Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

D H Creative Commons License 2004.11.16 0 0 5875

akkor ezek szerint rosszul fogalmaztam.

nem azért romlik el, mert Bosch.

 

kiragadott példát vettem, arra válaszoltam.

Én viszont tényleg azt gondolom, a német precizitás régen oda már.

 

Kétségtelen viszont, hogy gyakran akad probléma a "B" betűs alkatrészekkel...

 

(de szerintem nem ez az a topik, ahol a már legendás olasz-német párbajt megvívják...)

 

a 15 éves konstrukciós üzemanyag rendszert (de akár a 3 évvel ezelőttit is) ne nagyon hasonlítsuk a mostani üzemanyag rendszerekhez.

Komoly technikai forradalom zajlott le az utóbbi években, "hála" az emissziós normáknak való folyamatos megfelelési kötelzettségnek.

Előzmény: Roadtrain (5873)
Tector Creative Commons License 2004.11.16 0 0 5874

Nem tudom -nekem komoly gondom nem volt vele még.

Ami ilyen elektromechanikus cucc (lásd: mágnesszelep az adagolónál, ami a leállítást vezérli) eddig csak kontakthibás volt, meg egyszer, a mínusz tizenkevés fokban eltört a főszűrőn lévő csőcsatlakozó pipa, ami műanyagból van. Kicsit kellett csak hozzáérjek - a kezemben is maradt.

Más baj nem volt az üza. elátó rendszerrel.

Azaz de, elfaszoskodtam a télifelkészítést (de lehet h a MOL sara volt) és egy szép téli reggelen minden szűrőmben vastagon és keményen állt a kocsonya -de ez megint nem szerkezeti hiba...

 

Előzmény: Roadtrain (5873)
Roadtrain Creative Commons License 2004.11.16 0 0 5873
Akkor ha már BOSCH az üzemanyag rendszere ezeknek akkor a Mercedes-nél miért nem bír befosni már 15 éve???Az IVECO-ra meg azt mondjátok,hogy azért romlik el mert BOSCH !!!Akkor ,hogy is van ez?????
D H Creative Commons License 2004.11.16 0 0 5872

Tector jól mondod.

BOSCH a teljes üzemanyag rendszer, és az összes elektronika...

az a nagy helyzet, kevés a megfelelő technológiát felmutatni tudó beszállító, így nagyrészt ugyanazon alkatrészekből épülnek fel manapság a teherautók (is), esetleg más a címke rajta...

meg egyes műszaki paraméterek...

 

na még Németo.-ban gyártják a nyergeseket is. Tech Star Stralis.

Előzmény: Tector (5871)
Tector Creative Commons License 2004.11.16 0 0 5871

..egyébiránt az IVECO (Industrial Vehicle Company) 1976 -ban alakult,  Fiat, OM, UNIC olasz, MAGIRUS, (és tán még KHD??) német, valamint a Ford angol illetőségű cégek által.

 

Ha jók az emlékeim (volt már róla szó a topicon, Gasolin hozzászólásai között kell keresni), Angliában a speciális jellegű alvázakat és felépítményeket, Németországban meg az EuroTrakkereket csinálják, Olaszországra maradt a Tech, meg a Cargo, nomegpersze a Daily.

Szóval, ezért lehet egy Cargon Bosch elektronika és adagoló, Marelli elektromosszerelvény, Valeo ablaktörlő meg mittoménmi, Girling fék, SACHS kupplungszerkezet, megmég stb.

 

Előzmény: Tector (5870)
Tector Creative Commons License 2004.11.16 0 0 5870

Olasz, deviszont az enyémen is van egy csomó német cucc, példának okádék mindjárt az adagoló.

Ami Bosch.

Igaz, az előző Ivecomon (ugyanaz a széria volt!!!) pl. Lucas adagoló volt...

Van még benne Valeo elektromos felszerelés is, meg persze némi Marelli is.

No meg a fordulatszámláló közepén az elmaradhatatlan, tipikusan olasz autóra jellemző "VEGLIA BORLETTI" felirat.

:o))

 

T.

