Tudna nekem abban segíteni valak,hogy, hogyan kell kivenni a belső szellőzőrácsokat?Valahol azt írták,hogy kicserélni az összeset kb 5 perc, na most ez nekem nem nagyon jött össze mert nem akar kipattanni a helyéről,vagy az egész keretet ki kell venni?
OFF: Tegnap kaptam egy kulonos mailt, egy másik felhasználotol, aki felhaborodottan beszel az indexrol. Fokent a reklám, ill a belinkelt dolgok felhasználhatosagat emliti, mert ot torolték a foromrol!
Szerintem ez érint mindenkit, olvassuk el. Akit érdekel a level tartalma, kuldom mailban.
Izé. Volt már másnak is olyan, hogy nyikorog a csomagtér ajtó? Kombiról van szó. Úthibáknál nyöszörgő hangot ad, fülre a zárszerkezet. Lehet vele valamit kezdeni?
Hehe! Miis így mentünk. 4en beültünk a kocsiba egy kedd reggel és gyí! Mi nem mentünk fel a szigetre, csak Crikvenica-Selce részre. Végülis, Selcén bementünk egy turinform-ba és mondták a címeket. Elég jó helyen sikerült lenni. Minden drága. Nem érdemes átszámolni, hogy mennyi forintban, hanem inkább hasonlítgatni egymással. Mi a bolognai spagettivel mértük fel, hogy drága vagy olcsó hely-e, amit találtunk. :D Zagrabnál majdnem póruljártunk. Érdemes volt bankkártyás fizetés felé menni, mert sokkal gyorsabb, mint a készpénzes. Hazafele gyakorlatilag 50percet nyertünk vele! 8)
Olajat azt adtam a gépnek, ami a gépkönyvben volt benne. Az 1.6osnak elég a 4liter. Turbós motorba elég ritkán mondanak /40-nél kisebbet. Nézd meg a kocsi használatiját, hogy mit ír!
Én meg most azt olvastam, hogy a 40-es pár ezer km után 30-assá kopik. Asszem totalcar olajdoki írta vki kérdésére. S ja, a nem FAP-osokba 40-est ajánl a gyár álíltólag, a FAPosokba meg 30-ast.
Nekem a'szonta a szerelő, hogy 5-30 kell a FAP-os autókba. Jena meg aszonta, hogy mindegyiket kajálja, csak nem vesszük észre. Én meg aszondom, hogy INEO bele és a 37 Euro nem sok érte, litere 2 ezer körül van. De nekem sem ment bele 5 liter, szerintem Neked sem fog és rajtad szárad egy lityi. Literes kiszerelésben nem kapod ennyiért? Mert 4 l elég lenne szerintem is. Fékolajból egyébként beérte fél literrel és nem ment bele csak 3 liter fagyálló bekeverve, én összesen 8 litert számoltam.
Hát, tudom ez most kicsit furán hangzik, de nyugodtan tekergesd a lökhárítót, meg feszegesd azt a cuccot. Miután mi elkaptunk egy tapsifülest, kiugrott az egyik rögzítőfül abból az elemből, kicsit megfeszítettem, aztán vissza. Szóval ha a nyúl ki tudta szedni, akkor lehet, hogy kézzel is lehet. :)
Kódkártya másolatot bármely PUG márkakereskedésben 1200.-Ft tudsz rendelni alvázszám alapján , ha nem ragaszkodsz a műanyag kártyáshoz, mert az 12 000.- körül van.
Koszi. Megnezem vaterán. Aztán megprobalkozok vele, remelem itt is másolják. Nem olyan surgos, csak most igy eszembe jutott,hogy 1 kulcsom van hozzá. Ja, a kodkártya nincs meg, vagyis én nem kaptam hozzá. Utolag is lehet?
Olaj: Nemtudjátok mi a kulonbseg a Total Quartz Future 9000 5W-30, és a Total Quartz INEO ECS 5W-30 kozott? Az egyik 32€, másik 37€. Most akarok olajat cserelni.
most úgy tűnik, hogy hétfőn megyek Nkőrösre. Délelőtt igyexem korán menni, amennyire bírok, ha van miért (randi, ami, franszul értve, lehetséges azonos neműek között is, mindenféle "veszély" nélkül :DD szóval az a kérdés, hogy ráérsz-e és hol), de elég limitált az időm (utána öreganyámozok, kettő felé pedig már indulok haza). Mit gondol Ön erről, hm?
Cserélni akkor kell, ha már nem segít rajta a regenerálás, tehát annyi már a felgyülemlett regenerálás utáni égéstermék, hogy eldugulás van. Elméletben 120ezernél csak fel kellene tölteni adalékkal, és 140-160ezer körül kellene cserélni, újra vagy gyári felújítottra(mosottra) persze ezt francia üzemanyaggal számolták. Elméletben számontartja a regenerálások számát, de ha a nyomásértékek jók nemhiszem hogy vészüzemre állna csak azért mert elfogyott a kredit.
Ez úgy néz ki a valóságban hogy, jön az AF hiba100-150ezerkm között, vészüzem ->szerviz-> diag-telített részecskeszűrő->kuncsaft penget->kap egy gyári felújítottat(kimosott)->szerviz felrak->tulaj örül-megyen tovább