Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szkúter Creative Commons License 2013.10.12 0 0 30155

Köszönöm a segítséget!

Párom úgyis ezermester,meg tudja csinálni.Remélem ezzel megoldódik a probléma :)

Előzmény: GYURMA 944 (30154)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.10.12 0 0 30154

Szia!

 

Gondolom a servo-t nem azért akarod, hogy a mostani szorulás elmúljon!

 

Ha a kormány alap helyzetben működik egy ilyen autón, akkor az megfelelően könnyű!

Próbáld meg leszerelni a kormányt és az egész oszlopot és tisztítsd meg, majd kend meg. WD40 erre a célra legfeljebb csak tisztításra jó!

A csuklót is kend meg, de alaposan!

 

/Megpróbálhatod előszőr csak valamilyen kenő spray-vel és akkor lehet, hogy megtakarítasz egy szerelést./

 

És, ha ez sikert hoz, akkor megtakarítottad a servo árát és költheted más alkatrészre! :-)

Előzmény: szkúter (30153)
szkúter Creative Commons License 2013.10.12 0 0 30153

Sziasztok!

Tanácsotokat szeretném kérni : 1995-ös Fiat Puntóm van 6 sebességes.Nincs szervó kormány benne,amit sajnálok.Az a gondom,hogy szerintem szorul a kormány.Két állásba lehet állítani az alsó álláson szinte meg se lehet modítani.

Mit lehetne ezzel csinálni?

Esetleg mennyibe kerülne szervókormányt beletetetni,ha lehet?

Előre is köszönöm a hozzászólásotokat :)

zsebdömperr Creative Commons License 2013.10.11 0 0 30152

Bizony annyira minősíti azt a szervízt ez az aprócska dolog, hogy oda biztos nem viszem az autót többet. Egyébként mikor rákérdeztem, hogy megnézték-e a folyadékot és kiderült,hogy nem, jött egy szerelő a kis műszerével és kb. fél perc alatt megnézte és kiderült,hogy a fékfolyadékot is cserélni kell.....

Ezért bosszantottak fel, többnyire.

Előzmény: kgaboroo (30142)
zsebdömperr Creative Commons License 2013.10.11 0 0 30151

Én soha nem rohangálok alkatrészért, kivéve, ha olykor bontottat vettem bele. :)

Viszont a szervízeknek is rohadtul a körmére kell nézni, szóval akkor most átb@sztak ezzel az önidítós dologgal??? :O

Előzmény: Törölt nick (30135)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 30149

 

 

 

Ez egy ilyen harc lesz!!!! + a pénzed és az idegrendszered. Ahelyett, hogy fele ennyi energiából és pénzből megjavíttatnád!

Akkor ki is a birka?

Tisztelettel!  A nép

Előzmény: carlos z. (30146)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 30148
A mi tartályunkon nem látsz be, mert teljesen bemattult tejszínű. A visszajelzőbe meg azért neem szoktam megbiizni, mert jobbesetben évekig nem működik, ha megfelelő a folyadék szint.
Nekem megkell néznem.mert Mamám csak vezetni tudja.:-)
Viszon Ő máshoz ért!:-)
Előzmény: kgaboroo (30142)
Gyozi2 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 30147

Birka vagy nem, esélyed sincs rá, hogy ebből valamit kihozz.

Hány éves autóról is beszélünk? 10-12?

A 3-as szériában már javították, más a műszaki megoldás.

 

Én is típushibának tartom, kettőt javítottam is a családban, de azt tudomásul kell venni, hogy egy kb. 10-éves autón ez már jogilag nem fog menni.

Nem vagyok pesszimista, sőt amit lehet megreklamálok, de ez nem az...

 

Előzmény: carlos z. (30146)
carlos z. Creative Commons License 2013.10.10 0 0 30146

Ez az, végül is birkanépnek épül-szépül kishazánk.. cz.

Előzmény: Törölt nick (30144)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.10 0 0 30145

A tévedés joga fentartva, kábelt rádugva megmondom..

Előzmény: jázminapja (30140)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.10 0 0 30144

Tudod, nem sok esélyed van, garanciába kicserélték,nekem is, de garancia után falra okádott zöldhüvelyes termése....

Garancia időn túl  mit is szeretnél? Tévét is viheted 10évesen, hoy volt rá garancia, és megállt, elhajtanak, jogosan.

Előzmény: carlos z. (30139)
carlos z. Creative Commons License 2013.10.10 0 0 30143

Köszi! ))

 

Valamiért úgy gondoljuk itthon, hogy meghibásodás esetén a garancia lejárta után semmi keresnivalónk nincs. Viszont, ha nem egy egyedi jelenségről van szó, hanem tömeges, rossz konstrukcióból fakadó meghibásodásról, ami ráadásul rendkívül balesetveszélyes is, na akkor más a helyzet.. cz.  

