Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2015.04.17 0 0 141964

mondtam volna hogy ott csak gravitacios olaj van, de nem. 

felso csati olaj atvezeto.. ja, hat keprol mar konnyen megy. :) 

 

-=------------

jag. 

megvolt allva a vanos allito szelep, aze' nem kattogott. 

mar most ujal v6-nak hangzik. 

 

Előzmény: Kisa (141959)
cam aro Creative Commons License 2015.04.17 0 0 141963

opelba keves olyan csavar lesz. meg akkor is ha isuzu. :)

Előzmény: Paco155 (141957)
novothauto Creative Commons License 2015.04.17 0 0 141962

Diag fórumban válaszoltam, vagy mi.

 

 

Előzmény: cella8 (141961)
cella8 Creative Commons License 2015.04.17 0 0 141961

Segítséget szeretnék tőletek kérni.

Ford S-max 2.0 TDCi 2006 évjáratú QXWB motor kódú, motor néha de egyre sűrűben 3 hengerezik.

Ha indítás után 3 hengerezik és fogom és újraindítom akkor minden rendben.

Ha indítás után jó akkor végig jó még le nem állítod.

Mértem kipufogó és szivó oldali lengéseket.

Szívó oldalt semmit nem látszik. 

Kipufogó oldali nyomás lengésnél a 2-dik hengernél a feszültség nagyon lemegy.

Készítettem képet róla.

Nem igazán jól sikerült elkapnom a nyomtatáshoz.

A felső sorba a kipufogó lengés az alsó sorba a 4-dik henger aráma látható elég rosszul sikerült csatlakoztatni a lakatfogót.

Az lenne a kérdésem hogy miért esik le a feszültség ennyire.

mica-r Creative Commons License 2015.04.17 0 1 141960

Csigás, ne keresd a megfejtést :)

Előzmény: Kisa (141959)
Kisa Creative Commons License 2015.04.17 0 0 141959

Igen, a termosztátház, valamiért átvezetik rajta az olajat is.

Látszik, hogy kikeményedett a gumi, már nem tömített jól.

 

Viszont igazi hőcserélő szerepe nem nagyon van, ki érti ezeket ? :)

Előzmény: gesszti (141955)
Adm Creative Commons License 2015.04.17 0 0 141958

Köszi, majd hívlak.

Előzmény: Paco155 (141957)
Paco155 Creative Commons License 2015.04.17 0 0 141957

Mielőtt kimennél ugorj be hozzám, és hozzádvágom az XZN készletet.

Előzmény: Adm (141954)
Mendoza Creative Commons License 2015.04.17 0 0 141956

Ok a srac itt a kornyeken meg tudja nezni a railnyomast.

Csucsot csereberelni azonban nem biztos, hogy itt tudok...

Előzmény: cam aro (141947)
gesszti Creative Commons License 2015.04.17 0 0 141955

Ez miez? Termosztátház? Ettől sározta össze a kiegyenlítő tartályt? 

Előzmény: Kisa (141951)
Adm Creative Commons License 2015.04.17 0 0 141954

Nem birna ki... Meg azon agyalok, remelem nem xzn csavarokkal van felrakva a pumpa...

Előzmény: Paco155 (141953)
Paco155 Creative Commons License 2015.04.17 0 0 141953

Kend körbe szilóval oszt jó lesz. :) 

 

Legalábbis a műhelyig talán.....

Előzmény: Adm (141952)
Adm Creative Commons License 2015.04.17 0 0 141952

Csak azért kérdéses a dolog, mivel olyan szinten folyik belőle a viz, hogy nem tudok vele felmenni a műhelybe, kénytelen vagyok otthon az udvaron megcsinálni. Holnap kiderűl...

Előzmény: xmbela (141950)
Kisa Creative Commons License 2015.04.17 0 0 141951

Megtaláltam a Renault búbánatát:

 

 

Előzmény: Kisa (141801)
xmbela Creative Commons License 2015.04.17 0 0 141950

Egyszerű. Persze viszonyítás kérdése. :-)

Előzmény: Adm (141948)
Mendoza Creative Commons License 2015.04.17 0 0 141949

Koszonom Szepen!!

 

:( jo lett volna akkor felcserelni az injektorokat... sajnos a szerelo 200km-re van tolem... :D

 

Van itt a kornyeken egy srac, neki van ford diagja, megkerdezem, hogy azzal lehet-e railnyomast merni.

 

Koszi megegyszer!!

Előzmény: cam aro (141947)
Adm Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141948

Egyébként van valami szopás a vizpumpacserénél (G Astra Y17DT), vagy értelemszerü minden?

cam aro Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141947

hat ebbol nem derul ki..

 ha aranyaiban tekintve az elteres nagyobb mint 1/4 kornyeke akkor biztosan baj van a zaroszelepel. 

a visszateres meres ugyanis csak annak allapotarol nyujt tajekoztatast. 

a korrekciot viszont szamtalan tenyezo befolyasolja, tehat ha biztosra akarsz menni. szerintem csereld at a kettest pl a negyesel.. es ezutan folyamat ismetles.. visszafolyas meres,. .es korrekcio meres. 

