A történet vége, hogy másnap villáskulccsal és multival felvértezve leslattyogtam az autóhoz (előtte meg a pincébe, a töltőmért, egy orosz lóvontatású :D), hogy kiveszem az akksit és töltöm. Azért biztos ami ziher ráindítóztam, és sikerült beröffennie, magához tért úgy látszik az akksi valamennyire az állásban. Szóval lehet ha hagyom egy fél órát pihenni, nem kellett volna BKV-znom :)
Na mindegy, utána persze már nem mertem leállítani, eltéptem a szerelőmhöz hogy rakják már fel ott töltőre, hátha nekik valami jobb van mint nekem. Ott viszont a srácok azt mondták, hogy jobban járok, ha az autóban hagyom, ugyanis a generátor sokkal hamarabb feltolja az akksit, szerintük fél-egy óra alatt teljesen feltölti. Ott náluk csináltunk egy újraindítást, de úgy röffent, mintha semmi nem történt volna, pedig előtte kb. 10 percet ha járt az autó, úgyhogy hittem nekik. Furikáztam egyet a városban, ment kb. egy órát az autó persze minden elektromos fogyasztó (klíma, lámpa, rádió) kikapcsolva.
Reméljük a legjobbakat. Így, hogy újraindult talán nem volt teljesen nullán az akksi (az nem tesz túl jót neki), így bízom benne, nem kapott nagyot. Egyébként 10-f6 között nem öt hanem kb. hét óra telt el, szerintük ennyi idő alatt simán megeheti az akksit, ez belefér. Azért majd odafigyelek rá, végülis 4 éves.
Egyébként helyzetjelzőre NEM zörög a verda (kipróbáltam), úgyhogy figyeljetek oda, nehogy megszívjátok ti is. Egy mukkot nem szól, ha úgyhagyod úgyhogy ennyit az akksi megóvó figyelmességekről, bezzeg a zenét kilövi ha kell ha nem.
Lécci írd már meg,hogyan is lehet felújítani,kimosni a részecskeszűrőt.Azt írják itt a segítők,hogy már nem regenerálódik a rendszerben,így a mosás van hátra mint lehetőség. Lentebb már írtam a problémát. Írhatsz e-mailban is,de itt többen olvassák ami másoknak is segíthet.
Nagyon jó áron vetted a FAP-os folyadékot.Engem is érdekelne ilyen áron:-)
Te csináltad a részecskeszűrő kimosását,vagy jena 307 ? Írjátok már le lécci,hogyan csináljam ,nehogy kinyírjak valamit,aztán még rosszab legyen mint amilyen most. Ha ide nem is akkor a mailra. hegizoli@freemail.hu
Szerintem eldugult a FAP-od. A regenerálás már nem rakja rendbe, emiatt le kell venni, és alaposan kimosni. Jena307 társunk max 2 hete írta be hogyan mosta ki. Olvass vissza.Neki is hasonló gondja volt vele.
A 2l adalék meg nem 10000km alatt fogy el, ha mégis akkor valami gáz van. Mennyit szoktál tankolni alkalmanként? Mert keveset nem szabad!!! (Az egynegyedig kiürült tankot teletankolni az ideális.)
Ha tudtok írjatok lécci véleményt,esetleg megoldást a köv. probira. Egy Peugeot 307 SW 2.0 HDi autóm van. tegnap írta a kijelzőn(antipollution fault) a hibát.Ugyan ezt a hibát írta ,multév decemberében,akkor az egri szervizbe vittem ahol tettek 2 liter FAP folyadékot a tartályba. A hibát kiütötték és minden jól ment ez idáig. 10 000 km-t mentem vele azóta.Lehet ,hogy csak ennyi km-rre volt elég a 2 liter? Elég húzós az ára. Nem engedi magát a motor 3000-ig sem felpörögni.Igaz haladni így is lehet vele,mert 110-120 km/ó sebességig nem kell ennyi fordulat. A motor jelző ikon a kijelzőn folyamatosan jelez,inditásoknál + hangjelzéssel. Ja és előzménye is volt a dolognak,mert mindezek előtt kb 1 héttel a garázsból való kiállás után nem akart beindulni.Kicseréltem a gázolajszűrőt,mert megnéztem ,aktuális volt(félévente).A kijelzőn is irt valamit.Utánna beindult nehezen,de ujra leállt.Ezt csinálta 3-4 x és már nem állt le.Kis idő elteltével eltünt a mot.jelző ikon is a tegnapi napig.Hát ez van röviden. Lécci írjatok valami ötletet.
leirom akkor nekem,hogy is ment az a tempomat beépítés:
az autó egy 307 2001/8 1.6 benzin prémium
vaterán vettem egy kart 6000-ért elvittem a szerelő haverhoz berakta,bekábelezte,tengelykapcsolónál hiányzott egy kapcsoló ami ugye kikapcsolja ha rálépek(féknél ez megvolt) ez 4000ft volt bontóban. A srác felprogramozta,de nem akart bekapcsolni,mivel neki nem volt meg alegfrissebb szoftver elvitte a Peugeot Centrálba Nyíregyházán,befrissítették 6000-ért és minden szépen működik:)
Egy bizonyos sebességgel haladva egy gombnyomással rögzítem az értékel aztán innentől kezdve le is szállhatok a gázról,fék vagy tengelykapcsoló lenyomásakor kikapcsol,ha gázt adok ugyan úgy használhatom mint normál módban,egy gombnyomással pedig ha akarom ismét visszakapcsolhatom a tempomatot ekkor a kocsi elkezd húzni a beállított sebességig(ha csak nem többel mentem mint ami be volt állítva,ilyenkor is szépen visszaáll az adott sebességre)
Szia! A Tempomatot hol programozták Neked? Nekem nem megy sajnos :( Gyári előkészítés (pedál kapcsolók) megvan, de a szaki szerint a computer nem ismeri föl, pedig azt mondta, csinált szoftver frissítést (P Fábián BP) Valakinek lenne ötlete? 2003-as gyártású SW 1.6 16V prémium felszereltség ha minden igaz. Köszi
Na úgy látom megy a nagy polír téma:) Sok sikert mindenkinek, az eredmény magáért beszél:) Nekem azt mondta egy ismerősöm,hogy úgy is visszajön 1-2 hónap múlva a sok kis apró karc a lámpába,na most ez nem így lett azóta is olyan mint mikor felpolíroztam.
Ma viszont meglett az utólagos tempomat beépítésem is,nagyon szuper!!! Gombnyomásra gyorsul a kocsi mint az atom:) Igaz csinálni kellett hozzá egy szoftver frissítést mert a régi nem kezelte de megérte ez már biztos.
Nekem is belül van, foltos. A nagyrésze akkor foltosodott be, amikor ráégett az izzóra a foglalat, gondolom túl sok hőt kapott. Szerencsére vizsgán átment, oldalt jelentkezett, nem a fény útjában.
Helyzetjelző az min. 20 W, nálam 30 (plusz a kompu, ami nem kapcsolja le se magát, se az elektromos kör jó részét). Elvileg többet kéne bírnia, de egy öregebb benzines akksi akár ki is fekhet ettől... Ha van tronic töltő a közelben, adhatsz neki egy regeneráló töltést, de ha öreg az akksi (5+ éves), akkor én inkább cserélném, mielőtt télen megszivat...