Előzmény: PeeWee33 (30141)
kgaboroo Creative Commons License 2013.10.10 0 0 30142

Tévedés ne essék...de a fékfolyadék szintellenőrzéséhez nem kell lecsavarni a féktartály fedelét. Elég egy rápillantás ahhoz, hogy lássuk a szint helyességét. Valószínű, hogy ezt a szervizben is megtették miután megjavították a féket. Ha nem tették meg akkor ez a szervizt minősíti és az ott dolgozó  " szakembereket  ".

Előzmény: GYURMA 944 (30138)
PeeWee33 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 30141

huh, ez kemény........................ drukkolok, hogy sikered legyen, igaz kicsi esélyt látok rá.

 

    B.

Előzmény: carlos z. (30139)
jázminapja Creative Commons License 2013.10.10 0 0 30140

Inkább a nyomaték érzékelő, mert hirtelen kormánymozdulatokra mindig "lefagy"...

Előzmény: Törölt nick (30128)
carlos z. Creative Commons License 2013.10.10 0 0 30139

Tisztelt Punto tulajok!

 

99-es Sportingom van.

Ha van, vagy volt valakinek az elektromos szervó meghibásodával (menet közben váratlanul megszűnik a rásegítés) kapcsolatban tapasztalata és a napokban, a fogyasztóvédelemhez írt levelemhez csatlakozna, annak jelentkezését szívesen veszem.

Nem vagyok hajlandó egy rendkívül balesetveszélyes gyári konstrukció javításával a gyártómű, a márkaszervizek, ill. egyéb specialisták zsebét tömni. A FAM, bár ismeri a problémát, arra hivatkozik, hogy nem garanciális a jármű.

(Valamiért eszembe jutott, hogy pár éve a Suzuki kortól és tulajok számától függetlenül visszahívta a Swift tulajokat ingyenes első gátló cserére..)  cz.   

GYURMA 944 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 30138

Bocs és nagy tisztelet!

 

Nem belevaúzok, de a kolléga nem azt írta, hogy nem cserélik, hanem, hogy egy fék  eseménynél nem nézték meg.

ÉS AZ GÁZ!

Ha jó a folyadék, akkor vidáman cserélek bármit, vagy esetleg még, ha valami olyan hiba van légtelenítek is, de megnézem a tartlyt, mert az jó, ha utánam nem a sorkon megy be a fűszereshez. :-)

Én legalábis ezt értelmeztem a sérelmezésben.

Tényleg azért egy szervízben letekerhetnék a tartály tetejét. ( Már a jat kilátásáért is. ) :-)

De nehogy félreértés legyen, nem vitázni akartam!!!

Előzmény: kgaboroo (30134)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 30137

ott * (Elnézést! reggel van) :-)

 

Előzmény: GYURMA 944 (30136)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 30136

Nagy tisztelet!

 

Na ez a bendix.

VISZONT!

Ezt az alkatrészt hiába cserélik, ha a fogaskoszorú elnyalódott!

Én fordítottam már meg, de a mostani típusokon nem lehet, illetve nem mindegyiken, mert nincs lecsapva a fogak ferdén a koszorú belső oldalán.

Az irányadó, hogy marutin cseréltem tavaly és akkor volt 7E FT.

Nem érdemes vele gatyázni, mert ismét tönkreteszi az ö nindítót.

Kikell szerelni az önindítót és ot bevilágítani és a motort körbeforgatni.

Ha bárhol van elnyalt fog, az csere.

Suzukin tettem olyat, hogy megreszeltem, de azt, ha nem magának csinálja az ember, akkor nincs az a szerelő és az a pénz, hogy elválalják!

Ha nehezen kap be, akkor lehet azt csinálni, hogy álló motornál a váltót berakni1-be, 2-be, de a kuplungot nem kell benyomni.

Ez néha segít.

Viszont minél többszőr belekerreg a koszorúba, annál jobban elkeni a fogakat és egyszer csak nem fog többé egyáltalán indítani.

 

A javítás elég nagy érvágás, mert az alkatrész kb. 10alatt van, vagy egy bontott lendkerék, de a motor ki, motor be, illetve én a váltót szoktam, hogy semmilyen csövet ne kelljen megbontani, tehát az az összeg a járulék.

Ezt mindig az adott műhely dönti el, hogy mennyire szedi szét, mert a váltóhoz a futóműveket is szerelni kell, mivel a féltengely nem jön ám ki, ha csak eltekerik a kormányt. (Arra már nem futotta a tervező úraknak) :-(

Jobb helyeken meg felemelik és kikapnak mindent, motort-váltót, mert az a legkönnyebb, ha van csápos emelő.

De ez mind pénz. :-(

de mondom, előbb megkell nézetni azt a koszorút!!!

Hát sok sikert!

Előzmény: zsebdömperr (30133)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.10 0 0 30135

Nekem kicsit lehúzásnak tűnt, bármennyit is kértek érte.

6000 Forintért vettem majdnem új önindítót, és csak be kell tenni, és megy nem kell szétszedni, alkatrészért futkározni, kifizettetni a vevővel.