Előzmény: Roadtrain (5869)
Roadtrain Creative Commons License 2004.11.16 0 0 5869
Én úgy tudtam,hogy az IVECO Olasz!Mi köze van a Németeknek hozzá???
Előzmény: D H (5865)
Roadtrain Creative Commons License 2004.11.16 0 0 5868
Neked Gyöngyösre kéne költözni :o))) Bár szerintem te már csak kitalálod,hogy rossz a kocsid :ĐĐĐĐĐĐĐ Biztos valami új pasi van a dologba :ĐĐĐĐĐĐĐd
Előzmény: vikiviki (5867)
vikiviki Creative Commons License 2004.11.16 0 0 5867
ja. Még csak véletlenül sem Gödöllőre:)) De ma csak negyed órát voltam ott.
Körkérdés: (saját magamnak) Ki tud arról a dologról valamit, hogy ha az ember bemegy a KPM-be, akkor csinálhat egy "elővizsgát" vmi 5,000 HUFért, és ennek az árát aztán levonják a "rendes" vizsgáéból? Igaz ez?
Előzmény: Roadtrain (5863)
csabicsucsu Creative Commons License 2004.11.16 0 0 5866
vagy Marelli
D H Creative Commons License 2004.11.16 0 0 5865

"Egy sztori az Ivecoról:

Amikor kresz vizsgáztam mesélte egy srác négykézbe mentek olaszba megálltak srác el, fordította a kulcsot, kiveszi a gyújtáskapcsolóból, erre ketyeg tovább a szekér.
Riadtan ránéz a kollegára:
-most mi legyen srác.
Mire a kollega:
- ne nézz rám vazzeg kertész voltam:-)))))) "

 

BOSCH generátor, fesz.szabályzó problem...

 

német technika, német precizitás.

no comment.

 

bocs, de ez hozzá tartozik...

Előzmény: _Globetrotter (5809)
MALWIN Creative Commons License 2004.11.15 0 0 5864

Road, aki az anyósülésen ült, az olvasta a kartát.

Tector,

onnan aztán hozhattam volna egy-smást.

MTU-gyár,ZF-gyár,GF-gyár, egymás hegyén-hátán.

Örültem, hogy kikeveredtem közülük.Egyébként visszafele is arra jöttem.Naná.odafele sötétben, vakon, visszafele látni is kellett valamit!

Előzmény: Tector (5862)
Roadtrain Creative Commons License 2004.11.15 0 0 5863

Anyós ülésen ki ült???Nem őneki kellett volna térképet olvasni?? :o)))

 

vikiviki:Gyöngyösre megint??? :o))))

Előzmény: MALWIN (5860)
Tector Creative Commons License 2004.11.15 0 0 5862

..."aztán Friedrichshafen"...

 

És... Visszafelé is erre jöttél? És hogy' ne legyen üresfutás, hoztál 1-2 váltót iss?

:o)))

 

T.

Előzmény: MALWIN (5858)
vikiviki Creative Commons License 2004.11.15 0 0 5861
holnap megint megyek arra feletek...
Előzmény: Roadtrain (5859)
MALWIN Creative Commons License 2004.11.15 0 0 5860
Egyfenét.Bújtad volna te annyit a térképet, fújnád te is kívülről!:-))
Előzmény: Roadtrain (5859)
Roadtrain Creative Commons License 2004.11.15 0 0 5859
Te jobb vagy mint egy GPS :o)))
Előzmény: MALWIN (5858)
MALWIN Creative Commons License 2004.11.15 0 0 5858

Dehogynem jártam, Glob.

Lindau-nál értem el a tavat, aztán Friedrichshafen, Ueberlingen volt az út.Shockau-nál fordultam el észak felé a Stuttgart felé vezetőp autópályán, majd Donaueschingen felé mentem le róla a 31-es főúton.

Előzmény: _Globetrotter (5855)
Roadtrain Creative Commons License 2004.11.15 0 0 5857

Engem az M1-M3-as pálya fáraszt le a legjobban .

M7-en elvagyok,de ez a kettő húúúúú de semmi izgi benne.Tényleg több kanyar kéne bele :o)))

Az M5-ön meg ritkán járok,de az sem hoz izgalomba,állandóan ásítozok.

Előzmény: _Globetrotter (5856)
_Globetrotter Creative Commons License 2004.11.15 0 0 5856
"Aszem A1-es pedig a világ legunalmasabb pályája "

Erős holt versenyben Gyöngyös után az M3-al múltkor már gondolkodtam, azon hogy Tiszaujvárosnál aszem azért van az a szép nagy ívű kanyar, mert már az útépítők is unatkoztak.
Előzmény: _Globetrotter (5855)
_Globetrotter Creative Commons License 2004.11.15 0 0 5855
Bodeni-tó partján.

De szép is az a rész, Überlingen környékén nem jártál?
Aszem A1-es pedig a világ legunalmasabb pályája csak a Melk aptság van, ami érdekes meg az Oroszlános torony Linz-nél na onnan még kerek 500km Csobánka le lett mérve;-)
Előzmény: MALWIN (5854)
MALWIN Creative Commons License 2004.11.15 0 0 5854

Szeva GaB,

két nap azért nem.Belehúztam, aznap éjjel fél háromkor Feriburg-nál álltam meg, 25 km-re a francia-svájci-német határtól, úgy, hogy München után Memmingennek mentem, majd onnan Friedrichshafen következett, végig a Bodeni-tó partján, aztán át a Fekete-erdőn.