 

nyomocsoben nem hiszem megallna barmi is. 

de esetleg megegy. tipp szinten. 

hozamszabalyzo szelep nem kicsit gyenge pontja a rendszernek. 

ennek meresehez -feluletes- eleg ha a railnyomas szenzor feszko erteket merni. ezt akar uzemkozben is lehet. 

lehetne eloadatban is. elvart/valos nyomast nezni.  de ismeretlen szkenner lehet lassu hozza,.ezt en innen nem tudom. 

lenyeg egy. 

railnyomas mennyire 'pulzal' a dadogos fordulaton. 

Előzmény: Mendoza (141946)
Mendoza Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141946

"a masik 3 mennyit nyomott ?"

 

passz...

1,5 - 2 percet jarattuk, talan egy-egy meter, vagy kevesebb gumicso csatlakozott injekcios fecskendore. Amikor az osszes injektor felert a fecskendo 0 ml-ehez, a 2-es 4 ml-rel jart elottuk.

Egyik sem telitodott meg gyorsan, tehat csak arra tudok tippelni, hogy azon a bizonyos fordulaton az a bizonyos csucs szaraxik. De hogy maga a csucs rossz, vagy mas miatt korrigal? Esetleg a 2-es injektor nyomocsoveben lehet valami?

 

Előzmény: cam aro (141945)
cam aro Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141945

4 ml-rel tobbet nyomott vissza, mint a masik harom."" 

 

a masik 3 mennyit nyomott ? 

mindegy, ha kodolni tud valoszinu donteskepes. 

csere. .aztan kiderul. 

Előzmény: Mendoza (141942)
Adm Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141944

Köszi az sms-t, most néztem, nem figyeltem a telom.

 

Baj az van, pudvás opel...  de szerencsére kint van Gyálon és nem is megy sehová. Szombaton cserélhetek vizpumpát.

Előzmény: Paco155 (141941)
Adm Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141943

Köszi. Imbolyog rajta a szijtárcsa és valahonnan onnét is folyik a víz, ahogy láttam., ő lesz akkor a bűnös.

 

Ha mégegyszer Claudia Schiffer azt mondja egy reklámban hogy az Opel sosem romlik el, akkor úgy pofánverem egy péklapáttal, hogy csak na...

Előzmény: xmbela (141939)
Mendoza Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141942

Szia,

Tegnap elvittem egy Ford szakihoz.

Hibakod tovabbra sincs, szenzor oke.

Megpoharazta a csucsokat, a 2-es injektor, azaz a 3-as henger injektora 4 ml-rel tobbet nyomott vissza, mint a masik harom.

Ezutan diag, ahol ugyanaz az injektor jo nagyokat korrigalt, neha ki is akadt.

Elmentunk egy probakorre, a hiba termeszetes NEM JELENTKEZETT :)

Azt hittem eldobom az agyamat.

Ujra felvitte az injektorok kodjait, meg csinalt par aprobb mas jellegu javitast, aztan elkoszontunk.

Persze 30 perccel kesobb mar megint berangatott, de mostmar csak 2200-es fordulat korul jon elo a hiba.

Tehat abban maradtunk, hogy szerezzek be egy p.csucsot, az lesz a hiba.

Lehet itt meg mas hibalehetoseg? Azon kivul, hogy Ford TDCI? :)

Előzmény: cam aro (141665)
Paco155 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141941

Mindig is tömegiszonyom volt.

Köszi, akkor elgondolkodom rajta egy évig :)

Előzmény: novothauto (141940)
novothauto Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141940

Hát az a két darab, amit eladtak belőle...  :)

 

Könyvem van hozzá.

 

 

Előzmény: Paco155 (141918)
xmbela Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141939

Igen, az hajtja.

Előzmény: Adm (141938)
Adm Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141938

Egy gyors kérdés, csak sötét van és az elemlámpa fényében nem látok sokat, illetve net is csak telón van.

 

Astra G Y17DT vizpumpát tényleg a hosszbordás szíj hajtja, és a klimakompresszor alatti szíjkerék, kissé az autó hátulja felé? Bocsi a megfogalmazásért, csak most erre telik az út szélén.

 

Köszi

Paco155 Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141937

Ha senki sem tud semmit az jó hír :)

Előzmény: Paco155 (141918)
Adm Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141936

Köszi

Előzmény: Quattroman (141933)
Kisa Creative Commons License 2015.04.16 0 0 141935

Ha még nem késő, érdemes belepróbálni a hengerbe és megmérni a hézagot. (0.3-0.6mm nagyjából megfelelő a gyűrűvégek közt.)

Figyel arra, hogy a lehúzó biztosan asszimetrikus, néha az olajáteresztő is.

A dugattyúhornyokat tisztítsd ki, ha lehet vegyileg. Az olajáteresző hornyában sokszor furatok is vannak, az is legyen tiszta.

Beszereléskor a gyűrűvégek álljanak 120 fokban egymáshoz képest.

A dugattyú poziciójára is nagyon figyelj, nehogy fordítva szereld vissza.

 

 

Előzmény: JohnyFirpo (141930)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!