Amúgy 17-essel jön ki a 3000-es benzines meg az uj 2.7 hDi.
Már a 17-esen is elég vékony a gumi (225/50-17) Milyen lehet 18-assal? Csak gondolom hogy még vékonyabb a gumi (magasságilag) ami ugye nem tul nyerő ezeken a tré utakon. Sokat romlik tőle a rugózás, sokkal pattogósabb lesz az autó, hiszen a magasabb gumi ad némi csillapítást úthibáknál. Na meg a felni is könyebben sérül. Jól gondolom?
Visszatérve a végsebességi adatodra, lehet hogy nem gyári gumid van? Mert ha magasabb akkor könnyen meglehet hogy csal az óra!!! Nagyobb átmérő miatt kevesebbet mutat az óra! Levegőszűrőn ne spórolj, olcsó és épp olyan hatása van a cserének mint egy tele porszívó porzsák kiürítésének... :)
Nekem most kínált az arc az apronetről 5 db gyári 17-es 607 felnit 75000-ért használt gumikkal azzal a megjegyzéssel hogy mindegyik felnit görgőzni kell... Gyanus!
Dehogy adtam el! Még meg se vettem... :)))) (Most utaltam át hó elején az első törlesztőrészletet... :))
Nekem nagyon bejött eddig, nincsenek vele elektromos gondjaim. Ha csak a klíma elszállását nem nézem, amit a fehérvári Peugeot szervízben öt perc komputeres turkálás után helyreraktak, majd elnézést kértek: ez is csak egy számítógép...
No meg kicseréltettem a fényszóróemelő motorokat: az utat világították... Ami nem is lenne baj, ha nem a kocsi orra előtt tették volna. Könnyű nekem, még garanciás a verda!
Nyári gumikat most vettem, 17 colos gyári alufelnim van, valami Dunlopot vettem, darabját 43.000-ért. Elég brutál gumik. Az a 26.000-es nem rossz... :))
Nekem 200-at sikerült eddig vele mennem - szintén a híres németországi autópályákon -, de ez gyanús. Az előző tulaj állítja, hogy ment vele 220-at, és azért 3.700-at pörög ennél a sebességnél, úgyhogy kell tudnia többet is!
Most lakást vettünk, úgyhogy nincs pénzem chip tuningra - a cascot is az asszony fogja befizetni... :)) -, de ha lesz, hívom majd a srácot, bár ha az ember megnyomja a gázpedált, azért tuning nélkül is elég jól tud menni!
200-210 körül kell mennie minden gond nélkül. Igaz 200-nál tempomattal szoktam sietni, és olyankor 15-L/100Km-t mutat a computer...
Magyarnyelvű (Felhasználói kézikönyv) 2000 Ft körül van. Bemész bármelyik márkakereskedésbe és veszel egyet. Hogy tudd ahelyzetjelző szokott rakoncátlankodni, egy kis pofontól helyreáll. Nekem már kiégett mindkét első. egy vékony női kéz ki tudja cserélni... Eléggé be kell nyúlni a jungelbe...
Pohártartó? Nekem nincs, én a hátsó könyöktámaszt szoktam lehajtani és hátrateszem az üdcsit... :(
Nekem CD táram van a csomiban (gyári) Így nem tervezem átalakítani a középkonzolt. Ezt legalább nem lopják el. Az MP3-t meg átírom hagyományos formátumba és no problém.
A chipes meg publikus: Misi 70/333-8844
Azért hogy tudj kalkulálni 60-70.000 körül mozog hdi-nél.
Én holnap veszek új nyárigumikat Goodyear Eagle F1 GSD-3 (26.000/db) Ennyiért nem hagyom ki.
Jó hogy van még itt élet,ha feltűnik egy új tag :)
És milyen segítőkész mindenki.
Hát igen aki 607-est vesz az már rossz ember nem lehet,esetleg néha rossz ember vesz 607-est... :)
Szpészmen meg azért lettem(tudom idióta),mert 3x regisztráltam itt mire végre ezzel a névvel be tudtam jelentkezni. Mindegy most már marad.
A kocsiról meg annyit tudok mondni,hogy nagyon-nagyon jó,mondjuk erre is számítottam.
Mikor tegnap elindultam vele,kigyulladt a visszajelzés,hogy kiégett a helyzetjelzőm.
