Van itt valaki aki ért a Zetor Super 50-hez?Nekem kellene a vízpumpához vízforgató lapát,tud valaki esetleg segíteni?Olyan üzlet nevét,vagy címét is szívesen fogadnám ahol forgalmaznak ilyet!
Amit írsz, azt én úgy próbálnám le, hogy letörölgetnék minden fagyállócsöppöt, aztán próbálnék újakat kivárni... aztán ha álltában nem megy, akkor előidézni...
A vizsgadíjon kívül nem kellet rá költenem semmit!
Mikor meglátták a vizsgacentrumba azzal kezdték, hogy ez a traki nem bukhat meg! (Teccet nekik!:))
De sajnos mikor hazaértem , visszaáltam a helyére és egy hét után alánéztem egy foltot találtam alatta. (hűtőfolyadék)
Ezt kicsit zokon vettem, mert két éve erről egy csepp semmi se cseppent le még soha!
Próbáltam megtalálni honnan folyhat, de sajnos nem találtam meg a hibaforrást! Egyszerűen mindenhol fagyáló cseppeket találtam (hűtőn, ventillátoron, szíjtárcsákon, dekniken...) arra gondoltam hogy a szívattyúból folyna, rá a ventillátorra, és az pedig széfröcsköli mindenhova? Szerintetek ez lehetséges?
Tisztelt Jumzos kollegák aki esetleg találkozott már ilyen problémával, attól szíesen venném, ha leírná, hogy neki honnan folyt pontosan?
Illetve ha valaki újított már fel jumz vízszivattyút, akkor az megírhatná, hogy érdemes-e, könnyű-e felújítani, Illetve hol vett hozzá felújítókészletet?
Jah azt elfelejtettem írni ,van még egy másik lehetőség is ,mondta a srác,hogy ő megcsinálja adagolót ,porlasztót,beüvegezi a fülkét,meg hidraulika bal oldali függesztőkart rak rá,akksival együtt 300,de ebből nem enged,m eg mondta ezeket csak úgy csinálja meg egy 100assal leleőgezem,úgyhogy nekem csak az elejét kellene átgumiznom ,meg festeni ,meg olajat cserélni,váltóban,mert a motorjában már cserélt a srác,szerintetek melyik jobb döntés ,első vagy amit most írtam válaszotokat előre is köszi.
Hello mindenki!Már rég olvaslak titeket,van is egy T-16-om,igaz nem annyira öreg még de nem is fiatal,1988-as,meg van egy kisfülké 50esem is,ami idősebb ő 1976-os,mindkettőt rendberaktam már hál Istennek,de a közeljövőben szeretnék venni egy Ue 28ast is,csak a kérdésem az hogy van-e hozzá még új alkatrész,meg hol és mennyiért kb,az az igazság hogy,csak jövőre akartam venni,de úgy néz ki lehet 2-3 hónapon belül összejön egynek a vétele,itt van a 3.szomszédunkban egy gyerek aki adja veszi a tarkikat,és most lenne neki egy ue 28as eladó,fülke le van róla szedve(1969)es évjárat,nincs hozzá papír,260ra mondja ,de 240 ért adná,(én 200-at ,max 220-atgondoltam érte)hátsó gumik azok szinte újak,elsők azok lefutottak,meg nem is trakimintásak,meg adagoló és porlasztó bajai vannak,amit eddig megcsinált rajta,az hengerfejtömítés csere,meg az eldő hídba is cserélt vmi fogaskereket,illetve kuplongolta,sebességeket jól veszi,csak a motorjárása ,nem egyenletes és nehezen is indul,vmi hagyatékból vette meg,jah az árban azt mondta ráteszi vissza kihegesztve a fülkét is,(de oldalso üveg ,és elől kicsi hiányzik belőle)nekem ez csak hobbytraktor lenne ,(havat tolni,kiskertet szántani),mert az 50es mtz vel ,és a t-16al dolgozok jobban ,sőt van egy nagyfülkés 82esem is,úgyhogy a kis 28as ,csak nagyon kevest dolgozna,meg úgymond pénzbefektetés lenne,mert én úgy vagyok vele a gépek mindig értékek,és szerintem jó befektetések,úgyhogy azt szeretném kérdezni hogy az adagoló felújítás ,és porlasztófelújítás ,meg két első gumi,meg egy hidraulika kar hiányzik kb mennyi költség,nah meg természetesen festés,meg olajcserék ,de bárcsak ott tartanánk már,válaszokat előre is köszi.Jah 240 ért csak úgy adná ide hogy a akksit nem adná ami egy 100ah-ás 1 éves akksi,úgyhogy valószinű 240 alatt nem tudom kialkudni ,max még úgy hogy mondom tegyen bele üveget,és hidraulikakart,és úgy adok érte 250et,szerintetek jó üzlet lenne?
Hello Ürge72! Nem tudsz véletlenül 1H65 Cunewalde motorhoz adagolót eladásra valakinek? Ugyanis már nagyon régóta keresek, de sehol nem találok. Az igaz, hogy a MIA adagolója jó az 1H65 motorhoz? Annak ellenére, hogy vannak különbségek a két motor között. Köszi! mr.antal.szilagyi@gmail
sajnos a többit nem engedi feltölteni mert tul nagy ez egy Porsche Diesel Allgeier AP 22 1955-ből homokszórás után,jelenleg a gépháztető és 2 sárvédő kivételével kész a fényezés,ujj gumik mind a 4 keréken,illetve kész mindkettő hengerfej.Amint időm és a technika engedi teszek fel ujjabb képeket (feleség segítsége kell hozzá)
Tiszteletem az uraknak nagyon régóta olvasom e forumot és nagyon örülök a sok szép gépnek melyeket itt látok.Ezért megprobálom megmutatni,hogy én mivel töltöm azt a kis szabadidőt ami néha van.
Sziasztok! Olyan kerdesem lenne, hogy Zuk tuzoltoautohoz szlovakiai forgalomba helyezeshez milyen papirok kellenek? Muszaki adatlapot hol lehet szerezni? Az auto magyar volt... Rendszama volt/van, muszaki nincs... Koszi
Érdekes az a topic. Ennek ellenére számomra nem derült ki, hogy a fellelt traktorom RS09-es vagy RS56-os. Ha valaki tudna segíteni, megköszönném, továbbá érdekelne, hogy a logo mire utal, mit tartalmaz.