Keresés

Részletes keresés

mcg Creative Commons License 2017.06.11 0 0 63397

a jelmagyarázat mit takar pontosan?

BP és Szeged közt nem lehet vele menni, vagy Rajka-szeged között sem? :)

 

Előzmény: sosiforda (63396)
sosiforda Creative Commons License 2017.06.11 0 0 63396

Úgy tűnik, Szegeden a Víztorony teret fogja majd használni a RegioJet/Studentagency új Prága-Pozsony-Budapest-Liszt F.Repülőtér-Szeged-Arad-Temesvár járata:

 

http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102966_170628_53954.pdf

Törölt nick Creative Commons License 2017.06.10 0 0 63395

A Vác-Hatvan viszonylaton egyáltalán nincs használatban a BKSZ-számozás. Ami a rétsági irányt illeti: sokszor még a VB saját Vác-Rétság járatain se használják a számozást, nemhogy a KMKK járatain...

Előzmény: Snake-Mojzi (63391)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.10 0 0 63394

KNYKK-nál/Vértesnél a 801-esen láttam felprogramozott kijelzőjű EAG-ot és talán Credot is. 815-ösön a KNYKK nem használja a számozást, csak a VB. 880-ason is csak akkor, ha éppen pótolják a Volvot - rendszerint Ikarussal - és az ilyenkor megszokott papírcetlire éppen a 880-ast is rányomtatják a célállomás mellett (volt már rá példa).

Előzmény: matteo14 (63393)
matteo14 Creative Commons License 2017.06.10 0 0 63393

647-en is VB-s(tílusú?) táblával tolja a DAKK/Kunság.
Ha jól rémlik a másfél hónappal ezelőtti Egom környéki fotózásomról, a KNYKK/Vértes egyáltalán nem használja őket.

 

Előzmény: Snake-Mojzi (63391)
Aron_son Creative Commons License 2017.06.10 0 0 63392

Egy eset a 646-oson:

Előzmény: Snake-Mojzi (63391)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.06.10 0 0 63391

A különféle vidéki KK-k mennyire használják a Pest megyét érintő járataikra kiosztott háromjegyű BKSZ viszonylatszámot? Gondolok itt az alábbi vonalakra:
328 (3274) Vác - Tolmács - Rétság - Dejtár (KMKK, Nógrád)
348 (3643) Hatvan - Aszód - Vác (KMKK, Hatvani)
499 (4670) Jászberény - Nagykáta (KMKK, Jászkun)
503 (4675) Jászberény - Jászfelsőszentgyörgy - Szentmártonkáta (KMKK, Jászkun)
524 (4665) Jászberény - Portelek - Farmos (KMKK, Jászkun)
533 (4634) Szolnok - Tiszavárkony - Jászkarajenő (KMKK, Jászkun)
534 (4640) Szolnok - Abony (KMKK, Jászkun)
537 (4637) Szolnok / Jászkarajenő - Törtel - Cegléd (KMKK, Jászkun)
538 (4636) Szolnok - Kőröstetétlen - Tiszajenő (KMKK, Jászkun)
551 (5200) Kecskemét - Nagykőrös - Cegléd (DAKK, Kunság)
553 (5201) Kecskemét - Cegléd / Abony - Szolnok (DAKK, Kunság)
646 (5384) Kunszentmiklós - Tass - Dömsöd (DAKK, Kunság)
647 (5383) Kunszentmiklós - Apaj - Kiskunlacháza (DAKK, Kunság)
654 (5377) Budapest - Kunszentmiklós - Tass (DAKK, Kunság)
801 (8494) Budapest - Úny - Sárisáp - Tokod / Csolnok - Bajna / Esztergom (KNYKK, Vértes)
805 (8495) Budapest - Piliscsév - Kesztölc - Dorog (KNYKK, Vértes)
805 (8496) Budapest - Piliscsaba - Piliscsév (KNYKK, Vértes)
815 (8538) Budapest - Dorog - NYergesújfalu - Süttő - Komárom (KNYKK, Vértes)
880 (8491) Budapest - Szentendre - Visegrád - Esztergom (KNYKK, Vértes)

sosiforda Creative Commons License 2017.06.09 0 0 63390

Kis lépésekben, de terjed az igényvezérelt közlekedés a KK-knál.