Gyakorlott pözsósként(309,406) megálltam,kiszálltam a kocsiból,megütögettem a jobb első sötét lámpát és láss csodát,máris újra működött! Belátom másnak talán ez egy negatív élmény lenne,én viszont nagyon megörültem neki,azt hiszem egy kicsit közelebb kerültünk egymáshoz :))
Remélem sokáig marad még!
Közben még néhány kérdés eszembe jutott úgyhogy rátok is zúdítom:
Honnan szerezzek magyar nyelvű kézikönyvet? Letölthetőt nem találtam sehol. Majd szervízben próbálok kérni,de addig is jó lenne,akár egy angol nyelvű pdf is.
Mennyi a végsebessége a 607-nek? Az enyém 192-nél megáll(persze no limites autópályán próbáltam németországban ;)
Ez kicsit kevésnek tűnik számomra és mintha többre emlékeznék,vajon mi lehet a gáz?
Hogy oldottátok meg a pohártartó problémát?
Rakott már be valaki nem gyári cd vagy mp3 lejátszót? És ha igen hogy lehet megoldani annélkül a középkonzol megmaradjon?
Pestigyerek: küldheted azt a csippes számot megérdeklődném a dolgokat,sőt lehet meg is csináltatom amikor pesten járok,bár még van mit rendbe rakni... Ja és vaj nekem is :)
Helllllló Koppány! Már azt hittem eladtad a verdát! :)
Az Új tagnak (Peti) már írtam pár infót, ha nem gond továbbadom a szerelő elérhetőségét is akit ajánlottál, noha én is csak mostanában fogom megkeresni.
Egy arc hirdet bontott 607-et az aproneten, de a megadott szám több mint egy hete süket... az e.mail-re meg cseszik válaszolni... Lehet hogy lecsukták? :)
Fura hogy "bontott autó és mind a 4 lámpája sértetlen... Na de sebaj, a lényeg az hogy ne legyen lopott és legyen olyan alkatrésze ami nekünk jó...
Először is gratulálok, Isten hozott a 607-esek között!
Az alkatrészek kérdésében Pestigyereknél jobb forrást nem találsz.
Nekem az előző autóm volt chiptuningos - ez is az lesz, csak most éppen lakást vettünk... :) -, azon 90.000-nél kellett teljes kupplungcserét csinálni, mert elrágta a chiptuning. A váltószerkezetet egy bizonyos terhelésre készítik. A motor szélső értékei közül a chiptuning a legnagyobb teljesítmény elérését teszi lehetővé, így nagyobb a terhelés, nagyobb az esély a hibára.
Hivatalos márkaszervíz kérdésében én ajánlanék egy kis kitérőt Székesfehérvárig. A legjobb Peugeot szervíz díját rendszeresen elviszik, és ha egy kis protekció kell, akkor szólj!
Végre nekem is van egy 607-esem,és hát lenne is néhány kérdésem,remélem valaki tud segíteni.
Sajnos rossz (nagy)kijelzővel vettem,és hát a szervízben elég drága hozzá.
Nem-e tud valaki szerezni olcsón vagy helyet ahol lehetne bontottat venni.
Csak maga a kijelző kellene,mert minden működik rajta,csak be van "folyva" elég rendesen,a kép nagy része nem látszik.
Automata váltós és nem működik rajta az S fokozat valamiért(hiába nyomogatom a gombot nem történik semmi). A váltó egyébként jó,a téli fokozat is ok,azt ki is írja ha bekepcdsolom. Mitől lehet? Volt valakinek hasonló problémája?
Chip tuninggal tényleg gyorsabban tönkretemegy az automata váltó?
Akinek már van mik a tapasztalatok?
Keresek egy normális peugeot szervízt is,ahová nyugodtan vihetem a kocsit szeged-kecskemét-pest vonalon.
Mi az amit érdemes megnézetni,cserélni a kocsin így vásárlás után?
2003as modell,sajnos nem tudom mennyi km lehet benne,mert kintről jött.
Első nemzetközi Honda és Peugeot találkozót! Helyszín: Kunmadaras 2006.04.22.
A találkozón tervezünk gyorsulást időméréssel: megválasztjuk a nap 3 leggyorsabb autóját autó szépség verseny: legszebb, legcsúnyább, legöregebb autó - kategóriánként díjazás, értékes nyereményekkel Tesztvezetés, sok meglepetés autóval egész nap zene, büfé, gumifüstölés, sétarepülés Este záróbuli a hangárban lézershow-val, grillsütéssel és egyébb meglepetés programok A gyermekeknek lesz ugráló vár és homokozó!!!
