A valsag alatt sokat eset az áruk, de szep lassan kúszik ismet felfele... Nem összehasonlítható az ara a limusineval, cabrio es coupe igen kis darabszamban készült es azok nagyrésze is amerikaba van, mar ami meg megvan belőlük. Egy cabrio, amit teljesen ujra kell gyártani, de komplett, tavasszal cserélt gazdát 22ezer€-ert, most meg egy szinte csupasz kasztnit, amit ujra kell kezdeni lakatolni, mert ugy el van lakatolva, vittek el 10-ert... Nem mindig mutat az arakra iranyt a hasznaltautos hirdetés, legyen az bárhol. Itthon is tudok olyan komplett, üzemképes autót, amit evek ota próbálnak értékesíteni 40K € körüli aron, mégse viszik, pedig egesz jo az autó es a tulaj is igencsak a felso tizezer tagja...
azért a 32 milla (100ezer euro) akkor is sok egy pontonért még ha az coupe is,sima pontonokért 5-10millió körül kérnek,de ritkán vesznek ilyet a legtöbb ével óta fent van
Van de fabatkát sem ér. Minden elébe vékonyabb lemezből készül. Hátsó- külső doblemezeket kaptam most hozzá, a belsőket elkészítettem, a külső annyira pontatlan és ráncos, hogy abból is azt hiszem verek kettőt. Ehez a Puchoz kívülre van négy gyári sárvédőm és egy gyári homlokfalam...
500 as fiat hoz szinte minden van új ,sok minden jó a steyr puchra.
Régen volt ilyen steyr puchunk de eladtuk fillérekért,igaz akkor annyiért mentek.20-25 éve alig volt a steyrhez valami ,napi járáshoz már problémás volt ,így egy rossz állapotút 40 ezerért adtuk el 20 éve.
Ritkán dolgozom "új" cuccal, de bontott is csak elvétve van.
A Puch-ot innen kezdtem, van hozzá új alkatrész, de elvétve, az után gyártottakat messzire elkerülöm, jobb amit készítek hozzá....
A Mercihez se nagyon van értelmezhető lemezárú, amit adnak az pontatlan, nagyon silány minőség, egy ilyen értékű autóhoz. Van olyan része amihez a legjobb minta csak hosszas keresés után, interneten érhető el fotóként.:) Kézbe készül minden, ez az autó 12 tábla lemezt emésztett fel:)
Másak voltak az igények, de méginkább nagyobb volt a hiánygazdálkodás nevű úr. A "nincs" az nagy valami ám, ha kell és nem vehető, akkor le kell gyártani, de Dacia ajtó az van annyi, hogy el is adnak belőle!:) A kuncsaft meg ne mondja meg, hogy, hogy javítsák, beszélgetni azt lehet róla, de utasítani azt nem, én döntök, vagy megmutatom merre nyíllik az ajtó...