Keresés

Részletes keresés

Butch Cassidy Creative Commons License 2008.04.08 0 0 158528
Sejtettem. A mi esetünkből csak mellkasi zúzódás lett, de az is vagy két hónapig gyógyult, ezalatt már egy kulcscsontörés is helyrejön.

Jobbulást! Unicumi vigasztaljon! :))
Előzmény: ottovic (158527)
ottovic Creative Commons License 2008.04.08 0 0 158527
Köszönöm a jókívánságokat. A 7-es út közelében van pár szép bukkanó, és az egyik alján megdobott a bukkanó. Ami nem lett volna baj,de első kerékre érkeztem, és átfordulva talajmintát vettem. Nem vagyok egy dh-s,na. Így a bkv sztrájk idején is autóval közlekedtem. Ez azért súlyos.

A belsőleges kezelésre unicumot írtam fel magamnak.

Mindenkinek jó bringázást, akinek ép a kulccsontja.
Előzmény: Butch Cassidy (158431)
XS Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158526

Sziasztok!

 

Nagyon régen jártam már itt, segítséget szeretnék kérni.

Szükségem lenne pár dologra, amiket nem tudok beszerezni, legalábbis kis hazánkban eddig mindenki elhajtott.

 

SCHWALBE Big Apple külső 24 x 2,35 illetve 20 x 2,35-ös méretben.

És egy Marzocchi Dirt Street 24 collos teleszkóp.

 

Tud-e valamelyikötök esetleg Bécsben valami komolyabb bringaboltot, ahonnan a 3 termék közül esélyes lehet valamelyik beszerzése?

 

Főleg angol honlapokon van persze minden, de onnan meg nem tudok behozatni semmit ismerős hiányában.

 

XS

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158525
A menetrend szerinti buszok használhatják, mindenféle színűek. A különbuszok viszont nem.
Előzmény: -Henger- (158507)
dhpage Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158524
oké :)
Előzmény: Theorista (158523)
Theorista Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158523
Igazad van. Nem annyira a vételár a meghatározó, mint inkább a fenntartás. Akinek kevés a pénze, az használtat vesz, amennyiben a fenntartás költségét vállalni tudja.

Részemről lezártam az offolást itt. :))
Előzmény: dhpage (158522)
dhpage Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158522
ez igaz, tök mindegy mi miatt lesz dugó.

de a lényeg az, hogy mire piacra jut, addigra annyi fejlesztést kell belerakni (most nem a fölösleges marketingre és vezető formatervezők sztárgázsijára gondolok), hogy itthonra ez már árban lesz egy új suzukival. ráadásul azokra nagyon sok támogatás van (egymással versengő autókereskedések)

a márkásabb koreai autók lassan ugyanabban az árban vannak, mint egy alsó kategóriás vw.
csodák nincsenek, az ütközési tesztek, abs, légzsák, stb. elektronikák drágák, meg a passzív biztonsági szerkezetek legyártása is drága. kínának sincs ingyen az alu, meg a vas :)
Előzmény: Theorista (158521)
Theorista Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158521
Na igen, az Auto Bildben olvastam a németországi tapasztalatokról, különösen a biztonsági előírásoknak nem felelnek meg itt még. De a koreai autógyártók ma már jó nevűeknek számítanak piac- és versenyképes modellekkel. A kínaiak pedig évente több, mint ötmillió autót gyártanak...

Logikus a következtetés, hogy talán nem sok idő múlva versenyképes autókat fognak hozni, akár technológiai transzferrel. (eddig is vásároltak technológiát Japánból, Európából. Ja és az ipari kémkedést még nem is említettem, ami pedig igen intenzív arrafelé...)

Nekem mindegy, hogy kínai, japán európai gyártmányok miatt nem lehet majd haladni....
Előzmény: dhpage (158517)
K1rk Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158520
Köszi!

Amúgy ígyis-úgyis visszavittem volna, mivel azt mondta akinél vettem, hogy 80-100km után vigyem vissza végső hangolásra. Csak gondoltam hátha mondtok vmi megnyugatót addig is :).
Igazából csak az ugrást érzem, és azt gondoltam az csak a lánc lehet... szal simán jöhet a hátsó agyból is.
Előzmény: kivi (158519)
kivi Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158519
Mutasd meg ott ahol vetted, mert ez nem normális dolog. Te a láncon érzed az ugrást, de az jöhet a hátsó agyból is. Jobb ha megnézi egy szakember.

