Csak azért kérdéses a dolog, mivel olyan szinten folyik belőle a viz, hogy nem tudok vele felmenni a műhelybe, kénytelen vagyok otthon az udvaron megcsinálni. Holnap kiderűl...
ha aranyaiban tekintve az elteres nagyobb mint 1/4 kornyeke akkor biztosan baj van a zaroszelepel.
a visszateres meres ugyanis csak annak allapotarol nyujt tajekoztatast.
a korrekciot viszont szamtalan tenyezo befolyasolja, tehat ha biztosra akarsz menni. szerintem csereld at a kettest pl a negyesel.. es ezutan folyamat ismetles.. visszafolyas meres,. .es korrekcio meres.
nyomocsoben nem hiszem megallna barmi is.
de esetleg megegy. tipp szinten.
hozamszabalyzo szelep nem kicsit gyenge pontja a rendszernek.
ennek meresehez -feluletes- eleg ha a railnyomas szenzor feszko erteket merni. ezt akar uzemkozben is lehet.
lehetne eloadatban is. elvart/valos nyomast nezni. de ismeretlen szkenner lehet lassu hozza,.ezt en innen nem tudom.
lenyeg egy.
railnyomas mennyire 'pulzal' a dadogos fordulaton.
1,5 - 2 percet jarattuk, talan egy-egy meter, vagy kevesebb gumicso csatlakozott injekcios fecskendore. Amikor az osszes injektor felert a fecskendo 0 ml-ehez, a 2-es 4 ml-rel jart elottuk.
Egyik sem telitodott meg gyorsan, tehat csak arra tudok tippelni, hogy azon a bizonyos fordulaton az a bizonyos csucs szaraxik. De hogy maga a csucs rossz, vagy mas miatt korrigal? Esetleg a 2-es injektor nyomocsoveben lehet valami?
Egy gyors kérdés, csak sötét van és az elemlámpa fényében nem látok sokat, illetve net is csak telón van.
Astra G Y17DT vizpumpát tényleg a hosszbordás szíj hajtja, és a klimakompresszor alatti szíjkerék, kissé az autó hátulja felé? Bocsi a megfogalmazásért, csak most erre telik az út szélén.