Előzmény: cam aro (142001)
cam aro Creative Commons License 2015.04.18 0 0 142001

ennek mi az ertelme ? 

ha tarolt hiba van, akkor eg a mil. (na jo, nem minden esetben ) 

 

ha viszont nincs hiba - mert mondjuk epp elotte toroltek - akkor ott a readiness. ami vagy pass, vagy nem. 

szvsz ez utobbit  mar inkabb lenne ertelme kiolvasni, mint a tarolt hibat ,aminek semmi ertelme.  

bar ertelmet ennek sem sokat latom..

 

nem cseppet vannak ezek a dolgok / is/ ott megbonyolitva.. 

Előzmény: 409 (141998)
Quattroman Creative Commons License 2015.04.18 0 0 142000

mint írtam, nincs jelen tehát nem lehet káros. attól hogy valamikor volt és eltárolta nem buktathatnák.

smartnál gyakran van gyertyahiba ezt orvosolják akár házilag is de nincs törölve hibatároló....

Előzmény: Kisa (141999)
Kisa Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141999

Az időszakos hiba, és mikor jelen van, káros a környezetre és a rendszerre.

Egyszóval hibás működésre utal.

 

409,

Kösz, hogy utána néztél. Valóban hülyeséget írtam a readiness-el, a nem végrehajtott rendszertesztre gondoltam természetesen. (Ennyiben van köze a readiness kódhoz.)

Előzmény: Quattroman (141997)
409 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141998

Nagyjából 2005-óta kell a környezetvédelmi felülvizsgálaton (ami most gyakorlatilag a vizsga része) diagnosztikai készüléket használni az OBD2/EOBD szabványú (kv.ostály 6, 9) gépkocsik esetében. Értelemszerűen a környezetvédelemmel összefüggő és adott pillanatban fennálló hibák/hibakódok a kizáró tényezők. A beépített biztonsági felszereléseknek működőképesnek kell lenniük (légzsák, ABS, ESP, keréknyomásellenőrző....)

 

 A readiness kód nincs a hibatárólóban, az egy külön dolog és más a funkciója.

Quattroman Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141997

akkor máshogy kérdezek

ha tárolt hibaként (nem jelenlévő!) égéskimaradást ír, akkor az miért jelentene problémát?

Előzmény: Kisa (141994)
Paco155 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141996

Konkrétan nálam csak a motorvezérlőnek van memóriája.... :P

Előzmény: Kisa (141994)
Paco155 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141995

Ha lóg a hátsó szilent az biztonsági hiba azzal jogos ha elhúzzák.  De az, hogy pl nem működik a klíma nem lenne szabad nemmegfelelőségi tényezőnek lennie.  Mondhatom úgy is, hogy szakadt üléshuzattal sem bukik meg a vizsgán.

Előzmény: Kisa (141991)
Kisa Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141994

Ez a hiba valószínűleg nem a motorvezérlő memóriájában tárolódik, hanem valami másik modulban így az nem vizsgatéma.

Előzmény: Quattroman (141992)
Kisa Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141993

Sajnos nem tudom, nem én írtam. Nem gondoltam, hogy ez különösebben érdekel itt valakit, de szivesen rákérdezek részletesen, vagy szólok a kollegának nézzen be.

Előzmény: Quattroman (141992)
Quattroman Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141992

ha tárolt, nem fennálló hiba kódja van az ECU-ban az miért baj?

a smartok tele vannak ilyesmivel, (kommunikációs hiba a távvezérlővel, stb..)

Előzmény: Kisa (141991)
Kisa Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141991

Elvileg így van, a hibatárolóban csak a readiness kód lehet.

Azt, hogy a hibatárolót előtte 2 perccel törölték, nem kell tudnia a vizsgabiztosnak :)

 

Ezzel az elmélettel lóghat egy hátsó szilent is, amiről a papa nem tud, és nem érzékel, akkor azzal mi legyen?

Előzmény: Paco155 (141988)
Kisa Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141990

Nem ismerem pontosan a szabályozást, nem vagyok vizsgabiztos, természetesen levizsgázhat úgy is, ha nem kommunikál még a 2000/2003 utáni EOBD-s autókkal sem.

Természetesen amin nincs OBD azt máshogy mérik.

 

Ez egy ST6000-es, folyamatos szoftverfrissítéssel, sok protokollt ismer, hibakódot, élő adatot tud szinte minden autónál, amivel kommunikál. Cserébe kevés autót, és csak korlátozottan lehet paraméterezni.