A jegyár autónként 5000 Ft/ 20Euro /AUTÓ Elő vételben 4000 Ft/ 16Euro /AUTÓ (a jegy ára tartalmaz egy tombolát és gumiszerelést)
Más autóval is be lehet jönni, de gyorsulni nem lehet!!!
Akik nem ismerik a pályát, nekik egy rövid leírás róla: hossza: kb.2500m szélessége: kb.70m felülete: beton
Jegyet elő vételben az info@peugeot306klub.hu E-Mail címen lehet rendelni és a reptér be járatánál lehet át venni!
Amit tartalmaznia kell az E-mailnak: Teljes neved Nick neved Autó Típusa (pl. Peugeot 306 1.6) Rendszámod E-Mail címed Telefon számod
A regisztrálásodról fogsz vissza kapni egy levelet, hogy meg kaptuk és regisztrációdat el fogatuk!
Szponzorok: H.Dr. Bt M&M Honda márkakereskedés és szervíz K&K Racing Team Speciál Cargo Kft Kuninwest Kft . BDP Team ..
hello márkatárs! valami gáz van az e.mail címeddel mert írtam rá és visszajött hibaüzenettel! nem lehet hogy kihagytad a "t" betüt a peugeotproblem-ből????
Ime a levelem ami visszajött:
Támogatom a kezdeményezést, sőt segítenék is. Főiskolás koromban egy barátommal gyakran csináltunk magyarításokat BECKER és egyéb típusú autórádiókon. Az eepromot kiforrasztottuk és a tartalmat átkonvertáltuk ASCI II kódra ahol értelmezhetők a menüszövegek. amennyiben a Peugeot megadná a forrásnyelvet, esetleg a gyári tartalmat vagy hogy melyik computerben milyen módon van letárolva akkor átfordítanánk és visszaküldenénk nekik, vagy felvennénk a kapcsolatot a Peugeot magyarországgal hogy ők rektorálják a fordítást és hagyják jóvá. A francia nyelv se jelentene problémát, egy kollégám 5 évig élt Franciaországban, ő szívesen segítene... szóval lets go
Engem személy szerint zavar, hogy a computer üzenetei nem magyar nyelvűek. Azt az infót kaptam, hogy a franciák, csak akkor fognak ezzel foglalkozni, ha többen jelzik ezt. A levelet franciául megíratom. Olyan szintén peugeot tulajok levelét várom a peugeoproblem@chello.hu címre, akik csatlakoznának ehhez a levélhez, mivel szeretnék magyarul is olvasni a tájékoztató és hibaüzeneteket. Nekem amúgy 307 SW 1.6 benzines van. Előre is köszönöm a jelentkezők segítségét. Ha van más peugeot tulajdonos ismerősőd, küld el neki is a címet, amin jelentkezhet.
Bitzos nyugodtabban alszik az ember váltózárral, de minek is? 607-et nem lehet ellopni csak gyári kulccsal. És ki lopná el? És minek? Eladja a NET-en alkatrésznek? Szerncsére 607-et nem gengszterek vesznek, hanem pont az ellenkező réteg, a tisztességes ember aki tiszteletben tartja más értékeit és nem lopott alkatrészeket fog beszerezni hogy a sufniban kicserélje a törött sárvédőt. Gengsztereknek meg égő (a mi szerencsénkre) 607-tel járni. A BRFK-s ismerősöm szerint MO.-n még nem loptak 607-t. Persze a gyárin kívül legalább egy plusz biztonsági kütyü mindig jó ha van... (nekem is van). Amúgy ha el akarják vinni, melléállnak és trailer-re teszik, pont 2 perc alatt...
Az én ítéltem is fent van,a mai napig már több mint 125000km-t tettem a kocsiba.
abból a szempontból nem igazán jó ez a népítéletes dolog,hogy bárki beírhat,még
úgy is ha nincs is olyan autója.nagyon tetszenek azok a vélemények ahová nincs odaírva hogy hová vitték szervízbe,csak lehúzzák az egész autót.
a másik ha valaki belenyúlt egy használt sz*rba ami le volt élve és lassan tönkrement rajta minden.meg találtam egy apróságot amit nem értek:2.0HDi motorral Magyarországon nem is árulták a típust (egészen 2005-ig mikor a 2literes felváltotta a 2,2est,több lóerő,nagyobb nyomaték miatt)...
