Sajna az index annyire lekicsinyítette, hogy nem lehet olvasni. Lett volna egy 2. része is, ahol a Rába is szerepel).
A tár-ra most nem lehet képet feltölteni, ezért egyenlőre akkor várakozó álláspontra helyezkedem a lista publikálását tekintve. :o(
Szkenneltem mást is! (remélem az index nem kicsinyíti annyira le, hogy ne lehessen olvasni)
A világ teherautógyárátsa 2003-ban (mögötte a 2002-es év adatai).
Én is szerettem nagyon azt az autót (a zavaró dolgai ellenére is). Jól ment, keveset evett és nagyon jó hangja volt.
Szerintem jóval alacsonyabb fordulaton adhatta le a max teljesitményt mint a dci, dti, hdi, ezért érezhettük erősebbnek.
Így van GaB,
a Transzpi 2.5-öse naggyon nyomatékos, pedig csak 104 Le...
A főnökömé ilyen, vezettem párszor, kicsit élvezkedtem is vele, mert ugye az enyém bezzeg kismotoros..:-((
Az ülésbepréselt helyzetet nagyon élveztem,és soxor ki is próbáltam.
Tector,
Olyan vonzata tényleg nincs, de a formátuma miatt lehetne "vásárolt" rendszám is. Szerintem csak emiatt kötözködik a rendőr.
Gas,
A mienk az egy dci120-as (abból is a legkisebb), de én ettől még a HDI-s Boxert is nyomatékosabbnak érzem. Ami viszont eddig a legjobban húzott az a Transporter TDI volt. Az kb. egyforma méretű volt a Masterral, de ahogy az ment....pedig biztos, hogy gyengébb volt.
A dci Renault-nál a common-rail befecskendezésre utal.
Egyszer probálltam egyet, az még 2,5dCi volt. Nálam elég jól ment. Most már egy 3L-es átdolgozott Nissan common-rail motort is tesznek bele (ugye tudjátok, hogy a renault-nak a nissanban egy jelentős tulajdona van). Ez a motor kerül bele a eggyel nagyobb Mascott-okba is, azaz már nem a Sofim (Fiat, Iveco) motort szerelik a franciák.
Egy tavaszi, bár talán még nem tudjátok, hogy az indiai Tata konszern haszongépjármű része megvette a dél-korea Daewoo haszongépjármű vállalatot. Ha jól emlékszem 234.000.000 USA dollár volt a vételár.
Számomra ezek után az a kérdés, hogy a Daewoo-Avia akkor most kinek a tulajdona?
Igen!A Külső mérete a betúk mérete,a szám mérete meg minden.Még fényvissza verős is :o)) annyi a baja,hogy egy plexi lapra van felrakva.De ezt kintről nem látni.
Ja ja. Masterban most ezek a dci(?) motorok amik viszonylag erősek, de valahogy mégse az igazi. Gondolom emiatt rakták mellé a 6 gangos váltót, hogy valamit javitson azért rajta.
"Hol lehetne azt megtalálni??
Esetleg a Gasolin Press bemásolná ide ? :o))"
A cikk Germán nyelven íródott. Így is érdekel?
Ha igen, akkor esetleg javasolnám, hogy csak a műszaki adatait szkenelném be (a 8db autóét együtt), ahol olyan adatok szerepelnek mint gyorsulás, motor rugalmassága, fogyasztás stb.
Az igazat megvallva nem tudom melyik jogszabály tiltaná ezt a dolgot.Lehet azért köt belém mert az én rendszámom egy az egyben stimmel az eredeti méreteivel,mindenben.