Kivéve talán a VW-en csoportot, de arra sokkal jobb a VCDS.

 

A régi Volvokkal és a régi, még japó japókkal valóban nem nagyon boldogul.

Előzmény: C20NE (141987)
Paco155 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141989

Dettó.

Előzmény: C20NE (141987)
Paco155 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141988

Oké, kezdjük az alapoknál.

Létezik-e olyan hibakód a rendszerben ami nem gyújt MIL-t?  Tudtommal igen. 

Ezekről a hibákról a delikvens nem is tud. Tegyük fel megérkezik a bácsi a műszaki vizsgaállomásra kiolvassák az ECU-t és van benne néhány ilyen.  Kibasszák vizsgáról, hogy menjen el megjavítani az autóját, vagy meg tudja magyarázni, hogy honnan a faszból tudhatta volna, hogy neki hibakódokat generál az ECU? Vagy kötelező lesz innentől minden autóval elmenni vizsga előtt egy kiolvastatásra? És ha akkor éppen semmi sincs benne mert törlődött, de visszajött az alatt az egy nap alatt ami a kettő között eltelt?

 

A biztonsági berendezés hibája esetén semmi kifogásom sincs a dolog ellen, hogy utánajárjanak hogy miért világít a piros fény a műszerfalon. Vagy ha a MIL ég. De az ideiglenes kódok miatt nehogy már ne legyen meg a vizsga.

Előzmény: Kisa (141984)
C20NE Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141987

Fiatal autok vannak az ismerettsegi korodben. Az en ismeroseim autoinak 95%-at tutira nem vinne...

Előzmény: Kisa (141984)
C20NE Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141986

Tesznek ra egy 2x2 -es atalakitot? A protokol nem sokat valtozott a csaticserevel. A volvo-mat is hiaba dugdossak sosem jon ossze nekik, megis levizsgazik :-)

 

en is azt hallottam, hogy amelyik kiolvashato abban nem lehet tarolt hibakod.

Előzmény: Quattroman (141985)
Quattroman Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141985

és amelyiken nincs OBD csati? mint az én '95ös Audimon?

:))

Előzmény: Kisa (141978)
Kisa Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141984

Nekem van egy univerzális kiolvasóm, az az autók 95%-át viszi, alapszinten mindenképp.

A környezetvédelmi vizsgálatnál is élő adatból veszi a szoftver jeleket (fordulat, vízhőfok...).

Persze, amivel nem tudnak kommunikálni az megy OBD nélkül, de alapvetően arról szólt a hozzászólásom, hogy kiolvassák a hibatárolót és még a motorvezérlőben sem lehet hiba, a biztonsági rendszerekről nem is beszélve.

 

Előzmény: Paco155 (141982)
Adm Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141983

Nem volt benne semmi extra, sima hatlapfejü mind, és egy jó óra alatt lazán megvolt úgy, hogy még a kutya is segített. Vagyis vakargatni kellett a fülét :)

Előzmény: cam aro (141972)
Paco155 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141982

Meglepődnék, ha minden autóhoz lenne szoftverük, és csatlakozójuk.

Vagy Pl ha az enyémet gépre tennék, mennyi ideig szórakoznának mire belövik a megfelelő kommunikációs sebességet, hogy ne azonnal bassza ki őket az ECU.  Nekem 3 napba telt.

Előzmény: Kisa (141978)
István79 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141981

Üdv emberek! Nem tudom volt-e már erről szó, de szeretnék egy fék légtelenítő készüléket készíteni. Arra gondoltam, hogy egy kiszuperált hűtőgép szivattyú lenne az alapja, ami a vákuumot biztosítaná. Ez a vákuum kiszívná a levegőt egy üvegből, amibe egy másik csövön keresztül befolyhatna a folyadék. Tudom, hogy vannak gyáriak, de ez ingyen lenne és csak ritkán használnám. Van valakinek ilyen tapasztalata, vagy véleménye, hogy működne-e az ötlet?

kiaceed2015 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141980

Sziasztok!  Vettem egy Kia ceed 1,4 benzines EX felszereltségű autót. Gondom az, hogy csak későn vettem észre, tudtam meg, hogy a navigáció nem beszél magyarul.(természetesnek vettem, hogy tud, ha itthon veszem szalonban) Tud valaki megoldást, lehet a Kia navit "magyarítani" Köszi a válaszokat.

manta-z Creative Commons License 2015.04.18 0 0 141979

Én még a kormányt meg a pedálokat sem találom meg az adott oldalon. :)

Előzmény: cam aro (141969)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!