Egy dolgot még megpróbálhatsz: a hátsó váltó bal oldalán találsz két csavart, L és H jelzésűeket. Az L-en próbált az órával szemben csavarni egy felet, és újból próbáld ki a bringát.
Előzmény: K1rk (158515)
dhpage Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158518
sőt = viszont
Előzmény: dhpage (158517)
dhpage Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158517
ez persze igaz, de nem a kínai vackoktól lesz több, mert azok se minőségre, se árra nem "jobbak" mint a többi. volt erről nemrégiben egy cikk a totalcaron.
ezek a kínai rettenetek kb. trabant biztonságot nyújtanak, kb. olyan felszereléssel is, így nem csoda hogy olcsóbbak.
sőt bizonyos piacokra csak légzsákkal, abs-el adhatnák őket, amivel már olyan árban lesznek, mint a többi, így nem éri meg.
Előzmény: Theorista (158512)
Istyu48 Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158516

Reggel az Alkotáson a mentő a sinek között zavartalanul repeszthetett. Jellemző, hogy néhányan okosan megpróbálták követni.

 

 

Előzmény: kivi (158508)
K1rk Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158515
Új, de még a 2007es modell.
Előzmény: kivi (158514)
kivi Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158514
Új bringa, vagy használt?
Előzmény: K1rk (158513)
K1rk Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158513
Hello!

A múlthéten vettem egy Magellan Serpens kerékpárt. Minden szép és jó, csak van egy kis gondom. Mikor meredek emelkedőn megyek felfele, tehát a legkönnyebb átétellel, akkor nagy erőkifejtésnél(főleg ha kiállok a nyeregből) egy nagy kattanás kíséretében ugrik egyet a lánc. Ez mitől lehet? Rossz beállítás, vagy vmi nem jó a biciklin? Esetleg ez normális ?
Köszi a segítséget előre is!

K1rk
Theorista Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158512
Nem tudom, de a tendencia az az autók számának a dinamikus növekedése. (Persze most a növekedési ütem alaposan lelassult...)

A forgalomba állított autók száma mégiscsak nő, a népek pedig használják is, ha már van.

Ui.:

Nemrég láttam egy propagandavideót, ahol a németalföldi asszonyság azt mondja, hogy a városban soha nem használja az autóját...
Előzmény: dhpage (158509)
pROF Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158511
Bár mondjuk az, hogy a piros hetes menetrend szerint közlekedik-e, nem mindig egyértelmű. :)
Előzmény: pROF (158510)
pROF Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158510
Pedig nem csak hogy használhatja, hanem kötelező is használnia. (KRESZ, 36. § (8))
Mellesleg ugyanezen okból a piros 7-es sem vágtázhatna a belső sávban a Rákóczin, mégis ezt teszi általában. Mondjuk engem nem zavar, legalább mehetek nyugisan a buszsávban bringával ;)
Előzmény: -Henger- (158507)
dhpage Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158509
szerencsére a brutális regisztrációs adó és illetékek nem ebbe az irányba mutatnak.
továbbá egy dolog, hogy valaki kiizzad 1 millát egy autóra, de azt fenn is kell tartani, illetve tankolni is kell. 300körül van a benzik és bőven fog még feljebb menni.
Előzmény: Theorista (158496)
kivi Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158508
A buszsávok egy részét ma megnyitották legálisan is az autók előtt. Hogy melyeket, azt nem tudom, ami biztos az az Alkotás utca és a Bocskai út.

Ha viszont megnyitották, akkor sajnos a mentő is csak mkj-val tud ott utat törni magának.
Előzmény: Stms (158506)
-Henger- Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158507
Tudtommal távolági buszok nem használhatják a buszsávot. Vagyis eddig, amelyiken utaztam, egyik sem használta.
Előzmény: Elm (158504)
Stms Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158506
Jó, tudom, a rendőröknek kellett volna, de az asszem nincs a topikban. :)
Előzmény: kivi (158505)
kivi Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158505
És? Ezt miért nekem írod?
Előzmény: Stms (158503)
Elm Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158504
Soroksarin is vegig alltak a buszsavban. A volanbusz meg le volt szarva. Vagy az nem is neki van?
Előzmény: Butch Cassidy (158495)
Stms Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158503
"A mentők mindenhová eljutottak, bár a közlekedés még kék lámpával és szirénával is jóval nehezebb volt, a buszsávok ugyanis nem voltak üresek, sok autós azokon próbált előrejutni" (index.hu)
Előzmény: kivi (158498)
zfazek Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158502
Lehet. A hátsó fokozatszámhoz illő fékváltókart, koskormányt, bandázst, (egy normális stucnit), cantiféket és a fék bowdenének rögzítésére szükséges "hattyúnyakat" kell vegyél.

A kormány így sokkal előrébb de leginkább alacsonyabban lesz, teljesen másképp fogsz ülni. Ezért lehet, hogy a nyergen is állítani kell.
Előzmény: gromer (158457)
kivi Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158501
Akkor biztos épp pihentek. De később ismét csatasorba álltak! :-)
Előzmény: Butch Cassidy (158499)
pROF Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158500
Ezt pontosan így csinálom én is.
Előzmény: -Henger- (158475)
Butch Cassidy Creative Commons License 2008.04.07 0 0 158499
Nem tereltek ezek, illetve akkor már biztos nem. Állt egy járőrkocsi az út szélén, de csak ült benne két tag.
Előzmény: kivi (158498)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!