Aludtunk három órát, és reggel fél hétkor eltűztem Lyonba, ahova fél egykor érkeztem meg.(közben kiszedett a pályáról a francia vám)

Másnap még maradtunk egy kicsit, és este 6  után startoltam Lyon belvárosából.

Előzmény: _Gabesz (5853)
_Gabesz Creative Commons License 2004.11.15 0 0 5853
Tector,
Na most van jó reggel, mert ma nem megyek sehova...
...és ez BIZTOS :-)
Az áramfejlesztőt sejtettem, de valami közvetitő kocsiként is el birtam volna képzelni. Azt gondoltam, hogy nem hólapátokkal van megpakolva :-)

MALWIN,
Akkor több mint 2 nap kellett Lyonig? Ebből az átlagból nagyjából ez jönne ki. Vagy a végére belehúztál?

scanias,
Ez már a végleges döntés? Hát...te tudod...
Addig is usb 40 közép, 80-as Gábor (perpill. csak stabilban).
Előzmény: Tector (5849)
scanias Creative Commons License 2004.11.15 0 0 5852

Sziasztok!1ismerosomtol irok gyorsan.December 11-en elhagyom az uj vilagot es irany a haza.Nincs mar netem talan 1x 2x meg meg bele nezek .Szoval mindenkinek balesetmentes telet,otthon talalkozunk.CBREPLIKA A HIVOM VILLANTSATOK VAGY KIABALJATOK RAM NYUGODTAN!CSOK MINDENKINEK HELLO MAGYARORSZAG!!

MALWIN Creative Commons License 2004.11.14 0 0 5851

Igen, Gabesz, ez az a kirándulás volt.

Odafele azért nem volt felhőtlen,lévén a hölgy kissé több cuccot rakott össze a megbeszéltnél, nyilván úgy gondolta, gumiból van a raktér.

Ennek következtében cipőkanállal sem lehetett volna többet bepakolni, és bőven fölé mentünk a terhelhetőségnek.

Ez aztán a München környéki púpokon meg is mutatkozott: volt, ahol a kapaszkodósávon 40-nel, harmadikban kínoztam felfele a járgányt, bőven 9 liter feletti fogyasztással.a menetidőről ne is beszéljünk:9-kor indultunk itthonról, és a sötét Linznél ért minket-pedig csak kétszer áltunk meg odáig, abból is egy a határ volt.

Előzmény: _Gabesz (5848)
Roadtrain Creative Commons License 2004.11.14 0 0 5850
YES!A 6 -oson megcsúszott vagy mit csinált és a szembe jövő LT kisbuszt letarolta.14-en ültek a buszban.
Előzmény: _Gabesz (5848)
Tector Creative Commons License 2004.11.14 0 0 5849

Jó reggelt! :o)

 

..."Egyébként abban a nagy dobozban (IFA-n) mik vannak?"

 

Leltár szerint egy JaMZ 238 -as dízelmotor, egy GSzF-300 -as váltakozóáramú generátor, némi kábel, 250 liter gázolaj...

 

Szóval egy 100 kW -os áramfejlesztő. A "rejtett tartalék", mert rendszeresen már nem használjuk -a karosszéria nem hangszigetelt volta miatt. (Ugyanis élőhangos felvételnél ~100 méterrel kellene arrébb állni, mint a helyszín -de akkor meg már nem lenne elég "petró" a drót végén...)

 

T.

 

Előzmény: _Gabesz (5848)
_Gabesz Creative Commons License 2004.11.14 0 0 5848
Road,
Szeeerencséés :-)
Az éjjel/hajnalban ha jól számolom 5 nagy(obb) balesetet láttam, pedig még hó se esett. Mi lesz itt később...
Milyen Rynartos? Hol volt? Vagy ez volt a 6-oson?

MALWIN,
Ez ugye az a kiköltöztetős "kirándulás" volt amiről régebben is irtál?

Tector,
Akkor ezentúl te leszel a topic hóhányója :-P
Egyébként abban a nagy dobozban (IFA-n) mik vannak?
Előzmény: Roadtrain (5840)
MALWIN Creative Commons License 2004.11.13 0 0 5847
Én egy kicsit messzebb: Lyon-ban.
Előzmény: Roadtrain (5846)
Roadtrain Creative Commons License 2004.11.13 0 0 5846

Most esett le :o)))

Ott voltam nyáron fuvarba :ĐĐĐĐĐĐ

Előzmény: MALWIN (5839)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!