Na, meglett az új bicaj. Nagyon szép és jó, már ment is vagy 60 km-t (könnyű erdei utakon, aszfalton - semmi extrém!), viszont...
Ma kiderült, hogy a hátsó váltóján van egy kör alakú repedés. Olyan anyaghiba-szerű... A véleményetekre lennék kíváncsi: ez súlyos probléma? Vigyük vissza a boltba, és cseréltessük le a váltóját? Vagy jelentéktelen esztétikai hiba???
Előre is köszi szagértő válaszaitokat! :-)
Illusztrációként íme a problémás terület bekarikázva:
Nekem is megvolt az időfutam. Az időmet nem tudom, annyira nem is lényeges így az alapozás vége felé. Viszont utána Dorog felé tekertem haza, egész jól ment a paripa. Az egész napi erőlködés így 4 óra 20 perc lett. Tavaly is így tettem, akkor 20 perccel több idő kellett ehhez. Mondjuk a szél is másképp volt, meg idén feltettem a könyöklőt. Azért örülök, hogy különösebb probléma nélküól megy már az ilyesmi. Az x-iont amit adtak, nagyon finom.
Ködmön! Vasárnap egy hosszabb terepezés? Naaa? Hmmm? Lécci, lécci. :)
Fishtax, Prof, úgy rémlik, ti tudtátok a címét egy táskajavítónak, aki profi cipzárra tudja lecserélni a galyra ment cipzárokat. Kerestem a fórumban, de nem találta a kereső a bejegyzést. Mi is a neve s címe a javítónak?
Nevezés: Előnevezés nem kötelező - de nagyban segíti a Rendezőség munkáját.
Nevezési díj: Nincs - köszönet az önkéntes rendezők lelkesedésének!
Egyéb szolgáltatások: - Biciklis térképtartót korlátozott számban lehet kölcsönözni. - A Célban csomagmegörzést biztosítunk.
Biztonsági előírások: - Bukósisak használata kötelező. Akinek nincs sisakja, az nem kap térképet! - A pályák közúton is haladnak, ahol a KRESz előírásai kötelezőek.
További információk sandor_talas KUKAC yahoo.com
Mindenkit szeretettel várunk!
+++ +++ +++ +++ +++ +++
Fórumos vélemények 2007-ből zfazék "Az év legjobb rendezvényei. [...] mindenkinek érdemes kipróbálni." pROF "Érdemes kipróbálni, szerintem nagyon érdekes és izgalmas!" phu "[...] nagyon tetszett a móka, ezen a héten is megyek, ha tudok."
Ha jól tévedek április környékén lesz szerkezetkész a híd, azaz a hídszerkezet összes eleme a helyére fog kerülni.
Ezután jön a híd "felöltöztetése" amikor megépítik az útpályát, járdát, korlátokat, világítást stb.
Ha minden igaz, és nem fognak késni, az átadást augusztus végére ígérik (aug.20?)
Az UVH-t tavasszal lezárják, a Megyeri-híd gyakorlatilag csak őszre lesz használható, így Észak- Pestről marad a kerülés az le Árpád- hídig, vagy a kishajókázás, ha át akarunk menni a Rómaira...
Vááááá! NEm tudom miért, de kipróbáltam, és itt azt írja ki, hogy inkorrekt a link! Valószínű mert itt ott kékkel beszinezte a címet! MEgpróbálom mégegyszer, ha nem sikerül, meg akkor valahogy máshogy!
Szeretnélek Titeket megkérni, hogy töltsétek ki a következő rövid kérdőívet (garantáltan vírusmentes), amivel sokat segítenétek a szakdolgozatom előrejutásában! Max 3 perc! Minnél többen, annál jobb!
Bizony, a lényegben kezdettől fogva egyetértettünk; én is csak részletkérdéseken kötözködtem. Ennyi telik tőlem, miközben szabadnapomon könyveket fényképezek.
A járdát áprilistól őszig, de a pontos dátumot nem tudom fejből, ki van írva a híd végénél, megjelent a helyi lapokban és vissza lehet keresni a topikban. :) A vonatok még egy ideig járnak.
Ha valakinek van Garmin Etrex GPS-e, és szeretne egy 0 km-es tartó szettet hozzá (tartókengyel+hátlap) féláron az szóljon.
Kaptam egyet ajándékba, de nem jó a Vista CX-hez, mert a microSD kártya foglalat miatt az én évjáratomtól nem megy fel a hátlap. tehát csak a korábbi évjáratú Etrex-ekkel jó, amikben még nem volt cserélhető a memória.
Miért, a szentendrei ág felett már áll a híd. :-) De én már akkor is mondtam, hogy nem az van a cikkben, csak az, hogy áprilisban akár át is lehetne menni. Az nem, hogy átadják a gyalogosforgalomnak idő előtt... :-( Viszont az UVH-t azért lezárják, az tuti.
Valami tévedés lehetett abban a cikkben, melyből korábban idéztem. Tegnap a Megyeri híd felé jártam. A látvány alapján úgy gondolom, hogy semmi nem lesz az áprilisi gyalogos-kerékpáros sáv átadásából. Hacsak nem 2009-ben...
A közelben a Szilas szennycsatornán patakon Káposztásmegyer felé, a volt 32. sz ÁÉV telephely mellett átkelve található meg az Óceánárok utca mellett egy viszonylag új építésű "dirt" pálya, amelyen van pár ilyen pumpálást gyakorolni engedő, egymás utáni buckák sorozatából álló rész, az egymással párhuzamos sorok egyre növekvő buckanagyságokkal operálnak.