Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

maseratisti Creative Commons License 2014.12.26 0 0 13294

ABAC-ból ugyanezt a teljesítményt/tartályméretet megkapod fele ennyiért. (direkthajtásúban)

 

http://www.abac-kompresszor.hu/abac-estoril-l30p-kompresszor/

 

vagy akár szíjhajtásút is jobb teljesítménnyel és másfélszer akkora tartállyal.

 

http://www.abac-kompresszor.hu/abac-a39-150-cm3/

 

vagy a METABO árában már elég komoly teljesítményűt, de ez már 3 fázisú.

 

http://www.abac-kompresszor.hu/abac-pro-a39b-200-ct4-kompresszor/

Előzmény: tomeeeee (13293)
tomeeeee Creative Commons License 2014.12.26 0 0 13293
Előzmény: Törölt nick (13292)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.26 0 0 13292

kompresszor kérdéshez annyit fűznék hogy inkább egy használt Ceccato mint egy új barkácsáruházas kinai.

én mondjuk a szíjas hajtásút részesítem előnybe az egybe épített helyett.

Peti251 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 13291

Ha maga a légsűrítő jó, akkor elegendő lesz. 300 liter per perc.

Előzmény: tomeeeee (13290)
tomeeeee Creative Commons License 2014.12.26 0 0 13290

Most kapcsolok, nekünk van dupla hengeres kamaz kompresszorunk, akár azt is rá lehetne az ifa kompresszor helyére tenni, de nem tudom, hogy annak mekkora a levegőszállítása, elegendő lenne e ...

THT Creative Commons License 2014.12.26 0 0 13289

Ha valaki nagyon barkácsolni akar, nekem van egy Fini VKM-592 es darabokban.

 

http://www.betta.hu/kompresszorok/1/

 

3kW 3 fázisú motor, V2-es légsűritő egybeépitve, 200L tartállyal.

590L/perc 10Bar

 

Hibásan vettem, le volt égve. A motort újratekercseltettem, a sűritő megszorulva nincs, de szerintem ráférne egy felújitás. 

Minden kapható hozzá a Bettánál.

 

irányár: 70ezer.

Érden van.

 

 

 

 

Peti251 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 13288
Peti251 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 13287

http://olx.hu/hirdetes/ipari-ket-hengeres-kompresszor-ID2TqY7.html#82cc8224a9

 

tessék: best buy

 

http://olx.hu/hirdetes/kompresszor-ID1t9kb.html#a138865c81

 

erre csak motr kell. a légsűrítő gyári adatai szerint 380 liter per percet tud, 2200-as fordulaton.

tomeeeee Creative Commons License 2014.12.26 0 0 13286

Ebbe igazad van, házilag, utánjárással olcsóbban elő lehet állítani nagy teljesítményű kompresszort is, csak valakinek vagy nincs hozzá érzéke, vagy az időt sajnálja rá, mindent össze szedni ... Nekünk is van még régebbről házi kompresszorunk, kb 70 literes tartálya lehet, 380as motor hajtja, egy ifa kompresszor van rajta ... bár kettő van felszerelve, de azt a motor nem bírja. 

Igazából alvázvédőzni szuper, meg kisebb javításokra, bár az olajat eszi, kéne utána valami rendes víz/olaj leválasztó, de, hogy abból is milyet ...

Előzmény: Peti251 (13284)
tomeeeee Creative Commons License 2014.12.26 0 0 13285

Erről valami vélemény? 

 

http://www.paplaszlo.com/hvlp3.html

Peti251 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 13284

Lehet hogy egyszerű megvenni egy ilyen kompresszort... Viszont ha kéz alól vesz az ember akkor sokkal jobban is járhat! Én most fejeztem be az enyémet(még a hűtése igaz hátra van). recept: 100 literes LPG tartály, ikarus-rába kéthengeres légsűrítő, és kb 2.2 kw os motr. Jó ha van otthon három fázis. 

 

Egy jó légsűrítő kb 20.000, egy motr 15-20.000, tartály ?? kell egy nyomáskapcsoló, 3-4 ezer, egy visszacsapó szelep 3700, vizes szerelvények fél collosak, kerekek, ékszíjak, levegő előkészítő kb 4-6 ezer.

 

Sokat spórolhatunk, ha eleve valami kész, átalakításra váró vagy félkész motyót veszünk, illetve pl motor van otthon. 

 

Az enyémet 27-ért vettem, két 40-es tartállyal. A motor viszonylag hamar lefüstölt. ingyen lett másik, aztán az egészet átszerveztem egy 100 literes tartályra, amit szintén kaptam. Nyomáskapcsolót kellett vennem, az valami 4000 volt, kaptam továbbá egy festo fél collos levegő előkészítőt. Most vettem vizes szerelékeket 3600-ért, meg két visszacsapó szelepet, 7000-ért.

tomeeeee Creative Commons License 2014.12.26 0 0 13283

Szia! 

 

Nekem is hasonló kérdéseim lennének ... magam is kompresszort szeretnék venni, bár én többet is adnék érte, a lényeg, hogy strapa legyen és teljesítményre is elegendő legyen. Én magam is motor fényezésére is használnám, bár előfordulhat, hogy idővel komplett autó fényezésére is szükségem lenne, áll a garázsba pár veteránom. 

Pisztoly ügyben szintén segítséget szeretnék kérni, sata pisztolyokról jókat hallani, de azt megfizetni ... szóval ha valaki tudna egy tényleg jó minőségű pisztolyt ajánlani, amivel a kevésbé gyakorlottak is könnyen eldolgozgatnak azt megköszönném :)

 

Előzmény: maseratisti (13282)
maseratisti Creative Commons License 2014.12.25 0 0 13282

Ami 3-4 éve igaz volt az ERBA pisztolyokra, sajna a ma kapható ERBA-ra nem biztos hogy igaz. Láttam nem is olyan rég erbát, hát csak a színe olyan mint amit régen vettem, a minősége már nem.