Előzmény: zsebdömperr (30133)
kgaboroo Creative Commons License 2013.10.09 0 0 30134

A fékfolyadék valóban része a rendszernek, de nincs köze a fékpedál remegéséhez és a szerviz nem fogja ok nélkül lecserélni. Maximum megmérik egy fékfolyadék teszterrel a víztartalmát. Talán akkor lecserélik ha már piros mezőben van a led, de amíg csak a zöld led világít vagy a zöld-sárga addig egészen biztosan nem cserélik.

Előzmény: zsebdömperr (30132)
zsebdömperr Creative Commons License 2013.10.09 0 0 30133

Megvan, ami a képen ott középen van, az a forgórész, na ilyen lett most cserélve.

 

http://img09.aprod.hu/images_aprodhu/23033561_3_644x461_elado-egy-denso-onindito-fiat-puntohoz-motorikus-alkatresz.jpg

zsebdömperr Creative Commons License 2013.10.09 0 0 30132

Pontosabban,mintha a fékfolyadék nem lenne a fékrendszer része, csak a tárcsa meg a betétek....nem értem ezt a felfogást.Ha egy kontár csinálja, akkor oké, de szervízben.....?

Előzmény: zsebdömperr (30131)
zsebdömperr Creative Commons License 2013.10.09 0 0 30131

Ezt úgy nem szeretem, amikor ezt nem nézik meg a szervizekben :@

Ez olyan,mint amikor  a féket nézettem,mert remegett a pedál és a fékfolyadékot nem nézték meg :@ Mintha az lenne a fékrenszer része....

 

Relét már korábban cseréltek, azt nem szervíz csinálta, most valami ilyesmit cseréltek, bocs, de nem tudom a nevét és ez pont nem fiat alkatrész

http://webshop.keletagro.hu/kep.php?w=640&h=480&file=id4020%20MTZ%20onindito%20forgoresz%20atteteles%20oninditohoz%2024V%20(2).jpg

 

 

Hát a kuplung miatt rendesen szét lesz szedve az biztos.

Előzmény: GYURMA 944 (30130)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 30130

Tisztelet!

 

Nem mindig húz be megfelelően a behúzó mágnes. Ez több ok miatt is lehetséges.

A behúzó mágnes romlott el.

A bendix szorul.

A lendkerék koszorú megkopot. ("elnyalódott")

Már az első eresztésnél nem csak az önindítót kellett volna cserélni.

ha a kuplunk miatt szét lesz szedve esetleg, akkor a fogaskoszorút cseréltetni kell feltétlenül!

 

 

Előzmény: zsebdömperr (30129)
zsebdömperr Creative Commons License 2013.10.09 0 0 30129

Sziasztok!

 

Lenne megint egy kérdésem. Az akksit megnézettem, jó,a töltővel volt valami.

A "kuplungjaj" ellenére használom az autót, indul.Egyenlőre az akksi marad, mivel sok lenne a kuplungcsere meg egy új akksi is anyagilag, DE még augusztusban cseréltek nekem szervízben önindítót, annyi baja volt,hogy olykor indításkor úgy "bereszelt", nem indult be elsőre.

Pár éve megadta magát úgy,hogy meg se nyikkant a kocsi, akkor nem tudom mit cseréltek. Azt tudom,hogy ezt a fogaskerekes dolgot nem, ezért mondta is,aki akkor csinálta, hogy emiatt ez a "bereszelés" előfordulhat.

 

Viszont azt vettem észre,hogy ezt a "bereszelést" akkor csinálta csak,ha az akksi épp feltöltés után lett berakva a kocsiba. Azt gondolotam, ha kicserélik az önindítót ez a probléma megoldódik. (azt a fogaskerekes részt cserélték) De a minap ugye beletettük a feltöltött akksit és megint csinálta ezt a hangot. Igaz már nem olyan hangal,mint a csere előtt, halkabb, de csinálta.

Na most ennek a két dolognak van köze egymáshoz??? Kvázi a feltöltött akksinak az önindító vacakolásához?

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.10.08 0 0 30128

Bele kellene nézni, vagy relé. vagy nyomaték érzékelő.Pesten tudok segíteni belenézni a lelkébe.

Előzmény: jázminapja (30127)
jázminapja Creative Commons License 2013.10.08 0 0 30127

Sziasztok! Újabb segítséget kérnék: menet közben egyre gyakrabban elmegy a szervó (Fiat Punto2B). Elsőször csak a city, aztán néhány mozdulat múlva az egész. Teljesen random szerűen csinálja...

vviktor1 Creative Commons License 2013.10.07 0 0 30126

Én is elkérhetem ? mailcím publikus, köszi !

Előzmény: BluElefantino (30123)
kissoma-69 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 30125

Szia!!

 

kissoma@pickup.hu

 

 

Köszi előre is !!

Előzmény: BluElefantino (30123)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!