Ami ilyen elektromechanikus cucc (lásd: mágnesszelep az adagolónál, ami a leállítást vezérli) eddig csak kontakthibás volt, meg egyszer, a mínusz tizenkevés fokban eltört a főszűrőn lévő csőcsatlakozó pipa, ami műanyagból van. Kicsit kellett csak hozzáérjek - a kezemben is maradt.
Más baj nem volt az üza. elátó rendszerrel.
Azaz de, elfaszoskodtam a télifelkészítést (de lehet h a MOL sara volt) és egy szép téli reggelen minden szűrőmben vastagon és keményen állt a kocsonya -de ez megint nem szerkezeti hiba...
Akkor ha már BOSCH az üzemanyag rendszere ezeknek akkor a Mercedes-nél miért nem bír befosni már 15 éve???Az IVECO-ra meg azt mondjátok,hogy azért romlik el mert BOSCH !!!Akkor ,hogy is van ez?????
BOSCH a teljes üzemanyag rendszer, és az összes elektronika...
az a nagy helyzet, kevés a megfelelő technológiát felmutatni tudó beszállító, így nagyrészt ugyanazon alkatrészekből épülnek fel manapság a teherautók (is), esetleg más a címke rajta...
meg egyes műszaki paraméterek...
na még Németo.-ban gyártják a nyergeseket is. Tech Star Stralis.
..egyébiránt az IVECO (Industrial Vehicle Company) 1976 -ban alakult, Fiat, OM, UNIC olasz, MAGIRUS, (és tán még KHD??) német, valamint a Ford angol illetőségű cégek által.
Ha jók az emlékeim (volt már róla szó a topicon, Gasolin hozzászólásai között kell keresni), Angliában a speciális jellegű alvázakat és felépítményeket, Németországban meg az EuroTrakkereket csinálják, Olaszországra maradt a Tech, meg a Cargo, nomegpersze a Daily.
Szóval, ezért lehet egy Cargon Bosch elektronika és adagoló, Marelli elektromosszerelvény, Valeo ablaktörlő meg mittoménmi, Girling fék, SACHS kupplungszerkezet, megmég stb.
ja. Még csak véletlenül sem Gödöllőre:)) De ma csak negyed órát voltam ott.
Körkérdés: (saját magamnak) Ki tud arról a dologról valamit, hogy ha az ember bemegy a KPM-be, akkor csinálhat egy "elővizsgát" vmi 5,000 HUFért, és ennek az árát aztán levonják a "rendes" vizsgáéból? Igaz ez?
Amikor kresz vizsgáztam mesélte egy srác négykézbe mentek olaszba megálltak srác el, fordította a kulcsot, kiveszi a gyújtáskapcsolóból, erre ketyeg tovább a szekér. Riadtan ránéz a kollegára: -most mi legyen srác. Mire a kollega: - ne nézz rám vazzeg kertész voltam:-)))))) "
Lindau-nál értem el a tavat, aztán Friedrichshafen, Ueberlingen volt az út.Shockau-nál fordultam el észak felé a Stuttgart felé vezetőp autópályán, majd Donaueschingen felé mentem le róla a 31-es főúton.
"Aszem A1-es pedig a világ legunalmasabb pályája "
Erős holt versenyben Gyöngyös után az M3-al múltkor már gondolkodtam, azon hogy Tiszaujvárosnál aszem azért van az a szép nagy ívű kanyar, mert már az útépítők is unatkoztak.
De szép is az a rész, Überlingen környékén nem jártál?
Aszem A1-es pedig a világ legunalmasabb pályája csak a Melk aptság van, ami érdekes meg az Oroszlános torony Linz-nél na onnan még kerek 500km Csobánka le lett mérve;-)
két nap azért nem.Belehúztam, aznap éjjel fél háromkor Feriburg-nál álltam meg, 25 km-re a francia-svájci-német határtól, úgy, hogy München után Memmingennek mentem, majd onnan Friedrichshafen következett, végig a Bodeni-tó partján, aztán át a Fekete-erdőn.
Aludtunk három órát, és reggel fél hétkor eltűztem Lyonba, ahova fél egykor érkeztem meg.(közben kiszedett a pályáról a francia vám)
Másnap még maradtunk egy kicsit, és este 6 után startoltam Lyon belvárosából.
Tector,
Na most van jó reggel, mert ma nem megyek sehova...
...és ez BIZTOS :-)
Az áramfejlesztőt sejtettem, de valami közvetitő kocsiként is el birtam volna képzelni. Azt gondoltam, hogy nem hólapátokkal van megpakolva :-)
MALWIN,
Akkor több mint 2 nap kellett Lyonig? Ebből az átlagból nagyjából ez jönne ki. Vagy a végére belehúztál?
scanias,
Ez már a végleges döntés? Hát...te tudod...
Addig is usb 40 közép, 80-as Gábor (perpill. csak stabilban).
Sziasztok!1ismerosomtol irok gyorsan.December 11-en elhagyom az uj vilagot es irany a haza.Nincs mar netem talan 1x 2x meg meg bele nezek .Szoval mindenkinek balesetmentes telet,otthon talalkozunk.CBREPLIKA A HIVOM VILLANTSATOK VAGY KIABALJATOK RAM NYUGODTAN!CSOK MINDENKINEK HELLO MAGYARORSZAG!!
Odafele azért nem volt felhőtlen,lévén a hölgy kissé több cuccot rakott össze a megbeszéltnél, nyilván úgy gondolta, gumiból van a raktér.
Ennek következtében cipőkanállal sem lehetett volna többet bepakolni, és bőven fölé mentünk a terhelhetőségnek.
Ez aztán a München környéki púpokon meg is mutatkozott: volt, ahol a kapaszkodósávon 40-nel, harmadikban kínoztam felfele a járgányt, bőven 9 liter feletti fogyasztással.a menetidőről ne is beszéljünk:9-kor indultunk itthonról, és a sötét Linznél ért minket-pedig csak kétszer áltunk meg odáig, abból is egy a határ volt.
..."Egyébként abban a nagy dobozban (IFA-n) mik vannak?"
Leltár szerint egy JaMZ 238 -as dízelmotor, egy GSzF-300 -as váltakozóáramú generátor, némi kábel, 250 liter gázolaj...
Szóval egy 100 kW -os áramfejlesztő. A "rejtett tartalék", mert rendszeresen már nem használjuk -a karosszéria nem hangszigetelt volta miatt. (Ugyanis élőhangos felvételnél ~100 méterrel kellene arrébb állni, mint a helyszín -de akkor meg már nem lenne elég "petró" a drót végén...)
Road,
Szeeerencséés :-)
Az éjjel/hajnalban ha jól számolom 5 nagy(obb) balesetet láttam, pedig még hó se esett. Mi lesz itt később...
Milyen Rynartos? Hol volt? Vagy ez volt a 6-oson?
MALWIN,
Ez ugye az a kiköltöztetős "kirándulás" volt amiről régebben is irtál?
Tector,
Akkor ezentúl te leszel a topic hóhányója :-P
Egyébként abban a nagy dobozban (IFA-n) mik vannak?