 

Inkább Auaritában kellene gondolkodnod.

 

Egy 30-40.000-es kompresszor viszont nem tuti hogy kiszolgál egy 1,3-as vagy 1,4-es HVLP pisztolyt.

 

Ha max 40 a keret akkor ezt ajánlanám:

http://www.abac-kompresszor.hu/abac-pole-position-l20-olajkeneses-kompresszor-15-kw-24-lit-8-bar/

 

Ha 50-ig el tudsz menni akkor inkább 50 literes tartályosat:

http://www.abac-kompresszor.hu/abac-montecarlo-l20/

Előzmény: twinlab (13281)
twinlab Creative Commons License 2014.12.25 0 0 13281

Üdv! Kéne 1kis segitség. Kompresszort és pisztolyt szeretnék vàsàrolni,itthoni fényzésre. Elsősorban robogó idomok fújàsàra. kb 30-40e szànnén kompresszorra. Mit ajànlotok ebben a kategóriàban? Néztem az erba pisztolyokat,csak jókat irnak róluk. 1.4est. Vagy,nekem elég lenne 1mini is? Nem nagy felületek. Köszönöm a vàlaszt! :) nem sokat lenne hasznàlva! Havonta 1x kb.

norbi0325 Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13280

Köszönöm , így teszek

 

Előzmény: no_holy_shit (13278)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13279

ha kapnék egy Ferrarit akkor elviselném hogy esne az ára :-) 

viszont egy valódi élmény lehet vezetni.

Előzmény: no_holy_shit (13277)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13278

 

flex + sodrot drotkoronggal amig jön, ha nem fer be akkor dremel-lel, amig az összes rozsda el nem tunik es fem tiszta nem lesz. ekkor korant(fertan) 2 retegben, majd vmi normalis alapozo. majd festek. ez 2 evig nagyjabol okes ilyenkor

 

(mivel mar lyuk van ezt mar hegeszteni kene)

Előzmény: norbi0325 (13273)
no_holy_shit Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13277

 

az 5 eves Ferrarinak vagy SLS-nek a kovetkezo 10(-20) evben csak esni fog az ara...

 

amugy nekem se SLS se ponton nem kell...

 

 

Előzmény: Törölt nick (13272)
Sanyi-ka Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13276

Mindenki másképp "esik le a bicikliről"....😊

Előzmény: Törölt nick (13272)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13275

nem elég a tudat :-)  érezni is akarom :-) :-) 

 

Előzmény: THT (13274)
THT Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13274

"30 milliót olyanért fizetnék ki ami ad is valamit"

 

Hát ki mit szeretne kapni :) 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (13272)
norbi0325 Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13273

Helló mesterek !

Kérdeznék a témában  Az alább látható rohadást körbecsiszoltam és lekentem betadinnal ( Fertan) :))

Meddig csiszoljam a rozsdát ? ,amíg tiszta nem lesz ,vagy rosszabb esetben át nem nyúlok rajt ? Mennyire látszik vészesnek a helyzet ?

 

Köszönöm a segítséget

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13272

nem tudom :-) még nem voltam a felső 10ezer tagja,így fogalmam sincs hogy kifizetnék e egy autóért ennyi pénzt.

Bár szerintem nem .

30 milliót olyanért fizetnék ki ami ad is valamit ,pl egy 5 éves Ferrariért.

vagy egy pár éves SLS ért.

Előzmény: Sanyi-ka (13271)
Sanyi-ka Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13271

A valsag alatt sokat eset az áruk, de szep lassan kúszik ismet felfele... Nem összehasonlítható az ara a limusineval, cabrio es coupe igen kis darabszamban készült es azok nagyrésze is amerikaba van, mar ami meg megvan belőlük. Egy cabrio, amit teljesen ujra kell gyártani, de komplett, tavasszal cserélt gazdát 22ezer€-ert, most meg egy szinte csupasz kasztnit, amit ujra kell kezdeni lakatolni, mert ugy el van lakatolva, vittek el 10-ert... Nem mindig mutat az arakra iranyt a hasznaltautos hirdetés, legyen az bárhol. Itthon is tudok olyan komplett, üzemképes autót, amit evek ota próbálnak értékesíteni 40K € körüli aron, mégse viszik, pedig egesz jo az autó es a tulaj is igencsak a felso tizezer tagja...

Előzmény: Törölt nick (13270)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13270

azért a 32 milla (100ezer euro) akkor is sok egy pontonért még ha az coupe is,sima pontonokért 5-10millió körül kérnek,de ritkán vesznek ilyet a legtöbb ével óta fent van

Előzmény: Sanyi-ka (13269)
Sanyi-ka Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13269

Ezt láttam közelről is, alánéztem, egy jó, nagyonjó felújítási alap....:) pár milla még simán rágurulhat:D

Előzmény: Törölt nick (13268)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13268
Előzmény: Sanyi-ka (13266)
diessel Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13267

Ez  nagyon komoly  remekmű! Azt hiszem   ez már művészet amit elkövetsz! :)

Előzmény: Sanyi-ka (13261)
Sanyi-ka Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13266

Úriembereknek nem is illik.:) Egy ilyen értékű autónál és, hogy a végcél a tökéletesség nem igen számol a gazda. Ezek cirka 100ezer €-os autók...

Előzmény: Törölt nick (13265)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.24 0 0 13265

1000 óra? 

ki sem merem számolni még 5 ezer ft vel sem...

Előzmény: Sanyi-ka (13264)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!