 

A szolnoki Reptár-hoz tavaly beindított 14-es helyijárat immár 120 helyett 60 percenként, de igényvezérelten közlekedik:

 

http://www.kmkk.hu/index.php?option=com_schedule&route=11401&city=1

 

Június 16-tól pedig Győrben indul a garázs helyett a lakótelepek felé egy esti járat, ha van utasa:

 

http://www.enykk.hu/cikk/helyi-menetrend-ertesites-gyor-ervenyes-2017-junius-16-tol.html

 

  • A Bácsáról naponta 23.05 órakor induló utolsó 11-es autóbuszjárat a Honvéd ligetnél 23.24 órakor átszállási lehetőséget biztosít a Hegyeshalom felől 23.10 órakor, Budapest és Komárom felől 23.16 órakor beérkező utolsó személyvonatokhoz Adyváros és Marcalváros felé. Az autóbusz a Malom ligettől azonban csak igény esetén közlekedik tovább: amennyiben az autóbusz a Malom ligetnél vagy azután kiürül, az autóbusz a garázsba közlekedik.

 

matteo14 Creative Commons License 2017.06.08 0 2 63389

A DAKK nem kispályás. A június 16-tól érvényes módosításokról egy 72(!) oldalas értesítő született.
Részben sajnálom, mert hozzátartoznak/hozzátartoztak az alföldi részkhez, részben viszont nagyon egyetértek azzal, hogy a Marx Tsz. I, Körösladány, Magyar-vietnámi Barátság Tsz és hasonló megállóneveket elkezdték kigyomlálni a rendszerből. Ideje volt már.

Racilaci Creative Commons License 2017.06.07 0 0 63388

Ez kb. itthon is így van. Kérdés, hogy elindulás előtt tisztázta-e, hogy nem tud visszaadni, s hogy milyen körülmények között indult el mégis. Ha tisztázta, s az utas ráutaló magatartással ebbe beleegyezett, akkor a sofőr eljárása védhető, ha nem tisztázta, elindulás után tisztázta, vagy tisztázta, de az utas akarata ellenére mégis elindult, akkor az bizony a személyes szabadság megsértése.

Előzmény: rezgaras (63385)
Racilaci Creative Commons License 2017.06.07 0 0 63387

Az ismeretlen tettes elleni feljelentés tudtommal egy bevett jogi megoldás: ha sérelem ér, akkor leírod a sérelem pontos történetét, körülményeit, s nem firtatod név szerint, hogy ki volt az elkövető. Akkor majd kivizsgálják, s kiderítik, hogy ki volt az elkövető. 

 

Ha viszont meg is nevezed az illetőt, s közben kiderül, hogy a jogsérelem nem áll fenn, akkor a megnevezett illető viszonváddal beperelhet jó hírnév megsértése vagy rágalmazás miatt. Ezt a viszonvádaskodást lehet megelőzni ezzel.

Előzmény: Gyötör (63386)
Gyötör Creative Commons License 2017.06.07 0 0 63386

A rendőrség itt elsősorban szerintem tanukat keres.

Azt hogy ki vitte a járatot, persze hogy a tárasságtól egy-kettőre megtudhatják egy hivatalos megkereséssel - márha az adott kapitányságnál akad valaki, aki tudja hogy ilyen infóhoz könnyen hozzájuthatnak ill. hogy kitől kell kérniük.

 

Előzmény: -Smiley- (63378)
rezgaras Creative Commons License 2017.06.07 -1 0 63385

Mondjuk Amerikában nagy betűvel ki volt írva a buszokon, hogy a sofőr 10 dollárosnál nagyobb címletet nem fogadhat el és nem köteles visszaadni kisebb címletből sem.

 

Előzmény: -Smiley- (63378)
seadxdx Creative Commons License 2017.06.07 0 0 63384

A tartalék dízelbuszokat leselejtezték? Eladták valahova azokat?

Előzmény: htibor (63377)
trizs77 Creative Commons License 2017.06.07 0 0 63383

 

  Minta.

 

 

 Így kell(ene) másoknak is.

 

 

1./ Közérthető nyelvezet.

2./ Pontos számok adatok.

 

  5*

 

 

Előzmény: htibor (63377)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.06.06 0 0 63382

Ééééés...nem olvasható a rendszám :(

Kár, mert amúgy tetszett a cikk.

Előzmény: sosiforda (63380)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.06 0 0 63381

Nyilván nem azért kellenek a tanúk, hogy személyleírást adjanak, hanem a csaj is, a sofőr is másképp emlékszik a történtekre.

Előzmény: -Smiley- (63378)
sosiforda Creative Commons License 2017.06.06 0 0 63380
Irisbus Creative Commons License 2017.06.06 0 0 63379

De lehet.