Havonta egyszer azért ránézek a népítélet rovatra,ha másért nem is,jót derülni
a sok hülye majmon akik fikázzák a franciákat.Kérdem én,kényszerítette őket valaki hogy ezt a márkát válasszák?Titeket,kedves forumozók,kényszerítettek?
Véleményem szerint rossz autó nincs,csak rossz szervíz aki nem tudja a hibákat orvosolni.Na ezekből a márkaszervízekből van tele az ország manapság,persze tisztelet a kivételnek.
Egy tapasztalat:nem rohangálok állandóan márkaszervízbe,kisebb dologkat otthon is meg tudok oldani magamnak(olaj+olajszűrő+levegőszűrő+pollenszűrő+izzók+stb),
de ha szükségem van szakszerű javításra akkor a Frédi-Bénihez viszem.Próbáltam már 5 különböző márkaszervízt az ország különböző tájékán (Győrtől-Űllőig) de csak
ezt az egyet találtam ahol megtalálom a korrektséget és a szaktudást.
Első alkalommal rögtön kaptam a munkdíjból 14% kedvezményt,ott állhatok az autó mellett és nézhetem miközben szerelik(nincs meg a lehetőség arra h csak kiszámlázzák,de nem cserélik,korábbi tapasztalat alapján),közben hülye kérdéseket is feltehetek amire készséggel válaszolnak.
Szerinted 4.000 kilométer használat után mennyire leszek hiteles? Egyelőre várok a népítélettel. Bár nekem már most megvan a meglehetősen határozott véleményem... :)
Tegnap kaptam egy ajánlatot egy pesti cégtől titan-dypol váltózárra.
Éppen a Peugeot-nál unatkoztam miközben csinálták az autómon a "paraszt tuningot" ( felöntötték a részecskeszűrőt, így 100 Le-ről visszaállt 136-ra !) és a Speed ingyenes újságban olvastam a hírdetést . Felhívtam, és abba maradtunk, hogy beszerelve 38.000 ft lenne. Szerintem ez nem rossz.
2. Nézd meg a 178-as hozzászólásom. Ezt vettem 3.750 mft-ért.
3. 160.000 km -ernél (+/- 20% használattól függően) felújtás kb 90.000.- ha csak folyadék feltöltés akkor 23.000 +ÁFA/5Lit. (én holnap megyek azért tudom).
4. Szerintem az elktromos hibákon kívül nincs típus hibája, ezért érdemes vétel előtt mindent végig próbálni. Ha tényleg ennyi van az autóba akkor nem lehet ellenfél 160.000 km.
5. Még egy apróság . A színe sem mindegy milyen. Eladáskor számítani fog.
307-ből kukkantottam át és lenne egy kérdésem. Ma ajánlott egy ismerős megvételre egy 607-est, 2200-as dizel, triptronikos, tulajdonképpen fullos navi kivételével. 165 ezer Km van benne. Gyári hibaként - tehát gariban - cseréltek bal első fékmunkahengert, turbót, jobb oldali ablakemelőt. 2002. 06 havi.
Kérdésem az lenne, hogy szervíz mikor esedékes, FAP folyadékot kell-e cserélni és mindez miben fáj? Van-e esetleg olyan általatok ismert visszatérő hiba, amire érdemes ráfigyelni, illetve egyáltalán érdemes-e ennyi kilométerrel belevágni? (hasonló korú 2000-es benzines SW-m van, amit esetleg lecserélnék erre) Acél felnis téli gumi garnitúrával, síbox-szal, tetőtartóval 3,3 milláért kínálja.
Jobb elsö és hátsó ajtó komplett, 2 db függöny légzsák , 2 db motoros bör elsö ülés, és füthető hátsó ülés. Érdeklödni a 06 70 624 84 46 telefon számon lehet.
Bizony jól látod! Emlékszem, befelé jöttem a Budaőrsi úton, és majdnem lenyeltem a kormányt, amikor bemondta a telefonba a kedves szervízes elvtárs a 320.000 forintos számot. Azt mondta, hogy ez egy nagyon bonyolult szerkezet, egyben van az egész, stb., úgyhogy az anyagdíja 250.000,- forint, és mivel szét kell hozzá szedni a fél autót, ezért 70.000,- forint a munkadíj.
Na ezután vittem át Rozihoz, aki kiszedte a motort. És akkor leengedte belőle az olajat. Aztán frisset töltött az autóba.