Köszönöm a jókívánságokat. A 7-es út közelében van pár szép bukkanó, és az egyik alján megdobott a bukkanó. Ami nem lett volna baj,de első kerékre érkeztem, és átfordulva talajmintát vettem. Nem vagyok egy dh-s,na. Így a bkv sztrájk idején is autóval közlekedtem. Ez azért súlyos.
A belsőleges kezelésre unicumot írtam fel magamnak.
Mindenkinek jó bringázást, akinek ép a kulccsontja.
Igazad van. Nem annyira a vételár a meghatározó, mint inkább a fenntartás. Akinek kevés a pénze, az használtat vesz, amennyiben a fenntartás költségét vállalni tudja.
de a lényeg az, hogy mire piacra jut, addigra annyi fejlesztést kell belerakni (most nem a fölösleges marketingre és vezető formatervezők sztárgázsijára gondolok), hogy itthonra ez már árban lesz egy új suzukival. ráadásul azokra nagyon sok támogatás van (egymással versengő autókereskedések)
a márkásabb koreai autók lassan ugyanabban az árban vannak, mint egy alsó kategóriás vw. csodák nincsenek, az ütközési tesztek, abs, légzsák, stb. elektronikák drágák, meg a passzív biztonsági szerkezetek legyártása is drága. kínának sincs ingyen az alu, meg a vas :)
Na igen, az Auto Bildben olvastam a németországi tapasztalatokról, különösen a biztonsági előírásoknak nem felelnek meg itt még. De a koreai autógyártók ma már jó nevűeknek számítanak piac- és versenyképes modellekkel. A kínaiak pedig évente több, mint ötmillió autót gyártanak...
Logikus a következtetés, hogy talán nem sok idő múlva versenyképes autókat fognak hozni, akár technológiai transzferrel. (eddig is vásároltak technológiát Japánból, Európából. Ja és az ipari kémkedést még nem is említettem, ami pedig igen intenzív arrafelé...)
Nekem mindegy, hogy kínai, japán európai gyártmányok miatt nem lehet majd haladni....
Amúgy ígyis-úgyis visszavittem volna, mivel azt mondta akinél vettem, hogy 80-100km után vigyem vissza végső hangolásra. Csak gondoltam hátha mondtok vmi megnyugatót addig is :). Igazából csak az ugrást érzem, és azt gondoltam az csak a lánc lehet... szal simán jöhet a hátsó agyból is.
Mutasd meg ott ahol vetted, mert ez nem normális dolog. Te a láncon érzed az ugrást, de az jöhet a hátsó agyból is. Jobb ha megnézi egy szakember.
Egy dolgot még megpróbálhatsz: a hátsó váltó bal oldalán találsz két csavart, L és H jelzésűeket. Az L-en próbált az órával szemben csavarni egy felet, és újból próbáld ki a bringát.
ez persze igaz, de nem a kínai vackoktól lesz több, mert azok se minőségre, se árra nem "jobbak" mint a többi. volt erről nemrégiben egy cikk a totalcaron. ezek a kínai rettenetek kb. trabant biztonságot nyújtanak, kb. olyan felszereléssel is, így nem csoda hogy olcsóbbak. sőt bizonyos piacokra csak légzsákkal, abs-el adhatnák őket, amivel már olyan árban lesznek, mint a többi, így nem éri meg.
A múlthéten vettem egy Magellan Serpens kerékpárt. Minden szép és jó, csak van egy kis gondom. Mikor meredek emelkedőn megyek felfele, tehát a legkönnyebb átétellel, akkor nagy erőkifejtésnél(főleg ha kiállok a nyeregből) egy nagy kattanás kíséretében ugrik egyet a lánc. Ez mitől lehet? Rossz beállítás, vagy vmi nem jó a biciklin? Esetleg ez normális ? Köszi a segítséget előre is!
Pedig nem csak hogy használhatja, hanem kötelező is használnia. (KRESZ, 36. § (8)) Mellesleg ugyanezen okból a piros 7-es sem vágtázhatna a belső sávban a Rákóczin, mégis ezt teszi általában. Mondjuk engem nem zavar, legalább mehetek nyugisan a buszsávban bringával ;)
szerencsére a brutális regisztrációs adó és illetékek nem ebbe az irányba mutatnak. továbbá egy dolog, hogy valaki kiizzad 1 millát egy autóra, de azt fenn is kell tartani, illetve tankolni is kell. 300körül van a benzik és bőven fog még feljebb menni.
"A mentők mindenhová eljutottak, bár a közlekedés még kék lámpával és szirénával is jóval nehezebb volt, a buszsávok ugyanis nem voltak üresek, sok autós azokon próbált előrejutni" (index.hu)
Lehet. A hátsó fokozatszámhoz illő fékváltókart, koskormányt, bandázst, (egy normális stucnit), cantiféket és a fék bowdenének rögzítésére szükséges "hattyúnyakat" kell vegyél.
A kormány így sokkal előrébb de leginkább alacsonyabban lesz, teljesen másképp fogsz ülni. Ezért lehet, hogy a nyergen is állítani kell.