Előzmény: -Smiley- (63378)
-Smiley- Creative Commons License 2017.06.06 0 0 63378

http://index.hu/belfold/2017/06/06/egy_lany_nagy_cimlettel_akart_fizetni_a_buszon_de_a_sofor_jol_megleckeztette/

 

 

Ezt hogy nem lehet tudni hogy adott napon, adott vonalon ki volt a vétkes buszvezető?

htibor Creative Commons License 2017.06.06 0 1 63377

KAPOSVÁR 2016

Kaposvári Közlekedési Zrt. Üzleti beszámoló 2016. év:

http://www.ktrt.hu/letoltes/20170525134523114.pdf

 

Tömegközlekedésről szóló összevont jelentés a 2016. évről:

https://kph.kaposvar.hu/data/adattar/jelentestomegkozlekedes/jelentestomegkozlekedes.pdf

sosiforda Creative Commons License 2017.06.05 0 0 63376

A meghirdetett vágányzári menetrendben Kiscsákó ideiglenes megállóhelyre is közlekednek vonatpótlók:

 

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/line-lock/125_szarvas_oroshaza_0617_0831.pdf

Előzmény: Snake-Mojzi (63373)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.03 0 0 63375

Egyrészről expressz járat Pápára kevés volt, talán csak 3 pár, így nem is tudott igazán felfejlődni. Ehhez képest a vonat ugyan átszállással, de szinte óránként jár, ráadásul menetidőben sem érdemben hosszabb, a pápai kieső állomást pedig a keleti pályaudvar részben ellensúlyozni tudja.

Előzmény: kbn (63374)
kbn Creative Commons License 2017.06.03 0 0 63374

Meglepő lenne a tatabányai vonalcsoport Kelenföldre helyezése - a megmaradt kevés utas valószínűleg azért tart ki a busz mellett, mert Budapesten belül más területet tár fel, mint a vonat (ami tavaly óta már Oroszlányból is egész napos óránkénti kapcsolatot ad a fővárosba hétköznap)...

 

A hirdetmény szerint megszűnnek, illetve jelentősen korlátozódnak a 2015 végén indult Pápa-M1-Budapest gyorsjáratok is, ami az utasszámokat elnézve sajnos indokolt.

 

Itt vajon mi lehetett az ok, amiért az utasok átszállással is maradtak a vonatnál? Én főleg az M1 és 83 vacak burkolatminősége miatti alacsony utazási konfortra tippelek (hasonlóan Kaposvárhoz)...

Előzmény: Snake-Mojzi (63372)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.06.03 0 0 63373
Snake-Mojzi Creative Commons License 2017.06.02 0 0 63372

Július 1-től a Budapest-Tatabánya vonalon közlekedő heti félpár zalás járat Népliget helyett az Etele térről indul, a logika azt diktálja, hogy a Volánbusz részéről is megtörténik ez a változás. Kíváncsi leszek, hogy a Vértes Déli pályaudvarról induló járatait is visszavágják-e?

Ingenieur_2 Creative Commons License 2017.06.01 0 0 63371

A Kisalföld Volános tenderek buszai ha jól emlékszem, már a tender előtt futottak a cégnél, csak bérelve voltak. Ezért volt használtra kiírva a tender. 

 

A másik 61 db-os ÉNYKK-s tenderrel igazad van: "új vagy korábban forgalomba helyezett „újszerű állapotú” használt"

Viszont ennél azért volt szükség erre, mert EEV miatt előre kikérték a rendszámokat. Ergo már egyszer forgalomba helyezték a buszokat. Ez most nem játszik, hiszen a zöld Econell City-k E6-osak. 

 

(A tender műszaki dokumentációja szerint fehér színű buszokat kell szállítani. Tudom nem ördögtől való, hogy átfestik, de nem hiszem, hogy ez a tender rájuk lenne kiírva.)

 

20 db 12 méteres tükezöld Econell City biztosan van. A tatabányai tenderre a felét el is tudták volna sózni, kérdés kiírják-e mégegyszer. Még a szín is passzolt volna valamelyest. Akkor van egy rég elfeledett IKOP-os érdi elképzelés, amely 15 db buszról szólna. Bár rég nem történik semmi ezügyben. Nomeg ismét felötlött az elképzelés, hogy Győr béreljen buszokat 200 millió Ft-ért... Valamelyik csak bejön. :D 

 

Előzmény: MCA-001 (63370)
MCA-001 Creative Commons License 2017.06.01 0 0 63370
Előzmény: Ingenieur_2 (63369)
Ingenieur_2 Creative Commons License 2017.06.01 0 0 63369

A zöld Econellek szerintem kilőve, nem csak 8 van belőlük, hanem a többszöröse. Mellesleg idáig sem használt buszokként adták el a gyárudvaron álló járműveket.

Előzmény: Törölt nick (63366)
seadxdx Creative Commons License 2017.06.01 0 1 63368

dannee és Snake-Mojzi:

Köszi a segítséget, azt hittem ennél mélyebbre is mutat a besorolás

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!